נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פוד אפיל (Food Appeal)

>>
>>
שירות לקוחות פוד אפיל (Food Appeal) טלפון

באתר של פוד אפיל תוכלו למצוא כלי בישול ואפייה בטכנולוגיה מתקדמת שישדרגו את חווית הבישול הביתית שלכם

צור קשר שירות לקוחות פוד אפיל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פוד אפיל (Food Appeal)

צור קשר שירות לקוחות פוד אפיל

צור קשר באתר של פוד אפיל (Food Appeal)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3mw8qRF

ליצירת קשר בכתובת המייל- service@foodappeal-online.com

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal)

שם דף הפייסבוק הינו:

פוד אפיל – food appeal

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

foodappeal

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

food appeal

רשימת טלפונים נוספים של פוד אפיל (Food Appeal) שירות לקוחות

  1. פוד אפיל טלפון 03-7444783
  2. פוד אפיל בני ברק טלפון 03-7524060
  3. פוד אפיל ירושלים טלפון 03-9449375
  4. פוד אפיל פתח תקווה טלפון 03-776-5617
  5. פוד אפיל ראשון לציון טלפון 03-540-8785
  6. פוד אפיל שירות לקוחות טלפון 03-7444783
  7. פוד אפיל תל אביב טלפון 03-683-2172
  8. food appeal טלפון 03-7444783
  9. food appeal שירות לקוחות טלפון 03-7444783

פוד אפיל טלפון

פוד אפיל טלפון מתמחה בייבוא ושיווק סדרות ייחודיות ואיכותיות של כלי בישול ואביזרים משלימים למטבח המקצועי והפרטי, ממנעד נרחב של מותגים מובילים בעולם. החברה המשפחתית, הוקמה בשנת 2011 מתוך אהבה לעולם הבישול והאפייה, עולם קולינרי עטוף בריחות, טעמים וצבעים, בחום, שיתוף ומשפחתיות. במשך שנים, התמחתה החברה בפיתוח ועיצוב כלי בישול תחת המותג פוד אפיל טלפון, אשר במהרה נתפס בעיני הצרכן הישראלי כשם נרדף לאיכות, אלגנטיות ופונקציונליות. בשנת 2018 – מותג הבית של החברה אף זכה בפעם השנייה בפרס "מוצר השנה" בקטגוריית "סירים ומחבתות" על קולקציית EDGE המפורסמת שלו. מוצרי פוד אפיל טלפון משווקים במאות נקודות מכירה, רשתות מתמחות ומקצועיות, ועדי עובדים ומועדוני צרכנות, אתרי סחר שונים, לצד חנויות רשת הנושאות את שם המותג, ואתר בית שהפך תוך זמן קצר לאתר כלי הבית המוביל בארץ.

מה עושה את פוד אפיל אהרונוביץ 12 טלפון לכל כך מושלמת?

אתם צריכים לעשות הרבה שיקולים כאשר אתם חושבים על רכישת משהו. אך לא משנה מה תקנו, תרצו להשקיע במוצרים איכותיים. כיוון ששיפור איכות הכלים במטבח הנוכחי שלכם יכול לתת לכם הכנה קלה יותר, זמן בישול קצר יותר, ואפילו טעם ומרקם טובים יותר למנות שלכם. אם אתם צריכים קצת יותר שכנוע, תראו מה עושה את פוד אפיל אהרונוביץ 12 טלפון לכל כך מושלמת –

  • יכול להימשך כל החיים – רכישה אחת איכותית תשרת אותך לאורך שנים. מחבת הנירוסטה שלכם תהיה כנראה סוס העבודה של המטבח שלכם. אתם תשתמשו בה לטיגון, צריבה, הקפצה, השחמה ואחרים. לכן חיוני לבחור מחבת נירוסטה באיכות גבוהה שתוכל לעוד שנים רבות. על ידי רכישת פריטים איכותיים בלבד שיש לפוד אפיל טלפון להציע, תוכלו בסופו של דבר לקבל מטבח מלא שיחזיק מעמד לכל החיים. בדוק את הנמכרים ביותר שלנו ומצא את ציוד הבישול המושלם עבורכם.

  • לבשל כמו מקצוענים – לא צריך לדאוג אם מה שהבישול שלכם יתקע בסופו של דבר על המחבת לא רק יקל על הבישול, אלא גם יעניק לכם יותר ביטחון. למעשה, אתם עשויים אפילו ליהנות מבישול ותגדילו את המיומנות שלכם ברצף בגלל זה. כעת, אתם יכולים לבשל כמו מקצוענים עם כלי בישול שעוצבו על ידי פוד אפיל טלפון.

  • יותר יעיל – היצירות הקולינריות שלכם טובות רק כמו הכלים שבהם אתם משתמשים כדי להכין אותם. תגלו שמוצרי מטבח באיכות ירודה אינם יכולים להחזיק חום, כך שאינכם יכולים להשיג חריכה חדה על המוקד שלכם. כשאתם משקיעים בכלי בישול אמתיים ומובחרים, כל ארוחה טעימה יותר. תגלו שכלי מטבח באיכות גבוהה הם הרבה יותר חדים, כבדים וקלים יותר אפילו למשימות החיתוך שלכם.

