נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שיין (shein)

>>
>>
שירות לקוחות שיין (Shein) טלפון
צור קשר שירות לקוחות שיין

שיין (shein) הינה חנות אינטרנטית המספקת לכל העולם ממוצריה ומציעה את כל סוגי הבגדים במחירים זולים במיוחד, בנוסף לבגדים יש אביזרים, מוצרים לבית וחדרי שינה ועוד המון.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שיין (shein)

צור קשר שירות לקוחות שיין

מייל של שירות הלקוחות של שיין (shein)

כתובת המייל הינה:

service@shein.com

צור קשר באתר של שיין (shein)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3AaaDG9

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שיין (shein)

האינסטגרם של שירות הלקוחות של שיין (shein)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

sheinofficial

צור קשר באפליקציית Google play של שיין (shein)

שם האפליקציה הינה:

SHEIN – The Hottest Trends & Fashion

צור קשר באפליקציית Appstore של שיין (shein)

שם האפליקציה הינה:

SHEIN – Online Fashion

שיין ישראל שירות לקוחות

עד לא מזמן מרבית הישראלים לא הכירו את אתר הקניות שיין (SHEIN). אך נכון להיום מדובר על אחד מאתרי האופנה המובילים בעולם, גם בישראל הוא פופולארי במיוחד. האתר מציע בעיקר אופנת נשים על כל סוגיה, אך בין היתר הוא פונה גם לגברים, ילדים ואביזרים משלימים. משמעות הדבר היא שתוכלו למצוא באתר כמעט כל מה שאתם צריכים ורוצים.

מה עושים כאשר רוצים ליצור קשר עם שיין ישראל? המשימה לא תהיה פשוטה כמו שהבנתם. המוקדים של החברה נמצאים בסין, עם זאת יש להם פריסה בכל העולם. בחיפוש אחר שיין ישראל טלפון לא תמצאו תשובה, הסיבה היא שהחברה לא מעניקה שירות טלפוני. אך כמובן שבאתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי יעילות ליצירת קשר עם נציגיה.  

אתר הקניות שיין SHEIN

בא לכם לחדש את המלתחה? ישראלים רבים כבר הבינו כי קניות מקוונות הן הפתרון האפקטיבי עבורם. במקום לחכות בתורים הארוכים ולעבור בין חנויות שונות, ניתן לעשות הכל אונליין. כל החנויות המובילות בישראל ובעולם כבר הקימו אתרי אינטרנט להזמנה מקוונת. אתר הקניות שיין SHEIN הוקם בשנת 2008, כאשר הוא מבצע משלוחים למעל 200 מדינות בכל העולם. חשוב לשים לב לפרטים השונים על כל פריט טרם הרכישה. לא פעם תגלו הבדלים בין פריטי האופנה בארץ לבין אלה המגיעים במשלוח מסין. בו בזמן חובה לבחון את מדיניות המשלוחים של האתר על מנת שלא תהיו מופתעים. 

שיין ישראל פרטי שירות לקוחות

כמו שאמרנו, שיין שירות לקוחות טלפון לא זמין. החברה לא מעניקה שירות טלפוני ללקוחותיה, עליכם לקחת זאת בחשבון טרם הרכישה. אם אתם מאלה שתמיד רוצים לשוחח עם נציגים טלפונית, כאן זה לא יהיה המקרה. כמובן שבמקום שירות לקוחות טלפוני ניתן יהיה למצוא פתרונות אחרים. בכל אחת מהדרכים האחרות תקבלו מענה יעיל לשאלה או לבעיה שמטרידה אתכם.

אז למעט שירות לקוחות אתר שיין טלפון, אילו עוד דרכים קיימות? הדרך הכי נפוצה ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות היא דרך המייל: service@shein.com. הנציגים של החברה ישמחו להעניק מענה לכל הודעה שנשלחת אליהם. תזכרו כי גם לכם יהיה תיעוד של התשובות אותן קיבלתם מאותם נציגים. כמובן שתוכלו לפנות לנציגי החברה גם בפייסבוק: https://facebook.com/SHEINOFFICIAL או באינסטגרם: instagram.com/sheinofficial. תבחרו רק את הדרך שלדעתכם הכי תתאים לכם ותאפשר לכם תשובה מיידית.

