נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שחר און

>>
>>
שירות לקוחות שחר און טלפון
צור קשר שירות לקוחות שחר און לוגו

שחר און העמותה לקידום מקצועי וחברתי מציעה קורסים לעמיתים בכל רחבי הארץ וכן סמינרים במלונות בארץ וכן סמינרים בחו"ל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שחר און

צור קשר שירות לקוחות שחר און לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של שחר און

מספר הטלפון הינו: 

073-224-4126

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00

שירות הלקוחות בכתובת של שחר און

כתובת החברה הינה

ריב"ל 18, תל אביב-יפו

רשימת טלפונים נוספים של שירות לקוחות שחר און

  1. העמותה לקידום מקצועי שחר און טלפון 073-224-4126
  2. עמיתים שחר און טלפון 073-224-4126
  3. שחר און טלפון 073-224-4126
  4. שחר און הנהלה טלפון 073-224-4126
  5. שחר און טיסות לאילת טלפון 073-224-4126
  6. שחר און סמינרים טלפון 073-224-4126
  7. שחר און סמינרים במלונות טלפון 073-224-4126
  8. שחר און עמיתים טלפון 073-224-4126
  9. שחר און קורסים טלפון 073-224-4126
  10. שחר און קורסים לגמול א טלפון 073-224-4126
  11. שחר און שירות לקוחות טלפון 073-224-4126

עמותת שחר און שירות לקוחות

העמותה לקידום מקצועי חברתי – שחר און הוקמה מתוך רצון לקדם את העובדים והעובדות במקומות השונים. השאיפה היא לאפשר לכל עובד ולכל עובדת להעשיר את הידע שנמצא ברשותם. כתוצאה מכך המעסיקים יצליחו לשמור על עובדיהם, העובדים יוכלו לפתח ולקדם את עצמם. בעמותת שחר און ישנם מגוון רחב של קורסים והטבות המיועדים עבור כל עובדי ההסתדרות. כל מי שמשויך להסתדרות יכול למצוא את עצמו משתלב באחד מהקורסים המוצעים על ידי העמותה. 

רוצים לשמוע מה בדיוק העמותה נותנת? יש לכם שאלה לגבי סמינר שאותו העמותה משווקת? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש העמותה לקידום מקצועי שחר און טלפון. הנציגים של העמותה ישמחו לספק לכם תשובה לכל שאלה שמעסיקה אתכם טרם ההרשמה. כך לא תמצאו את עצמכם נרשמים לקורס או לסמינר שלא מתאים לכם. אם כבר נרשמים, לכל הבחירה חייבת להיות מדויקת ונכונה. 

העמותה לקידום מקצועי – שחר און 

העמותה אומנם הוקמה לפני יותר מ-20 שנה, אך היא עדיין רלוונטית ואפקטיבית גם בימינו. העמותה מציעה כל הזמן רשימה של קורסים וסדנאות בכל הארץ שאותם היא מסבסדת. כל עובדי ההסתדרות בתפקידי ניהול יכולים למצוא את עצמם נרשמים לקורסים ולסדנאות. השאיפה היא שכל אחד מהם ירחיב את אופקיו, אך לא פחות חשוב ילמד דברים חדשים. ימצא את עצמו מתקדם ומתפתח בזכות הידע שאותו הוא צבר בעקבות אותם קורסים וסדנאות. רוצים לדעת איזה סדנה הכי מתאימה לכם? במה הכי כדאי לכם לבחור? זה הזמן לחייג אל העמותה לקידום מקצועי שחר און טלפון 073-224-4126

שחר און שירות לקוחות

יש לכם שאלה שנוגעת לאחד מהקורסים או לאחת מהסדנאות מטעם העמותה? בא לכם להבין מהי מידת הזכאות שלכם לקורסים או לסדנאות? כל העניינים הללו חייבים להיפתר לפני שאתם יוצאים לדרך. כדי שתוכלו לקבל מענה אפקטיבי יהיה עליכם בסך הכל לחייג לשירות הלקוחות של שחר און. איך תוכלו להגיע אל מוקד שירות הלקוחות? שחר און טלפון 073-224-4126.

