נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איל מקיאג' (IL Makiage)

>>
>>
שירות לקוחות איל מקיאג' (IL Makiage) טלפון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איל מקיאג' (IL Makiage)

איל מקיאג' הוא מותג איפור אמריקאי אשר הוקם בניו יורק בשנת 1972 על ידי אילנה הרכבי. המותג החל לפעול בישראל בזיכיון בשנת 1996, על ידי חנוך רידר ואשתו, המאפרת גלית ורטהיים, בשותפות עם אופק קאירי ואשתו, הדוגמנית שלי גפני. החברה הפעילה בישראל רשת חנויות, מכללת איפור ואתר אינטרנט לשיווק ישיר, ובארצות הברית הפעילה רשת הפצה לחנויות.

צור קשר שירות לקוחות איל מקיאג
צור קשר שירות לקוחות איל מקיאג

טלפון של שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage)

מספר הטלפון הינו:

1-700-700-345

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של איל מקיאג' (IL Makiage)

כתובת האתר הינה:

https://t.ly/Wdcz

שירות הלקוחות בכתובת של איל מקיאג' (IL Makiage)

כתובת החברה הינה:

רח‘ החרש 8, ת”א

הוואצפ של שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-6289433

הפייסבוק של שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage)

שם דף הפייסבוק הינו:

IL MAKIAGE

האינסטגרם של שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

ilmakiage_israel

איל מקיאג טלפון

עם פריחת מכירות היופי באינטרנט, ברור שלמדתם לאהוב לקנות איפור דרך הטלפונים שלכם, במקום להיכנס לחנות (זוכרים את אלה?). אבל למרות שזה עשוי להיות קל להוסיף שפתון מועדף או פלטת עיניים מהימנה היישר לתוך העגלה הווירטואלית ההיא, מציאת הבסיס הטוב ביותר באינטרנט נותרה הגבול הסופי. עם כל כך הרבה ניואנסים בגוונים, שלא לדבר על גוונים נמוכים, בחירת מוצר בסיס ללא בדיקת דגימה אישית נשארת מסוכנת. כאן נכנס לתמונה מותג היופי בהובלת הטכנולוגיה איל מקיאג טלפון. בטח שמעתם עליו, או לפחות ראיתם חלק מהנוכחות הגדולה שלו באינסטגרם. המותג, שהושק רק לפני כמה שנים, רוצה להפוך את קניות הבסיס באינטרנט למציאות מעשית, תוך שימוש באלגוריתם PowerMatch מקיף שיוביל אתכם לבקבוק המושלם שלכם של קרן Woke Up Like This הייחודית שלו, שמגיעה בחמישים גוונים.

מי היא בכלל איל מקיאג טלפון?

איל מקיאג טלפון השתנה רבות מאז ההתחלה הראשונית שלהם בשנת 1972. הושק במקור על ידי המאפרת אילנה הרוואקי, בשנת 2018, איל מקיאג טלפון הושקה מחדש בארצות הברית עם מיקוד חדש – מתן עדיפות לחוויית הקנייה המקוונת לצרכן המושלמת. מה זה אומר, בדיוק? למדנו שהכול קשור לאלגוריתם Il Makiage PowerMatch הייחודי שלהם. בעזרת הכלי הזה, המותג פרץ בהצלחה את האתגר הגדול ביותר של קניות דיגיטליות בקניית איפור: מציאת גוון הבסיס הנכון. איל מקיאג טלפון, שהושקה בשנת 2018, הוא מותג יופי מניו יורק שמטרתו להקל על קניות מוצרים באינטרנט באמצעות חידון PowerMatch שלו. "אלגוריתם PowerMatch משתמש בלמידת מכונה כדי להתאים במדויק את הבסיס של הצרכן עם יותר מתשעים אחוזי דיוק, מבלי לראות את פניו. הצוות הטכנולוגי שלהם שילב מאות אלפי נקודות מידע ומידע על 700 שילובי גווני עור שונים כדי ליצור את אלגוריתם PowerMatch. לאחר השלמת החידון המקוון, תקבלו בסיס בהתאמה מושלמת מאחד מחמישים הגוונים שלו. אם הבסיס לא מתאים לעור שלכם, או לחלופין שאתם פשוט לא אוהבים אותו, יש לך עד שבועיים להחזיר אותו בחינם ולקבל את כספכם בחזרה. בעוד שהבסיס החתימה של המותג הוא ההצעה הכי מבוקשת שלהם, יש גם אוסף רחב של מוצרי עיניים, שפתיים ופנים שאפשר לחקור. בעוד שהאלגוריתם זמין כרגע רק עבור הבסיס והקונסילרים של המותג, המותג אומר לנו שהם "ממשיכים לחקור את היישום של טכנולוגיה ובינה מלאכותית במגוון מוצרים אחרים", אז הישארו מעודכנים.

מה עושה את איל מקיאג שירות לקוחות טלפון לכל כך פופולרית?

