שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אובר ישראל
מוניות הממוקמת בתל אביב המתווכחת בין נהגים לנוסעים בדרך קלה, נגישה ומהירה ודוגלת בשמירה על איכות הסביבה.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אובר ישראל
מה כדאי לדעת על המהפכה של אובר?
אין כמעט מי שלא מכיר את האפליקציה של אובר. מדובר בתשתית שיתופית של נסיעות ואין כאן בעצם ארגון גג שמנהל או מעסיק את הנהגים. אפליקציה מתקדמת שאפשר להוריד לטלפון הנייד החכם מבין נהגים פוטנציאליים לבין אנשים שרוצים או צריכים להגיע ממקום למקום וכך הם יכולים לקבוע נקודת איסוף וכל המידע אודות הנסיעה יהיה ברור וידוע – נקודת המוצא, היעד, משך הנסיעה וכמובן המחיר. התשלום מועבר באמצעות כרטיסי אשראי שמוזנים לאפליקציה כך שאין כאן שום מקום למיקוח, לתשלום במזומן או להתנהגות לא ישרה. אובר פעילה במעל 600 ערים מרכזיות יותר או פחות בכל רחבי העולם ואפשר בהחלט לומר שהיא הביאה איתה מהפכה של ממש בכל מה שקשור לנסיעות שיתופיות ותחבורה ציבורית. נהגים רבים או אזרחים מן השורה יכולים להבטיח לעצמם הכנסה נוספת כאשר יירשמו כנהגים באפליקציה.
מי מנהל את אובר?
עם הזמן אובר מציע אפשרויות נוספות מלבד נסיעות שיתופיות אך כל השירותים והפעולות שלה קשורות בהעברה ממקום למקום, של אנשים שצריכים נסיעות אישיות, של משלוחי אוכל או חבילות ואפילו שירותי מטען. כך מי שמתעסק עם חבילות, הזמנות או מטענים יכול לקבל את כל השירותים הדרושים לו במקום אחד, כלומר באפליקציה אחת ספציפית שהוא נרשם אליה וכך לא צריך לחפש יותר מנותן שירות אחר. דרך אתר האינטרנט של אובר או האפליקציה הנוחה והידידותית למשתמש יכול כל אחד גם להירשם לעבוד כנהג. אתר מפורטות הדרישות מהנהגים ואיך בדיוק הפלטפורמה עובדת. חשוב לקבל את כל המידע, בין אם דרך האתר ובין אם דרך שיחה אל מוקד אובר טלפון למרות שמדובר באפשרות פחות נוחה. כתשתית חדשנית שמבוססת על טכנולוגיה שואפים באובר שכל התקשורת תהיה דרך אתר האינטרנט או האפליקציה. המייסדים של המיזם סבורים שעל מנת למקסם את הרווחים של מי שמבצע את הנסיעות וההסעות צריך לאפשר לטכנולוגיה לעבוד במקום לבני האדם וכך כל הרווחים נשארים בקרב אלה שמבצעים את המשימות היומיומיות דרך האפליקציה.
פריצת הדרך האמיתית של אובר וגם – מה צפוי בהמשך?
אובר היוותה אתגר גדול מצד אחד אך ברגע שהיה ברור שמדובר בטכנולוגיה פורצת דרך ובמהפכה של ממש – אי אפר היה לעצור את זרם האנשים שהבינו כמה נוחה התשתית וכמה כדאי לא רק לעשות בה שימוש אלא גם להצטרף אליה ולקחת בה חלק. אנשים רבים שממילא נמצאים בכבישים או גמישים עם לוחות הזמנים שלהם יכלו ולהוסיף לעצמם הכנסה נוחה מכלי הרכב הפרטי שלהם ותוך כדי גם עזרו לאנשים אחרים להגיע אל מחוז חפצם. במצב כזה אין צורך אמיתי במוקד של שירות לקוחות אובר טלפון וכל סיוע שנדרש מתקבל בהגעה אל המשרדים בתל אביב או דרך אתר האינטרנט. אין ספק שמדובר בגישה חדשנית, גם אם היא נחשבת לפחות פופולרית. על מנת להישאר צמודים לטכנולוגיות הכי מתקדמות ולחידושים העדכניים – צריך לעשות את זה גם במחיר של ויתור על שירות שעד כה היה נפוץ ונוח. גם כאן נכנס לתמונה הוויתור על הכנסות לעובדים, שכן העמדת מוקד שירות לקוחות טלפוני היה גוזל מההכנסות של הנהגים והמייסדים של אובר, כאמירה עסקית קיבלו את ההחלטה שלא לאפשר פגיעה בהכנסות של אלה שמקיימים על בסיס יומיומי את החזון של המיזם ואת המטרות אשר לשמן הוא הוקם מלכתחילה. בהחלט צפוי שעם הזמן יותר ויותר ארגונים או חברות יעבדו על פי מודל דומה ולא יאפרו יצירת קשר טלפוני על מנת לחסוך בהכנסות של אלה שעושים את העבודה.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פיצה פורמנס נהריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פורמנס נהריה טלפון דף הבית פורמנס פיצה איטלקית מטאבון עצים לוהט וניחוח ייחודי במתכון סודי שיש רק
שירות לקוחות יוסי ביטון בית ספר לאיפור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יוסי ביטון בית ספר לאיפור דף הבית בכל סניפי יוסי ביטון בית ספר לאיפור הקורסים מועברים על ידי
שירות לקוחות קשרי תעופה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קשרי תעופה דף הבית באתר קשרי תעופה תוכלו להשיג חבילות נופש ודילים לחול מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בית חולים לחיות בית דגן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים לחיות בית דגן דף הבית בית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי הוא בית חולים וטרינרי השייך לפקולטה לחקלאות של
שירות לקוחות בית המאפה של רוני ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית המאפה של רוני ראשון לציון דף הבית בית המאפה של רוני ראשון לציון הינו רשת של קפה
שירות לקוחות טכנו טסט טירת הכרמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טכנו טסט טירת הכרמל דף הבית מתחם ייחודי בטירת הכרמל בבעלות קבוצת טכנו טסט , מכון רישוי ובדיקת רכבים
2 תגובות
אני מתנגד לדמי הביטול שחייבתם אותי , מאחר ואנחנו חיכינו לנהג בנקודה שנקבעה
על הכביש מול הכניסה למוזיאון הווילג' בבוקרשט , אך הוא לא הגיע לשם והלך כנראה
לנקודה אחרת .
אבקשכם לזכות אותי בחיוב שחייבתם בסך 16 ליי רומני .
מזה זמן אני לא מצליחה ליצור עימכם קשר.
מבקשת להפסיק חיובים חודשיים שלא ביקשתי מעולם והחזר כספי מלא.
נא לחזור אליי 0523470136 לאה.
בברכה