נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אייר פראנס (Air France)

>>
>>
שירות לקוחות אייר פראנס (Air France) טלפון
צור קשר שירות לקוחות איירפראנס

אייר פראנס היא התעופה הלאומית של צרפת.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אייר פראנס (Air France)​

צור קשר שירות לקוחות איירפראנס

טלפון של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

מספר הטלפון הינו: 

 03-7630870

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה':  8:00-20:00 | ו'-שבת: 8:30-17:00

צור קשר באתר של אייר פראנס (Air France)

כתובת האתר הינה: 

https://wwws.airfrance.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של אייר פראנס (Air France)

כתובת החברה הינה: 

ז'בוטינסקי 2, מתחם הבורסה רמת גן, כניסה א

מסנג'ר של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

שם דף הפייסבוק הינו: 

Air France

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

airfrance

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

Air France 
 

הטוויטר של שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France)

Air France

צור קשר באפליקציית Google play של אייר פראנס (Air France)

Air France – Billets d'avion

צור קשר באפליקציית Appstore של אייר פראנס (Air France)

Air France 

צור קשר בפקס של אייר פראנס (Air France)

03-6112700

שירות לקוחות אייר פרנס

כבר שנים רבות שאנשים בכול רחבי העולם מבקשים טוס בין מדינות בצורה נגישה ונוחה. על בסיס רצון לבנות שירות שכזה הרי שחברות תעופה שונות נוצרו להן על פני רמות שונות של איכות.
כעת תוכלו בעצמכם לבחור את הדרך הכי נוחה בעזרתה תוכלו להתנייד בעולם בו אנחנו נמצאים.
אייר פראנס אשר כשמה כן היא, בעלת שורשים צרפתיים, מטיסה לקוחות ברחבי העולם למגוון מקומות. ישנה אפשרות ליצור קשר איתה על מנת להזמין טיסות ולשאול שאלות.
תוכלו לעשות את הדבר בעזרת פנייה ישירה אל שירות הלקוחות של החברה. המאמר הבא מבקש להסביר לכם על הדרכים השונות לקבלת מענה מהיר ונוח מאייר פראנס. בכול מקרה, טוב לדעת כי ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להשתמש על מנת שתקבלו תשובה מהירה. 

בחירה באייר פראנס כבחירה באיכות

לקוחות רבים מבקשים להזמין במהרה מקום בטיסה כזאת או אחרת על ידי כניסה אל אתרי האינטרנט וחיפוש המקום הטוב ביותר בשבילכם. כעת אתם יכולים להיעזר באייר פראנס על מנת למצוא כרטיס טוב בטיסה שאתם מבקשים. כזה שהוא בעל מחיר ונוח וכאשר ישנה אחריות כי הטיסה שלכם תצא אל הפועל. שירות הלקוחות הזמין של החברה עוזר לכם לפחות לדאוג על מנת שלא תגיעו למצב בעייתי בו לא תדעו מה יעלה בגורל הנסיעה האווירית שלכם. תוכלו לדבר עם
האנשים שוב ושוב ברוב שעות היממה והשבוע. בנוסף, אם אתם חיים בארץ אחרת הרי שתוכלו להשתמש בעצמכם במספר טלפון או בדרכי תקשורת נוספים אשר הם תקפים לכול מקום.
אין סיבה שבסופו של יום תישארו ללא מענה, הדרך היא נגישה בשבילכם. 

ראשית אתם מוזמנים לפנות אל הטלפון של אייר פראנס

מספר הטלפון הישראלי של אייר פראנס הוא 03-7630870. השירות פנוי בשבילכם משמונה בבוקר ועד שמונה בערב כאשר הדבר פתוח בימי ראשון עד חמישי. בנוסף יש להבין כי מדובר באפשרות שהיא נוחה לשימשו מכול רחבי ארץ ישראל.’ המספר עצמו הוא דומה ובעצם מחולק לקטגוריות שונות. כך אתם יכולים לבדוק מהו מצב הטיסה שלכם ברגע שאתם מתקשרים אל המקום. אם אתם נמצאים בארץ אחרת, תוכלו גם כן לפנות אל מספר בינלאומי הזמין לשימוש מכול ארץ שהיא. בנוסף, יש להבין כי לעיתים תצטרכו להשתמש בדרך תקשורת נוספת על מנת לקבל תשובה שתעזור לכם. כך שיש לפנות רגע מסוים מהשגרה שלכם על מנת להתנהל בצורה נוחה אל מול שירות הלקוחות. כעת גם אתם יכולים ליהנות מפנייה מהירה ופשוטה לאחר שיחה קצרה אל הטלפון. הפנייה יכולה בעיקר לסוב סביב שירות על קנייה קיימת או עתידית. את הרכישה עצמה תצטרכו לעשות באתר החברה. 

