נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אייץ' אנד אם (H&M)

>>
>>
שירות לקוחות אייץ' אנד אם (H&M) טלפון
שירות לקוחות HM

אייץ אנד אם ישראל, רשת חנויות בגדים. בגדי נשים, גברים וילדים. אקססוריס, תיקים, נעליים ועוד. סניפי הרשת נמצאים בקניונים ומתחמי קניות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אייץ' אנד אם (H&M)

שירות לקוחות HM

טלפון של שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M)

זמינים בשעות ובימים:
א' -ה' בשעות 9:00-17:00

צור קשר באתר של אייץ' אנד אם (H&M)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M)

H&M

שם עמוד היוטיוב – H&M

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M)

hm

צרו קשר עם אייץ' אנד אם | H&M

אייץ' אנד אם היא אחת מחברות הביגוד הגדולות בעולם. מקור החברה הוא בשוודיה והיא מונה כיום כ3700 סניפים מסביב לעולם ומעסיקה כ130,000 עובדים ברחבי הגלובוס. בישראל, נכון לעת כתיבת שורות אלו, מונה החברה 21 סניפים ברחבי הארץ. בסניפי הרשת אייץ' אנד אם (H&M) תוכלו לקנות מגוון רחב מאוד של בגדים החל מבגדי ילדים, בגדי גברים, בגדי נשים, שמלות ובחלק מהסניפים יש אפילו מחלקה מיוחדת לכלי בית. כמו כל רשת שמכבדתץ את עצמה בעידן הדיגיטלי ובמיוחד אחרי שמגפת הקורונה שינתה סדרי עולם, תוכלו לרכוש ממוצרי רשת אייץ' אנד אם גם באתר שלה בהזמנת פריטים עם שליח עד הבית. אם תרצו ליצור קשר עם אייץ' אנד אם תוכלו לעשות זאת במגוון דרכים וביניהן במספר הטלפון: 0747-155-777 הזמין בימים א'-ה' בשעות 9:00 עד 17:00. אם יש לכם שיחה רשמית עם אייץ' אנד שלא תרצו לכתוב בווטסאפ (מצורף מטה) תוכלו לשלוח מייל לאייץ' אנד אם בכתובת: cs@hmisrael.co.il. כמו כן, לדברים רשמיים ביותר תוכלו לפנות פיזית או לשלוח דואר רשום למשרדי אייץ' אנד אם אשר נמצאים בכתובת יגאל אלון 67 תל אביב.

הזמנות ושירות באתר האינטרנט של אייץ' אנד אם

קמתם היום עם חשק עז לקנות בגדים אבל בלי שום חשק לצאת מהבית? אתם באמצע יום הורים משעמם ולא יודעים מתי תספיקו לקנות את החולצה שרציתם לחג? תמיד תוכלו להזמין מאייץ' אנד אם דרך האתר שלהם מכל מקום דרך המחשב או הפלאפון הנייד בקישור: https://www.hm.com/hw_il/index.html. בנוסף להזמנות, באתר האינטרנט יש אפשרות לצ'אט עם נציג שירות לקוחות שיענה לכם על שאלותיכם. לפניה לנציג לחצו על הכפתור השחור בתחתית הדף עם סימן ההודעה.

לפני שאתם רצים למוקדי שירות, אולי התשובה כבר באתר?

בתור לקוחות יכולות להיות לכם המון שאלות ובקשות מהחברה שמספקת לכם את השירות ומוכרת לכם מוצרים. אם יצא לכם לעבוד מול כמויות של לקוחות כנראה שאתם יודעים שלרשת שיש לה כל כך הרבה לקוחות בסניפים ובאתר, יש כבר שאלות שחוזרות על עצמן אין ספור פעמים. לכן לפני שתשתגעו בלחפש ולחכות לנציג שירות אולי כדאי לכם להכנס לאיזור השאלות הנפוצות של אייץ' אנד אם ולראות אם השאלה שלכם כבר מופיעה שם ואולי תקבלו תשובה בלי לפנות לחברה אפילו. איזור השאלות והתשובות של החברה באתר נמצא בכתובת: https://www.hm.com/hw_il/customer-service.html.

פניה למוקד השירות של אייץ' אנד אם בווטסאפ

אייץ' אנד אם מספקת שירות ללקוחותיה בכל נושא שתרצו גם במוקד ייעודי בווטסאפ. באמצעות פניה למוקד תוכלו לברר עם נציגי השירות של אייץ' אנד אם לגבי חשבוניות ומשלוחים, חיובים טועים, מידות הבגדים ובעצם כל מה שתרצו לדעת לפני או אחרי הזמנת פריטים מאייץ' אנד אם. השימוש בווטסאפ נוח מבחינת הגמישות והזמינות שלכם ושל הנציגים ומהחינת האפשרות להוסיף קבצי מדיה כמו תמונות, סרטונים, מסמכים והקלטות בצורה קלה ופשוטה כפי שאנחנו רגילים ביום יום. לפני למוקד שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם בווטסאפ תוכלו לשמור את המספר 052-590-9957 באנשי הקשר שלכם ושלוח אליו ווטסאפ או לחילופין לשלוח ללא שמירה במכשיר הטלפון באמצעות הקישור: https://bit.ly/3JPAv22. המענה באמצעות ווטסאפ ניתן בימים א'-ה' בין שעות 9:00-17:00.

רשימת הסניפים של אייץ' אנד אם

לפעמים אין כמו למדוד את הבגדים, מרגישים את הבד, רואים איך הגזרה, מבינים אם השמנו או רזינו או שבכלל שרירי הידיים שלנו לא נכנסים בחולצה הזו. מזל שלאנשים שיסכימו עם האמרה הזו יש עדיין סניפים ברחבי העולם ולא הכל עבר לרשת. את כתובות, מספרי הטלפון ושעות הפעילות של סניפי אייץ' אנד אם תוכלו למצוא בקישור: https://www.hm.com/hw_il/store-locator/israel.

אייץ' אנד אם ברשתות החברתיות

לאייץ' אנד אם רשתות חברתיות בהם תוכלו להתעדכן במה שקורה ברשת מבחינת מבצעים, פרסומים והודעות לציבור הרחב.

  1. כתובת הפייסבוק של אייץ' אנד אם היא: https://www.facebook.com/hm/?brand_redir=195488881064907.
  2. את האינסטגרם של איית' אנד אם תוכלו למצוא בקישור: https://www.instagram.com/hm/.
  3. ערוץ היוטיוב של אייץ' אנד אם פעיל בקישור: https://www.youtube.com/c/HM.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פרביטל
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות פרביטל (Fervital) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרביטל (Fervital) דף הבית פרביטל הינה החברה היבואנית והיצרנית מהגדולות בישראל. לפרביטל יכולות ייצור בלעדיות מהמתקדמות בעולם בכל

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות משטרת נהריה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משטרת נהריה טלפון דף הבית משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק, לקיום הסדר הציבורי ולשמירה על ביטחון הנפש והרכוש, ובה

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות משרד הרווחה
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות משרד הרווחה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הרווחה דף הבית משרד הרווחה והביטחון החברתי הוא משרד ממשלתי בישראל שתפקידו להבטיח לכלל הציבור מתן שירותי רווחה,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אייץ' אנד אם (H&M)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אייץ' אנד אם (H&M), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אייץ' אנד אם (H&M), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אייץ' אנד אם (H&M), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.