נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של PANDORA

>>
>>
שירות לקוחות פנדורה (Pandora) טלפון
שירות לקוחות אפרודיטה

פנדורה ידועה בזכות זה שהיא מייצרת צמידי קסם בהתאמה אישית, טבעות מעוצבות, שרשראות ושעונים. (שייצורם הופסק כעת) החברה משווקת את תכשיטיה בלמעלה מ-100 מדינות שונות שנמצאות בשש יבשות שונות, תוך שיש להם למעלה מ-7,800 נקודות מכירה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של PANDORA

שירות לקוחות אפרודיטה

טלפון של שירות הלקוחות של PANDORA

מספר הטלפון הינו:  

076-5385555

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00

מייל של שירות הלקוחות של PANDORA

כתובת המייל הינה:

service@citytimeil.co.il

צור קשר באתר של PANDORA

כתובת האתר הינה

https://www.pandora.net/he-il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של PANDORA

שם דף הפייסבוק הינו:

Pandora

הטוויטר של שירות הלקוחות של PANDORA

חשבון הטוויטר הינו:

Pandora Support

צור קשר בפקס של PANDORA

מספר הפקס הינו:

09-7687072

אודות פנדורה

פנדורה היא אחת מחברות התכשיטים המובילות בישראל. אנשים רבים מחליטים לרכוש תכשיט כזה או אחר מאחד מסניפי הרשת. התכשיטים המיוחדים שאותם החברה מוכרת גרמו לה להיות מבוקשת במיוחד. למרות שתכשיטי החברה איכותיים מאוד, עדיין יכולות לצוץ להן כל מיני בעיות במעלה הדרך. מה אתם עושים כאשר ישנה בעיה עם אחד התכשיטים? כיצד תפעלו אם לא קיבלתם את השירות הרצוי באחד מהסניפים?

הפנייה הראשונית שלכם תהיה למוקד שירות הלקוחות של החברה. הבעיה העיקרית היא שברחבי הרשת תוכלו למצוא מספרי טלפון רבים, חלקם לא רלוונטיים. אתר שירות בקליק הוקם כדי להקל עליכם את הגישה למידע הספציפי הזה. המידע המעודכן באתר יאפשר לכם לפנות אל פנדורה שירות לקוחות בהקדם האפשרי. כך לא תמצאו את עצמכם בתחושת חוסר אונים או מסיימים את הרכישה עם אנרגיות פחות טובות.

פנדורה – תכשיטים באיכות גבוהה

עד כמה תכשיטי PANDORA פופולאריים בישראל ובעולם כולו? אנו מדברים על למעלה מ-10,000 נקודות מכירה בכל העולם. נקודות המכירה פרוסות על כ-70 מדינות, מתוכן יותר מ-30 נקודות מכירה בישראל. כמעט בכל קניון או בכל מתחם קניות תוכלו למצוא דוכן או חנות של פנדורה. מהסיבה הזאת קל ונוח לרכוש תכשיטי פנדורה עבור האנשים שבאמת יקרים לליבכם. תוכלו למצוא בחנות כל תכשיט שרק עולה לכם לראש. מרבית התכשיטים הם ייחודיים לפנדורה, מה שאומר שלא תמצאו כמותם בחנויות אחרות. במקרה של בעיה או אי שביעות רצון יהיה ניתן לחפש כאן באתר פנדורה טלפון ליצירת קשר. שיחה למוקד שירות הלקוחות יכולה לפתור את כל הבעיות.

פנדורה שירות לקוחות

רוצים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פנדורה ישראל? תוכלו לעשות זאת על ידי חיוג לפנדורה טלפון: 076-5385555. השיחה יכולה להיות מכל סיבה שהיא, המוקד פועל אך ורק בשבילכם. בו בזמן עליכם לקחת בחשבון כי יכולה להיות המתנה עד למענה של נותני השירות. הסבלנות שלכם הכרחית כדי שתוכלו לקבל את הפתרונות הנדרשים.

מה לגבי שעות הפעילות של המוקד הטלפוני? מוקד שירות הלקוחות של פנדורה זמין בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 ועד השעה 17:00. בימי שישי או בערבי חג המוקד אינו זמין, תוכלו לנסות להשאיר הודעה באפיקים אחרים. הפנייה הטלפונית נעשית אך ורק בימי עבודה מלאים, כלומר לא בימי עבודה קצרים.

אופציות נוספות ליצירת קשר עם פנדורה

מה אתם עושים אם אינכם רוצים ליצור קשר בשיחה טלפונית? יש עוד דרכים נוספות לשוחח עם פנדורה. לצד פנדורה שירות לקוחות טלפון, תוכלו גם לשלוח הודעה למייל. המייל שאליו תוכלו לשלוח הודעה הינו: service@citytimeil.co.il, המענה הוא לרוב מתוך כמה ימים. כמובן שכל עוד לא מדובר על מקרה דחוף, אין סיבה להמתין זמן רב לשיחה עם נציג שירות לקוחות. באתר שירות בקליק הכנו לכם את כל הדרכים ליצירת קשר קלה בלי סיבוכים ובלי המתנה מרובה.

