שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אופיר טורס (Ophir Tours)
אופיר טורס (Ophir Tours) הינה חברה המספקת שירותים בתחום התיירות, נופש ופנאי ( כולל הזמנות בחברות תעופה ובתי מלון, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, חבילות שיט, השכרות רכב, סיוע עם אשרות כניסה ועוד ) .
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אופיר טורס (Ophir Tours)
טלפון של שירות הלקוחות של אופיר טורס (Ophir Tours)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 21:00 – 9:00 | ו': 9:00-16:00 | שבת: 12:00-21:00
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 2662*
מייל של שירות הלקוחות של אופיר טורס (Ophir Tours)
כתובת המייל הינה:
הפייסבוק של שירות הלקוחות של אופיר טורס (Ophir Tours)
שם דף הפייסבוק הינו:
רשימת טלפונים נוספים של אופיר טורס שירות לקוחות
- אופיר טורס טלפון 1700-700-078
- אופיר טורס הזמנות טלפון 1700-700-078
- אופיר טורס נהריה טלפון 03-526-1777
- אופיר טורס ראשון לציון טלפון 03-526-9444
- אופיר טורס תל אביב טלפון 03-526-9777
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות נגיסה כפר סבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נגיסה כפר סבא טלפון דף הבית גיסה סניף כפר סבא. באתר תפריט משלוחים מעודכן, הזמנות און ליין, הטבות וקופונים.

שירות לקוחות רובן קרית חיים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רובן קרית חיים טלפון דף הבית מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רובן קרית חיים אנחנו

שירות לקוחות מכון מור בני ברק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון מור בני ברק דף הבית מכון מור הינה רשת מרכזים רפואיים המעניקה פתרונות לצרכים רפואיים ובריאותיים בשלבי

שירות לקוחות נאפיס ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נאפיס ראשון לציון דף הבית נאפיס ראשון לציון הינה מסעדה ישראלית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות מנזר בית ג'מאל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מנזר בית ג'מאל דף הבית בית גִ'מָאל הוא כפר ומנזר קתולי של המסדר הסלזיאני. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות מכון גתה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון גתה ירושלים דף הבית מכון גתה הינו בית ספר ללימוד השפה הגרמנית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
ביקורות על החברה
7 תגובות
לא להזמין דרכם!!!!! שירות לקוחות על הפנים. אין מענה. אם עשית טעות בכרטיס ואתה רוצה את הכסף חזרה, יתנו לך לחכות שעות על הקו, עם מנגינה מעצבנת ללא מענה אנושי!! גם אם מנסים לשלוח אמייל מוסר שלא ניתן לשלוח זמנית. בקיצור שומר נפשו ירחק!!!
מסכימה עם כל מילה! עובדים על אנשים ואין אפשרות ליצור איתם קשר. לא במייל לא בטלפון ולא באתר
הזמנו שיט עם תא ל3 אנשים מבוגרים (94, 80 ו77) .הסוכנת הזמינה לנו תא junior בו יש מיטה כפולה ומיטה אחת תלויה. מי מאיתנו יעלה על מיטה תלויה?? כשפנינו לסוכנת היא אמרה שזה לא מתפקידה לברר מה יש ומה אין בתאים.. ניסינו לבקש ממנה להתקשר לmsc ולנסות לשדרג או להחליף תא. גם זה לא הצלחנו. התשובה היא תמיד: זה מה שהזמנתם. מדובר בשיט מ27.10.22 ועד 9.11.22. 13 לילות במיטה תלויה? אולי הנהלת אופיר טורס יכולה להשפיע על היחס הלא נעים ולא קואופרטיבי של הסוכנת ?
שירות לוקה בחסר חוסר מקצועיות לא אמינים. שקרנים .הזמנו דרכם טיסה.לא העבירו את הכסף לחברה המטיסה.נאלצנו לשלם בדלפק 1450 שקל שחזרנו לארץ.קבלנו תשובות שלומיאליות..ממליץ לכולם להקליט את כל השיחות והבקשות איתם.ראו הוזהרתם..
חברה המזלזלת במטיילים ,מעניקה אפס תנאים בטיול מאורגן ,כל חברי הקבוצה ממורמרים ומצפים להתייחסות שלכם אלי
חברה נצלנית עם אפס שירות
היי שמי סאלי צנצלשוילי
ברצוני לשבח את לימור מאופיר רעננה על היותה אישה מדהימה , נעימה, מקצועית, עניינית, דואגת.
הגעתי ללימור לאחר שקיבלתי שירות לקוי מנציג אחר ,שירות שמלווה בחוסר סבלנות , לא מקצועי ולא נעים בכלל לניהול שיח.
לימור דאגה לשפר לי את החוויה לטובה , הנעימה לי את השיחה, התעניינה והתאימה לי את החופשה בדיוק כפי שרציתי ובתקציב שנקבתי בו.
אומנם עדיין לא יצאתי לחופשה אבל אני יודעת דתמיד יהייה לי למי לפנות ושתמיד לימור תענה בחיוך, בסבלנות,בשירותיות ומקצועיות.
אנשים כמו לימור צריך לשמר ולדאוג לשבח תמיד.
לא ברור מאליו.
תודה ללימור המדהימה ,
אני בטוח אשוב לרכוש חבילות דרך אופיר טורס ובעיקר דרך לימור סניף רעננה.
תודה והמשך יום טוב.