נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רדיו דרום טלפון

>>
>>
שירות לקוחות רדיו דרום טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

רדיו דרום היא תחנת רדיו אזורית, אשר הוקמה ב-1997 ומשדרת לאזור באר שבע, הדרום ועד אזור המרכז.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רדיו דרום

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של רדיו דרום

מספר הטלפון הינו:  

08-6255555

מייל של שירות הלקוחות של רדיו דרום

כתובת המייל הינה:

radiodaromofficial@gmail.com

צור קשר באתר של רדיו דרום

כתובת האתר הינה:

https://www.radiodarom.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של רדיו דרום

כתובת החברה הינה:

ארלוזורוב 51, באר שבע

מסנג'ר של שירות הלקוחות של רדיו דרום

הפייסבוק של שירות הלקוחות של רדיו דרום

שם דף הפייסבוק הינו:

רדיו דרום

האינסטגרם של שירות הלקוחות רדיו דרום

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

radiodarom

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של רדיו דרום

שם ערוץ היוטיוב הינו:

https://bit.ly/3OFqEvF

הטוויטר של שירות הלקוחות של רדיו דרום

חשבון הטוויטר הינו:

רדיו דרום

שירות לקוחות רדיו דרום טלפון

כולנו יושבים מדי יום באוטו שלנו או שמא נמצאים עם הפלאפון הפרטי ומאזינים לתחנת רדיו כזאת או אחרת. ישנן רבות כאלו הקיימות במדינת ישראל. התחנה אשר מיועדת לתושבי הדרום ובעצם מאפשרת לשמיעה נוחה לכול מי שנמצא באזור, היא תחנת רדיו דרום. טוב לדעת כי מדובר באפשרות שכעת זמינה לכם בעזרת דרכים שונות ליצירת קשר. מדובר במותג טכנולוגי איכותי שיכול להיות נגיש לאנשים שונים מסביב. אם תפעלו בדרך הנכונה והנוחה לכם תגיעו אל אנשי המקצוע של התחנה ותקבלו מהם פיתרון אל הבעיה שלכם.

מגוון הדרכים אל שירות הלקוחות

רדיו דרום מבקשת לעמוד בשורה אחת של תחנות רדיו נוספות ואחרות אשר נמצאות להן ברחבי המדינה. כך ישנה הנגשה של התכנים ברשת האינטרנטית, אפשרות לפנות אל התחנה בעזרת הרשתות החברתיות ולבסוף תוכלו להשתמש ברדיו הן באוטו,הן בטלפון והן במחשב.
אין הדבר משנה כאשר הרצון הוא לתת לכם כמה שיותר דרכים לגשת אל התחנה. כעת אתם יכולים להתחיל לשמוע וליהנות מהתוכן המשובח של רדיו דרום. אם אתם מבקשים לשאול שאלה מסוימת על תכני הרדיו או שמא לנסות להבין בצורה טובה יותר כיצד להשתמש באפשרויות השונות, לזה נועד שירות הלקוחות. בהמשך טוב לדעת כי האנשים שיענו לכם בשירות זה הם כאלו אשר מכירים את התחנה לאורכה ולרוחבה וכך יוכלו לספק לכם את התשובות הטובות ביותר. 

מספר טלפון לפנייה ישירה

מספר הטלפון של תחנת רדיו דרום הוא 08-6255555. תוכלו להשתמש בו על מנת להגיע למחלקה מסוימת אשר תיתן לכם פיתרון לבעיה שיכולה להיווצר בהמשך הדרך. שימו לב כי המספר בעצם מפנה אתכם אל מרכז  השיחות אשר מקבל לתוכו את כלל הפניות של אנשים המאזינים לתחנה כעת. כול מה שאתם צריכים לעשות הוא להמתין מספר רגעים על קו הטלפון ולשוחח אל מול איש מקצוע מסוים. הטלפון מתאים לשאילת שאלות, להפניית תלונות או משוב חיובי ובכלל לתקשורת רציפה עם אנשי המקצוע של תחנת רדיו דרום.

