נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אדופט בית מחסה לכלבים

>>
>>
שירות לקוחות אדופט בית מחסה לכלבים טלפון
צור קשר שירות לקוחות אדופט בית מחסה לכלבים

אדופט הינו בית מחסה לכלבים עזובים הנמצא בתל אביב.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אדופט בית מחסה לכלבים

צור קשר שירות לקוחות אדופט בית מחסה לכלבים

שירות הלקוחות בכתובת של אדופט בית מחסה לכלבים

כתובת החברה הינה:

אליפלט 13, תל אביב

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אדופט בית מחסה לכלבים

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

adopt.dogshelter

בקצרה אודות אדופט בית מחסה

אדופט בית מחסה לכלבים היא עמותה המצילה כלבים מהסגרים ומנטישה, מאותם לאומנות ביתיות ומארגנת את אימוץ הכלבים לאחר מכן. העמותה הוקמה על ידי מתנדבים מעמותות שונות שנסגרו. מתנדבים אלה חברו יחד כדי להקים מקלט לכלבים שיהיה שונה מהמקלטים הקיימים היום. במקלט של העמותה המתנדבים דואגים להכיר כל כלב באופן אישי ודואגים לאילוף והכוונה כדי שבבוא היום יוכלו להתאים לכל כלב את הבית הנדרש עבורו לפי המאפיינים האישיים שלו ואופי המשפחה. העמותה חרטה על דגלה ערכים של הומניות כלפי הכלבים בעמותה. כך למשל הכלבים לא סגורים בכלובים, אין המתות ואף כלב לא מסכן.

יצירת קשר עם אדופט בית מחסה לכלבים

ניתן ליצור קשר עם העמותה במגוון דרכים. ראשית, אפשר להגיע לימי האימוץ בפרטים שמפורטים למטה. אפשר ליצור קשר עם העמותה בעמודי המדיה הדיגיטלית. באינסטגרם שם המשתמש של העמותה הוא https://www.instagram.com/adopt.dogshelter/ ובפייסבוק https://www.facebook.com/adopt.dogshelter/. לעמודים אלה ניתן לשלוח הודעה פרטית ולקבל מענה ממתנדבי העמותה. אין לעמותת אדופט בית מחסה לכלבים טלפון איתו ניתן ליצור קשר.

ימי אימוץ של אדופט

עמותת אדופט בית מחסה לכלבים מארגנת ימי אימוץ בכל יום שישי בגינת הכלבים אשר בפארק הירקון בתל אביב. ימי האימוץ מתקיימים מתחת לגשר של רחוב אבן גבירול בפארק הירקון, סמוך לשכונת בבלי והצפון הישן. על מנת להגיע יש לעלות על הגשר האפור בפארק הירקון ליד השכרת הסירות, ולעבור לצד של הספורטק. גינת הכלבים נמצאת ליד השיפוצים. בנוסף, אפשר לנווט למקום באמצעות יישומון (אפליקצייה) ווייז ולהקליד: חניון יד לבנים ולפנות שמאלה בפארק. אפשר גם להשתמש בלינק זה למיקום המדויק: https://maps.app.goo.gl/BsuWvx61hgedeGgG9. ימי האימוץ מתקיימים כל יום שישי בין השעות אחת עשרה וחצי בבוקר ועד שתיים וחצי בצהריים.

אימוץ הכלב מתבצע ביום האימוץ בלבד, שאחריו הכלב חוזר עם המשפחה הביתה עוד באותו יום. האימוץ כרוך בהגעת כל דיירי הבית, כולל ילדים וכלבים, כי רק כך המשפחה יכולה להכיר את הכלב ולדעת אם הוא מתאים להם. בזמן יום האימוץ מתנדבי העמותה פוגשים את המאמצים ובודקים התאמה, ורק לאחר שדיברו עם כולם הם יוכלו להחליט לאן הכלב מתאים. כל הכלבים בעמותה מחוסנים עם פנקס חיסונים מסודרים, ועם שבב, ונמסרים עם סל אימוץ ופקדון. העמותה מדגישה כי אין אימוצים בטלפון אלא רק בימי האימוץ.

אימוץ דרך העמותה

הכלבים שמשתחררים מההסגר עוברים אל המתנדבים לאומנות ביתיות. בסביבה הביתית הם לומדים סדר יום קבוע ומשכללים את יכולות ההשתלבות שלהם בבתים חדשים. כמו כן, הם עוברים חיסונים וסירוסים. הכלבים נמסרים לאימוץ רק אחרי פגישה עם כל הדיירים של המשפחה המאמצת. העמותה מאמינה שרק כאשר לומדים את האופי של הכלב ומתאימים אותו לבית אפשר להגיע לסיכויי הצלחה גבוהים, שמבטיחים את הישארותו של הכלב בבית כל החיים. זאת, בניגוד לעמותות אחרות שדואגות לאימוץ בימי אימוץ קצרים והמשפחה בוחרת בכלב לפי מראה חיצוני בלבד ובלי התאמה אישית.

מידע על הכלבים

לאורך השבוע שלפני יום האימוץ בשישי, עולים בעמודי המדיה הדיגיטלית של העמותה תמונות ופרטים על הכלבים שיגיעו ליום האימוץ ביום שישי. הפוסטים מפרטים לא רק את גיל הכלב בצירוף תמונה שלו, אלא גם מספרים על הכלב, מאיפה הגיע, מדוע נמסר לאימוץ ובעיקר פרטים רבים על האופי שלו, למי הוא יכול להתאים ומה הצרכים היומיומיים שלו – כמו כמות טיולים, האם נדרשת תשומת לב מיוחדת, והאם יש בעיות שצריך לקחת בחשבון או אילוף שנדרש לפני שמצרפים למשפחה. כך, משפחות ויחידים המגיעים לימי האימוץ יכולים לחשוב עוד לפני איזה כלב מתאים להם וביום האימוץ עצמו להתמקד בכלב זה ולהתייעץ עם מתנדבי העמותה ישירות עליו. עמוד האינסטגרם של העמותה נקרא adopt.dogshelter ובפייסבוק ניתן למצוא אותם בשם אדופט – בית מחסה לכלבים.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אדופט בית מחסה לכלבים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אדופט בית מחסה לכלבים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אדופט בית מחסה לכלבים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אדופט בית מחסה לכלבים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אדופט בית מחסה לכלבים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אדופט בית מחסה לכלבים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.