אינטרנט בשביל כול מי שצריך

אתר האינטרנט של החברה זמין לכם בעזרת מספר שפות ואפשרויות. ההבנה של החברה היא כי אנשים ממקומות שונים בעולם ירצו להשתמש בדבר. אם אתם רוצים להיכנס לאתר הישראלי, תוכלו ללחוץ על הקישור הבא  https://bit.ly/2WPMA0Q ולבדוק מהי האפשרות הנוחה ביותר בשבילכם. שימוש באתר יכול גם כן לעזור להגיע אל שירות לקוחות נוסף ואינטרנטי. מדובר בצ'אט אנושי אשר זמין לכם במגוון רב של שעות וימים. לבסוף, תוכלו לצבור מידע על שירותי החברה על ידי קריאת המחלקות השונות הקיימות באתר. כך תוכלו להגיע למקום טוב בו תקבלו את הכרטיס הזול והאיכותי ביותר. האתר זמין בשבילכם מתי שתרצו. 

שאלות ותשובות שצריך לדעת על אייר פראנס

שאלה: האם שירות הלקוחות הישראלי של אייר פראנס דובר בשפות נוספות?

תשובה:  האיכות הקיימת בפנייה אל חברה שהיא בינלאומית מתקיים כך שתוכלו לקבל תשובה במגוון רב של דרכים. אם אתם צריכים עזרה באיש שירות שאיננו דובר עברית תוכלו בהחלט לבקש את אפשרות זאת. 

שאלה: מדוע האתר של פראנס עדיף על אתרים אחרים?

תשובה: אייר פראנס מתחייבת לאמינות ואיכות. כך שהאתרים השונים הקיימים מסביב אינם מתחייבים לאיכות שכזאת. הרצון הוא לתת לכם בסך הכול מחיר זול למדי. רכישה בעזרת אתר אייר פראנס היא בעצם רכישה בטוחה יותר. בנוסף, תוכלו לפנות בצורה ישירה אל שירות לקוחות איכותי. 

שאלה: באילו מדינות אייר פראנס פועלת?

תשובה: למעשה אייר פראנס מקיימת את הטיסות שלה בכול רחבי העולם. כעת אתם יכולים לבחור מקום כזה או אחר שאתם מבקשים להגיע אליו ולרכוש כרטיס מעסק טיסות ברמה גבוהה למדי.

טיפים לסיום לדעת מול אייר פראנס

אייר פראנס תמשיך לתת ללקוחות השונים סביב את האפשרות לקנות כרטיסי טיסה בעזרת מחירים זולים ובצורה אמינה. ניתן לקבל כרטיסים טובים אם תעבדו בדרך הבאה.

טיפ 1 – בדקו את מחירי הטיסות לאורך שעות שונות ביום. יכול להיות כי בזמן מסוים המחירים יהיו זולים יותר. 

טיפ 2 – הישארו בקשר רציף עם שירות הלקוחות ושמרו את דרכי התקשורת במקום שהוא זמין בשבילכם. כך תוכלו להשתמש בדבר לאורך זמן במקרי חירום שונים היכולים להתקיים כעת.
טוב לדעת על אפשרות זאת. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. אבקש את התיחסותכים לגבי טיסה קולקשיין מפריז למקסיקו
    דיילת אנטישמית שברגע שראתה דרכונים של ישראל הוציאה אותנו מהשורה באמתלה שאין לנו כרטיס חזור וגם שהצגנו לה היא עדיין לא התייחסה ואמרהלנו לעמוד בסוף התור ושהגענו אמרה שקיללתי אותה שזה לא נכון וקראה למנהל והוא אמר מה שהיא תחליט והיא לא הסכימה לעלות אותנו לטיסה לציין שאני אם ובת היחידות בטיסה ישראליות
    השאירו אותנו בשדה תעופה ללא שום פרטים נוספים רק אמרו שהטיסה שלכם בעוד 7 שעות עם חברה אחרת אייר מקסיקו.
    נשארנו לבד לבד בשדה תעופה עם מס עובדי ניקיון רק עם עזרה של המשפחה בארץ נודע לנו שאנחנו צריכות ללכת לטרמינל אחר עם קשיי שפה והרבה טילטולים וללא אוכל ועם המתנה של 7 שעות מתישות.
    יש לציין שבאייר מקסיקו היה יחס אדיב מאוד
    אבקש את התיחסותכם וטיפולכם.
    הבת שלי פעם ראשונה שטסה והחויה הייתה לה לא נעימה כלל בלשון המעטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אייר פראנס (Air France)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אייר פראנס (Air France), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אייר פראנס (Air France), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אייר פראנס (Air France), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.