אתר האינטרנט של שיין 

באתר שיין ישראל תוכלו לקבל מידע על הפעילות של החברה ועל השירותים שהיא מספקת. האתר כולו מתורגם לעברית, כך שלא צריכה להיות בעיה בהקשר הזה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מקבלים תשובה לשאלות שמעסיקות אתכם. לעיתים תרצו לקבל את התשובות עוד לפני שתבצעו את הרכישה עצמה. איך מגיעים לאתר הקניות SHEIN? היכנסו לכתובת של האתר: www.shein.com

שאלות ותשובות שיתעוררו אצל לקוחות שיין

שאלה: מדוע אין שירות דרך שיין ישראל טלפון?

תשובה: כמו לישראל, גם לכל שאר המדינות בעולם אין מענה טלפוני מנציגי החברה. החברה היא חברה שפועלת רק באינטרנט, לכן המענה הוא מענה מקוון בלבד. כל אחד מהלקוחות שמבצעים רכישה באתר יכול לבחור את הדרך שתהיה נוחה עבורו. אך שירות לקוחות שיין טלפון לא יהיה חלק מסל האפשרויות השונות.

שאלה: איך מקבלים מידע טרם הרכישה באתר?

תשובה: האמת היא שתוכלו לקבל המון מידע בתוך האתר עצמו גם בלי לחייג למוקד שירות הלקוחות. החברה עושה מאמצים רבים לרכז את כל המידע האפקטיבי הנחוץ טרם הרכישה באתר. אם אינכם קיבלתם מענה לשאלות שמעסיקות אתכם באתר, תמיד תוכלו לפנות למוקדי שירות הלקוחות. אך רצוי שתעשו את המהלך הזה רק אחרי שבחנתם את כל המידע באתר עצמו.

שאלה: מהי מידת הזמינות של שיין ישראל שירות לקוחות?

תשובה: מכיוון שאין שירות דרך שיין ישראל טלפון, הזמינות היא זמינות לא קבועה. תזכרו כי המוקדים של החברה נמצאים בסין, כך שזמני הפעילות יהיו שונים מהזמנים כאן אצלנו בישראל. במרבית המקרים את התשובות לשאלות מקבלים בתוך 24 שעות מרגע שליחת ההודעה באופנים השונים.

שאלה: מה עושים אם לא מקבלים מענה בזמן סביר?

תשובה: אנו יכולים להבין את תחושת התסכול במקרה בו אינכם מקבלים מענה מהיר. אך תנסו להתאזר בסבלנות, בחלק גדול מהמקרים זה פשוט לוקח מעט זמן. אם לא קיבלתם מענה בפלטפורמה אחת, תוכלו לנסות ליצור קשר עם האתר בפלטפורמה אחרת.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של שיין לסיום:

  • לעיתים קבלת תשובה משירות לקוחות שיין ישראל יכולה לקחת זמן. הזמינות של מוקדי שירות הלקוחות בסין לא תהיה דומה לזמינות של מוקדי השירות כאן בארץ. לפיכך תצטרכו להמתין עד שהתשובה תגיע, גם אם היא לקחה כמה ימים ארוכים. בסוף מוקדי שירות הלקוחות יספקו מענה לשאלות שמעסיקות אתכם בהקשר כזה או אחר.
     
  • ישנה אפשרות ליצור קשר עם שיין ישראל שירות לקוחות דרך צ'אט אונליין. באתר של החנות תמצאו את האפשרות הזאת שיכולה לעשות לכם חיים קלים. על ידי התחברות למשתמש באתר תוכלו לשוחח עם אחד מהנציגים שייתן לכם מענה מתקדם לשאלות שמעסיקות אתכם. מהיום אתם יודעים כי ישנה עוד דרך ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.
     
  • באילו מקרים כדאי לנסות ליצור קשר עם שירות לקוחות שיין ישראל? במקרה בו ישנה בעיה עם הזמנה שאותה ביצעתם או בסיטואציה בה תהיה לכם שאלה טרם הזמנה. שיין שירות לקוחות טלפון לא קיים, אך יש המון דרכים נוספות ליצירת קשר מהירה באופן יחסי. אל תביאו את עצמכם למצב בו תבצעו רכישה באתר בלי שתקבלו מענה לדברים שמטרידים אתכם.