שימוש נכון באתר האינטרנט של החברה

כתובת אתר האינטרנט של רדיו דרום היא https://www.radiodarom.co.il/. תוכלו להיכנס אליו על מנת לשמוע את תוכניות הרדיו עצמן ואת הפודקאסטים השונים בכול זמן בו תרצו.
טוב לדעת כי מדובר באתר אינטרנטי חזק וטכנולוגי הנותן אפשרות ליהנות מהתכנים הקיימים בו לאורך זמן. אין צורך לחכות כמות זמן אד אשר עמוד כזה או אחר יטען לו. בנוסף בעזרת האתר תוכלו ליצור פניות אינטרנטיות אל החברה עצמה, ליצור בקשות ושאלות ואף להוסיף מסמכים מסוימים. אתר האינטרנט ממשיך להיות כאן במיוחד בשבילכם ואף לדווח על החדשות הכי חמות.

פעילות נכונה אל מול הרשתות החברתיות

אתר האינטרנט של רדיו דרום מכיל בתוכו גישה גם דפי הרשתות החברתיות. תוכלו להגיע אל הדבר באמצעות מבט על הלינקים הבאים.

  1. דף הפייסבוק של החברה נמצא בhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100043057696332
  2. דף האינסטגרם נמצא לו בכתובת https://www.instagram.com/radiodarom
  3. דף הטוויטר נמצא לו בכתובת https://twitter.com/radiodarom97
  4. דף היוטיוב נמצא לו בכתובת https://bit.ly/3IavXlv

כאשר יש להבין כי דפים אלו מכילים בתוכם תכנים של תחנת רדיו דרום ואף תוכלו ליצור קשר עם אנשי התחנה לאורך זמן ובצורה איכותית על ידי שימוש בהם. כולנו כבר משתמשים ברשתות החברתיות כך שאין סיבה שנמנע מעצמנו לקבל מידע בעזרתם.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות רדיו דרום

כיצד רדיו דרום חוזרת אל הפונים אליה?

לרוב רדיו דרום תבקש מכם מייל או מספר טלפון על מנת שיוכלו לחזור אליכם במידת הצורך. המייל האלקטרוני של רדיו דרום הוא radiodaromofficial@gmail.com. תוכלו להשתמש בו בצורה רחבה ולזהות אותו כאשר תקבלו תשובה.

האם יש אפליקציה לרדיו דרום?

על מנת שתשתמשו ברדיו דרום בצורה נוחה יותר ישנה אפליקציה פשוטה לשימוש, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש את המילים רדיו דרום בחנות האפליקציות שלכם.

טיפים שכדאי לדעת לפני שפונים לשירות לקוחות רדיו דרום

רדיו דרום בסופו של יום מבקשת להיות כמה שיותר נגישה לכמה שיותר לקוחות. כך אנחנו ממליצים לכם לפעול בדרכים הבאות על מנת לקבל כמה שיותר עזרה רחבה.

  1. בדקו לעומק את אתר האינטרנט ואת האפליקציה הקיימות של רדיו דרום. כעת טוב לדעת כי מדובר באפשרות שהיא רחבה למדי. ככול שתחקרו יותר כך תגלו את העולם הרחב הקיים מסביבכם. מבלי שתשימו לב תוכלו להגדיל את ההאזנה שלכם לתחנה ואף תגיעו לנקודה בה תוכלו להשתמש בה במגוון מקומות וזמנים. שימוש באפליקציה ואתר בהחלט יכול להועיל לכם.
  2. רדיו דרום היא תחנה אשר פועלת אל מול תחנות אחרות ולכן ישנו ניסיון תמידי לשפר את התכנים הקיימים. נסו להתעדכן מדי כמה ימים על תוכניות חדשיות הקיימות סביבכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות מכון הניג טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון הניג דף הבית מכון הניג מתעסק ברפואה הטבעית בשיטת הניג, כאשר המטרה המרכזית שלה היא לחזק ולחסן את

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של רדיו דרום

כל המידע על שירות הלקוחות של רדיו דרום רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של רדיו דרום. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של רדיו דרום, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של רדיו דרום, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של רדיו דרום, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.