נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אירופלקס (Aeroflex)

>>
>>
שירות לקוחות אירופלקס (Aeroflex) טלפון

אירופלקס (Aeroflex)- אירופלרס הינה החברה מובילה בתחום השינה בארץ ומספקת מגוון רחב של מזרונים, כורסאות, פתרונות אירוח, כריות ועוד.

צור קשר שירות לקוחות אירופלקס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אירופלקס (Aeroflex)

צור קשר שירות לקוחות אירופלקס

טלפון של שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex)

מספר הטלפון הינו:  

077-8049953

טלפון נוסף – 077-2317001

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://rb.gy/p93nv

צור קשר באתר של אירופלקס (Aeroflex)

כתובת האתר הינה:

https://www.aeroflex.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex)

שם דף הפייסבוק הינו:

Aeroflex – אירופלקס

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

aeroflex_israel

לעמוד הטיקטוק – https://rb.gy/3aupa

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Aeroflex- אירופלקס לשינה טובה יותר

רשימת טלפונים נוספים של אירופלקס (Aeroflex) שירות לקוחות

  1. אירופלקס טלפון 077-230-8593
  2. אירופלקס בילו סנטר טלפון 077-230-8593
  3. אירופלקס מודיעין טלפון 077-230-8599
  4. אירופלקס שירות לקוחות טלפון 077-230-8593

בקצרה על שירות לקוחות אירופלקס

כול אחד מאיתנו צריך לישון בשלב כזה או אחר של היום, אך יש להבין כי אם לא תעשו את זה בדרך הנכונה הרי שתוכלו להגיע למצבים בעייתיים בהמשך היום. חברות ועסקים רבים בארץ ובעולם מבקשים ליצור פתרונות שינה נוחים לכול מי שצריך על מנת שיכלו להחזיק את שגרת היום בצורה טובה יותר. חברה אחת אשר נותנת שירות אמין ואיכותי לשלל לקוחותיה לאורך שנים היא אירופלקס. המיטות ומוצרי השינה הנוספים אשר יוצאים ממפעל החברה כבר כמה שנים נחשבים לכאלו הנמצאים ברמה הגבוהה ביותר. כעת גם אתם יכולים ליהנות ממוצרים אלו לאורך זמן.
אם אתם מוצאים קושי מסוים ברכישת מוצרים או שמא יש לכם שאלה, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות באחת מהדרכים הבאות אשר נכתוב עליהן במאמר. 

הכירו את דרכי התקשורת לאירופלקס

אירופלקס מייצרת מיטות ושולחת אותן לכול רחבי הארץ. המשלוחים יכולים לעיתים להתעכב והמוצאים יכולים להגיע בצורה לקויה. אומנם הדבר כמעט לא קורה מכיוון שהשירות של אירופלקס הוא איכותי אך יש להבין כי לעיתים תצטרכו עזרה. למען נתינת שירות נוח ונגיש , אירופלקס יצרו דרכי תקשורת בהן ניתן להשתמש שוב ושוב. שיחות בטלפון הקיימת בזמני העבודה, כניסה לאתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, מייל אלקטרוני ועוד. אין סיבה שתתקעו בלי מענה ועזרה בהמשך הדרך. אם אינכם מקבלים מענה בפעם הראשונה, תוכלו להשתמש בדרך תקשורת נוספת. יש להבין כי לרוב ההתקשרות יכולה להתקיים רק בשעות העבודה של אנשי המקצוע. לכן נסו להבין מהי האפשרות אשר תהיה נוחה ביותר בשבילכם. 

שיחת טלפון לשירות לקוחות אירופלקס לשינה טובה יותר

השלב הבא שתוכלו להשתמש בו למען קבלת מענה במידת הצורך על מגוון בעיות שיכולות לצוץ בעת קבלת שירות מאירופלקס הוא מענה טלפוני. אירופלקס טלפון 077-230-8593 היא אפשרות נוחה לקבל עזרה בשעות הבוקר והצהריים. כאשר אתם מרימים את הטלפון שלכם, תוכלו לחייג את המספר מבלי להתבלבל בין מספרים רבים לאזורים שונים ברחבי המדינה. המספר עצמו מחולק למחלקות שונות כאשר כול אחת מהן אחראית לשלב אחר בחווית הקנייה שלך. רכישה והזמנה, הובלה והרכבה, ניצול אחריות ותיקון מוצרים. כול אלו יוכלו לקבל מענה מהיר ונוח. בנוסף, יש להבין כי לעיתים תצטרכו להשתמש בדרכי תקשורת נוספות על מנת לקבל עזרה בצורה נוחה יותר. 

