נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שפע הפקות באר שבע

>>
>>
שירות לקוחות שפע הפקות באר שבע טלפון
צור קשר שירות לקוחות שפע הפקות

באתר שפע הפקות באר שבע המפרסמם הפקות והופעות אפשר לקנות כרטיסים למגוון מקומות והצגות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שפע הפקות באר שבע

צור קשר שירות לקוחות שפע הפקות

טלפון של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

מספר הטלפון הינו:  

8449*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 | ו': 9:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

כתובת המייל הינה:

info@sheffa.co.il

צור קשר באתר של שפע הפקות באר שבע

כתובת האתר הינה

www.ticket4u.co.il

שירות הלקוחות בכתובת של שפע הפקות באר שבע

כתובת החברה הינה

הפועלים 23 , באר שבע

הוואצפ של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

050-9088547

מסנג'ר של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

שם דף הפייסבוק הינו:

שפע הפקות וכרטיסים

האינסטגרם של שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

sheffa_productions

שפע הפקות באר שבע

הייחודיות של שפע הפקות היא לארגן לכם את כל אפשרויות הבידור תחת קורת גג אחת, באתר של שפע הפקות באר שבע, תמצאו את כל מה שקורה עכשיו בעיר באר שבע, כל ההופעות, בין אם מדובר בקונצרטים של מוזיקה קלאסית, מופעי סטנד אפ, הצגות למבוגרים, הצגות לילדים, משחקי כדורגל או כדורסל של הפועל באר שבע ועוד אפשרויות בידור רבות ומגוונות.

שפע הפקות באר שבע מאפשרים לכם להיות מנויים ולקבל ראשונים את כל העדכונים החמים על מה שקורה בבאר שבע, ניתן אף לעשות מנוי להפועל באר שבע ולהנות ממשחקי הקבוצה. ברגע שבא לכם לקחת הפסקה ממרוץ החיים ולצאת לאיזה שהוא מופע בידורי מכל סוג שהוא, תוכלו להיכנס וליצור קשר עם שפע הפקות באר שבע דרך אתר האינטרנט או דרך מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של שפע הפקות.

שפע הפקות אתר אינטרנט

במידה ובא לכם להתרשם ממה שיש לשפע הפקות להציע, תוכלו להיכנס לאתר בכתובת https://www.ticket4u.co.il/ , באתר של שפע הפקות באר שבע יש את כל המידע שאתם מחפשים, תהנו מרשימת כל המופעים שבאוויר ברגע זה, כל המופעים העתידיים, מנויים למשחקי הכדורגל של קבוצת הפועל באר שבע, קבוצת הכדורסל הפועל באר שבע ועוד. במידה ועדין תרצו ליצור קשר עם שפע הפקות ב ש, תוכלו ליצור קשר באחת מהדרכים הבאות.

שפע הפקות באר שבע שירות לקוחות – מנוי הפועל באר שבע שירות לקוחות

דרך אחת ליצור קשר היא דרך האתר של שפע הפקות, אתם נכנסים לאתר ויכולים לשלוח הודעה דרך בוט העזרה (שמופיע ברגע שנכנסים לאתר בצד הימני התחתון של המסך), לווצאפ או למסנג'ר. דרך נוספת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע הינו דרך מוקד השירות הטלפוני במספר הבא 8449*

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הינו בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00. ובימי שישי וערבי חג בין השעות 09:00-13:00.

מנויים הפועל באר שבע

שפע הפקות באר שבע מאפשרת לכלל הלקוחות המנויים להנות מרכישת כרטיסים למשחקי הקבוצות עבור קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, עבור קבוצת הכדורסל הפועל באר שבע, ועבור קבוצת מ.ס אשדוד.

אם יש לכם שאלות נוספות עבור רכישת כרטיסים למשחקי קבוצות הפועל באר שבע, תוכלו ליצור קשר עם שירות לקוחות שפע הפקות באר שבע, במספר 8449*, או לקבל מידע נוסף דרך אתר שפע הפקות בכתובת https://www.ticket4u.co.il/ .

שאלות ותשובות שירות לקוחות שפע הפקות

שאלה: באילו דרכים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שפע הפקות?

תשובה: ניתן ליצור קשר דרך אתר האינטרנט של שפע הפקות באר שבע בכתובת https://www.ticket4u.co.il/ או צרו קשר דרך מוקד שירות הטלפון של שפע הפקות במספר 8449*

שאלה: אנו מחפשים הופעה מסוימת אבל לא מצליחים למצוא באתר, מה אפשר לעשות?

תשובה: הכי טוב לבצע חיפוש גם דרך מנוע החיפוש שבאתר שפע הפקות, ובמידה ועדין לא הסתדרתם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע דרך המוקד הטלפוני או דרך האפשרויות הקיימות באתר

שאלה: הזמנו כרטיסים למופע, ואנו רוצים לבצע שינוי במקומות הישיבה לאחר ביצוע ההזמנה, למי צריך לפנות כדי לבדוק זאת?

תשובה: לא תמיד אפשרי לבצע שינויים, הרבה תלוי בזמינות, אז כדאי ליצור קשר עם שירות הלקוחות במוקד הטלפוני של שפע הפקות באר שבע במספר 8449* כדי שיוכלו לבדוק עבורכם מה אפשר לעשות

שאלה: האם ניתן להזמין דרך שפע הפקות כרטיסים עבור מנויים למשחקי הפועל באר שבע?

תשובה: בוודאי, מנויים יכולים להזמין דרך שפע הפקות ב ש כרטיסים עבור קבוצות הפועל באר שבע, ניתן לבצע רכישה אונליין דרך אתר שפע הפקות, אוד ליצור קשר דרך שירות לקוחות טלפון של שפע הפקות באר שבע במספר 8449* .

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אקו 99 לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות אקו 99 טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אקו 99 דף הבית רדיו אקו 99 הוא רדיו אונליין בשידור חי המשדר 24 שעות ביממה וזמין בכל מקום

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות לוטודיל
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות לוטודיל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוטודיל דף הבית לוטודיל מבית נקודת שיווק וסחר, הנו מועדון חברים להגרלות אישיות וקבוצתיות, הפועל בהצלחה מזה למעלה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שפע הפקות באר שבע

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שפע הפקות באר שבע, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שפע הפקות באר שבע, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שפע הפקות באר שבע, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.