נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איוונטים (Eventim)

>>
>>
שירות לקוחות איוונטים (Eventim) טלפון

איוונטים היא חלק מחברה בינלאומית המחזיקה בנתח שוק הכרטיסים הגדול בכל אירופה החברה בישראל היא מספר 21 בין חברות הבת של האם הגרמנית.

צור קשר שירות לקוחות איוונטים

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איוונטים (Eventim)

צור קשר שירות לקוחות איוונטים

טלפון של שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim)

מספר הטלפון הינו:  

*9066

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00 | ו': 9:00-13:00

טלפון נוסף –  03-5111777 | *9080

מייל של שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim)

כתובת המייל הינה:

CustomerService@eventim.co.il

צור קשר באתר של איוונטים (Eventim)

כתובת האתר הינה:

https://www.eventim.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim)

שם דף הפייסבוק הינו:

Eventim Israel

האינסטגרם של שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

eventim.live

צור קשר באפליקציית Google play של איוונטים (Eventim)

שם האפליקציה הינה:

Eventim Zappa – זאפה איוונטים

צור קשר באפליקציית Appstore של איוונטים (Eventim)

שם האפליקציה הינה:

Eventim Zappa – זאפה איוונטים

איוונטים טלפון

איוונטים טלפון הינה אחת הספקיות הבינלאומיות המובילות של שירותי כרטוס ובידור חי. בשנת 2019 שווקו כמאתיים וחמישים מיליון כרטיסים על ידי מערכות החברה – בין אם זה דרך קופות נייחות, מקוונות או ממסופונים ניידים. הפורטלים המקוונים של איוונטים טלפון פועלים תחת מותגים כמו למשל –  eventim.de, oeticket.com, ticketcorner.ch, ticketone.it ו-entradas.com. קבוצת EVENTIM כוללת גם חברות רבות למקדמי הופעות, סיורים ופסטיבלים לאירועים כמו 'רוק אם רינג', 'רוק אים פארק', 'הוריקן', 'סאות'סייד' ו'לוקה סאמר'. כמו כן, כמה מהמקומות המפורסמים ביותר באירופה מופעלים באמצעות CTS EVENTIM, כמו לדוגמה – ארנה LANXESS בקלן, ה-K.B. Hallen בקופנהגן, Waldbühne בברלין ו-EVENTIM Apollo בלונדון. CTS Eventim AG & Co. KGaA (ISIN DE 0005470306) נסחרת בבורסה משנת 2000 וכיום חברה בפלח MDAX. בשנת 2019, 3,202 כוח העבודה שלה הניב יותר מ-1.4 מיליארד יורו בהכנסות ממכירות ב-21 מדינות.

מה כדאי לדעת על איוונטים טלפון?

איוונטים טלפון הינה אחת הספקיות הבינלאומיות המובילות של שירותי כרטוס ובידור חי. בשנת 2018 שווקו יותר ממאתיים וחמישים מיליון כרטיסים באמצעות מערכות החברה, כאמור לעיל בפתיח – דרך קופות נייחות, אונליין או נייד. איוונטים טלפון מוכרת שמונים אחוזים מכלל הכרטיסים להופעות פופ ורוק בגרמניה. בין שישים אחוזים לבין שבעים אחוזים מכלל הכרטיסים הנמכרים באמצעות מערכות כרטוס בגרמניה נמכרים דרך המערכת של CTS Eventim. הפורטלים המקוונים שלה פועלים תחת מותגים כמו לדוגמה – Eventim.de, oeticket.com, ticketcorner.ch, ticketone.it ו-entradas.com. 

קבוצת איוונטים טלפון כוללת גם חברות רבות למקדמי הופעות, סיורים ופסטיבלים לאירועים כדוגמת – 'רוק אם רינג', 'רוק אים פארק', 'הוריקן' ו'סאות'סייד', כל אחת מהן עם יותר משבעים אלף מבקרים. בנוסף לכך, CTS Eventim מספקת את מכירת הכרטיסים באופן בלעדי, למשל. בשנת 2017, CTS Eventim הייתה מוכרת הכרטיסים הבלעדית של סיבוב ההופעות של הרולינג סטונס בגרמניה ושל הקונצרט של Metallica בהמבורג. בשנת 2018, Rammstein, להקת רוק גרמנית ידועה, עבדה בלעדית למכירת כרטיסים (בהתאמה אישית) גם עם CTS Eventim. כמו כן, טביעת הרגל משתרעת מעבר לגבולות גרמניה.

