נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שטראוס (Strauss)

>>
>>
שירות לקוחות שטראוס (Strauss) טלפון
שטראוס שירות לקוחות לוגו

המזון הגדולה ביותר בישראל ופעילה במעל ל-20 מדינות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שטראוס (Strauss)

שטראוס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

מספר הטלפון הינו:  

6860*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של שטראוס (Strauss)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/oEJQ6

הוואצפ של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-7599753

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

שם דף הפייסבוק הינו:

Strauss-Group קבוצת שטראוס

האינסטגרם של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

straussgroup

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

straussgroup

הטוויטר של שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss)

חשבון הטוויטר הינו:

Strauss Group

בקצרה על שטראוס עלית

שטראוס עלית היא אחת מחברות המזון והמשקאות הגדולות והוותיקות ביותר בישראל. החברה פועלת באופן גלובלי ומותגיה נמכרים בלמעלה מעשרים מדינות. שטראוס עלית מייצרת מוצרי מזון ומשקאות רבים וביניהם גם מוצרי חלב, סלטים, חטיפים מתוקים, חטיפים מלוחים, שמן זית וקפה. מוצרי המזון והמשקאות של שטראוס עלית משווקים בכל רשתות השיווק הגדולות בישראל, וכן ברשתות שיווק מזון מובילות במדינות רבות בעולם ביניהם בריטניה, ארצות הברית וסין. שטראוס עלית משווקת מותגים רבים בישראל וביניהם עלית, יטבתה, דנונה ויד מרדכי. כל המותגים הללו משווקים מוצרי מזון ומשקה שונים, אך מחויבים לרמת האיכות והמקצועיות של שטראוס עלית.

שירות לקוחות שטראוס מים

שטראוס עלית מפעילה את מותג ברי המים תמי 4, אחד ממותגי ברי המים המובילים והפופולריים בישראל. מותג תמי 4 של שטראוס עלית משווק ללקוחות פרטיים או עסקיים ברי מים אשר מספקים ללקוחות מים מסוננים ובריאים לשימוש. כמו כן, תמי 4 משווקת ברי מים המכילים מים מוגזים להנאת לקוחות החברה. באתר האינטרנט של תמי 4 בכתובת www.tami4.co.il יכולים לקוחות החברה להזמין מוצרים ישירות לבית הלקוח וכן ללמוד על תקלות נפוצות בברי המים של תמי 4 וכיצד אפשר לטפל בתקלות הללו.

שטראוס עלית מפעילה מוקד שירות לקוחות ייעודי ללקוחות ברי המים של תמי 4 באמצעות טלפון מספר 6944*. מוקד שירות לקוחות שטראוס עלית ללקוחות תמי 4 פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 בבוקר ועד 16:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 בבוקר ועד השעה 12:00 בצהריים. באמצעות מוקד שירות הלקוחות ניתן להיעזר בנציג כדי לפתור תקלה בבר המים של תמי 4, או לתאם הגעת טכנאי לבית הלקוח כדי שיטפל בתקלה.

כמו כן, כדי לרכוש את מוצרי תמי 4 של שטראוס עלית אפשר לפנות למוקד המכירות הטלפוני של תמי 4 בטלפון 6944* שלוחה 2, אשר פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 בבוקר ועד 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 12:00 בצהריים. באמצעות מוקד המכירות ניתן להזמין לבית הלקוח מוצרים חדשים של תמי 4, וגם להזמין מיכלי גז למילוי במכשיר התמי 4 כדי להפיק מים מוגזים.

שירות לקוחות שטראוס קפה

שטראוס עלית מפעילה ומשווקת את מותג קפה עלית. קפה עלית הוא אחד ממותגי הקפה הוותיקים והמוכרים ביותר בישראל, ושטראוס עלית משווקת מוצרי קפה כמו קפסולות קפה, מארזי קפה מגורען או קפה שחור ואפילו פולי קפה מסוגים שונים. מוצרי קפה עלית של שטראוס עלית מגיעים באמצעות שליח ישירות לבית הלקוח תוך מספר ימים ממועד ההזמנה.

כדי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של שטראוס עלית בעניין מוצרי קפה עלית אפשר לפנות לטלפון מספר 6860*. במוקד הטלפוני ניתן לרכוש ממוצרי קפה עלית ולבקש לתאם משלוח שלהם עד לבית הלקוח, או לשמוע על מבצעים משתלמים לקניית קפסולות קפה במחירים מוזלים במקרה של רכישה מרוכזת. מוקד שירות הלקוחות של שטראוס עלית לעניין מוצרי קפה עלית פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30 בבוקר ועד השעה 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00.

