נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוריין (Orian)

>>
>>
שירות לקוחות אוריין (Orian) טלפון
צור קשר שירות לקוחות אוריין

אוריין הינה חברה ציבורית מהוותיקות והמובילות בתחום השילוח הבינלאומי, עמילות המכס והשירותים הלוגיסטיים בישראל החברה נוסדה בשנות ה-50 ע"י מר אברהם למדן ז"ל, כחברה לעמילות מכס. בשנות ה-80, הצטרף הדור השני לניהול בראשות חן למדן (המנכ"ל ובעל השליטה בחברה) והרחיב את פעילות אוריין לתחומי השילוח הבינלאומי, הלוגיסטיקה וההובלה וההפצה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אוריין (Orian)

צור קשר שירות לקוחות אוריין

טלפון של שירות הלקוחות של אוריין (Orian)

מספר הטלפון הינו:  

03-6503300

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של אוריין (Orian)

כתובת המייל הינה:

 

מייל נוסף – Orian. service@orian.com

צור קשר באתר של אוריין (Orian)

כתובת האתר הינה:

https://www.orian.com/

שם עמוד הפייסבוק הינו – ORIAN

שם עמוד האינסטגרם הינו – orian.dbschenker

צור קשר בפקס של אוריין (Orian)

מספר הפקס הינו:

 08-9208666

ערוצי יצירת קשר עם ענק לשילוח ולוגיסטיקה כמו אוריין

עולם הלוגיסטיקה, המחסנאות הממוחשבת והשילוח הבין לאומי עבר לא מעט שינויים, שלא לומר תהפוכות של ממש בשנים האחרונות. לחברה שמציעה שירותים מעולמות אלה יכולים להיות לקוחות מגוונים מסוגים שונים כמו לקוחות קצה, מנהלי מחסנים, מנהלי חברות שמחפשים שירותי מיקור חוץ לניהול שרשרת האספקה ועוד. אוריין היא חברה בין לאומית שמציעה שירותים אלה בישראל וברחבי העולם ואפשר בהחלט לראות את המרכזים הלוגיסטיים במגוון מיקומים בכל הארץ, כמו גם את המשאיות שלה שנוסעות ממקום למקום על מנת להבטיח שירות מעולה ללקוחות החברה. כאשר כלל שרשרת האספקה, האחסנה והשילוח נמצא תחת ידיים שפועלות מטעמה של אותה החברה אין ספק שכמות התקלות או הבעיות מצטמצמות לכדי מינימום ואפילו לכדי אפס. המחלקות השונות של החברה מתקשרות אלה עם אלה ותמיד יודעים בדיוק היכן נמצא משלוח זה או אחר, מה הסטטוס של בקשות שונות מהלקוח או איך שולחים מטען באחת מהטיסות של החברה עצמה.

איך הלקוחות עומדים בקשר עם החברה?

לחברה יש מגוון רחב של לקוחות והם מתחלקים לקטגוריות שונות, בין אם על פי תחום העיסוק או הגודל של החברה. הלקוחות הגדולים של אוריין מקבלים נציג אישי משם עצמם ומי שעוסק בלוגיסטיקה יידע בדיוק אל מי באוריין הוא צריך לפנות על מנת לקבל את המענה הדרוש לו. בנוסף לכך החברה מעמידה אתר אינטרנט מתקדם וידידותי עבור הלקוחות שלה, כמו גם עבור גולשים שעשויים להתעניין בשירותים. דרך אוריין טלפון 03-6503300 אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות של החברה שלאחר שיבין באיזה עניין מדובר ומי בתוך החברה יוכל לתת לפונה את המענה הטוב ביותר – ידאג שהלקוח אכן יקבל מענה והפנייה תבוא אל סיומה המוצלח. דרך נוספת ליצור קשר עם אוריין היא דרך העמוד של יצירת קשר באתר האינטרנט הרשמי של החברה. מומלץ לציין שם כמה שיותר פרטים אודות הפנייה ולא לשכוח להקליד את דרכי יצירת הקשר החוזר עם הלקוח – כתובת מייל או מספר טלפון שבו הוא יהיה זמין. כל זה קורה לאחר שהלקוחות או המתעניינים קיבלו מידע רב ומגוון דרך העמודים השונים באתר האינטרנט של אוריין שקיים בעצם בדיוק בשביל זה – להציג הכרות ראשונית של הגולש עם האתר ועם החברה, להתוודע לשירותים הלוגיסטיים המורכבים שהיא מציעה ולהבין האם עניין או שאלה שהתעוררו בו קיבלו מענה או שמא כעת הוא ינסה לפנות ולקבל מידע ספציפי שחשוב לו דרך שירות לקוחות אוריין טלפון 03-6503300. זו דרך הפעולה הנכונה וכך אין ספק שהלקוח יידע בדיוק האם שירותי החברה מתאימים לו או שלא.

