נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פוינטר (Pointer)

>>
>>
שירות לקוחות פוינטר (Pointer) טלפון

אתה מוזמן להיות חלק מהחדשנות הטכנולוגית הבלתי מתפשרת של Pointer. שלב את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לאיתור, מיגון וניהול ציי רכב.

צור קשר שירות לקוחות פוינטר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פוינטר (Pointer)

צור קשר שירות לקוחות פוינטר

טלפון של שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer)

מספר הטלפון הינו:

073-2288555

זמינות בשעות וימים:

7\24

מספר טלפון נוסף- 9444*

צור קשר באתר של פוינטר (Pointer)

כתובת האתר הינה

https://www.pointer4u.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של פוינטר (Pointer)

כתובת החברה הינה

רח' המלאכה 14 ראש העין

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer)

שם דף הפייסבוק הינו:

פוינטר Pointer – איתור וניהול ציי רכב

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Pointer Israel

טלפונים נוספים של פוינטר (Pointer) שירות לקוחות

  1. פוינטר טלפון 073-2288555
  2. פוינטר איתוראן טלפון 03-906-3585
  3. פוינטר חיפה טלפון 03-906-3585
  4. פוינטר מוקד מבצעי טלפון 03-906-3585
  5. פוינטר ניהול צי טלפון 03-906-3585

עד כמה ששמו ברור, מערכות מעקב אחר רכב של פוינטר טלפון מאפשרות לכם לעקוב אחר כלי רכב בזמן אמת כאחת הפונקציות הבסיסיות ביותר. פונקציות אחרות כוללות, כמו למשל – ניתוח התנהגות נהג, תזכורות תחזוקה לרכב והיסטוריית נסיעות, יחד עם הקלה על ניהול דלק ושליחה. המערכת של פוינטר טלפון שולחת הודעות והתראות למניעת גניבה וכן מספקת דוחות עם ניתוח מפורט. מספר פונקציות אחרות אפשריות גם בהתאם לפתרון ניהול הצי.

מה הסגולות של פוינטר איתוראן טלפון?

מערכות המעקב של הצי של ימינו, פוינטר איתוראן טלפון, התקדמו משמעותית מימי הצגת "נקודות על המפה". מעקב צי מודרני מסוגל להרבה יותר מסתם איתור מיקום הרכב. בשימוש נכון, תוכנת ניהול צי יכולה לעזור לעסקים להגיב מהר יותר לתנאים משתנים ולשפר את שביעות רצון הלקוחות, כל זאת תוך כדי הגברת האפקטיביות והבטיחות של הצי. להלן הסגולות של פוינטר איתוראן טלפון:

  • פוינטר איתוראן טלפון משפרת את בטיחות הנהג – מעקב ציים יכול לעזור לארגונים להגן על הנכסים היקרים ביותר שלהם – הנהגים שלהם. מערכות מעקב רבות של צי GPS יכולות להפעיל מסלולים בודדים, ולהציג מסלול מונפש של היכן נהגים במהירות מופרזת, באופן הזה שתוכלו למצוא הזדמנויות לאמן נהגים ולשפר את כישורי הנהיגה שלהם. כפי שגילו בעלי צי רבים, רכב חברה הוא נכס מותג חשוב. כאשר הנהגים שלכם מתרגלים נהיגה בטוחה ואדיב, זה משאיר רושם חיובי על אחרים שחולקים את הכביש עם כלי הרכב שלכם. אפשרי להשתמש בשירותי מעקב ציים על מנת לתחזק ולחזק תכניות אימון ובטיחות נהגים שנועדו לשפר את ביצועי הנהג.

  • לספק רמות גבוהות יותר של שירות לקוחות – שירות לקוחות משופר הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר של מערכות מעקב אחר צי פוינטר איתוראן טלפון. חברות מוצאות דרכים להשתמש בסטטוס צי מידי כדי לספק חווית לקוח של חמישה כוכבים. כמו למשל – הערכות הגעה מדויקות יותר אומרות פחות שיחות מלקוחות ששואלים לגבי סטטוס משלוח. וניתן לענות לשיחות סטטוס מהר יותר מבלי להגיע לנהג. מנהלי צי ואחרים כאחד יכולים להשתמש במעקב ציים כדי לזהות במהירות את הרכב הקרוב ביותר ליעד שירות כדרך להגיב מהר יותר לבקשות חדשות או משתנות של לקוחות. עם אינטגרציה ניידת, יתרונות נוספים של מערכות ניהול צי כוללים מידע על כלי רכב כמעט בכל מכשיר, כולל פלטפורמות ניידות, מה שנותן לך את האפשרות להגיב ללקוחות שלכם בכל מקום ובכל זמן.

