נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איבריה (Iberia)

>>
>>
שירות לקוחות איבריה (Iberia) טלפון
צור קשר שירות לקוחות איבריה

איבריה (בספרדית: Iberia; רשמית: .Iberia Líneas Aéreas de España, S. A) היא התעופה הלאומית של ספרד. בסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה מדריד-בראחס שבמדריד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איבריה (Iberia)

צור קשר שירות לקוחות איבריה

טלפון של שירות הלקוחות של איבריה (Iberia)

מספר הטלפון הינו: 

1-809-213-835

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00

מספר טלפון נוסף- (+972)1 809 411 290

צור קשר באתר של איבריה (Iberia)

כתובת האתר הינה

https://www.iberia.com/?language=en

הפייסבוק של שירות הלקוחות של איבריה (Iberia)

שם דף הפייסבוק הינו:

Iberia Parish Government

הטוויטר של שירות הלקוחות של איבריה (Iberia)

חשבון הטוויטר הינו: 

Iberia

אודות איבריה

מעוניינים לסגור חופשה חלומית? אולי אתם מחפשים טיסת עסקים מהירה וזולה, כדאי לכם להכיר את איבריה ישראל.

איבריה העולמית הינה תעופה ספרדית, אשר נוסדה בשנת 1927, משרדי האם של החברה נמצאים במדריד. איבריה מפעילה שירותי תעופה ותיירות בינלאומיים, איבריה התמזגה בעבר עם בריטיש איירליינס וכיום היא חלק מקבוצת איירליינס אינטרנשיונל העולמית, ומעבר לשירותי הטסת נוסעים ומשא, מקיימת איבריה פעילויות נוספות כגון שירותי קייטרינג בטיסות, תחזוקת נמלי תעופה, תחזוקת מטוסים ועוד. 

קבוצת איבריה מפעילה טיסות ליותר מ149 מדינות מסביב לעולם.

כיום קבוצת איירליינס אינטרנשיונל הינה אחת מהחברות הגדולות והמוצלחות ביותר בעולם עבור שירותי תעופה.

משרדי איבריה ישראל נמצאים בתל אביב ונותנים מענה מקיף עבור כלל לקוחות החברה המתגוררים בישראל.

איבריה ישראל מציעה עבור לקוחותיה מעבר לרכישת כרטיסי טיסה למגוון יעדים בעולם במחירים טובים, אף אפשרות להנות ממגוון הצעות של בתי מלון ואפשרויות השכרות רכב מסביב לעולם.

צור קשר איבריה ישראל

אם ברצונכם למצוא טיסה בזול למגוון יעדים בעולם, אם אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות וישנו מענה מקיף עבור כל הצרכים שלכם, אם חשוב לכם שהטיסה הבאה תהיה כמו שצריך בראש שקט והרגשה טובה, כדאי לכם ליצור קשר עם איבריה ישראל ולהתרשם ממה שיש לחברה להציע עבורכם. באיבריה ישראל נותנים מענה מקיף עבור כל הצרכים שלכם בין אם מדובר בחופשה או בנסיעת עסקים, בן אם תרצו לסגור חופשה שלמה הכוללת בתי מלון, טיסות ותחבורה, ובין אם מדובר רק בכרטיס טיסה בלבד. צרו קשר עוד היום עם איבריה ישראל ונציגי השירות ישמחו לספר לכם על האפשרויות העומדות לרשותכם.

ניתן ליצור קשר עם איבריה ישראל בטלפון 1-809-213835.
שירות לקוחות איבריה ישראל זמין עבורכם בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00.

איבריה ישראל אתר אינטרנט

אם ברצונכם להתרשם ממגוון השירותים והאפשרויות של איבריה ישראל לפני שהנכם יוצרים קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות, כדאי לעשות זאת דרך אתר החברה בכתובת https://www.iberia.com/il/

באתר תוכלו להזין את כתובת הייעד שלכם ולהשתמש בפילטרים הקיימים כדי לתת למנוע החיפוש להעלות בפניכם את הטיסות הרלוונטיות עבורכם, בנוסף באתר תוכלו למצוא מבצעים ומחירים טובים עבור בתי מלון מסביב לעולם. תוכלו להיעזר בבוט הקיים באתר כדי לבדוק סטטוס טיסה, לקבל עזרה במגוון נושאים, ולחלופין ליצור קשר דרך האתר לגבי כל שאלה ועניין. 