החשיבות של מענה מהיר ויעיל ללקוחות

ענק כמו אוריין חייבת לכל הפחות להעמיד אתר אינטרנט ידידותי ומלא מידע עבור הלקוחות שלה, זאת על מנת שהם יוכלו להסתדר בעצמם ולקבל את המענה או המידע שהם מחפשים. לא תמיד זה פשוט עבור הלקוחות להבין שמדובר בחברה שמציעה שירותים בעיקר לחברות גדולות ופחות עובדת עם לקוחות פרטיים אך לשם כך צריך להכיר את אתר האינטרנט שלה ואת מגוון הערוצים ליצור עימה קשר. כך הלקוח מכיר את החברה, יודע האם היא עונה על הדרישות שיש לו, האם היא או מי מהסניפים שלה יכול לספק לו שירות כזה או אחר שהוא צריך וכמובן לדעת שיש בישראל חברות בין לאומיות שקנה המידה של השירות שלהם חוצה גבולות ויבשות אך הן מהוות את החוט המקשר בין ישראל, שהיא מדינה קטנה יחסית, לשאר העולם הגדול.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות צרכנות

שירות לקוחות עופר אבניר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עופר אבניר טלפון דף הבית היבואנית המובילה בישראל לכלי רכב דו-גלגליים, טרקטורונים, רכבי שטח ועבודה, אופנועי ים ורכבים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

12 תגובות

  1. שירות הלקוחות הכי גרוע שראיתי בכל ימי חיי
    הם לא זמינים בטלפון ולא עונים בוואצאפ, 2 הדרכים היחידות שלנו לדבר איתם, מה אני אמור לעשות???

    1. מסכימה עם כל מילה אין קול ואין עונה כבר 24 שעות. חבלה נעלמה ואין אחראים על כך.

  2. אני מחפש מספר טלפון או כתובת להגשת תלונה על החברה הזו.אין טלפון ואין פקס שמנותק. יש למישהו פרטים? אולי תביעה נגדם תעזור

  3. לא יתכן שאי אפשר להשיג אותכם בטלפון קיבלתי מספר ווטצאפ ושלחתי הודעה בבוקר ועד עכשיו לא חזר אלינו נציג
    ביום חמישי בשעות אחר הצהריים הגיע שליח שלכם אלינו לכתובת צה"ל 33 נס ציונה זה בית פרטי ולא היה מישהו בבית הוא התקשר לנייד 050-5622502 נאמר לו שיזרוק את החבילה לחצר הוא לא רצה לזרוק וביקש את הקוד לשער כשלא נתנו לו את הקוד הוא אמר שהוא הולך ויחזור ביום ראשון ומשום מה קיבנו SMS שהחבילה נמסרה למרות שהוא לא מסר אותה אני מנסה להשיג אותו בנייד 052-9029772 הוא לא זמין מספר ההזמנה שלנו היא 1000167566616

  4. מספר ההזמנה הוא 100016756616 על שם לוי חגית
    נא לחזור אלי בדחיפות ל 050-3004204 או לחגית 050-5622502

  5. ניסיתי להיתקשר לשרות לקוחות טל' 036503300 מבקשים שארשום מספר לקוח.אני לא הלקוח אלא מקבל משלוח מספק,שהוא כנראה הלקוח.
    כיוון שאין לי מספר לקוח השיחה התנתקה. לפני בן קיבלתי מהם הודעת sms שלא הייתה ברורה.
    חבל שזו ההתנהלות שלהם.
    אשמח להגיב באופן חיובי .

  6. שירות זוואה . כמעט שבועיים לא יכולה לקבל משלוח שהיה אמור להגיע לפני כמעט שבועיים !!! הזמנה תקוע כל הזמן במחסן ואין שום מענה לשום פנייה

  7. לא להעביר משם חבילות אף פעם !! חוצפנים וגנבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אוריין (Orian)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אוריין (Orian) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אוריין (Orian). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אוריין (Orian), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אוריין (Orian), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אוריין (Orian), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.