  • באתר שירות בקליק עושים את מירב המאמצים כדי לתת לכם את הדרכים הכי טובות ליצירת קשר עם החברה. מעוניינים ליצור קשר עם שיין ישראל? באתר שלנו תמצאו את כל האופציות שנמצאות על הפרק. גם אם בעתיד יהיה שיין ישראל טלפון נדאג לעדכן על כך כאן אצלנו. בהזדמנות הזאת נבהיר כי אין קשר ישיר בין אתר שירות בקליק לבין אתר הקניות שיין. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות יד שרה
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות יד שרה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יד שרה אשדוד דף הבית יד שרה מכילה כאלפי אנשים המתנדבים ומסייעים לאנשים בציוד לסיוע נשימתי, הגברת כושר הניידות,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

35 תגובות

  1. נשלח לי בטעות חבילה של גבר במקום החבילה שאני הזמנתי אבקש החזר כספי או שישלחו לי את החבילה שלי

    1. גם אצלי הייתה טעות איומה… האם הם ענו לך? מה קרה עם זה? לי הם לא עונים למרות פניות חוזרות ונשנות….

  2. למה אהזמנה עדיןמלא אגיעה אני ממש צריכה אותה דחוףף

  3. רמאים ונוכלים! צריך להזהיר את כולם לא לקנות באתר של שיין!

    1. נוכלים שקרנים גנבים סתם אנשים שמתנהגים ללקוחות כמו זבל, גונבים כספים מעלימים פריטים חודש וחצי רודפת אחרי החזר כספי שגוי פותחת כרטיסים והם סוגרים , אין עם מי לדבר פניתי להנהלה דרך שרות לקוחות מתעלמים ודוב סוגרים כרטיס

  4. אשמח לקבל טלפון לדבר עם מישהו כדי להבהיר לאן החבילה אמורה להגיע

  5. יש לי שאלה קיבלתי הזמנה פעם ראשונה של בגדי ים לביתי ולא יושב עלי טוב מה עושים איך מחזירים

    1. תכתבי בגוגל איך אני מחזירה בשיין ..והוא פשוט יכתוב לך בדייוקקק מה שאת צריכה לעשות….
      ממש פשוט…!!!

  6. לא קיבלתי את המשלוח ואין לי מושג מי הספק .מקבלת כל הזמן הודעות לפנות לספק אולי מישהו יכול לעזור

  7. אני מקבלת הודעות שלא אספתי את המשלוח ולא קיבלתי בכלל הודעה!!
    אין עם מי לדבר
    שרות גרוע ביותר!!!!!

  8. ממש כועסת
    חוויה קשה , שלושה שבועות מחכה לחבילה ואף אחד לא יוצר קשר. בושה

  9. מה עושים אם השמלה שחורה תחרה במידה s קטן צרחכה m המחיר 120

  10. קניתי כרטיס מתנה.
    התשלום בוצע אך הכרטיס עדיין לא הגיע לי למייל כבר שבוע שולחת הודעות ומיילים ואין תגובה

  11. המתנתי חודש ימים להזמנה שביצעתי עבור יום הולדתי ב- 6/10 ,והמשלוח לא הגיע לי .
    התאכזבתי נורא !! ואני רואה במעקב משלוח כי המשלוח אבד
    מבקשת לחזור אליי בדחיפות לקבלת כספי בחזרה.

  12. הודעת SMS הודיעה שהחבילה הגיעה לנקודת איסוף רחוקה מהכתובת שלנו

  13. הזמנתי קופסאות חד פעמיות לקינוח הגיע רק מכסים בלי הקופסאות, התאכזבתי מאוד, אין לי שימוש בזה בלי הקופסאות