אפליקציית שטראוס פלוס

שטראוס עלית מפעילה אפליקציה ייעודית ללקוחות שטראוס עלית בשם שטראוס פלוס. את האפליקציה אפשר להוריד בכל חנויות האפליקציות, ולהשתמש בה כדי לצבור נקודות בעת רכישה של מוצרי מזון ומשקה של שטראוס עלית. לקוחות האפליקציה יכולים לצלם את הקבלות שלהם מרכישות בסופר מרקט, והאפליקציה תסרוק ותחפש את מוצרי שטראוס עלית, ותעניק ללקוח שצילם נקודות בהתאם למספר מוצרי שטראוס עלית שנרכשו. עם הנקודות אפשר לממש הטבות רבות שמפורטות באתר האינטרנט של אפליקציית שטראוס פלוס בכתובת www.plus.strauss-group.co.il.

לפניות בנושא אפליקציית שטראוס פלוס אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות של שטראוס עלית בטלפון 6860*. במוקד שירות הלקוחות אפשר לברר על התנאים השונים למימוש הטבות שמפורטות באתר האינטרנט, וכן לברר כיצד פועלת האפליקציה וכיצד מחושבות הנקודות שצובר הלקוח.

שטראוס עלית שירות לקוחות

אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של שטראוס עלית באמצעות טלפון מספר 6860*. במוקד שירות הלקוחות של שטראוס עלית אפשר לברר פרטים רבים לגבי שלל מוצרי המזון והמשקה של שטראוס עלית כמו למשל שאלות לגבי כשרות המוצרים השונים, או שאלות לגבי מוצרים שמתאימים לאלרגיות או רגישויות מזון שונות. בנוסף, אפשר לברר פרטים על רכישת מוצרים באופן ישיר משטראוס עלית, על שעות הביקור במרכזי המבקרים של שטראוס עלית, וכן להתלונן על מוצר פגום או להציע רעיון למוצר חדש.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

5 תגובות

  1. אני ממתינה כבר מעל חודשיים לקבל שובר זיכוי עבור מוצרים שבריקול.
    כל פעם שאני מתקשרת נאמר לי שזה יצא אתמול בדואר אלינו… וכך זה נמשך הלאה והלאה
    אולי משהו יכול לעזור לי?

  2. שלום רב,
    אנחנו חברה בבקעת הירדן ח.פ 511241762 יש לנו איש קשר בשם עידן אך הבחור במחלה ובית חולים ואמר לי שלא יכול לעזור לי.
    אנחנו תקועים ללא מים קרים במכונות בשיא החום מתקשרת ומתקשרת ואין מענה מעבירים אותי מאחד לשני ע"מ לא לתת שרות.
    צר לי שהחברה מתנהלת כך!!
    מבקשת שתחזרו אלינו בהקדם האפשרי דנה 05205119811 אבי בן שטרית 0507299045

  3. שלום ודמוקרטיה, 

    בתי חולת צליאק. 
    רצינו לומר לכם תודה על כך שמרבית המוצרים שלכם נטולי גלוטן ומתאימים לחולי הצליאק. 

    רצינו להודות לכם על כך שאתם אלה שהתחילו את סימון המוצרים בלוגו ללא גלוטן. בזכותכם גם חברות אחרות התחילו בסימון, למשל תנובה. 

    הבת שלי שמחה שיש לה מה לאכול ושקל לה למצוא אוכל המתאים לה. 

    רצינו גם לשבח אתכם שהפסקתם את הפרסום בערוץ התרעלה 14. 

    מאז שהפסקתם את הפרסום בערוץ, אנו מקפידים לקנות שטראוס יותר, ואיפה שאפשר מעדיפים שטראוס על חברות אחרות. 

    שנה דמוקרטית וטובה ,

    היידי ות׳יאה בר און 

    🌺 היידי יעל בר און, קלינאית תקשורת 🌺
    אבחון וטיפול בליקויי שפה, היגוי, גמגום ושטף הדיבור
    הידידות 8, תל מונד 
    052-8668254, 09-7968353

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שטראוס (Strauss)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שטראוס (Strauss), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שטראוס (Strauss), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שטראוס (Strauss), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.