דרך נוספת לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של עמותת שחר און תהיה דרך האתר. באתר ישנו אזור שלם שדרכנו ניתן לשלוח פנייה ישירות אל מוקדי שירות הלקוחות. הפנייה לרוב נענית תוך כמה ימים, כך שלא תהיה בעיה בהקשר הזה. איך תוכלו להגיע ישירות אל האזור הרלוונטי באתר? לחצו כאן.

אתר עמותת שחר און

באתר של עמותת שחר און תוכלו למצוא את כל הסדנאות והקורסים שאותם העמותה מציעה. אין חובה להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות כדי לראות מה בדיוק העמותה מספקת. בו בזמן תוכלו לקבל באתר מידע ראשוני עוד לפני שתפנו למוקדי שירות הלקוחות. אם יש לכם שאלה לגבי קורס מסוים שראיתם באתר, תוכלו לחייג אל שחר און קורסים טלפון 073-224-4126. אך יש כאלה שמבצעים את כל הפעולה דרך האתר בלי להמתין על הקו.

שאלות ותשובות ללקוחות שחר און

שאלה: מה נותנת החברות בעמותת שחר און?

תשובה: החברות בעמותת שחר און מספקת סבסוד גבוה של מרבית הקורסים והסדנאות. מה שאומר שחברי ההסתדרות שזכאים להירשם דרך האתר מקבלים הנחה משמעותית. תוכלו למצוא את עצמכם לומדים קורס או סדנה במחיר נמוך למדיי. רוצים לשמוע עוד פרטים? חייגו אל שחר און עמיתים טלפון 073-224-4126.

שאלה: כמה עולה הקורסים והסדנאות באתר?

תשובה: לכל סדנה ולכל קורס יהיה את המחיר שלו בהתאם לפרטים שאותם הוא מציע. כמובן שהמיקום שבו מתקיימת הסדנה או מתקיים הקורס ישפיעו על המחיר שתשלמו. המטרה היא לנסות להוריד את המחירים עד המינימום האפשרי. באתר של עמותת שחר און תוכלו למצוא את כל המחירים בצורה ברורה ובולטת לעין. 

שאלה: איך נרשמים לסדנה או לקורס?

תשובה: בפרופיל האישי שלכם באתר תוכלו לראות את הזכאות שלכם לקורסים או לסדנאות. במידה וישנה זכאות, תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האתר או על ידי חיוג אל עמיתים שחר און טלפון 073-224-4126. באתר ההרשמה נעשית בצורה מקוונת, כך שהיא מורידה את הצורך להמתין. בטלפון לעומת זאת תוכלו לשאול שאלות ולקבל תשובות ספציפיות לשאלותיכם. 

שאלה: האם ניתן לבטל הרשמה לקורס או לסדנה?

תשובה: ישנה אפשרות לבטל את ההרשמה לקורס או לסדנה בהתאם לתנאי הביטול. אם אינכם יודעים מהם תנאי הביטול ניתן לבחון אותם במוקד שחר און עמיתים טלפון 073-224-4126. שיחה קצרה עם הנציגים תהפוך את סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. לרוב לא מקשים עליכם לבטל קורסים או סדנאות במידה והחלטתם שהם לא מתאימים לכם.

מספר דברים לסיום שצריך לדעת על שחר און:

  • הקורסים והסדנאות יכולים להתאים לכל אחד ולכל אחת שרוצים להתקדם. במקום לשלם מחיר מלא על קורסים וסדנאות תוכלו למצוא אותם מסובסדים באתר שחר און. גם אם אין את הקורס הספציפי אותו אתם מחפשים, תוכלו למצוא קורס דומה שיספק תמורה דומה. רוצים להתייעץ עם נציגי שירות? התקשרו אל שחר און טלפון 073-224-4126.
     