  • שיפור של פרודוקטיביות הצי – ניתן להשתמש במעקב צי גם בשביל להפחית את עלויות התפעול ולשפר את ניצול הנכסים. לרבות – באמצעות שילוב של מיקום עם נתוני סרק מנוע, מנהלי צי יכולים לאתר אזורים בעייתיים ולהזכיר לנהגים לכבות את המנועים שלהם. נראות לתוך צי שלם יכולה לעזור לשדרים לפרוס ולבצע ניטור של כלי רכב בצורה אפקטיבית יותר, להפחית מיילים ריקים ולשפר את ניצול הרכב הכולל. ניתן להגדיר מערכות מובילות למעקב אחר ציים להפקת דוחות מותאמים אישית והתראות בזמן אמת כדי לחדד אזורים בעייתיים ספציפיים.

  • ייעול את הניתוב – גישה לנתוני מסלול עדכניים והיסטוריים יכולה לעזור למנהלי צי לנהל טוב יותר את זמן הנהג והנסיעות. מערכות מעקב צי המשלבות נתוני GPS עם נתוני מיפוי בזמן אמת יכולות לספק נתונים עדכניים על התנועה ותנאי הדרך, יחד עם מיקומי הצי הנוכחיים. זה עוזר לשולחים לנתב בצורה זריזה יותר כלי רכב ולהסתגל לתנאים המשתנים בזמן שהם קורים. מעלה נוספת של מערכת מעקב לרכב היא המידע שהיא יכולה לספק על נתוני היסטוריית הטיולים. ניתוח נתוני היסטוריית הטיולים יכול גם לחשוף דפוסים ולהוביל לשיפורי ביצועים, כגון הימנעות מקטע כביש מסוים בשעות מסוימות של היום.

  • להרתיע גניבת מטען – חברות מפסידות מדי שנה כמה עשרות מיליארד ₪ מגניבת מטענים וכלי רכב. לדעת בדיוק היכן הציוד שלכם נמצא בכל רגע נתון היא המפתח לניהול אובדן. עם מערכות מעקב מובילות לצי, תוכל ליצור גדרות גיאו מותאמות אישית, יחד עם התראות כאשר כלי רכב סוטים מהשטחים שלהם או פועלים מחוץ לשעות העבודה. זה עוזר להבטיח שנהגים דבקים בבטחה למסלולים שלהם. בנוסף, שידור חוזר של המסלול יכול לעזור למנהלים לזהות דפוסים של עצירות ארוכות ונסיעות צד לא מורשות. כמו כן, אתם יכולים להקים מערכות מעקב ציים למעקב אחר נגררים ולעזור באיתור מטען וציוד גנובים בזמן אמת, תוך מזעור אובדן ונזק.

מה כה מייחד את פוינטר חיפה טלפון?

ולהלן מה שכה מייחד את פוינטר חיפה טלפון:

  • ניהול מחזור חיים משופר – ניהול מחזור חיים הוא מרכיב קריטי לניהול צי יעיל. מערכת פוינטר חיפה טלפון מספקת מידע הן על הרכב והן על הנהג, ומשפרת ניהול יעיל של מחזור החיים.

  • תחזוקת רכב – מערכת מעקב אחר רכב תתריע בכל פעם שהרכב זקוק לתחזוקה. זה מבטיח שכל צרכי השירות לרכב יהיו מעודכנים וממזער עלויות ותיקונים בלתי צפויים.
  • ניהול משופר – מערכות מעקב אחר רכב מקלות על הניהול. כל הזמן הנחסך יכול לשמש לתהליכים אחרים שזקוקים לתשומת לב רבה יותר וזה יכול להוביל ליעילות רבה יותר בעסק.

  • מעקב עובדים – מערכת מעקב אחר רכב מפקחת לא רק על הרכב אלא גם על הנהג. המערכת מספקת מפה חיה שמתעדכנת כמעט באופן מידי. עם תוכנת מעקב מודרנית, אתם יכולים גם לקבל התראות על כל פעם שהעובד או הנהג שלכם מבצעים התנהגות שאינה עומדת בדרישות כמו בלימה פתאומית, מהירות מופרזת, סטייה וכיוצא בזאת. עם נתונים מדויקים כל כך, אתם יכולים בקלות לעקוב אחר כל נהג ועד כמה בקפדנות הם פועלים לפי נהלי החברה וחוקי הדרך.

