נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלפא הכרויות (Alpha)

>>
>>
שירות לקוחות אלפא הכרויות (Alpha) טלפון

אלפא הכרויות (Alpha) - אתר הכרויות איכותי לאקדמאים וקרייריסטים מגיל 25 ומעלה.

צור קשר שירות לקוחות אלפא

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אלפא הכרויות (Alpha)

צור קשר שירות לקוחות אלפא

טלפון של שירות הלקוחות של אלפא הכרויות (Alpha)

מספר הטלפון הינו:  

03-6447214

צור קשר באתר של אלפא הכרויות (Alpha)

כתובת האתר הינה:

https://www.alpha.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אלפא הכרויות (Alpha)

שם דף הפייסבוק הינו:

Alpha.co.il

צור קשר באפליקציית Google play של אלפא הכרויות (Alpha)

שם האפליקציה הינה:

Alpha – אלפא הכרויות

צור קשר באפליקציית Appstore של אלפא הכרויות (Alpha)

שם האפליקציה הינה:

Alpha – אלפא הכרויות 

בקצרה על אלפא הכרויות

אלפא הוא אתר היכרויות המחבר בין אנשים קרייריסטים או אקדמאיים המעוניינים למצוא זוגיות עם בני או בנות זוג הדומים להם ומשכילים גם הם. בשונה מאתרים אחרים, אתר ההכרויות אלפא מסנן את המשתמשים הנרשמים אליו ומבצע אימות של הפרטים לפני העלאתם לאתר. בנוסף, אלפא עובדת בטכנולוגיה מאובטחת שמקשה על המשתמשים לשבש פרטים אישיים ולגנוב זהויות. כך, יוצרים באלפא סביבה בטוחה ונעימה להיכרויות ולמאות סיפורי הצלחה של זוגות שהכירו באמצעות האתר.

שירות לקוחות אלפא אתר הכרויות

ניתן לפנות לאלפא היכרויות לאקדמאיים בטלפון 03-6447214. מוקד הפניות של אתר אלפא הכרויות מספק מענה ללקוחות בכל יום ובכל שעה. ניתן לפנות לשירות לקוחות של אלפא הכרויות גם באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.alpha.co.il/contact. צוות שירות לקוחות אלפא היכרויות עובד שבעה ימים בשבוע ומתחייב לחזור לפונים במהירות האפשרית.

הליך המיון של אלפא

אתר אלפא הוקם ב-2007 ומאז קידם באדיקות ובמקצועיות סביבה נעימה להיכרויות בין אנשים המחפשים אנשים הדומים להם. כיום חברים באתר למעלה משמונים אלף חברים, כאשר למעלה מתשעים וחמישה אחוז מהם אקדמאיים, ושבעים ושישה אחוזים הם בתפקידי ניהול. אתר אלפא הכרויות מקבל חברים פנויים מגיל עשרים וחמש ומעלה.

לאתר אלפא צוות של פסיכולוגים, ופסיכולוגית ראשית המנהלת את תהליך המיון. האתר פועל לאור תוצאות מחקרים שהראו כי אנשים נמשכים לאנשים הדומים להם גם מבחינת הרקע האישי ממנו הגיעו וגם מבחינת הרקע המקצועי והאפיק אותו בחרו לעצמם בקריירה. בשל כך, אלפא יצרה פלטפורמת היכרויות על בסיס רקע זה וביססה הליך מיון שמסתמך על מחקרים, סקרים וראיונות עומק.

חברים המעוניינים להירשם לאתר היכרויות אלפא נדרשים להעלות קובץ קורות חיים או למלא בטופס הייעודי באתר את פרטי קורות החיים שלהם. צוות האתר בוחן את קורות החיים ואם הם אינם מספיקים הצוות אף פונה למועמד המבקש להתקבל כחבר באתר על מנת להשלים פרטים. התהליך אמנם אינו ממיין על סמך יכולות אישיות או היכרות עם המועמד אך הוא מהווה סנן משמעותי שלא קיים בפלטפורמות אחרות של היכרויות ויוצר סביבה ברמה גבוהה לאנשים המחפשים הכרויות בצורה זו. המנוי לאתר הוא לתקופה בלתי קצובה ומשתמש שמצא זוגיות או רוצה להסיר את הרישום שלו יכול להפוך את הפרופיל ללא פעיל בהגדרות הפרופיל באתר.

מועמדים וחברים שיש להם שאלות לגבי הליך המיון יכולים לפנות לאלפא אתר הכרויות, טלפון 03-6447214. שירות לקוחות אלפא פועל שבעה ימים בשבוע וישמח לענות על שאלות של מועמדים או מתעניינים.

הצהרה משפטית ואחריות קהילתית

מועמדים שעברו את הליך המיון הקפדני וזכאים להירשם לאתר, חייבים לחתום על הצהרה משפטית, בה הם מתחייבים שהפרטים שמסרו הם נכונים ואין בהם דבר שקר. אתר אלפא מעודד חברים בקהילת ההכרויות של האתר לדווח על משתמשים שמסרו פרטים שקריים. אלפא הכרויות מתחייבת לבדוק את התלונות, להוריד את הפרופילים השקריים ולפעול נגד חברים אלה ואפילו לתבוע אותם.

פרטיות המשתמש באתר אלפא הכרויות

מאז הקמת האתר בשנת 2007, אתר אלפא חרט על דגלו את ערך הפרטיות של המשתמשים. באתר הכרויות אלפא משתמשים בכירים ובעלי תפקידים במגוון חברות, ופרטיהם לא גלויים לכל. מלבד מנגנוני אבטחה והגנת סייבר שמושתים על האתר כדי למנוע פריצה וגניבת פרטים אישיים, אלפא שומרת את הצפייה ברשימת החברים שבאתר רק לחברים שעברו את תהליך המיון, התקבלו לאתר ומילאו בעצמם את הפרופיל האישי שלהם, ומתחייבים לשמור על הפרטיות של החברים בפלטפורמה.

לאחר תהליך המיון, הפרופיל באתר יכול להיות אנונימי לחלוטין. קורות החיים שנמסרים בתהליך ההרשמה מאובטחים ולא מוצגים באתר, אלא משתמשים את הצוות לצורך הליך המיון בלבד. לאחר המיון, כל משתמש בונה לעצמו את הפרופיל הציבורי איתו הוא יוצג באתר. כדי לשמור על פרופיל אנונימי,  המשתמשים באתר הכרויות אלפא יכולים לבחור כינוי במקום שמם האמיתי ולהיות מוצגים באמצעותו. החברים בקהילה של אלפא מחויבים להעלות תמונה עדכנית שלהם, אך גם התמונה לא חייבת להיות מוצגת בפומבי. המשתמשים רשאים להגדיר אותה כתמונה פרטית, ולשלוח אותה רק למשתמשים שהם בוחרים ולא לכולם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אלפא הכרויות (Alpha)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אלפא הכרויות (Alpha) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אלפא הכרויות (Alpha). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אלפא הכרויות (Alpha), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אלפא הכרויות (Alpha), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אלפא הכרויות (Alpha), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.