  • למה שתצאו לקורסים של שחר און? ראשית כי הם יפתחו בפניכם דלתות שעד היום לא היו פתוחות בפניכם. ידע הוא כוח, בטח כאשר מדובר על ידע שקשור באופן מסוים למקום העבודה שלכם. בו בזמן תוכלו לנפוש ולהנות בכל מיני מקומות בארץ, דבר שיביא איתו חוויות נוספות. במוקד שחר און טיסות לאילת טלפון 073-224-4126 תמצאו את כל הקורסים והסדנאות בעיר הנופש.
     
  • תקראו את התקנון של הרישום לקורסים וסדנאות לפני שתבצעו את ההרשמה. כך לא תמצאו את עצמכם עומדים עם הגב אל הקיר כי תרצו לבטל או לדחות את הקורס. ישנם קריטריונים מאוד ברורים, הם לא צריכים להעמיד אתכם בתחושה של חוסר וודאות. במוקד שחר און שירות לקוחות טלפון 073-224-4126 תוכלו לקבל מידע נוסף.

  • מה יכול לעזור לכם אתר שירות בקליק? באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי יעילות ליצור קשר עם עמותת שחר און. ישנן המון דרכים נוספות שאינכם מכירים ולא יצא לכם לשמוע עליהן. המידע באתר שירות בקליק מתעדכן כל הזמן, כך תדעו כי מה שאתם רואים אלו הפרטים הכי מדויקים שיש.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות רשפים
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות רשפים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלתות רשפים דף הבית דלתות רשפים היא מהחברות המובילות והגדולות בישראל לייצור דלתות פלדה. מה שהחל בשנת 1982

קרא עוד »

ביקורות על החברה

7 תגובות

  1. שלום !
    חזרתי היום משלושה ימים במלון גלי כנרת שבטבריה השתתפתי בסמינר על תזונה נכונה על מהו אושר ועל תאונות עבודה וביטוח לאומי. היה מדהים מעניין מאד מלמד מאד ( וזאת ההוכחה שאף פעם לא מאוחר ללמוד) . המלון היה פשוט משובח היחס, השירות, והאוכל היה מעולה. הדיילת של שחר און עשתה עבודה מעולה. אז….נותר לי להגיד לכל העוסקים במלאכה ת ו ד ה….אשרי שזכיתי להיכלל בחברה שכזאת.

    1. טלפנתי ולא היה מעהנ לגבי הזכות אני עובד עירייה 2שנים רמת גן

  2. שלום להנהלה ,
    מנסה ימים להתקשר להזמין טיסה לפי הטל באתר יש ציפצוף של פקס מה קורההה לשחר און

  3. חבל מאוד שאתם מבקשים חוות דעת על ההשתלמויות ולא מגיבים ונותנים תשובות

  4. היי אני מקווה שהגעתי למקום הנכון
    אנחנו קבוצה של בנות שיצאנו לסמינר באילת ובטבריה משך הסמינר היה ארבע לילות .יצאנו חברות ולא עם המועצה בהתחלה נאמר שמי שיוצא לאילת לסמינר מקבל ימי עבודה בימים.
    כשהגענו למעביד נאמר אחרת רק אם יוצאים כקבוצה ..יש את בשילטון המקומי ולא זכאים לימים
    השאלה שלנו מדוע.אם אתם מארגנים סמינרים בכל תאריך שהוא .למה לא זכאים.תודה מחכות לתשובה

  5. שלום 
    אני מבקשת כרטיס נגדי עם גאז אינטרנשיונל בעמ עוסק מורשה: 51512208
    מנהלת חשבונות – ולנטינה
    office@jez-v.com
    תודה רבה 

  6. יומיים וחצי 3 הרצאות בהרברט סמואל. 24-27 /8. הרצאות מעניינות מאוד. האחראית לא מתפקדת! נורא! אנשים,הרבה מגיעים 45 דקות אחרי התחלה מפריעים למרצה ולמאזינים. היא לא מונעת, נותנת להרשם כאילו היו בהרצאה. ובמקום לפקח הופכת למאזינה ולא מעניין אותה מה עושים.
    אני בן זוג של רשומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שחר און

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שחר און רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שחר און. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שחר און, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שחר און, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שחר און, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.