מייל שירות לקוחות אירופלקס לשימושים נוספים 

כתובת המייל אירופלקס ליצירת קשר עם הלקוחות רשומה באתר האינטרנט של החברה. המייל פנוי בשבילכם בכול שעות היממה והשבוע. לא קיימת הגבלה על מספר המיילים שאתם יכולים לשלוח לכתובת זאת בהמשך הדרך. תוכלו לצרף מסמכים, תמונות ועוד הוכחות למען הצבעה על מקרה מסוים שקרה לכם. יש להבין כי המענה יתקבל בשעות העבודה של מערכת שירות הלקוחות. בנוסף, יש להבין כי לרוב החברה מבקשת לתת לכם את היכולת לשלוט בהזמנה שלכם. אם אתם רוצים לקבל מידע בשלבים כאלו ואחרים, תוכלו לשלוח פניית עזרה למחלקה המיועדת לכך. גם כאן ישנה כתובת מייל יחידה לכלל המחלקות ולא קיימת חלוקה של אזורים על פני כתובות מייל שונות. כעת אנחנו ממליצים לכם לנסות את השימוש לאורך זמן. 

שימוש נכון באתר החברה 

אמנם ישנה את האפשרות ליצור קשר עם החברה בעזרת  אירופלקס בילו סנטר טלפון 077-230-8593 אך ניתן גם לפעול בצורה עצמאית ולהבין לבדכם כיצד לרכוש מוצרים ולהשתמש בשירות הלקוחות. ניתן להיכנס לאתר החברה בלינק הבא https://www.aeroflex.co.il/, למצוא את הקטגוריה המתאימה בשבילך וליהנות מהאפשרויות השונות. אין סיבה שתמנעו מעצמכם את היכולת לקבל שירות טוב יותר בהמשך הדרך. האתר מכיל בתוכו עדכונים על מוצרי מיטה חדשים המגיעים מהמפעל החברה מדי יום. תוכלו גם להתעדכן ולהבין אם ישנו מוצר שלא רכשתם בעבר ויכול להיות כעזר בשבילכם. יש להבין כי מדובר על חברה אשר משתנה לה לאורך זמן. כך שיש לבדוק מדי פעם את הקיים באתר ולפיכך תדעו כיצד לפעול בצורה טובה יותר.
ניתן גם להשתמש באפשרות צ'אט בוט אשר בעצם תיתן לכם תשובות אוטומטיות כתובות מראש, בעזרת תוכנת בוט אלקטרונית שמזינה בכול אחת משעות היממה. מדובר במענה נגיש למדי. 

רשתות חברתיות במידת הצורך

אירופלקס מייצרת בשביל הלקוחות השונים שלה מוצרים שונים מדי יום. הפעילות הופכת לאיכותית יותר ויותר ככול שעובר הזמן. הרצון הוא להישאר בקשר ישיר עם הלקוחות עד כמה שאפשר. כך מנסים להתחדש בעזרת דרכי תקשורת חדשות יותר. כך ניתן להשתמש ברשתות החברתיות השונות על מנת לקבל עזרה וצריכת תוכן בצורה נגישה יותר. כול מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס אל הרשתות השונות, פייסבוק של אירופלקס, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. רשמו את שם שם החברה במנוע החיפוש ותוכלו להיכנס לדף. כעת ההמלצה היא לעשות את הדבר כמה פעמים בשבוע ולהמשיך להתעדכן לאורך זמן ממוצרי החברה. אם אתם מבקשים לפנות אל החברה בצורה נוספת ניתן להשתמש ב אירופלקס מודיעין טלפון 077-230-8593

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר ושירות לקוחות עובדים בריא
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות עובדים בריא טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עובדים בריא טלפון דף הבית האפליקציה של מועדון "עובדים בריא" מבית ההסתדרות, הופכת את הצעדים שלכם למטבעות בריאות ומאפשרת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שירות גרוע, הגיעה לי מיטה ללא כל החלקים הרכיבו לי אותה חלקית, הבטיחו שנציג יחזור אלי תוך שעה חלפו שלושה ימים לצערי, טרם חזרו אלי.
    פשוט מאכזב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אירופלקס (Aeroflex)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אירופלקס (Aeroflex), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אירופלקס (Aeroflex), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אירופלקס (Aeroflex), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.