  14. מזעזעעעעע!!!!!!!!!!!!!קבלתי הודעה קולית משיין איפה נמצאת החבילה..!!!!!!! עכשיו לא מדובר שם בעברית, הוא מדבר טורקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא מצליחה להבין איפה החבילה שלי!!!!!!!שלמתי כסף ואין לי מיושג איפה החבילה הזאת! חולי נפש עם תעודה!!!!!!!!! איפה החבילה שלי ???????? נבלות תמותו היום עם המשלוחים שלכם תישרפו בגיהנום עם 170 שקל המסכנים האחרונים שנשארו לי בבנק!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. הם נוכלים גנבים , מעלימים פריטים מהזמנות חוזרות , לא מחזירים החזר כספי במלואו, מספרים לך סיפורים , ממש עצבים אין עם מי לדבר

  15. רכשתי 9 פירטי חורף
    האכזבה מאוד גדולה בלשון המעטה
    איכות ירודה חוטים נמשכים.
    הסריגים מוציאים חוטים וגלילי חוטים
    טובים אולי לשעה ואפילו לא ליום.
    בקייץ היה מעולה.
    החורף אכזבה
    מרגישה שזרקתי את הכסף לאשפה
    מבלי להנות מהמוצרים.
    חבל מאוד.
    אבקש את התייחסותכם.

  16. רמאות ונוכלות
    מה שמופיע בתמונה לא בהכרח ניראה במציאות
    מסובך ומורכב מידיי להחזרות ואין עם מי לדבר
    הם ממש לא זולים!!!

  17. אני מנסה ליצור קשר אתכם ולא מצליח,כי אני רוצה לרכוש ממכם מוצרים.אודה לכם אם תחזרו אליי.0587225768,שי!

  18. ממתינה עדיין למוצרים טרם קיבלתי אותן כבר מעל התאריך שהייתי אמורה לקבל

  19. אני לקוחה מספר שנים של שיין אני כיום בת 79 וקשה לי להגיע לנקודת החלוקה שהשליח קובע נכון להיום לא שואלים אם נקודת המשלוח נוחה לי .הייתי מאוד מבקשת שהחבילה תגיע ללוקר קניון לב העיר בקרית גת.Iלציין שאני לא ניידת וזה כרוך במוניות.אודה לכם מאוד בחיוב כדי שאוכל להמשיך לקנות ולהזמין מאופנת שיין.

  20. היי שלום
    שלחתי אליכם מייל בקשר להחזרת מוצרים איך ניתן להחזיר מוצרים שלא מתאימים לי
    1 פאה שיצאה בצבע לא מתאים 2. מתקן לנעליים קיבלתי רק תא אחד בלבד
    לטיפולכם המסור אודה עזריה מזל 0507359396

  21. השליח החזיר את המשלוח שלי, שמספרו 52451322, מאחר והכתובת הייתה שגוייה , שלחתי לו במקביל את הכתובת שלי אך הוא אמר לי שהחזיר כבר. תמיד שלחו לי מקומות איסוף ברעננה והייתי בוחרת והולכת לקחת את החבילה , מה קרה הפעם שאני צריכה לתת כתובת? למה לא שלחו לנקודת איסוף . אפשר לחזור אלי במייל? או בהודעת SMS תודה.

  22. שלום. היתה לי הזמנה ב-30.7 ולא קבלתי אותה,לא הייתי בעיר בתאריכים שאמורה להגיע,ואתם לא מתייחסים,אני לקוחה שלכם הרבה זמן,מבקשת לטפל ואם לא אני אפסיק את השרות שלי אתכם.תודה מס'מעקב 51842726

  23. לא קיבלתי חבילה שמספר SGFGP0003413045YQ פניתי ענו לי ומאז לא מתייחסים לפניות שלי. אני קניתי בגדים שמתאימים לקיץ עוד מעט כבר לא יהיה לי צורך בהם. טפלו בבעיה או תחזיקו לי את כספי. אני לקוחה ותיקה לא מגיע לי ההתייחסות הזאת.

  24. לא קיבלתי את החבילה למרות פניות רבות קיבלתי אפילו חבילה מאוחרת יותר. שלחו לי את החבילה או תחזיקו לי את כספי.

  25. אין אפשרות לתקשר עם החברה. לא מחזירים כסף על פריטים שהוחזרו בדואר ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שיין (Shein)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שיין (Shein) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שיין (Shein). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שיין (Shein), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שיין (Shein), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שיין (Shein), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.