נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אינדיבוק (Indiebook)

>>
>>
שירות לקוחות אינדיבוק (Indiebook) טלפון

אינדיבוק היא חנות ספרים עדכנית, חדשנית ומתקדמת, אשר בו זמנית גם מציעה לכם את החוויה האינטימית והאיכותית של חנות הספרים השכונתית שלכם, שילוב אופטימאלי בין הזמינות, השפע והתמחור האטרקטיבי של ספרים דיגיטליים לצד מבחר ענק ומגוון של ספרים בתהליך בחירה מוקפד ומקצועי וכמו כן הצעת ספרים מודפסים, במשלוח חינם לחוויית קריאה מסורתית וישירה.

צור קשר שירות לקוחות אינדיבוק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אינדיבוק (Indiebook)

צור קשר שירות לקוחות אינדיבוק

מייל של שירות הלקוחות של אינדיבוק (Indiebook)

כתובת המייל הינה:

office@indiebook.co.il

צור קשר באתר של אינדיבוק (Indiebook)

כתובת האתר הינה:

https://indiebook.co.il/

ליצירת קשר בווצאפ- 054-3993136

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של אינדבוק: 

צור קשר באפליקציית Google play של אינדיבוק (Indiebook)

שם האפליקציה הינה:

EPUBCLOUD reader

צור קשר באפליקציית Appstore של אינדיבוק (Indiebook)

שם האפליקציה הינה:

EPUBCLOUD reader

צור קשר בפקס של אינדיבוק (Indiebook)

מספר הפקס הינו:

 077-3180404

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. כמנויה מעל לשנה, נתקלת בתקלות טכניות. לא תמיד אפשר לפתור בעיה דרך התאור שלה בווטסאפ. וכשזה קורה, יש צורך בשיחה אחד על אחד כדי שהבעיה תובן ובכדי שאפשר יהיה לפתור אותה. במיוחד אם הבעיה היא טכנית של האתר
    לצערי, אחרי מספר פעמים שפניתי בהודעות בווטסאפ על תקלה לא הובנתי. לא עונים בטלפון והבעיה לא נפתרה. בעיקרון הבעיה היא טכנית שיש צורך לתקן דרך המערכת דךר מנהלי האתר. ולצערי לא נענתי.
    מירה(מרלן)נייברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אינדיבוק (Indiebook)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אינדיבוק (Indiebook) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אינדיבוק (Indiebook). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אינדיבוק (Indiebook), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אינדיבוק (Indiebook), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אינדיבוק (Indiebook), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.