 כמה מהמקומות המפורסמים ביותר באירופה מופעלים על ידי איוונטים טלפון, לרבות – זירת LANXESS בקלן, Waldbühne בברלין ו-Eventim Apollo בלונדון. כמובילת השוק באירופה לכרטוס CTS Eventim פעילה בעשרים מדינות, לצורך העניין. בריטניה, בנלוקס, שוויץ, מספר מדינות במזרח אירופה, ישראל, רוסיה ואיטליה. בשנת 2014 CTS Eventim הייתה הספק הרשמי בקטגוריית 'שירותי כרטיסים' למשחקי החורף האולימפיים ברוסיה. מלבד כוח השוק הזה, יש עוד עובדה שאנחנו מאוד אוהבים. איוונטים טלפון נסחרת לציבור רק במידה מוגבלת. לפי פורבס, המייסד והמנכ"ל של CTS Eventim קלאוס פיטר שולנברג מחזיק למעשה ביותר מארבעים אחוזים מהחברה.

מה הם הקווים לדמותה של איוונטים להזמנות טלפון?

איוונטים להזמנות טלפון היא אחת ממערכות הכרטוס המובילות באירופה לתיאטראות, בתי אופרה ואולמות קונצרטים. יותר מ-שש מאות לקוחות בארץ ובחו"ל משתמשים בגיוון הפונקציונלי של איוונטים להזמנות טלפון למכירת כרטיסים בקופות, במשרדי מנויים, בחנויות כרטיסים ובאינטרנט. איוונטים להזמנות טלפון מורחבת ומפותחת ללא הרף כדי לענות על צרכי השוק. קשר אינטנסיבי עם תיאטראות ובתי אופרה מובילים באירופה, המסתמכים על היכולת של איוונטים להזמנות טלפון, הוביל לעדכון מתמיד של מגוון השירותים של המוצר.

 בזכות יכולת התצורה שלה, איוונטים להזמנות טלפון תומכת בכל המחלקות: קופות, שיווק, אדמיניסטרציה, בקרה, IT וכמובן במשרד מנהל התיאטרון. ניתן להגדיר את איוונטים להזמנות טלפון כך שיענה על הצרכים של כל תיאטרון בנפרד. התפעול הפשוט של התוכנה בקופות מבטיח טיפול מהיר במכירות בקופות היום והערב. איוונטים להזמנות טלפון היא משמעותית יותר מתוכנת כרטוס קונבנציונלית! עם אחד מפתרונות הכרטוס הגמישים והיכולים בשוק, איוונטים להזמנות טלפון תפסה מקום איתן בשרשרת יצירת הערך של מקדמי תרבות רבים.

איך מרוויחים בעלי המניות מEVENTIM טלפון?

הצמיחה וכוח השוק של EVENTIM טלפון  הביאו לעליות מחיר מפלצתיות (עבור עסק מסורתי למדי). בנוסף, בעלי המניות לא זכו רק בביצועי המחיר. החברה מחלקת דיבידנד מאז 2006, שהוגדל מאז 2008 בכל שנה. רק בשנים 2006 ו- 2007 לא חלה עלייה. אך בסך הכול, התשלום השנתי גדל פי חמישה במהלך תקופה זו. התרשים הבא נותן תמונה טובה של התפתחות הדיבידנד המרשימה, המייצגים תשואות מצטברות מעבר למחיר המניה המוגדל.

מה היא הפנטזיה העתידית של איוונטים טלפון?

מבחינת הערכת השווי הגבוהה, אנחנו רוצים להיזכר בציטוט של איש חכם –  "הרבה יותר טוב לקנות חברה נפלאה במחיר הוגן מאשר חברה הוגנת במחיר נפלא". על מנת להבין את הערכת השווי הגבוהה הזו, עליכם לשקול את העסק וכיצד הוא מופעל על ידי איוונטים טלפון. החברה עוסקת בכל התחומים במעלה ומורד הזרם של עסקי הכרטיסים עם עסק ייחודי – בשנים הראשונות החברה התחילה עם תוכנת כרטוס. העסק הקודם היה להשכיר את התוכנה הזו למוכר הכרטיסים. אבל במציאות העכשווית, אחד העסקים העיקריים הוא ארגון קונצרטים והופעות על חשבון עצמו, שם איוונטים טלפון הביאה אותו לספקית השלישית בגודלה בעולם. אך החברה לא שכחה את העבר ושמרה גם על עסקי המכירה. עם רכישת יותר ויותר חברות (מוכר כרטיסים כמו גם יזמים אחרים), איוונטים טלפון בנתה את שניהם, תשתית לקונצרטים, פסטיבלים ואירועים אחרים וארגון הכרטוס. עבור השוק האירופי, זה הביא למעין מונופול בגלל חסמי הכניסה הטבעיים שנוצרו כתוצאה מכך למתחרים פוטנציאליים.