  • לטעום את ההבדל – כאשר אתם משתמשים בפריט איכותי, אתם יכולים לצפות לתוצאות איכותיות. אתם בוודאי יודעים ששריפת האוכל שלכם תגרום לו לטעום ולהריח לא נעים. אם אתם משתמשים בכלי טוב בעת הבישול, זה יעזור למזער את הסיכוי לשרוף את האוכל שלכם ולהידבק על המחבת שלכם. לעולם לא תבינו עד שלא תטעמו את ההבדל. וברגע שתעשו זאת, לעולם לא תרצו לקנות יותר את הדברים הזולים.

למה חייבים את פוד אפיל בני ברק טלפון?

אתם צריכים להשיג סט סירים ומחבת איכותיים אם אתם רוצים לשפר את המשחק שלכם במטבח. ישנם יתרונות רבים שאתם יכולים להרוויח מהאוסף הקטן והשימושי הזה של כלי בישול. זה צריך להיות אחד הדברים המובילים שאתם משקיעים בהם במטבח. סט כלי בישול ניתן לרכוש כולם ביחד או בנפרד. יש יתרונות לשניהם, וזה רק אחד מהדברים הרבים שיש לקחת בחשבון. ישנם חומרים שונים לבחירה – כגון נירוסטה, אלומיניום ונחושת – והם גם נועדו להיות תואמים לכיריים מרובות. עם זאת, כדאי להשקיע את העבודה הקשה כדי למצוא את סט כלי הבישול המושלם.

מה הן הסגולות של פוד אפיל ירושלים טלפון?

כדי להדגיש עוד כמה ערכת כלי בישול חשובה לבית שלכם, ריכזנו את כל הסיבות השונות לכך שאנחנו לא רק אוהבים אותם אלא גם צריכים אותם.

  • פוד אפיל ירושלים טלפון שומרת על תחזוקה נמוכה לבישול – אוסף איכותי של כלי בישול ישמור על המטבח שלכם נקי ואופטימלי כדי להגיע למשימה שעל הפרק. שום דבר לא טוב יותר מאשר לא לדאוג יותר לגבי הציוד המתאים להכנת המתכון שעליו ישבתם עם הלב שלכם. כמו כן, סט כלי בישול איכותי שומר על הניקוי לאחר הבישול פשוט. הטובים שבהם יהיו בעלי ציפוי קרמי, כך שהסיכוי שאוכל יתקע הוא ממש קלוש. זה גם מבטיח שניתן לבצע את הניקוי לאחר הבישול תוך דקות. זהו בישול בעל תחזוקה נמוכה במיטבו.

  • בישול ללא כימיקלים – ערכת כלי בישול נהדרת מפחיתה את הסיכון להכנסת כימיקלים למזון שלכם ומאפשרת לכם לנהל חיים בריאים יותר באופן כללי. כאשר אתם יודעים שכל החלקים של ערכת כלי הבישול שלכם הגיעו מאותו מותג מאומת, יהיה לכם שקט נפשי בידיעה שאינכם מכניסים רעלים לגוף שלכם שעלולים לסכן את הרווחה הכללית שלכם. אז למרות שזה מפתה לחסוך כמה שקלים וליצור את אוסף כלי הבישול שלכם בעצמכם, זה מפתה, אתם עלולים לסכן את בריאותכם, וזה לא יסולא בפז.

  • נראה אסתטי – יתרון נוסף בהשגת סט כלי בישול הוא שהוא יגרום למטבח שלכם להיראות יפה. זה בעצם אומנות למטבח שלכם. ערכות כלי בישול מגיעות בצבעים מדהימים שיכולים לגרום למטבח שלכם לזרוח. בנוסף, כשהכול בצבע אחד, זה יגרום אוטומטית למטבח שלכם להיראות יותר מאורגן ומסודר מדי. מגוונים ניטרליים של אפור או שמנת ועד לצבעים נועזים כמו אדום וכחול, אתם יכולים למצוא סט כלי בישול שמחמיא גם לאישיות שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אמור קלאב
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות אמור קלאב טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמור קלאב דף הבית אמור קלאב תיירות מציעה חווית נופש מושלמת ברשת מלונות קלאב הוטל למשפחות וחברים. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

18 תגובות

  1. מכיוון שלא ניתן לדרג אפס כתבתי 1 אני לקוח וותיק של חברה זו אך לא ניתן ליצור קשר במקרה של החזרת מוצר את המוצר קניתי בחנות שאינה קרובה למקום מגורי ואין טלפון שיש בו מענה אנושי מכיוון שאני מבקש שירות גם לאחר קנייה מצאתי שירות מעין זה בחנויות "נעמן " "סולתם " אני ממליץ לכולם

  2. שירות מתחת לכל ביקוקת, אין סוף פניות בערוצים דיגטלים לחט מענה, ללא טיפול ואין שום שירות אנושי טלפוני.
    פשוט מאכזב שזה קורה לחברה כזאת!!