שאלות ותשובות שלקוחות פנדורה שואלים את שירות הלקוחות

שאלה: איך ניתן לרכוש תכשיטי פנדורה?

תשובה: הדרך הכי נוחה לרכוש תכשיטי פנדורה תהיה על ידי רכישה באתר האינטרנט. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה אתר באמצעותו יהיה ניתן לעשות רכישות. בו בזמן תוכלו למצוא עשרות רבות של סניפים פזורים בכל מיני נקודות שונות בארץ. תוכלו לגשת לאחת הנקודות כדי לבצע רכישה פרונטלית.

שאלה: מהי העלות של תכשיטי פנדורה?

תשובה: המחיר של תכשיטי פנדורה משתנים בהתאם לסוג התכשיט אותו תהיו מעוניינים לרכוש. התכשיטים הפשוטים עולים כמה מאות שקלים, התכשיטים היקרים כמה אלפי שקלים. בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם תוכלו לרכוש את התכשיט המושלם. הכי חשוב שהוא יהיה תכשיט שמתאים לאדם שעבורו הוא מיועד.

שאלה: האם ישנה אחריות על תכשיטי פנדורה?

תשובה: כמובן שכן, החברה מספקת אחריות על המוצרים שאותם היא מוכרת. מה שאומר שאם התכשיט נהרס כעבור זמן קצר תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות. על ידי חיוג אל פנדורה טלפון או השארת פנייה במייל תוכלו לקבל מענה מקצועי. יכול להיות שהפעלת האחריות תהיה פשוטה ממה שאתם בכלל מסוגלים לדמיין לעצמכם.

שאלה: מתי כדאי לפנות למוקד שירות הלקוחות?

תשובה: הפנייה למוקד שירות הלקוחות של פנדורה צריכה להיות במסגרת שעות הפעילות. בו בזמן עליכם להבין כי אם תפנו באיחור קל יכול להיות שהפנייה לא תהיה רלוונטית. מה שאנו מציעים לכם זה להזדרז לפנות למוקד שירות הלקוחות כדי שתהיה התייחסות. תוכלו למצוא את עצמכם מקבלים פתרון שיהיה גם משביע רצון.

מספר דברים לסיום שכדאי לדעת על פנדורה:

  • בחירת תכשיט צריכה להיות כזאת שתואמת לאדם שעבורו תייעדו אותו. לפיכך תחשבו היטב איזה תכשיט יספק את מבוקשכם ויצעיד אתכם לבחירה נבונה. אל תעשו את הבחירה תחת לחץ של זמן כי זה יכול רק לגרום לכך שתתרחקו מהבחירה הנכונה. בסוף בין כל האופציות שנמצאות על הפרק ישנו רק תכשיט אחד שאותו תוכלו לרכוש. באתר פנדורה תוכלו לעשות רכישה של מגוון סוגי תכשיטים.

  • השיחה אל פנדורה טלפון שירות לקוחות צריכה להיעשות אחרי פנייה לנקודות המכירה. יכול להיות כי את השירות הנדרש לכם תוכלו לקבל באחת מנקודות המכירה. בסוף המטרה שלכם תהיה לקבל שירות מהיר, כזה שלא יעכב אתכם יתר על המידה. בנקודות המכירה במרבית המקרים השירות שתקבלו יהיה מהיר ויעיל.

  • מה תעשו אם לא קיבלתם שירות הולם בחנות ממנה רכשתם את התכשיטים? במקרה כזה כמובן שיהיה עליכם לפנות אל פנדורה שירות לקוחות טלפון. שירות הלקוחות יספקו לכם מענה לכל שאלה, גם שאלות שאמורות להיות מורכבות. בסוף זה הגוף שאמור לגרום לכם להיות מרוצים עם השלמת הרכישה אותה בחרתם לעשות.

  • מה תוכלו לעשות בעזרת אתר שירות בקליק? באתר שירות בקליק תמצאו פנדורה טלפון לצד עוד דרכים נוספות ליצירת קשר. המטרה היא שתדעו כי באתר אחד ישנם את כל הדרכים הכי יעילות ליצירת קשר. לאתר שירות בקליק אין כל קשר לפנדורה או לכל אחת מנקודות המכירה שלה. באתר תמצאו עוד מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר עם חברות ועסקים אחרים.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צורקשר שירות לקוחות טל לימוזין
שירות לקוחות חברות רכבים

שירות לקוחות טל לימוזין טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טל לימוזין דף הבית טל לימוזין, הלימוזינות ושירותי הסעות VIP המובילה בישראל. שירותי לימוזינות והסעות פרטיות. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. חרה של שירות.. אני פשוט בהלם ממכם, ושתדעו שהפסדתם לקוחה ומשפחה שלימה
    אני מתחתנת , הבאתי תכשיטים לניקוי ומחזירים לי פגום ואומרים לי שיקח 21 ימי עסקים בשעה שעוד שבוע וחצי החתונה ואפילו לא עניין אותכםם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פנדורה (Pandora)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פנדורה (Pandora) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פנדורה (Pandora). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פנדורה (Pandora), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פנדורה (Pandora), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פנדורה (Pandora), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.