כאשר איל מקיאג שירות לקוחות טלפון הושקה מחדש בארצות הברית בשנת 2018, החברה העדיפה לשכלל את חווית הקנייה המקוונת של הצרכנים. במקום לעקוב אחר עקבות "לגלות במצב לא מקוון" ו"לחדש באינטרנט" של התעשייה, Il Makiage השקיעה בטכנולוגיה שתעזור לאנשים לקנות טוב יותר באינטרנט, וכמותג היופי הצומח הכי מהר בארצות הברית – הם כבר קוצרים את הפירות. בתוך פחות משנתיים החברה העבירה בהצלחה מיליוני אספני קוסמטיקה מקניית איפור לא מקוונת לרשת, בעיקר הודות לאלגוריתם PowerMatch הייחודי שלה. אלגוריתם PowerMatch נוצר על מנת להסיר את המחסום הגדול ביותר של היופי הדיגיטלי, תוך ניצול למידת מכונה (ומאות אלפי נקודות נתונים) כדי לא רק להתאים באופן מדויק למוצרי גוון עור כמו בסיס וקונסילר, אלא לעשות זאת בלי צורך לראות את פניו של הלקוח. מדעני הנתונים, צוותי המחקר והפיתוח וההנדסה של החברה עבדו ללא לאות כדי לשכלל אותו והאלגוריתם מעסיק כעת שבע מאות שילובי גווני עור שונים.

מה הן המעלות של איל מקיאג טלפון?

ואלו הן המעלות של איל מקיאג טלפון:

  • ניסיון של 14 יום
  • מציע מגוון מדהים של מוצרי יופי, כולל אלו עבור הפנים, השפתיים, העיניים והגבות
  • משלוח חינם דרך USPS עבור כל ההזמנות בארה"ב
  • טכנולוגיית PowerMatch הייחודית שלהם נועדה לעזור לך למצוא את גוון הבסיס הטוב ביותר שלך
  • הירשם לניוזלטר כדי לקבל 10% הנחה
  • חידון Il Makiage יכול לעזור להתאים את גוון העור שלך לאחד מגוני הבסיס שלהם
  • המותג פופולרי, בעל מוניטין ובעל בסיס לקוחות גדול

מה הן המגרעות של איל מקיאג שירות לקוחות טלפון?

נקודת מחיר גבוהה יותר בהשוואה למותגים אחרים.

איזה מוצרי דגל מציעה איל מקיאג טלפון?

מה אם הייתם יכולים למצוא מוצר שיש בו הכול? על זה, חברים, אנחנו אומרים, תסתכלו על פלטת הקונסילר. זה הקונסילר והפלטה המתקנת ה-one-stop shop שמתמזגות עם מגוון רחב של גווני עור ומכסה פגמים בקרם קטיפתי. כל פלטה כוללת 20 גוונים עם 3 מתקני צבע כדי למצוא את הגוון האידיאלי שלך. מוצר זה מגיע ב-3 סוגים (בהיר, בינוני וכהה) שלפי איל מקיאג טלפון אמור לכסות כל גוון עור.  בזמן שקראנו על המוצר הזה לסקירת הקרן שלנו של Il Makiage, שמחנו לגלות שהקרמים בפלטת הקונסילר הם גם עמידים למים, עמידים לזיעה וללא קמטים עם גימור מאט טבעי.

 מצאנו את הגוון הנכון, עכשיו, איך אנחנו גורמים לו להחזיק מעמד כל היום? אם אתם חוששים שהאיפור שלכם לא יישאר לאורך כל תאריכי היום ואירועים מיוחדים, נסו את הפודרה הרופפת השקופה של איל מקיאג טלפון. עם גימור אנטי ברק, מוצר זה שומר על האיפור שלך במראה מושלם ובמקביל גם ממזער פגמים. הפודרה זמינה בגוון 1, אבל קראנו שהמוצר הרב-תכליתי הזה מסתגל לכל גווני העור כאשר מורחים אותו מעל האיפור. ראינו שהוא יעיל במיוחד גם לעור שמן כי למרכיביו יש תכונות ספיגת חלב. הנצנצים חוזרים בגדול. זה כבר לא חרטה של שנות ה-2000, אנחנו רואים את הטרנד צץ במקום תוחם שחור רגיל בכל מקום. תגרמו לעיניים האלה לפוצץ עם אייליינר Il Makiage Glitter. זמין ב-תשעה גוונים שונים, המוצר הזה הוא אידיאלי עבור אלה שאפילו לא יודעים את המשמעות של מאופק. בחרו את הרעל הזוהר שלכם ומרחו אותו ללא מאמץ עם העיפרון הקל לשימוש הזה. שלא כמו אייליינרים רבים אחרים בעיפרון, פריט זה כולל שמן זרעי חוחובה וויטמין E לחידוש העפעפיים..

Il Makiage Lip Slip – רק השם גורם לשפתון הזה להישמע כל כך יוקרתי. אז במה מדובר? ה-Il Makiage Lip Slip הוא שפתון פופולרי ב-שמונים וארבעה גוונים שונים ו-שלושה גימורים שונים. אתם יכולים לבחור אם אתם רוצים גימור מאט טהור, גימור סאטן משיי קרמי, או גימור שקוף קל ומבריק. גיוון הוא שם המשחק כשמדובר במוצר זה. עשוי משמן חמניות, שמן זית ותמצית זרעי חוחובה, השפתון אינו מייבש ואינו דביק. שפתיים גיר הן האויב הכי גדול שלי, אז אנחנו מעריכים את השלווה שהשפתונים החלומיים האלה מביאים. לא רק שה-lip Slip נטול אכזריות במאה אחוזים, אלא שהוא גם מיוצר באיטליה שטופת השמש.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. הגעתי להחליף מוצר פגום בסניף מודיעין והתווכחו איתי! שלחו אותי לשירות לקוחות!
    בסוף עשו לי "טובה" והחליפו ב"אישור מנהל על" וציפו שאהיה "אסירת תודה".
    במקום להחליף את המוצר, בלי למצמץ, לתת לי הרגשה טובה, ולהתנצל על הטרחה שנגרמה לי.
    ממש חבל, הפסדתם לקוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איל מקיאג' (IL Makiage), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איל מקיאג' (IL Makiage), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איל מקיאג' (IL Makiage), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.