נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיליפ מוריס טלפון

>>
>>
שירות לקוחות פיליפ מוריס טלפון
צור קשר ושירות לקוחות פיליפ מוריס

פיליפ מוריס היא חברה המייצרת סיגריות, טבק ומוצרי עישון.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיליפ מוריס

צור קשר ושירות לקוחות פיליפ מוריס

טלפון של שירות הלקוחות של פיליפ מוריס

מספר הטלפון הינו:  

03-766-6333

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00

צור קשר באתר של פיליפ מוריס

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3KN7y4S

שירות הלקוחות בכתובת של פיליפ מוריס

כתובת החברה הינה:

הברזל 30, תל אביב-יפו

הטוויטר של שירות הלקוחות של פיליפ מוריס

חשבון הטוויטר הינו:

Philip Morris International

צור קשר בפקס של פיליפ מוריס

מספר הפקס הינו:

03-766-6333

שירות לקוחות פיליפ מוריס

אחד מהמוצרים אשר עדיין נשארו פופלריים אף על פי שאנשים רבים רואים אותם כלא בריאים, הם מוצרים העישון השונים הקיימים כיום. חברות מצליחות לייצר ולמכור סיגריות ומוצרי טבק נוספים לכל מי שמבקש. בשביל שהמכירות ימשיכו להיות יעילות בהמשך הדרך, נעשה ניסיון לייצר מוצרים המעבירים את חווית העישון אך הם פחות מסכנים את הבריאות. אחד מהעסקים הבינלאומיים בתחום הוא פיליפ מוריס. עסק אשר קיים זה שנים רבות ואף בעידן המודרני מבקש לעבור מהפך מסוים על מנת להמשיך לייצר אפשרויות שפחות מסכנות חיים. שירות הלקוחות של החברה הוא מקום בו תוכלו להביא את המחשבות שלכם על שימוש במוצרים השונים.

דרכי תקשורת רבים ונגישים

מכיוון שמדובר בחברה שהיא מתקדמת ופועלת בכל רחבי העולם, ישנן אפשרויות רבות לתקשר איתה. תוכלו להשתמש בפנייה אינטרנטית, בשיחת טלפון, במייל אלקטרוני ואף בשיחות מחו"ל.
אם אתם מבקשים לדווח על שימוש באחד המוצרים או שמא אתם מבקשים לקבל עוד מידע,
תוכלו בהחלט לפנות במהירות ולקבל תשובה שתספק אתכם. במיוחד כשמדובר במקרה בו,
המוצרים יכולים דווקא לפגוע בבריאות שלכם, נסו לראות את התמונה המלאה בהמשך הדרך.
אם תפעלו בצורה נכונה תוכלו להמשיך ליהנות מהמוצרים השונים, באופן  נוח למדי.
במקרים נוספים תוכלו להמשיך ולמצוא את המוצר החדשני שהחברה ייצרה ולהבין אם דווקא הוא טוב יותר מדבר מה שהשתמשתם בו בעבר. 

פנייה בעזרת האינטרנט אל משרדי החברה

חברה שהיא בינלאומית מכילה בתוכה מידע רב ללקוחות מעבר לגבולות שיחת הטלפון.
תוכלו להיכנס אל אתר החברה ולקבל תמונה שלמה יותר על הפעילות החדשנית של האנשים המייצרים את המוצרים השונים. טוב לדעת כי בשנים האחרונות נעשה ניסיון להפוך את מוצרים הטבק לחדשנים ולכאלו שהם מועילים לבריאות שלכם בדרך כזאת או אחרת.
אם יש לכם שאלה על המידע הרב הקיים באתר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור פנייה באנגלית או בעברית ולקבל מידע בצורה מסודרת. בכול מקרה זהו כלי נוח למדי בעזרתו תדעו לרכוש את המוצר המתאים לכם. 

שיחת טלפון למטרות הנכונות

תוכלו להשתמש בשיחת טלפון על מנת לקבל מידע מסוים על שימוש במוצרים שפיליפ מוריס מייצרת מדי כמה חודשים. אך לרוב המידע שתקבלו הוא קטן וממוקד ונועד להסביר בצורה אישית אם טוב לכם להשתמש במוצר כזה או אחר. לכן נסו לקבל ראשית כול כמה שיותר מידע בעזרת האתר ורק לאחר מכן להתקשר ולקבל תשובה על התלבטות מסוימת. כך אנחנו ממליצים לכם להסיק מסקנות ולצבור כמות ידע מסוימות. אם אתם עדיין מרגישים כי חסרה לכם הבנה על שימוש נכון במוצר לאחר שאתם רוכשים אותו, תוכלו להרים טלפון ולקבל תשובה מתאימה במידת הצורך.
במקרה שאתם גרים בחו"ל תוכלו להתקשר גם למספר בינלאומי.

