נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איכילוב מכון גסטרו

>>
>>
שירות לקוחות איכילוב מכון גסטרו טלפון
צור קשר שירות לקוחות איכילוב מכון גסטרו

איכילוב מכון גסטרו - המכון למחלות דרכי העיכול והכבד של המרכז הרפואי איכילוב ת"א.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איכילוב מכון גסטרו​

צור קשר שירות לקוחות איכילוב מכון גסטרו

טלפון של שירות הלקוחות של איכילוב מכון גסטרו

מספר הטלפון הינו:

03-6974281

זמינים בשעות ובימים:
א'-ו' 8:30-15:30

מייל של שירות הלקוחות של איכילוב מכון גסטרו

כתובת המייל הינה:

 Gastro-dep@tlvmc.gov.il

צור קשר באתר של איכילוב מכון גסטרו

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3FWbFI9

שירות הלקוחות בכתובת של איכילוב מכון גסטרו

כתובת החברה הינה:

בניין סוראסקי, אגף ג', קומה 1

צור קשר בפקס של איכילוב מכון גסטרו

מספר הפקס הינו:

03-6974622

אולי יעניין אתכם גם:

צור-קשר-שירות-לקוחות-סרפינה-טלפון_optimized
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות סרפינה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סרפינה טלפון דף הבית המסעדה האיטלקית האהובה מניו-יורק עכשיו גם בתל אביב. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. מזה 4 ימים [מה 12.6] שאני מנסה להגיע לתאם בדיקות במרפאות חוץ -נשיפה אי סבילות ללקטוז וכד] אליהן נשלחתי ע"י רופאת מכבי.. היום כבר 15.6
    שיחה ראשונה למס' 03-6974280 . ביקשתי שיחה חוזרת. חזרו אלי לאחר יומיים בגסות רק כדי לומר לי שזה לא המס' הנכון 03-6974281. התקשרתי למס זה ושוב ביקשתי שירות שיחה חוזרת, חזרו אלי גם הפעם בגסות רבה רק כדי לומר לי שזה אינו המספר – ניסיתי לומר שכבר אמרו לי שזה אינו המס' והתקשרתי ל03-6974281- המענה ה"אנושי" [תמי] הבהירה לי שזו לא בעיה שלה ושאנסה את המספר הזה שוב. הפעם ענתה לי גרטה ושוב נתנה לי מס' טלפון אחר, 03-6974471 וכל זה כשברקע הג'ינגל של איכילוב ששר על "האנושיות" של ביה"ח וההקלטה כי "זמנכם יקר לנו. כעת קיבלתי סמס, נכנסתי ומילאתי את כל הפרטים רק כדי לקבל "אופס המערכת אינה זמינה כעת"
    אשמח להעביר את השתלשלות הפארסה הזו לכל כתב בריאות שאוכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איכילוב מכון גסטרו

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איכילוב מכון גסטרו רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איכילוב מכון גסטרו. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איכילוב מכון גסטרו, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איכילוב מכון גסטרו, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איכילוב מכון גסטרו, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.