נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

>>
>>
שירות לקוחות אביבי מטבחים (Avivi Kitchens) טלפון
צור קשר שירות לקוחות אביבי מטבחים

אביבי מטבחים מעצבים מטבחים. מעצבים חוויות משך יותר מחמישה עשורים שותפה “אביבי מטבחים” ביחד עם לקוחותיה בהטבעת חותם אישי על לב לבו של הבית, המקום בו תחושות ורגשות מקבלים את הטעם והריח המיוחדים להם, המקום בו מתעצבות חוויות ונרקמים זכרונות - המטבח.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

צור קשר שירות לקוחות אביבי מטבחים

טלפון של שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

מספר הטלפון הינו:  

 2226*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

כתובת האתר הינה:

https://www.avivi.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

שם דף הפייסבוק הינו:

אביבי מטבחים – Avivi kitchens

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

avivikitchen

על אביבי מטבחים

אביבי מטבחים בע"מ היא אחת מחברות עיצוב ובניית המטבחים המובילה בישראל. אביבי מטבחים פועלת למעלה מחמישים שנה ומסייעת ללקוחותיה לבנות את לב הבית – המטבח – באופן שישרת את הצרכים הייחודיים של כל אחד מלקוחותיה. אביבי מטבחים שמה דגש מרכזי על עיצוב מותאם אישי לכל אחד מלקוחותיה, במטרה ליצור תחושה נוחה של בית, לצד שימוש פרקטי ונוח במטבח כולו. צוות המעצבים המקצועי של אביבי מטבחים יוצר מטבחים בהתאם לדרישות הספציפיות של כל אחד מהלקוחות, ובהתאם לתקציב, הטעם האישי והצרכים הספציפיים של כל משפחה ומשפחה.

אביבי מטבחים בע"מ מחזיקה שני מפעלים בישראל, המעסיקים למעלה מ-200 עובדים מקצועיים ומסורים. המפעל של החברה בבני דרום כולל גם אולם תצוגה ומהווה גם המרכז הלוגיסטי של אביבי מטבחים. במפעלים משתמשים עובדי אביבי מטבחים בשיטות יצור מתקדמות, ובהן דגש על רמת גימור גבוהה לצד שימוש בחומרי גלם המאפשרים הגנה על הסביבה וייצור בשיטות "ירוקות" אחרות.

אולמות התצוגה של אביבי מטבחים

אביבי מטבחים בע"מ מפעילה שישה אולמות תצוגה בהם יכולים לקוחות החברה להתרשם מהעיצובים המתקדמים והמודרניים של החברה. בכל אחד מאולמות התצוגה של אביבי מטבחים יכולים לקוחות החברה להתייעץ עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם כדי להתאים את המטבח המדויק לצרכי הלקוחות. כמו כן, באולמות התצוגה יכולים לקוחות החברה להתרשם מהמוצרים המשלימים אותם מוכרת אביבי מטבחים כמו למשל מקררים, תנורים, מקררי יין, מכונות קפה, טוחני אשפה, ברזים, כיורים ועוד.

  1. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים בני ברק טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים בני ברק נמצא ברחוב הלח"י 37 בבני ברק. אפשר ליצור קשר עם אולם התצוגה של אביבי מטבחים בני ברק גם באמצעות פקס 03-5783943.

  2. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים הרצליה טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים הרצליה נמצא ברחוב הסדנאות 11 באזור התעשיה הרצליה. אפשר ליצור קשר עם אולם התצוגה של אביבי מטבחים הרצליה גם באמצעות פקס 09-8337090.

  3. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים סניף ראשון לציון טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים סניף ראשון לציון נמצא ברחוב לישנסקי 4 באזור התעשיה ראשון לציון. אפשר ליצור קשר עם אולם התצוגה של אביבי מטבחים ראשון לציון גם באמצעות פקס 03-9518307.

  4. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים כרמיאל טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים כרמיאל נמצא ברחוב החרושת 38 באזור התעשיה כרמיאל. אפשר ליצור קשר עם אולם התצוגה של אביבי מטבחים כרמיאל גם באמצעות פקס 04-8705718.

  5. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים בני דרום טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים בני דרום נמצא באזור התעשיה בני דרום במושב בני דרום. אפשר ליצור קשר עם אולם התצוגה של אביבי מטבחים בני דרום גם באמצעות פקס 08-9119719.

  6. לאולם התצוגה של אביבי מטבחים קריית אתא טלפון 1-700-500-790. אולם התצוגה של אביבי מטבחים קריית אתא נמצא במתחם redesign בכתובת דרך חיפה 44, קריית אתא.

אביבי מטבחים שירות הלקוחות

לאביבי מטבחים שירות לקוחות בטלפון 1-700-500-790. במוקד שירות הלקוחות של החברה ניתן לברר פרטים וסטטוס לגבי הזמנה קיימת וכן לברר פרטים טכניים נוספים לגבי כל אחד ממוצרי החברה. מוקד שירות הלקוחות של אביבי מטבחים יכול לתת גם פרטים נוספים על תעודת האחריות שהחברה מספקת ללקוחותיה. תעודות האחריות למטבח סטנדרטי ולמטבח משודרג נמצאות באתר האינטרנט של אביבי מבטחים בכתובת www.avivi.com, שם מפורטות תקופות האחריות על כל אחד ממוצרים של אביבי מטבחים.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות סומו
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות סומו טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת סומו טבריה דף הבית סיני תאילנדי בטעמים מושלמים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סומו טבריה טלפון

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. לפני שבוע קבעתי יום מרוכז לראות מטבחים
    היום התקשרה בחורה ממש לא נעימה שלא למדה נימוס מאביבי 
    שהסבירה לי שעקב אילוץ לא נוכל לקיים הפגישה בזמן שקבענו
    זה לא חבר מהצבע זו חברה מכובדת כשביקשתי לדבר עם מישהו שיסביר לי מדוע לא אמרו לי או שתזיז או שלא תבוא זו הצורה והרמה שלכם?

  2. להיזהר ממתכנני המטבחים של אביבי מטבחים.
    דעתי האישית "דוחפים" ללקוח מטבח יקר שלא לצורך.
    מצפה שבעלי אביבי מטבחים או מנכ"ל אביבי מטבחים יטפל בעובדים שיושרה זה לא החלק החזק שלהם. אשמח לשוחח עם בעלי אביבי מטבחים או מנכ"ל אביבי מטבחים שישמעו ממקור ראשון על עובדת שפוגעת בשמה הטוב של החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אביבי מטבחים (Avivi Kitchens), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.