נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בסט טורס

>>
>>
שירות לקוחות בסט טורס טלפון
white-בסט טורס צור קשר שירות לקוחות

בסט טורט היא סוכנות נסיעות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בסט טורט

white-בסט טורס צור קשר שירות לקוחות

מייל של שירות הלקוחות של בסט טורט

כתובת המייל הינה:

opr@bestours.co.il

מסנג'ר של שירות הלקוחות של בסט טורט

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בסט טורט

שם דף הפייסבוק הינו:

BesTours

בסט טורס שירות לקוחות טלפון

כל הישראלים אוהבים לנפוש וכל משפחה ישראלית אוהבת לצאת לחופשה ומעבר לכך לכל משפחה קיימת תקווה שתוכל למצוא את חופשת חלומותיה בחצי מחיר והכול כלול גם בארץ וגם בחול, משפחה ממוצעת בישראל יוצאת לחופשה לפחות פעם בשנה אם לא יותר, חופשה עבור רבים מאיתנו היא כמו שאיפת אוויר לאחר תהליך ארוך של בחירת מקום, ארגון הטיסה או הנסיעה והזמנת מלונות וכל זה הופך למשימה מאוד מורכבת ומתישה כי אנחנו צריכים לדאוג לכל כך הרבה פרטים על מנת לקבל את החופשה המושלמת מה שהופך את התהליך למתיש מאוד.

בדיוק בגלל מצבים כאלה נכנסת כאן בסט טורס שירות לקוחות שפותר לכם את כל הבעיות ומסדר לכם חופשה בדיוק כמו שחלמתם.

בשירות לקוחות בסט טורס החופשה החלומית הופכת למציאות

בסט טורס נוצרה בשנת 2010 כאתר קופונים וחבילות נופש מתוך אמונה שניתן לצאת לחופשה גם בזול, החברה גדלה בקצב מהיר מאוד והפכה לחברה סיטונאית תיירותית שמובילה בתחומה, כיום החברה משווקת טיסות הלוך וחזור ומציעה חבילות נופש מלאות לכלל הלקוחות שלה, ממשפחות ועד לסוכני נסיעות ואנשי עסקים. היעדים הנפוצים שמציעה החברה הם קפריסין, טורקיה, מדריד, פריז, פראג, בודפשט, ברצלונה ועוד המון יעדים חלומיים.

באתר תוכלו למצוא דילים זולים בבתי המלון הטובים בעולם מ 4-6 ימים ויותר וזה כולל טיסות וארוחות עם תנאים מעולים. בסט טורס מציעה את בתי המלון הכי איכותיים בעולם על מנת ליצור לכם חוויה עם מירב הנוחיות, עם הנופים הכי יפים, במחיר הכי משתלם עבור החופשה שלכם.

מה מציעה לכם בסט טורס

כבר משנת 2013 בסט טורס משווקת את מוצריה התיירותיים לסוכני נסיעות ומציעה מגוון חופשות הכול כלול למשפחות, זוגות וכך גם אנשי עסקים. בסט טורס מאפשרת ללקוחות החברה ליהנות מהנחה משמעותית של עשרות אחוזים ביחס לאתרי הזמנות אחרים.

ניתן לראות פרסומים נוספים בעמוד הפייסבוק של BesTours וכך להנות מעוד מידע מועיל על חופשות מוזלות, חשוב לדעת שדילים בלעדיים תמצאו אך ורק באתר של בסט טורס, כמו כן ניתן להשאיר הודעה במנסג'ר בפייסבוק ויחזרו אליכם עם פרטים מדויקים על מידע נוסף אותו תרצו לדעת.

מאז השנים 2010-2017 בסט טורס הפעילה מוקד טלפוני שמונה סוכני נסיעות ומאז 2018 החברה פועלת באונליין ויוצרת שיווק מוצרי חברה בלבד כסיטונאית תיירות, ניתן לבצע הזמנה באתר בסט טורס ולחסוך המון זמן וכסף ממש בעצמכם או דרך סוכני הנסיעות השונים ברחבי הארץ.

 בסט טורס מתחייבת למחירים הזולים ביותר ומציעה לכם טיסות וחבילות ליעדים הכי טובים בעולם במחירים הכי זולים.

אם אתם סוכני נסיעות בסט טורס דרך קבוצת טרוולייק מציעה טיסות ליעדים מגוונים  ואת מוצרי החברה תוכלו למצוא באתר sapak@travelike.co.il כל המידע שקיים באתר בסט טורס כולל העלויות הוא ללקוחות פרטיים לכן הכנסו לכתובת האתר המוצגת ובררו על חופשות מתאימות לכם לעשרות יעדים מומלצים והכי טובים בעולם. את מוצרי החברה תוכלו למצוא גם באתרי הקופונים שלהם ולבצע בירורים על עסקאות המופיעות באתרי הקופונים. למימוש של הזמנה נא לפנות בכתובת: groupon@bestours.co.il.

בסט טורס שירות לקוחות יצירת קשר

בסט טורס הינה סיטונאית תיירות אונליין ואינה סוכנות נסיעות טלפונית כל פעילות שמבצעת החברה היא באונליין. למי שמעוניין ליצור קשר עם בסט טורס שירות לקוחות טלפון – יכול לפנות לסוכני הנסיעות השונים העובדים תחת החברה.

לפרטים לגביי הזמנות ניתן לפנות במייל: opr@bestours.co.il  בצירוף השם שלכם באנגלית ופרטי ההזמנה, מעבר לשעות הפעילות שלהם ובימי שישי ושבת יינתן מענה במצבים דחופים במייל.

כמו כן ניתן ליצור קשר בהשארת פרטים באתר של בסט טורס בכתובת: https://www.bestours.co.il/deals  ולקבל מענה. כמו כן תוכלו להגיע לכתובת: המקצוע 9, תל אביב.

 עם בסט טורס תוכלו לצאת לחופשה חלומית ביעדים מטריפים במחירים שלא קיימים בשוק בהתחייבות מלאה.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות צ'יקטי לוגו
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות ציקטי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צ'יקטי דף הבית צ'יקטי היא מסעדה איטלקית נינוחה הממוקמת במרכז. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות כל זכות לוגו
שירות לקוחות ממשלה ומוסדות

שירות לקוחות כל זכות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כל זכות דף הבית מאגר המידע המקיף ביותר על זכויות תושבי ישראל והדרך למימושן. החברה פועלת בסיוע משרד

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בסט טורס

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בסט טורס רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בסט טורס. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בסט טורס, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בסט טורס, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בסט טורס, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.