רשתות חברתיות בתור תקשורת נגישה

החברה משתמשת בכלי תקשורת רבים על מנת שתקבלו מידע בכמה צורות ובדרך נגישה למדי.
אפשרות נוספת היא להשתמש ברשתות החברתיות על מנת לדעת מהם המוצרים החדשים אשר החברה מבקשת לייצר. תוכלו להיכנס לפלטפורמות השונות ולראות כפי שאתם אוהבים, השימוש הנכון במוצרי העישון החדשים של פיליפ מוריס. בנוסף, תוכלו לפנות אל החברה בעזרת רשתות אלו.
כך המוצרים הופכים לנגישים כלפי דור שהוא צעיר מצד אחד ומצד שני הוא בגיל החוקי לשימוש בהם. אפשרות זאת היא נוחה למשתמשים רבים וכך אתם מוזמנים לנצל אותה ולקבל בעזרתה מידע נוח. 

משוב איכותי על המוצרים השונים

כמו שכבר הספקנו להסביר ברחבי המאמר, פיליפ מוריס מבקשת להמשיך ולהתעדכן ככול שעובר הזמן. הדבר הוא אפשרי אם הלקוחות נותנים משוב כזה או אחר ומצביעים על הדברים הטובים והפחות טובים. כך ניתן ליצור משוב מסוים בעזרת אחד מכלי תקשורת אלו ,
על מנת להסביר אם מוצר מסוים הוא טוב או יכול להשתפר בהמשך הדרך. כאשר אתם עושים את הדבר ניתן לפנות בעזרת טופס אינטרנטי או בעזרת הרשתות החברתיות הקיימות סביבכם.
תנו לעצמכם ליהנות מהעושר של דרכי התקשורת השונים שהחברה מבקשת להעמיד לרשותכם.

תחומים נוספים בהם החברה מתעסקת

בגלל היותה חברה גלובאלית בעלת מטרות של קידום אידיאלוגייה של שיוויון ודאגה לכדור הארץ, תוכלו למצוא באתר מידע על התחומים בהם החברה מבקשת להתקדם ולהתמקד בהמשך הדרך.
כניסה לאתר תוכל להביא לכם נתונים על הפעולה של פיליפ מוריס בתחומי איכות הסביבה, שיוויון וניסיון למנוע הפליה, קידום חדשנות ומדע ועוד. ישנם אנשים הרואים את פעולות בתחומים אלו כמדדים המסבירים אם אכן ניתן להמשיך ולהשתמש בחברה בצורה עשירה יותר. כך תוכלו להמליץ על החברה ועל הערכים שהיא מקדמת לאנשים הקיימים סביבכם. בהמשך הדרך, בזכותכם העסק יוכל להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלו בתחומים השונים. אנו ממליצים לכם להמשיך ולהשתמש באתר כפי שאתם מבקשים כאשר הוא זמין לכם בכול שעות היממה. כך גם הפנייה אל אנשי השירות יכולה להיעשות גם בשעות מאוחרות, מכיוון שזוהי חברה בינלאומית. 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות מכון קדם טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון קדם דף הבית מכון קדם הינו מכון לטיפול פסיכולוגי והתפתחותי בין-תחומי הממוקם בחיפה. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

9 תגובות

  1. השרות לא עונה מחכים חצי שעה על הקו עם מנגינה ואחרי חצי שעה מנתקים ניסיתי כמה פעמים ושוב אותו תרגיל.
    ניסיתי בפקס והפקס לא נשלח כמה פעמים ניסיתי .
    מה המשחקים למה אי אפשר להשיג אותכם ?

  2. אתם לא עונים 52 דקות ולא עונים בבקשה מה זה
    החלפתם סיגריות לפרלמנט
    וזה לא אותו טעם פרלמנט סופר סלים
    וגם אין פילטר הישן
    המספר פלפון שלי 0542078088
    בבקשה תטפלו בבעיה הזאת

  3. יש מנגינה ואחרי זה מנתקים
    למה זה ניסיתי כל מיני דרכים ולא מצליח פליז
    יורם 0542078088

  4. מצאתי משהו לא תקני בקופסת סיגריות הנושא מאוד חשוב גרם לנזק הא להתקשר אלי בחזרה 0523982499 אתם לא עונים בכלל

  5. השרות על הפנים, ממתין כבר יותר משעה על הקו ויש רק מנגינה ואף אחד לא טורח לענות, אני רוצה להתלונן ולתבוע בגין כמה חבילות סיגריות "פרלמנט" שהפילטרים שלהם מנותקים מהסיגריה

  6. חצופים!!!! אין שירות לקוחות בכלל!! כמה פעמים מחייג מחכה שעה על הקו ואז מתנתק. לא קרה פעם אחת שהם ענו לי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיליפ מוריס

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פיליפ מוריס רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיליפ מוריס. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיליפ מוריס, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיליפ מוריס, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיליפ מוריס, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.