נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איב רושה (Yves Rocher)

>>
>>
שירות לקוחות איב רושה (Yves Rocher) טלפון
צור קשר שירות לקוחות איב רושה

איב רושה, אז בוטנאי צעיר עם תשוקה גדולה לטבע, מחליט לפתח מוצרי טיפוח בוטניים ומביא איתו בשורה לתחומי הטיפוח והקוסמטיקה בעולם! מאז ועד היום, איב רושה, מותג הקוסמטיקה המוביל בצרפת, מחויב לטיפוח ויופי על בסיס רכיבים בוטניים בלבד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איב רושה (Yves Rocher)

צור קשר שירות לקוחות איב רושה

מייל של שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

כתובת המייל הינה:

INFO@YVESROCHER.CO.IL

צור קשר באתר של איב רושה (Yves Rocher)

כתובת האתר הינה:

https://www.yvesrocher.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-332-6208

זמינות – 8:30-17:00

הפייסבוק של שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

שם דף הפייסבוק הינו:

איב רושה – Yves Rocher Israel

האינסטגרם של שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

yvesrocher_il

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Yves Rocher Israel

בקצרה אודות איב רושה

תחום הטיפוח והיופי הפך לדבר שרבים מבקשים ליהנות ממנו כול שהזמן עובר. נשים וגברים מרחבי העולם מחפשים דרכים נוספות להצעיר את עצמם לאורך זמן. חברות ועסקים רבים נותנים שירות כיום על מנת שתקבלו  גישה רחבה יותר לתחום שכזה. איב רושה עובדת הן בישראל והן בעולם כולו. כעת תוכלו ליצור קשר איתה בצורה איכותית בעזרת פעולה בדרכים הבאות. המאמר הבא מתעסק באפשרויות לשיחה עם שירות הלקוחות. 

האם שירות עם איב רושה יכול להטיב עמכם?

איב רושה היא טיפוח הפועלת זה שנים רבות בהצלחה יתרה ברחבי העולם. הניסיון הוא ליצור מוצרים מהתחום בעזרת חומרים טבעיים ואיכותיים. הדבר נותן מענה לאנשים המבקשים לדעת מה הם מכניסים לגוף שלהם ולכאלו בעלי עקרונות למען הגנה על סביבת כדור הארץ.
שירות הלקוחות רלוונטי למדי במקרה שכזה שכן הוא יכול לתת לכם מידע ועזרה במידת הצורך. שימוש נכון בו יכול להפוך אותכם ללקוחות חכמים יותר בהמשך. כך תוכלו לדעת בעצמכם מה המוצרים המתאימים לכם בצורה אישית. בנוסף, תוכלו לקבל עזרה אם נקלעתם למצב בו פשוט אינכם יודעים כיצד לפעול. במקרה של תקלה או פגם במוצר, איב רושה זמינים בשבילכם. 

פעולה נכונה בעזרת שיחת טלפון אל איב רושה

אם אתם מרגישים צורך לקבל מענה על מקרה מיידי המתרחש כעת, תוכלו להרים את מכשיר הטלפון שלכם ולחייג את המספר, 052-332-6208. מדובר במספר שהוא כללי המכיל בתוכו מספר גדול של מחלקות. כעת אתם יכולים לבחור את האחת אשר מתאימה למקרה שלכם. איב רושה זמינים לכם בימי א'-ה' בשעות 08:00-17:00. מאחורי קו הטלפון עומדים אנשי מקצוע המבקשים לעזור לכם במידת הצורך. הם מכירים את פעילות החברה לאורכה ולרוחבה וביכולתם לתת לכם ייעוץ ותמיכה לאחר רכישת מוצרים מסוימים. טוב לדעת כי בהמשך, תוכלו לגשת אל שירות הלקוחות שוב ושוב על מנת לקבל מידע על מוצרים חדשים. אם המענה הוא ארוך מדי הרי שתוכלו להשתמש במקביל בדרכי תקשורת נוספות.

