נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אובר ישראל

>>
>>
שירות לקוחות אובר ישראל טלפון
צור קשר שירות לקוחות אובר ישראל לוגו

מוניות הממוקמת בתל אביב המתווכחת בין נהגים לנוסעים בדרך קלה, נגישה ומהירה ודוגלת בשמירה על איכות הסביבה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אובר ישראל

צור קשר שירות לקוחות אובר ישראל לוגו

צור קשר באתר של אובר ישראל

כתובת המייל הינה:

https://www.uber.com/il/he/

שירות הלקוחות בכתובת של אובר ישראל

כתובת החברה הינה:

שלמה אבן גבירול 30, תל אביב-יפו

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אובר ישראל

שם דף הפייסבוק: 

Uber

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אובר ישראל

שם עמוד האינסטגרם:

uber

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אובר ישראל

שם ערוץ היוטיוב:

Uber 

הטוויטר של שירות הלקוחות של אובר ישראל

שם חשבון הטוויטר:

Uber

צור קשר באפליקציית Appstore של אובר ישראל

Uber – Driver: Drive & Deliver

מה כדאי לדעת על המהפכה של אובר?

אין כמעט מי שלא מכיר את האפליקציה של אובר. מדובר בתשתית שיתופית של נסיעות ואין כאן בעצם ארגון גג שמנהל או מעסיק את הנהגים. אפליקציה מתקדמת שאפשר להוריד לטלפון הנייד החכם מבין נהגים פוטנציאליים לבין אנשים שרוצים או צריכים להגיע ממקום למקום וכך הם יכולים לקבוע נקודת איסוף וכל המידע אודות הנסיעה יהיה ברור וידוע – נקודת המוצא, היעד, משך הנסיעה וכמובן המחיר. התשלום מועבר באמצעות כרטיסי אשראי שמוזנים לאפליקציה כך שאין כאן שום מקום למיקוח, לתשלום במזומן או להתנהגות לא ישרה. אובר פעילה במעל 600 ערים מרכזיות יותר או פחות בכל רחבי העולם ואפשר בהחלט לומר שהיא הביאה איתה מהפכה של ממש בכל מה שקשור לנסיעות שיתופיות ותחבורה ציבורית. נהגים רבים או אזרחים מן השורה יכולים להבטיח לעצמם הכנסה נוספת כאשר יירשמו כנהגים באפליקציה.

מי מנהל את אובר?

עם הזמן אובר מציע אפשרויות נוספות מלבד נסיעות שיתופיות אך כל השירותים והפעולות שלה קשורות בהעברה ממקום למקום, של אנשים שצריכים נסיעות אישיות, של משלוחי אוכל או חבילות ואפילו שירותי מטען. כך מי שמתעסק עם חבילות, הזמנות או מטענים יכול לקבל את כל השירותים הדרושים לו במקום אחד, כלומר באפליקציה אחת ספציפית שהוא נרשם אליה וכך לא צריך לחפש יותר מנותן שירות אחר. דרך אתר האינטרנט של אובר או האפליקציה הנוחה והידידותית למשתמש יכול כל אחד גם להירשם לעבוד כנהג. אתר מפורטות הדרישות מהנהגים ואיך בדיוק הפלטפורמה עובדת. חשוב לקבל את כל המידע, בין אם דרך האתר ובין אם דרך שיחה אל מוקד אובר טלפון למרות שמדובר באפשרות פחות נוחה. כתשתית חדשנית שמבוססת על טכנולוגיה שואפים באובר שכל התקשורת תהיה דרך אתר האינטרנט או האפליקציה. המייסדים של המיזם סבורים שעל מנת למקסם את הרווחים של מי שמבצע את הנסיעות וההסעות צריך לאפשר לטכנולוגיה לעבוד במקום לבני האדם וכך כל הרווחים נשארים בקרב אלה שמבצעים את המשימות היומיומיות דרך האפליקציה.

פריצת הדרך האמיתית של אובר וגם – מה צפוי בהמשך?

אובר היוותה אתגר גדול מצד אחד אך ברגע שהיה ברור שמדובר בטכנולוגיה פורצת דרך ובמהפכה של ממש – אי אפר היה לעצור את זרם האנשים שהבינו כמה נוחה התשתית וכמה כדאי לא רק לעשות בה שימוש אלא גם להצטרף אליה ולקחת בה חלק. אנשים רבים שממילא נמצאים בכבישים או גמישים עם לוחות הזמנים שלהם יכלו ולהוסיף לעצמם הכנסה נוחה מכלי הרכב הפרטי שלהם ותוך כדי גם עזרו לאנשים אחרים להגיע אל מחוז חפצם. במצב כזה אין צורך אמיתי במוקד של שירות לקוחות אובר טלפון וכל סיוע שנדרש מתקבל בהגעה אל המשרדים בתל אביב או דרך אתר האינטרנט. אין ספק שמדובר בגישה חדשנית, גם אם היא נחשבת לפחות פופולרית. על מנת להישאר צמודים לטכנולוגיות הכי מתקדמות ולחידושים העדכניים – צריך לעשות את זה גם במחיר של ויתור על שירות שעד כה היה נפוץ ונוח. גם כאן נכנס לתמונה הוויתור על הכנסות לעובדים, שכן העמדת מוקד שירות לקוחות טלפוני היה גוזל מההכנסות של הנהגים והמייסדים של אובר, כאמירה עסקית קיבלו את ההחלטה שלא לאפשר פגיעה בהכנסות של אלה שמקיימים על בסיס יומיומי את החזון של המיזם ואת המטרות אשר לשמן הוא הוקם מלכתחילה. בהחלט צפוי שעם הזמן יותר ויותר ארגונים או חברות יעבדו על פי מודל דומה ולא יאפרו יצירת קשר טלפוני על מנת לחסוך בהכנסות של אלה שעושים את העבודה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1.  

    אני מתנגד לדמי הביטול שחייבתם אותי , מאחר ואנחנו חיכינו לנהג בנקודה שנקבעה

    על הכביש מול הכניסה למוזיאון הווילג' בבוקרשט , אך הוא לא הגיע לשם והלך כנראה

    לנקודה אחרת .

    אבקשכם לזכות אותי בחיוב שחייבתם בסך 16 ליי רומני .

  2. מזה זמן אני לא מצליחה ליצור עימכם קשר.
    מבקשת להפסיק חיובים חודשיים שלא ביקשתי מעולם והחזר כספי מלא.
    נא לחזור אליי 0523470136 לאה.
    בברכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אובר ישראל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אובר ישראל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אובר ישראל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אובר ישראל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אובר ישראל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אובר ישראל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.