נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אליטליה (Alitalia)

>>
>>
שירות לקוחות אליטליה (Alitalia) טלפון

אליטליה הייתה התעופה הלאומית של איטליה.

צור קשר שירות לקוחות אליטליה
צור קשר שירות לקוחות אליטליה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אליטליה (Alitalia)

צור קשר באתר של אליטליה (Alitalia)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3rXBd21

מספר טלפון ליצירת קשר- 03-7960766 | זמינות: א'-ה': 9:00-16:00

מספר טלפון למתקשרים מחו"ל: 39-06-65649+

כתובת מייל ליצירת קשר- Customer.TLV@alitalia.it

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia)

שם דף הפייסבוק הינו:

Alitalia

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

alitaliaofficial

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Alitalia Official

הטוויטר של שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia)

חשבון הטוויטר הינו:

Alitalia

שירות לקוחות אליטליה

אליטליה פועלת זה זמן רב בישראל וברחבי העולם על מנת להפעיל טיסות לאיטליה ומארץ זאת אל מקומות אחרים. כבר שנים שהחברה נחשבת לה כמובילה בתחום התעופה האיטלקי ואף האירופאי. יש לכם אפשרות ליצור קשר עם אנשי שירות הלקוחות של החברה על מנת לדעת יותר טוב היכן נמצא התהליך אשר קשור לטיסה כזאת או אחרת שרכשתם. טוב לדעת כי בגלל שהחברה היא בינלאומית הרי שהיא מתחזקת אפשרויות איכותיות של שירות לקוחות למספר גדול של אנשים.
שיח ישיר עם חברה זאת יכול בהמשך הדרך להביא אתכם למקום בו תקבלו את הטיסה שרציתם בקלות ובשפטות. בםסקאות הבאות נסביר על הדרכים ליצירת קשר עם אליטליה. 

יצירת קשר עם החברה מכול מקום בעולם

אליטליה הצליחה למתג את עצמה שוב ושוב בתור חברה מובילה בתחום התיירות. כך שלקוחות רבים ברחבי העולם הגיעו למצב בו הם נהנים מהשירות ומקבלים את הטיסות שחלמו עליהם במשך זמן רב. בין אם אתם דוברים בשפות שונות ובין אם אתם נמצאים במקומות שונים ברחבי העולם,
כעת אליטליה נמצאת כאן בשבילכם למען עזרה. תוכלו להשתמש הן באמצעי תקשורת מרחוק והן באמצעים של מענה מיידי ופיזי. החברה הבינלאומית פועלת בכמה שפות. 

שימוש בטלפון למען קבלת מידע

ראשית כול יש להבין כי מספרי הטלפון של אליטליה מגיעים אליכם בשתי צורות עיקריות ונוחות. הצורה הראשונה היא שימוש במספר טלפון ישראלי בו תוכלו להשתמש אם אתם נמצאים בישראל עצמה. המספר הוא 04-3501111. אם אתם נמצאים בחוץ לארץ ומבקשים לפנות אל החברה הרי שתוכלו להשתמש במספר 390685960020. שני המספרים פועלים על פי שעות השירות הנהוגות במדינת ישראל. ימי א'-ה' ובשעות 08:00-17:00. בנוסף יש להבין כי העובדים במוקדים אלו לרוב יעבדו בשפות האנגלית והעברית. אכן יש להם גישה רחבה למבט על רכישות שהתבצעו ככול שעבר הזמן.  טוב לדעת כי אם המענה איננו מגיע על ידי שיחה אל מספרים אלו, תוכלו להשתמש בדרכי תקשורת נוספות הקיימות סביב. אלו הם דרכים הקשורים לרשת האינטרנט. 