  • בטיחות הרכב והנהג – הודות למערכות מעקב אלו, ניתן למנוע תאונות דרכים ולצמצם בעיות בכביש כמו עבודות כביש, פקקים וכיוצא בזה. מניעת גניבה היא יתרון נוסף שמספקת המערכת.

  • זמן השבתה מופחת – מערכת זו תעזור לכם למצוא מסלולים יעילים, שיגדילו את הפרודוקטיביות על ידי צמצום זמן ההשבתה. עם חברות משלוחים, זה עוזר להבטיח שכל המשלוחים יבוצעו בזמן תוך צמצום עלויות הדלק. לפיכך, המוניטין שלך משתפר גם יחד עם הוצאות תקורה.

  • בטיחות משופרת – אם אתם יודעים את מיקומו בזמן אמת של רכב החברה שלכם, אתם יכולים לבדוק אם הוא נמצא במקום בטוח או לא. לחלק ממערכות פוינטר חיפה טלפון יש כפתור SOS שעליו יכול הנהג ללחוץ אם הם תקועים במקום כלשהו וזקוקים לעזרה. הכפתור ישלח התראה למנהל הצי לאלתר שיוכל לשלוח סיוע בהקדם האפשרי. אם המנהל יודע את מיקומו בזמן אמת של הרכב, הוא גם יידע איזה רכב לשלוח למקרה החירום.

  • חיסכון בעלויות – עם ניהול דלק טוב יותר, ביטול התנהגות חסרת אחריות של נהגים וניהול זמן טוב יותר, אתה בסופו של דבר מפחית את עלויות הצי שלך באופן ניכר.

  • איתור נכסים – כאשר יש לכם גישה למיקום בזמן אמת של כל רכב, תוכלו לעקוב בלי כל בעיה אחרי כל הנכסים שלכם. אם הם הולכים לאיבוד או נגנבים, ניתן לאחזר אותם מיד. זאת ועוד, ניתן לנטר היבטים כמו לדוגמה – טמפרטורת הרכב, שמן מנוע, רמת דלק וכיוצא בכך גם במערכות מסוימות.

  • שיפור שביעות רצון הלקוחות – כל היתרונות שהוזכרו לעיל מביאים בסופו של דבר לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. פרודוקטיביות מוגברת ומסלולים יעילים פירושם שירות טוב יותר עבור עסקי משלוחים.

  • התראות מידיות – גיאופנסינג הוא תכונה במערכות מעקב אחר רכב באמצעותה ניתן להקים אזור שאתם מחשיבים בטוח עבור העובדים, או אפילו להגדיר כאזור עסקים. תקבל התראה ברגע שהרכב שלך יוצא מהאזור המוגדר מראש, מונע מהנהגים לשוטט למקומות שאינם עובדים או להיכנס לאזורים לא בטוחים. באופן דומה, עם כפתור ה-SOS הנ"ל, תקבלו התראות מידיות למקרי חירום.

  • פחות ניירת – בעוד שהכול הופך לדיגיטלי, יש לכם פחות ניירת לטפל בו מכיוון שאתם רק צריכים אפליקציה אחת לכל צורכי הנתונים הקשורים לצי שלכם. ניתן לבדוק את המיקום בקלות מהאפליקציה או האתר ללא צורך להקליט שום דבר באופן ידני. זה מונע שגיאות המתרחשות כאשר דברים נעשים באופן ידני.

  • מפחית את הזמן המושקע בכביש – מערכת המעקב גם מונעת סרק מיותר של המנוע על ידי העובדים הודות לניטור מתמיד בזמן אמת. יחד עם זה, מנהל הצי יכול לחפש מסלולים טובים יותר במונחים של פחות תנועה או אחד ללא עיכובים עקב עבודות כביש או אחרת. זה מבטיח פחות זמן סרק על הכביש, מספר מוגבר של נסיעות ביום ופרודוקטיביות מוגברת עם צריכת דלק מופחתת.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פוינטר (Pointer)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פוינטר (Pointer), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פוינטר (Pointer), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פוינטר (Pointer), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.