המייל שלכם לטיפוח הגוף

כתובת המייל האלקטרוני של איב רושה היא INFO@YVESROCHER.CO.IL. מדובר בכתובת שהיא נגישה עד כמה שאפשר. הדבר אומר כי תוכלו לכתוב כמה שיותר פניות בכול זמן ושעה שתרצו. האנשים של העסק יענו לכם עד יום עסקים אחד ולעיתים התשובה תהיה מיידית יותר.
יש להבין כי מדובר בתקשורת ההופכת ליעילה יותר בעזרת שימוש בפרטים האישיים שלכם ושל פרטי המקרה בו אתם נמצאים. 

אתר איב רושה במיוחד בשבילכם

איב רושה ממשיכה לעדכן את האתר שלה אחת לכול כמה ימים כאשר הדבר גורם לכך שהלקוחות תמיד ישארו מעודכנים ככול שהזמן יעבור. תוכלו לשמוע על העבודה האיכותית של החברה לאורך זמן. כך למשל ניתן לקרוא על הרכיבים של המוצרים, הקטגוריות השונות בהן החברה פועלת ולקבל הבנה אם מדובר בעסק אשר תרצו להתחבר למוצרים שלו בהמשך הדרך. המידע נמצא כאן בשבילכם, כעת תוכלו להשתמש בו. 

תכני החברה ברשתות החברתיות

איב רושה מבינה כי הדרך לתקשר עם הלקוחות שלה בצורה איכותית ונגישה יותר מתקיים בעזרת שימוש ברשתות החברתיות השונות הנמצאות סביב. אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב ועוד. כעת ניתן לצרוך את התכנים ולשמוע על המוצרים החדשים על ידי כניסה לדפי החברה השונים הנמצאים סביב. טוב לדעת כי ניתן גם ליצור קשר ולשלוח הודעות בעזרת שימוש ברשתות חברתיות אלו. מדובר בכלי תקשורת נוח למדי לשימוש. 

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות איב רושה

שאלה: האם אתם איב רושה מאפשר רכישה של מוצרי טיפוח?

תשובה: בהחלט כן כאשר יש להבין כי ישנם מחירים מיוחדים הקיימים אך ורק באתרי האינטרנט.
יתרה מזאת, אינטרנט הוא כלי מצוין שתוכלו להשתמש בו על מנת להפוך את החיים שלכם ליעילים יותר.  

שאלה: כיצד ניתן לקבל פיצוי על פגם במוצר?

תשובה: עליכם לבצע פנייה ישירה אל החברה על מנת להיות אלו המקבלים פיצוי על פגם במוצר במידת הצורך. תוכלו להשתמש באחד מהדרכים הכתובים במאמר זה ולהסביר להם על המקרה שלכם. לרוב תצטרכו לצרף קבלה ותמונות המוכיחות כי אכן ישנה בעיה. 

שאלה : היכן ניתן לרכוש את המוצרים?

תשובה: איב רושה מעמידה סניפים למכירת המוצרים שלה ברחבי מדינת ישראל. בנוסף המוצרים נמכרים בחנויות פארם שונות. תוכלו להגיע אל המקום הקרוב אליכם ולקבל שירות במידת הצורך.

טיפים לסיום שכדאי לדעת בקשר לאיב רושה

איב רושה מבקשת להפוך את עצמה לנגישה למדי לאנשים שונים מסביב ככול שעובר הזמן. כעת אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם החברה בעזרת הדרכים הבאות. 

טיפ 1 – השתמשו במוצרים של איב רושה ובדוגמיות השונות הקיימות סביב. כך תוכלו להבין האם תרצו להשתמש בצורה רחבה יותר במוצר מסוים. טוב לדעת כי לקוחות נאמנים מקבלים מגוון רחב יותר של מוצרים. 

טיפ 2- אם  אתם רוכשים מוצרים שוב ושוב הרי שאנו ממליצים לכם ליצור חבר מועדון למען קבלת שירות טוב יותר בהמשך. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איב רושה (Yves Rocher)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איב רושה (Yves Rocher), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איב רושה (Yves Rocher), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איב רושה (Yves Rocher), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.