שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תאגיד מי שקמה חולון
תאגיד מי שקמה חולון הוא תאגיד מים שהוקם בשנת 2008 והיום פועל כתאגיד מים וביוב אזורי.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של תאגיד מי שקמה חולון
מייל של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון
כתובת המייל הינה:
ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של תאגיד מי שקמה חולון
שם ערוץ היוטיוב הינו:
Mei Shikma
צור קשר עם תאגיד המים מי שקמה
בשנת התשס"א (2001) חוקק חוק תאגידי מים וביוב שהפריט את שירותי המים והביוב לחברות איזוריות על מנת לשפר את השירות והתשתיות לכל איזור ואיזור בארץ. תאגיד המים מי שקמה הוקם בשנת 2008 לאחר כמה תיקונים בחוק והוא התאגיד האחראי על אספקת המים ושירותי הביוב של הערים חולון ואור יהודה והמועצות אזור ובית דגן והוא גם בבעלותן של העיריות והמועצות הנ"ל. אם אתם תושבי חולו, אור יהודה, אזור או בית דגן ייתכן ותרצו ליצור קשר עם תאגיד המים מי שקמה למקרים של תקלות, תשלומי חשבונות ושירות לקוחות תוכלו ליצור איתם קשר בטלפון 1800-300-252 המוקד זמין בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00 או שתוכלו לפנות לעירייה במוקד החירום 106 הזמין 24/7 והיא תעביר את הפניה למי שקמה. כמו כן תוכלו לפנות למי שקמה גם במספר הפקס: 072-2446293
האמצעים הדיגיטליים ליצור קשר עם מי שקמה
בימינו לא תמיד יש לנו זמן להתקשר לחברה ולהמתין לנציג טלפוני שיענה לשיחה ויתן לנו שירות. את הצורך הזה הבינו כבר הרבה חברות שנותנות שירות לקהל לקוחות רחב והן מציעות שירות באמצעים אלטרנטיביים. כחלק מהמאמצים לתת שירות זמין ונגיש תמיד ישנה אפשרות לקבל שירות באמצעות אתר האינטרנט של תאגיד המים מי שקמה. את תפריט השירותים המלא תוכלו למצוא בקישור: https://www.mast.co.il/169/services. כאן תוכלו לשלם חשבונות ולשנות אמצעי תשלום במידת הצורך. תוכלו גם לשנות את מספר הנפשות בבית על מנת להוזיל את המחיר אותו אתם משלמים לקוב מים. אם אתם לא בטוחים שקראו נכון את המונה שלכם או שאתם רוצים לדווח על טעות בקריאת המונה תוכלו גם את זה לעשות בקישור המצורף.
פניה לצורך דיווח על תקלות
כתאגיד מים שאחראי על הספקת מים ושירותי שאיבת ביוב לכל כך הרבה תושבים, תאגיד המים מי שקמה רוכש בשנה ממקורות כ19 מיליון מ"ק מים בשנה ותחת אחזקתו נמצאים כ300 קילומטר צנרת מים ועוד כ300 קילומטר צנרת ביוב. בנוסף לכך אחראיות החברה מתפעלת את תחנת שאיבת הביוב האיזורית. למרות מערכות בקרת האיכות של החברה בסדר גודל כזה של אחריות כמובן שיש קושי להחזיק ולזהות את כל התקלות במערכות החברה. לכן, אם ידוע לכם על תקלה בצנרת המים, תקלה בפינוי מי הביוב או במקרה שהמים שיוצאים לכם מהברז עכורים או בעלי צבע או טעם מוזרים תוכלו להגיש דיווח על התקלה גם דרך האתר בכתובת: https://mei-shikma.co.il/contact/servicecenter. למי שקמה יש גם מוקד חירום לפניה במקרה של תקלות דחופות במים ובמערכת הביוב ומספר הטלפון של המוקד הוא: 03-5011111.
קבלת קהל מי שקמה
תאגיד מי שקמה מקבל את הלקוחות שלו גם פנים אל פנים אך בתיאום תור מראש בלבד. תוכלו לתאם תור באמצעות חיוג למספר הטלפון 1800-300-252 או באמצעות המערכת הדיגיטלית של תאגיד המים מי שקמה https://www.mast.co.il/169/services. שעות קבלת הקהל הם ביום א': בין השעות 08:00-18:00 (רצוף), בימים ב', ד', ה' בין השעות 08:00-15:00, ביום ג' בין השעות 14:00-18:00 (אין קבלת קהל בבוקר)
בכתובת: רחוב תמנע 23 חולון, אם תרצו להגיע בתחבורה ציבורית תוכלו לעשות זאת באמצעות האוטובוסים של אגד בקווים 4, 143 או האוטובוסים של דן בקווים 3, 172. תוכלו להשיג את קבלת הקהל של מי שקמה גם בפקס: 072-2446293. אם לא תסתפקו בשירות הרגיל ותרצו להגיע להנהלה, תוכלו לזמן תור בטלפון 03-5411500 או לשלוח פקס למספר שציינו.
צור קשר עם מחלקת הנדסה של מי שקמה
בין אם אתם בונים, משפצים או צריכים מכל סיבה אחרת ליצור קשר עם מחלקת ההנדסה של מי שקמה ניתן להגיע לפגישה בתיאום מראש בטלפון 03-5411521. הפגישות במחלקת הנדסה מתקיימות בימים ב' ו ד' בין השעות 08:30-12:30. דוא"ל של מחלקת הנדסה: hani@mei-shikma.co.il
- ניתן להשיג את מהנדסת הביוב של מי שקמה, רנה קפלן בטלפון 03-5411509 או בדואר אלקטרוני: rena@mei-shikma.co.il
- תוכלו להשיג גם את מהנדסת המים של מי שקמה, צילה ז'יטומרסיקי בטלפון 03-5411516 או בדואר אלקטרוני: zila@mei-shikma.co.il
- לפניה למהנדסת הרישוי של מי שקמה, ויקה גמזין פנו לטלפון 03-5411517 או לכתובת הדואר האלקטרוני: vika@mei-shikma.co.il
התקנת שעון מים משני
בין אם מדובר בחלוקה ליחדת דיור ובין אם אתם פשוט רוצים לדעת יותר טוב לאן המים שלכם הולכים, יתכן ותרצו להוסיף שעון מים על השעון מים הראשי. לשאלות בנושא זה תוכלו לפנות לבני מנשה, בטלפון 03-5556612.
או במייל: benny@mei-shikma.co.il
מי שקמה ברשתות החברתיות
תוכלו למצוא את מי שקמה גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/MeiShikmaIL.
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה וספה קרית שמונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה וספה קרית שמונה דף הבית פיצה וספה גורמת לשינוי בצורת המחשבה לגבי פיצריות באזור הצפון לא עוד פיצה

שירות לקוחות מבט פיצה האט יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון פיצה האט יבנה דף הבית פיצה האט פיצריה טעימה בכל רחבי הארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות מסעדת אריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אריה דף הבית ARIA הינה ביסטרו שף אורבני עדכני. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות מלון גנים ים המלח טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון גנים ים המלח דף הבית מלון גנים הינו מלון של ישרוטל הנמצא במרחק 2 דקות הליכה מים

שירות לקוחות בית מרקחת רמב"ם חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת רמב"ם טלפון דף הבית בית מרקחת רמב"ם ממוקמת בבית החולים רמב"ם שנמצא בחיפה. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות משרד הפנים קריית ביאליק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הפנים קריית ביאליק דף הבית במדינת ישראל, משרד הפנים הוא משרד ממשלתי האחראי על השלטון המקומי. מבט
ביקורות על החברה