התמצאות נכונה באתר החברה

אתר אליטליה אשר נמצא בכתובת https://www.ita-airways.com/en_il. אתר זה מכיל בתוכו כמה אפשרויות במקביל האפשרות הראשונה היא לרכוש כרטיסים, טיסות ומלונות בעזרת תשתית האינטרנט. בנוסף תוכלו להביט על האתר על מנת לקבל כמה שיותר מידע.
מדי פעם החברה מעלה מידע על מוצרים חדשים ומעודכנים הנוצרים להם מדי פעם.
כך תהפכו ללקוחות חכמים ועצמאיים יותר. 

כתובת המייל לפניות ושאלות

כתובת המייל ליצירת פניות ושאלות אל מול משרדי החברה היא complaints@ita-airways.com.
מדובר בדואר אלקטרוני אשר נגיש לכם בכול זמן משעות וימי השבוע. תיבת הדואר איננה מוגבלת מקבלת הודעות ובעצם זוהי מחלקה האחראית לשיחות לאחר רכישת כרטיס כזה או אחר לטיסה.
המייל הוא איננו במה למען רכישת הכרטיסים עצמם. בהמשך טוב לדעת כדי שהפנייה היא פרודוקטיבית ישנו צורך להוסיף מסמכים, תמונות ופרטים אישיים על המקרה שלכם.

המשך תקשורת ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו לכלי בעזרתו אנשים רבים מסוגלים ליצור קשר עם אחרים ולצבור מידע.
הרצון הוא לתת גם לקהל הצעיר והחדש יותר אפשרות להיות חלק מיצירת קשר עם שירות הלקוחות של אליטליה. תוכלו לחפש את שם החברה בדפי הפייסבוק, הטיקטוק, הטוויטר ועוד. תוכלו לצרוך את התכנים האלו ולהבין בצורה טובה יותר מהי הדרך הנוחה לרכישת כרטיסי טיסה. 

שאלות ששואלים את שירות לקוחות אליטליה

שאלה: האם ניתן לרכוש כרטיסים לאליטליה ממקומות נוספים?

תשובה: אליטליה מעמידה בשבילכם אתר ודרכי תקשורת נוספים על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע והבנה כיצד לרכוש כרטיסי טיסה. ניתן להשתמש באתרים וחברות נוספות אך יש להבין כי המחירים שונים בין מקום אחד לאחר. יש לדעת כי כול אתר אחראי על המחירים שלו. 

שאלה: כיצד אפשר לשנות מקומות בטיסה שלי?

תשובה: תוכלו ליצור קשר עם משרדי החברה בעזרת אחת מהדרכים אשר הצגנו בפניכם על מנת לשנות את כרטיסי הטיסה שלכם. לרוב תצטרכו בסך הכול להיכנס לאתר ולנהל את הטיסה מהרשת עצמה. טוב לדעת כי השירות נגיש ונוח לשימוש לכול מי שצריך. 

שאלה: באילו תנאים ניתן לקבל החזר לאחר ביטול טיסה?

תשובה: הדבר תלוי בכרטיסי הטיסה שרכשתם כעת על מת שתוכלו לקבל החזר במקרה של ביטול.
התייעצו עם אנשי אל איטליה למען הבנה מהו הכרטיס המתאים לכם. 

טיפים לסיום על שירות לקוחות אליטליה

אליטליה היא חברה מובילה בתחום התעופה והתיירות באירפוה ובישראל. אם אתם מבקשים להתנהל מול בצורה חכמה יש לפעול בדרך הבאה. 

טיפ 1 – מהרגע בו אתם רוכשים כרטיסים לטיסה שלכם, יש ליצור קשר בצורה רציפה על מנת להבין שאף טיסה לא התבטלה והכול הולך כשורה. 

טיפ 2 – בדקו כי פרטי הטיסה שקיבלתם הם נכונים. כך לא תגיעו למצב לא נעים בו לא תספיקו להגיע לטיסה שלכם בזמן. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אליטליה (Alitalia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אליטליה (Alitalia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אליטליה (Alitalia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אליטליה (Alitalia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.