חסמי כניסה אלו נובעים מצוואר בקבוק והשפעות רשת עקיפות שנוצרו מהעמדה העסקית הדומיננטית של איוונטים טלפון – ככל שיותר יזמים ישתמשו במערכת של Eventim, יותר משרדי הזמנות ולקוחות יהיו תלויים במערכת (ולהיפך). איוונטים טלפון משתמשת באפקטים הבאים – על מנת לקדם אירוע בעצמכם, עליכם להפיץ את הכרטיסים דרך מערכת הכרטוס של איוונטים טלפון כדי להגיע ללקוחות. אם אתם מוכרים כרטיסים וברצונכם להפיץ כרטיסים בעצמכם לאירוע, שסביר להניח שמקודם על ידי איוונטים טלפון, איוונטים טלפון מאלצת אתכם לעשות שימוש בתוכנת CTS Eventim משלה. מכאן שככל ש-CTS Eventim צומחת, באופן הזה העסק נעשה בטוח יותר. אבל זה לא הכול. איוונטים טלפון עוסקת גם בתחומים עסקיים אחרים ומגוונת את עסקיהם עוד יותר. יחד עם ספקית מערכות האגרה האוסטרית Kapsch Traffic Com. (A0MUZU) CTS Eventim זכתה בחוזה לגביית אגרת רכב בגרמניה.

החוזה יימשך לפחות שתיים עשרה שנים מתחילת היטל התשתיות כביכול. היקף ההזמנות לעת עתה עומד על שני מיליארד אירו והיא ההזמנה הגדולה ביותר בהיסטוריה של איוונטים טלפון. כמו כן, ישנה אפשרות לחדש את שיתוף הפעולה פעם אחת לשלוש שנים או שלוש פעמים לשנה כל אחת – לכל היותר לחמש עשרה שנים. זה פותח זרמי הכנסה חדשים ויציבים לחלוטין וממצב את איוונטים טלפון לשווקים חדשים לחלוטין.

מה צריך להביא בחשבון בנוגע לתחרות עם איוונטים להזמנות טלפון?

כשזה מגיע לתחרות, בעצם יש רק מתחרה אמתי אחד לאיוונטים טלפון – Live Nation Entertainment. Live Nation Entertainment היא המפיקה הגדולה בעולם של בידור חי. המורכבת מ-Live Nation, Ticketmaster ו-Front Line Management Group, החברה היא המובילה בשוק בקידום קונצרטים, כרטוס וחסות. למעשה, מניית Live Nation Entertainment הצליחה די טוב. ברם, בהשוואה לעקרונות היסוד, נראה כי איוונטים להזמנות טלפון עדיין הוא המשחק הטוב יותר, אפילו למרות הערכת השווי הגבוהה של איוונטים טלפון. כפי שאתם יכולים לראות, למרות צמיחה חזקה במכירות (הכנסות ברבעון הראשון של 1.73 מיליארד דולר (+16.9% Y/Y), Live Nation Entertainment עדיין לא מרוויחה ולא משלמת דיבידנד.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. שירות גרוע להחריד
    כרטיסים שנרכשו לא נשלחו כמובטח ואין שום דרך להתקשר ולברר.
    אין מענה טלפוני בגמה מינימלית

    1. צודק ב100%
      שערורייה של התנהלות
      שינו שעות אירוע, לא הודיעו, ולא נותנים החזר.
      גועל נפש. על מענה אין מה לדבר בכלל

  2. מנצלים את הלקוח הקטן לא עומדים בהתחייבות שלהם להחזר עד 60 ימים עובדים שקרנים ממציאים תרוצים רק לא להחזיר את הכסף בזמן או אם בכלל .

  3. מאוכזבת מאוד משרית הלקוחות שלכם!!! אינני מקבלת מענה ראוי לגבי החזר עבור הופעת באדי גיא, לא מקצועי, לא מהימן, מאכזב ביותר ולא מותיר לי אפשרות אלא לפנות לתקשורת ולערכאות!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איוונטים (Eventim)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איוונטים (Eventim), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איוונטים (Eventim), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איוונטים (Eventim), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.