באתר איבריה ישראל ישנם עוד אפשרויות והצעות רלוונטיות עבורכם, כל שנשאר הוא להיכנס לאתר ולהנות ממגוון השירותים של איבריה ישראל.

מועדון איבריה פלוס 

חברי איבריה פלוס, נהנים ממבצעים והטבות שוות במיוחד, חברי איבריה פלוס אוספים נקודות בכל טיסה ויכולים להשתמש בהם לאחר מכן ולהנות ממגוון המוצרים והשירותים שמציעים העסקים השותפים. לאחר צבירת הנקודות ניתן להנות מהן ולנצלן כדי לקבל הטבות בטיסות, בתי מלון, מבצעים בהשכרת רכב ועוד. מעבר לזה בכל פעם שטסים כחברי מועדון עם כרטיס איבריה פלוס, מקבלים נקודות אשר משדרגות אתכם לשלב הבא.

רוצים לשמוע עוד על מועדון איבריה פלוס? 

צרו קשר עוד היום עם שירות הלקוחות של איבריה ישראל, ותתחילו להנות ממבצעים והטבות שוות במיוחד.

שאלות ותשובות על שירותי איבריה

שאלה: אני רוצה ליצור קשר עם שירות הלקוחות בשפה נוספת, האם מוקד שירות הלקוחות דובר שפות נוספות?

תשובה: מוקד שירות הלקוחות של איבריה ישראל מאויש בנציגים אשר שולטים גם בשפה האנגלית, כך שאם ברצונכם ליצור קשר בשפה נוספת, עם איבריה ישראל זה בהחלט אפשרי.

שאלה: האם ניתן למצוא ולסגור טיסות דרך האתר ללא יצירת קשר עם שירות הלקוחות?

תשובה: כן, באתר איבריה ישראל ניתן לבצע לבד רכישת כרטיסים אונליין ולראות את כל האפשרויות והפרטים לגבי הזמנות של כרטיסי טיסה, בתי מלון והשכרת רכבים, במידה ואתם זקוקים לעזרה, אל תהססו וצרו קשר עם שירות הלקוחות של איבריה ישראל.

שאלה: אני הזמנתי טיסה ורוצה לבדוק מה הסטטוס שלה, איך אני יוצר קשר כדי לבדוק זאת?

תשובה: ניתן לבדוק סטטוס טיסה דרך האתר ולחסוך את זמן יצירת הקשר הטלפוני.

טיפים לסיום עבור לקוחות איבריה ישראל:

  • צרו קשר עם נציגי שירות הלקוחות של איבריה ישראל כדי לקבל פרטים עבור מועדון ההטבות איבריה פלוס, ניתן לקבל את המידע גם דרך האתר ולהצטרף כחברים במועדון הלקוחות השווה של איבריה ישראל.
  • כשיוצרים קשר עם איבריה ישראל דרך אתר האינטרנט, כדאי על הדרך להיכנס ולהתרשם מעבר לטיסות אף מהמבצעים וההטבות הקיימים בבתי המלון והשכרת הרכבים.
  • אם אתם רוצים לדעת עוד על איבריה כנסו לאתר איבריה העולמית ותוכלו לקרוא עוד על החברה, על הפעילות השונה שהיא מקיימת בעולם ועל המקצועיות שלה בכל הקשור להטסת נוסעים וכבודה, זה יקל עליכם להבין שאתם בידיים טובות ויעודד אתכם ליצור קשר עם איבריה ישראל ולהשתמש בשירותים שלה עבור היעד הבא שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איבריה (Iberia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איבריה (Iberia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איבריה (Iberia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איבריה (Iberia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איבריה (Iberia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איבריה (Iberia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.