  3. אפס שירות.
    רכשתי די הרבה פריטים מהאתר שלחו לי את ההזמנה בצורה חלקית ( חסר סט סכו"ם) אך לצערי אין יכולת לצור קשר בשום צורה אפשרית.
    מדובר על אירוע מלפני חודש!

    בצאט לא חוזרים, החנויות לא עונים במידה ועונים מנתקים, להודעות לא מחזרים תשובה.

    ממש גזל !!!

  4. שרות מתחת לכל ביקורת.. רכשתי לפני כחודש המון דברים מהאתר .. טרם קבלתי.. אין עם מי לדבר. חוצפה.. שלחתי אין ספור הודעות. מאד מקווה שזו לא סוג של עקיצה.

  5. שלום רב
    ממתינה לחב מכם למעלה מחודש
    מס הזמנה 5388611..אין תשובה ואין עם מי לדבר .. כמובן שפניתי בכל דרך אפשרית. פשוט חוצפה

  6. וואו מאיפה להתחיל? שירות גרוע ברמות אחרות ! מוצרים לא זולים וברגע שיש בעיה צריך לנסות למצוא עם מי לדבר ובפועל אין ! מאכזב ממש שחברה כזו לא עונה בשום ערוץ אפשרי . רכישה הבאה בטוח לא אצלכם !

  7. השירות הכי גרוע שיש לא טלפונים אין מענה בווצאפש ולא בשום מקום פשוט צריך לפרסם אותכם בפייסבוק לאנשים יבינו שידעו שהשירות מתחת לכל ביקורית
    בבקשה צרו קשר אלי 0537200 144

  8. אפס !!! שרות לקוחות בושה !!
    השארתי אין סוף הודעות ומבקש שיחזרו אלי .. כלום לא קורה אין דרך לתקשר איתם ! אין טלפון
    לא לקנות אף מוצר ששייך לחברה הזאת

  9. שלום רב הבת שלי רכשה עבורי סירים ומפה לחג ועד עכשיו לא הגיע וזה מיועד לפסח אני מיואשת אם לא אקבל עד החג אגש למשטרה מספר הזמנה 11276131

  10. זבל של שרות
    מבטיחים תשובות ופיצוי
    אחרי ששולחים על דעת עצמם דגם שונה ממה שהוזמןוטוענים להגנתם שהדגם שנשלח יותר יפה
    (בחוצפתם) ומאותו רגע שהובטח טיפול ופיצוי
    יש חוסר התייחסות משווע
    לא מגיבים להודעות בשום דרך!!
    ביקשתי שיחזור אלי מנהל
    שום כלום
    פשוט חברה פח
    ואני אומרת את זה כלקוחה טובה שלהם (עד היום)
    אשמח אם מישהו יודע איך להגיע למנהל שם
    כי אין טלפון
    בקיצור דירוג 0

  11. אין מענה לא בטלפון לא באתר. לא מקצועי לא רציני.
    יש לקנות בחברות אחרות. פשוט לא ראוי .

  12. רכשתי 2 סטים של סירים ומחבתות, מהאיכותיים של החברה ממה שראיתי, המחבתות מסתובבות על כיריים אינדוקציה כמו סביבון. החברה פשוט התעלמה ממני בכל דרך שניסיתי לפנות אליהם. בסוף החלטתי שדי שהוציאו ממני הרבה כסף, לא אתן להם גם לבזות אותי במחיר הזה והרמתי ידיים. אני מניח שהם הפסידו לקוח טוב ואני לעומת זאת ארכוש מחברה שתדע לכבד אותי ואת הכסף שלי.

  13. לא חוזרים אף פעם ללקוחות שלהם, קניתי ערכצ סירים הבטיחו לי סיר מתנה עד עכשיו לא קיבלתי אותו.
    לא אמינים!!!!

  14. רכשתי פח טאצ של אקו במחיר יקר
    לאחר חודשיים יש כתמי חלודה על הפח
    יצרתי קשר עם פוד אפיל
    תשובת הנציגה: עם איזה חומרים ניקית את הפח
    תשובת הלקוח: מים וסבון כלים
    תשובת הנציגה: יש לנקות רק עם מטלית לחה עברת על הוראות היצרן אין אחריות
    הבנתם לנקות פח עם מטלית לחה בלבד!!!!
    כמה שניסתי להסביר שכתוב בהוראות היצרן שיש להימנע מחומרים כימיים חריפים
    ובהם לא השתמשתי כמובן
    לא עזר !!!!!!
    נתון לשיקולכם עם לקנות פח שחור טאצ של אקו

  15. מזעזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזע שירות זבל !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פוד אפיל (Food Appeal)

כל המידע על שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פוד אפיל (Food Appeal), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פוד אפיל (Food Appeal), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פוד אפיל (Food Appeal), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.