נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אולסייל (Allsale)

>>
>>
שירות לקוחות אולסייל (Allsale) טלפון

אתר הקניות הותיק בישראל, מציע מגוון מכרזים ומכירות פומביות למוצרי אלקטרוניקה, מחשבים, צילום, רהיטים לבית ולגן ועוד.

צור קשר שירות לקוחות אולסייל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אולסייל (Allsale)

צור קשר שירות לקוחות אולסייל

טלפון של שירות הלקוחות של אולסייל (Allsale)

מספר הטלפון הינו:

09-9720000

זמינים בשעות וימים:

א'-ה': 10:00-15:00

מייל של שירות הלקוחות של אולסייל (Allsale)

כתובת המייל הינה:

support@olsale.com

צור קשר באתר של אולסייל (Allsale)

כתובת האתר הינה

https://www.olsale.co.il/

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של אולסייל: 

שירות הלקוחות בכתובת של אולסייל (Allsale)

כתובת החברה הינה

נתיבות 3 הרצליה

על אולסייל (olsale)

אולסייל (olsale) היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום של קמעונאות אלקטרונית וסחר באינטרנט. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב ומשתנה של מוצרים רבים במחירים אטרקטיביים ונוחים אשר כוללים לעיתים קרובות גם הנחות משמעותיות. אולסייל פועלת בישראל כבר שנים רבות ומציעה ללקוחותיה לרכוש מוצרים כמו מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות, מדיחי כלים, טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים, מעבדי מזון, ציוד כושר וספורט, ריהוט לבית, ומוצרים רבים נוספים. באתר האינטרנט של אולסייל בכתובת www.olsale.co.il ניתן גם למצוא ריכוז של מבצעי השבוע, שבהם מוצעים מוצרים רבים בהנחות משמעותיות.

בזכות המודל העסקי המוצלח של אולסייל, יכולה החברה להציע ללקוחותיה מחירים משתלמים במיוחד של מגוון עצום של מוצרים, כדי להבטיח לכל אחד ליהנות ממוצרים איכותיים מבלי שצריך להוציא סכומים גבוהים של כסף.

תהליך הרכישה באתר האינטרנט של אולסייל

לקוחות אולסייל שמבקשים לרכוש מוצר או שירות דרך אתר האינטרנט של אולסייל צריכים להיכנס לאתר האינטרנט, לפתוח חשבון אישי באתר האינטרנט, ואז להתחבר כמשתמשים רשומים. לאחר מכן, יוכלו הלקוחות לבחור מוצרים ולראות פרטים רבים על המוצר לפני הרכישה שלו כמו למשל – מידות, פרטים על היצרן, רזולוציה, סוגי חיבור (במקרה של מכשירי חשמל) ופרטים רבים נוספים. אולסייל מציעה שירות משלוחים ללקוחותיה, ובחלק מהמקרים המשלוח אף ניתן בחינם, תלוי במוצר שאותו רכשתם.

כדי לאתר את המוצרים שבהם אתם מעוניינים, על לקוחות אולסייל לבצע חיפוש באתר האינטרנט של החברה. את החיפוש ניתן לעשות הן באמצעות מילות מפתח (כמו למשל "טלוויזיה") וגם לסנן את תוצאות החיפוש לפי קריטריונים שונים כמו מחיר, זהות יצרן, תנאי אחריות ותנאים נוספים שונים.

אולסייל מתחייבת עבור לקוחותיה למחירים תחרותיים. לכן, במידה ולקוח מצא מוצר זהה אצל אחד מהמתחרים של אולסייל במחיר זול יותר, אולסייל מציעה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה כדי שאחד מנציגי החברה יציע ללקוח הצעה מתחרה לפני שהוא מבצע את הרכישה. בכך יכול הלקוח להיות בראש שקט שהמחיר שהוצע לו הוא מחיר אטרקטיבי ומשתלם.

יצירת קשר עם אולסייל

אולסייל מבקשת להציע ללקוחותיה מגוון עצום של מוצרים ברמה הגבוהה ביותר בישראל ובמחירים נוחים לכל כיס. כמו כן, אולסייל חרטה על דגלה להציע ללקוחותיה שירות לקוחות מקצועי ומהיר, כדי לסייע לכל לקוח לקבל את כל הפרטים שהוא צריך על כל מוצר, לוודא שהמחיר הוא המחיר המשתלם ביותר, ולקבל את המוצר בהקדם האפשרי. עם זאת, לעיתים מתרחשות תקלות בעת תהליך הרכישה של המוצר באתר האינטרנט, או שלקוחות החברה מבקשים לברר פרטים נוספים על מוצר מסוים שמוצע למכירה באתר האינטרנט. במקרים כאלה ואחרים יכולים לקוחות החברה לפנות אל אולסייל באמצעות טופס יצירת קשר מקוון באתר האינטרנט של שירות לקוחות אולסייל בכתובת האינטרנט www.olsale.co.il.  

כמו כן, לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם אולסייל שירות לקוחות באמצעות מספר הטלפון 09-9720000. מוקד שירות לקוחות אולסייל פועל בין הימים ראשון עד חמישי ובין השעות 8:30 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים. כמו כן, אולסייל מציעה ללקוחות שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת support@olsale.com. משרדי ההנהלה של אולסייל בהרצליה לא מאפשרים קבלת קהל. עם זאת, במקרים שבהם יש צורך לשלוח מכתב אל משרדי אולסייל אפשר לעשות את זה לכתובת אחוב נתיבות 3, הרצליה.

לקוחות אולסייל נתקלים לעיתים בתקלות או בעיות עם המוצר עצמו אשר הגיע אליהם שנרכש באתר האינטרנט של אולסייל. במקרים כאלה, לפעמים יידרשו לקוחות החברה לפנות ישירות אל היצרן או היבואן הרשמי של המוצר. כך למשל, במקרים שבהם נרכש מוצר חשמלי וצריך להפעיל את תעודת האחריות על המוצר, הדבר הזה נעשה לרוב ישירות מול היצרן או היבואן, ולא מול אולסייל.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אולסייל (Allsale)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אולסייל (Allsale) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אולסייל (Allsale). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אולסייל (Allsale), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אולסייל (Allsale), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אולסייל (Allsale), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.