נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אינטימה (Intima)

>>
>>
שירות לקוחות אינטימה (Intima) טלפון

אינטימה הינה רשת מובילה להלבשה תחתונה, פיג'מות, כותנות, הלבשת פנאי ובגדי ים.

צור קשר שירות לקוחות אינטימה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אינטימה (Intima)

צור קשר שירות לקוחות אינטימה

טלפון של שירות הלקוחות של אינטימה (Intima)

מספר הטלפון הינו:

073-7099999

זמינים בשעות ובימים:
א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 

מייל של שירות הלקוחות של אינטימה (Intima)

כתובת המייל הינה:

intimaservice@golfco.co.il

צור קשר באתר של אינטימה (Intima)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3CQegCe

שירות הלקוחות בכתובת של אינטימה (Intima)

כתובת החברה הינה:

המלאכה 5, נתניה

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אינטימה (Intima)

שם דף הפייסבוק הינו:

Intima אינטימה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אינטימה (Intima)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

intima.fashion

אינטימה היא אחת מרשתות ההלבשה התחתונה הגדולות בארץ. היא שייכת לקבוצת גולף וסניפיה פרוסים במרכזי מכירות רבים ביניהם קניונים, חנויות רחוב, מתחמי קניות ואאוטלטים. רשת אינטימה מציעה הלבשה תחתונה איכותית ושיקית, הנעה מחזיות, תחתונים, גרביים וגוזיות, ועד פיג'מות, בגדי פנאי ובגדי ים בעונת הרחצה.

המהלך השנה, אינטימה מציעה ללקוחותיה מבצעים עונתיים, סיילים של סוף עונה, ומבצעים מיוחדים לחברי מועדון. חברות במועדון של אינטימה מקנה חברות בחנויות הנוספות השייכות לרשת גולף, ביניהם גולף הלבשה, גולף אנד קו לבית, פולגת, מקס מורטי ועוד.

אתר הרשת אינטימה

מלבד חנויות הרשת בקניונים ובמתחמי הקניות ברחבי הארץ, אינטימה מפעילה גם אתר מקוון בו יכולות לקוחות הרשת לרכוש את מוצריה, בכתובת www.intima-il.co.il. הלקוחות יכולות לראות תמונות של הפריטים המוצעים למכירה, לקבל מידע על הרכב הבד, מידות הדגם, צבעים ופרטים נוספים הדרושים לקנייה, ולבצע רכישה מקוונת. לאחר הרכישה המקוונת, החברה מלקטת את הפריטים אותם בחרה הלקוחה ושולחת אותם ישירות לביתה או לאיסוף מסניף לפי בקשתה. בנוסף, לקוחות האתר יכולות להירשם לניוזלטר של הרשת ולקבל עשרה אחוזי הנחה לרכישתן הבאה באתר. על מנת להירשם לניוזלטר, יש לרשום את כתובת המייל בטופס המקוון באתר. באתר החברה מפורטים גם מדריך מידות, שאלות נפוצות ותשובות, תנאי המשלוחים, תקנון הרכישה באתר ותנאי החברה לביטול עסקה או החזרת מוצרים שנרכשו באתר. תחתונים שנרכשו ברשת – באתר או בחנויות – לא ניתנים להחלפה או החזרה בשל הוראות משרד הבריאות.

שירות לקוחות של רשת אינטימה

אינטימה מפעילה מוקד שירות לקוחות על מנת לענות בצורה המיטבית לפניותיהן של לקוחותיה ולספק להן את השירות הטוב ביותר לא רק בעת הרכישה בסניף או השימוש באתר, אלא גם אחריהם, ולהעניק להן חווית שירות יוצאת דופן. אינטימה שירות לקוחות טלפון 073-7099999 פתוח בשעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי בין השעות תשע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים. בימי שישי שירות הלקוחות סגור. דרך נוספת לפנות לשירות לקוחות אינטימה היא דרך דואר אלקטרוני. ניתן לנסח פנייה בדואר אלקטרוני ולשלוח לכתובת המייל intimaservice@golfco.co.il. משרד אינטימה נמצאים בכתובת המלאכה 5 נתניה, וניתן להתקשר למטה אינטימה בכתובת 077-6047006.

אם לקוחה נתקלה בבעיה במוצר שרכשה בסניף מסוים, ניתן כמובן להתקשר לאותו הסניף ולקבל שירות מהמוכרות בחנות. לרשת אינטימה 54 חנויות הפרוסות ברחבי הארץ. חנויות אינטימה גדולות ומרכזיות אפשר למצוא בביל"ו סנטר, בגרנד קניון באר שבע, גרנד קניון חיפה, דיזינגוף סנטר בתל אביב, קניון הזהב בראשון לציון, ביג אילת, קניון איילון ברמת גן, קניון השרון בנתניה, קניון מלחה בירושלים, קניון סטאר סנטר באשדוד, ועוד. לקוחה הרוצה ליצור קשר עם סניפי אינטימה, יכולה להתקשר לטלפון המאוחד וממנו לבחור את השלוחה המבוקשת. טלפון אינטימה 073-7099999. בנוסף, פרטים על שעות פעילות הסניפים והנגישות הקיימת בכל אחד מהסניפים ניתן למצוא באתר הרשת בכתובת www.intima-il.co.il/stores.

ALO YOGA באינטימה

כאמור, אינטימה מוכרת הלבשה תחתונה, ביגוד פנאי ובגדי ים השייכים לרשת אינטימה ומיוצרים על ידה. בשנה האחרונה, התחילה אינטימה לשווק את מותג בגדי הספורט והכושר הידוע ALO YOGA. מותג זה התחיל בלוס אנג'לס, והוא מציע ביגוד אקולוגי, נוח, ומאפשר תנועה. מלבד בגדים לאימון יוגה, המותג התרחב גם לספק את הערכים הטבועים בבגדי הכושר גם לבגדים המאפשרים אורח חיים רגוע בד בבד עם מראה אופנתי ושיקי. אינטימה מוכרת את בגדי המותג באתר ובסניפים.

משלוחים של אינטימה

לקוחות האתר יכולות לקבל את ההזמנה שלהן במגוון דרכי משלוח. שיטת שילוח אחת היא שליח עד הבית, שמגיע תוך 7 ימי עסקים ממועד הקניה באתר, מלבד לישובים מרוחקים יותר. מחיר משלוח עד הבית הוא 19.90 ש"ח אם סכום הקניה הוא נמוך מ199 שח, וחינם עם סכום הקניה עולה על 199 שח, והמשלוחים מתבצעים בין השעות שמונה בבוקר עד שמונה בערב.  דרך שניה היא איסוף מחנויות אינטימה נבחרות ברחבי הארץ. הרשת מתחייבת להגעת החבילה לסניף תוך 7 ימי עסקים, ועלות המשלוח היא בחינם. יש לאסוף את החבילה בשעות הפעילות של הסניף שנבחר. כשהחבילה תגיע לסניף אינטימה, הלקוחה תקבל הודעת טקסט ותוכל להחליט מתי להגיע בהתאם לשעות פתיחת הסניף.

 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פנקו אלכוהול טלפון
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות פנקו אלכוהול טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פנקו אלכוהול טלפון דף הבית החנות המובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהוליים איכותיים במחירים הזולים ביותר. אצלנו מובטחת חוויית קנייה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אינטימה (Intima)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אינטימה (Intima) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אינטימה (Intima). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אינטימה (Intima), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אינטימה (Intima), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אינטימה (Intima), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.