נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אל על מועדון הנוסע המתמיד טלפון

>>
>>
שירות לקוחות אל על מועדון הנוסע המתמיד טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-אל-על-מועדון-הנוסע-המתמיד-טלפון_

מצטרפים למועדון הנוסע המתמיד של אל על צוברים נקודות ונהנים ממגוון אפשרויות למימוש הנקודות: כרטיס טיסה בונוס, בתי מלון, השכרת רכב, שדרוגים ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אל על מועדון הנוסע המתמיד

צור-קשר-שירות-לקוחות-אל-על-מועדון-הנוסע-המתמיד-טלפון_

טלפון של שירות הלקוחות של אל על מועדון הנוסע המתמיד

מספר הטלפון הינו:  

 03-9771111

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של אל על מועדון הנוסע המתמיד

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3Hps1uw

טלפונים נוספים של אל על הנוסע המתמיד שירות לקוחות

  1. אל על הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111
  2. הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111
  3. הנוסע המתמיד אל על טלפון 03-9771111
  4. מועדון הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111

תכנית אל על הנוסע המתמיד טלפון היא תכנית תמריצים המופעלת באמצעות תעופה על מנת לתגמל לקוחות על המשך נאמנותם. כמטיילים, אתם מרוויחים מיילים בחינם עבור המיילים שאתם טסים בתעופה אל על. הרעיון מאחורי תכניות הנוסע המתמיד הוא שהתעופה אל על רוצה שהנוסעים שלה יהפכו ללקוחות לכל החיים. זה הרבה יותר יקר עבור חברות התעופה להשיג לקוחות חדשים מאשר לשמר את אלה שכבר יש להם. אז איך הם מתגמלים אתכם? ככל שתטוסו אתה בתדירות גבוהה יותר, באופן הזה הפרסים שלכם גדלים.

מה אומרת החברות בתכנית אל על הנוסע המתמיד טלפון?

תכנית אל על הנוסע המתמיד טלפון מאפשרת לנוסעים לזכות בהטבות מסוימות בנסיעות בהתבסס על מספר המיילים שהם צוברים במהלך נסיעתם בתעופה אל על. פרסים אופייניים כוללים למשל – כרטיס חינם, הטבות מזון ושתייה, או שדרוג חינם מישיבה חסכונית לדרגת ישיבה גבוהה יותר. חברות תעופה מסוימות מציעות גם תכניות "עילית" המספקות עדיפויות ביצוע צ'ק אין ועלייה למטוס, וכרטיסי אשראי מסוג "זיקה" המרוויחים זיכוי קילומטראז' כשאתם משתמשים בהם לרכישות. על מנת ליהנות מתוכנית אל על הנוסע המתמיד טלפון, עליכם להיות חברים בתוכנית של תעופה. בדרך כלל אתם יכולים להירשם לתוכנית נוסע מתמיד ישירות באתר האינטרנט של תעופה ללא עלות. אין הגבלה על מספר התוכניות שאתם יכולים להצטרף. כשאתם בוחרים בין תכניות הנוסע המתמיד הזמינות, הנה כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון:

  • מועדים לשימוש בזיכויים שנצברו (בתוכניות מסוימות מיילים פג).

  • האם התעופה משרתת את הערים אליהן תרצו לטייל, והאם יש לה שותפויות או הסכמים עם חברות תעופה אחרות.

  • בין אם התעופה מציעה כרטיסים בחינם לעצמכם, "כרטיסים נלווים" או שדרוגים.

  • האם להתעופה יש הסכמים עם חברות השכרת מלונות ורכב שבהם תרצו להשתמש.

  • כמה נקודות תגמול נדרשות עבור הפרסים שבהם אתם מעוניינים.

  • באיזו מהירות (ובאילו דרכים) אתם מרוויחים נקודות תגמול הנוסע המתמיד.

מה מאפשרת לכם החברות במסגרת הנוסע המתמיד טלפון?

אם אתם לא טסים לעתים קרובות או לא מצליחים להישאר עם אותה תעופה בכל טיסה, זה עשוי להיראות קשה לצבור מספיק מיילים של הנוסע המתמיד טלפון כדי לחוות את היתרונות. כמו כן, לחלק מחברות התעופה, יש תאריכי תפוגה של המיילים אם החשבון שלכם לא פעיל במשך תקופה מסוימת. אולי אתם לא חושבים שכדאי לכם להירשם כנוסע מתמיד, אבל יכול להיות שאתם טועים – חלק מתוכניות הנאמנות של חברות התעופה מציעות הטבות מעבר למיילים ונקודות לנסיעות עתידיות. ולהלן מה שמאפשרת לכם החברות במסגרת הנוסע המתמיד טלפון:

  • צ'ק אין קל – היתרון הפשוט והבסיסי ביותר של הרשמה לתוכנית נוסע מתמיד הוא שהיא מאפשרת להתעופה לאחסן את כל המידע שלכם. כאשר אתם מזמינים טיסה ברוב חברות התעופה, תצטרכו רק את פרטי ההתחברות שלכם. אתם לא צריכים להיות בלחץ כדי למצוא את מספר הנוסע הידוע שלם. מספר הדקות הנוספות שתבזבזו כדי להצטרף לתוכנית נאמנות יחסכו לכם זמן בכל פעם שאתם הולכים להזמין טיסה. זאת ועוד, זה מגדיר אתכם לצבור נקודות עבור הטבות אחרות.

  • שירותי טיסה – חברות התעופה משתנות בדרכים שבהן הן מאפשרות לנוסעים להשתמש במיילים שלהם על מנת לשלם עבור תוספות. מלבד מושב, לא יאפשרו לכם לממש את הנקודות שלכם עבור שירותי טיסה כמו למשל – תיקים נוספים, דמי אבטחה או משקאות בטיסה. אבל לחברות תעופה אחרות יש מדיניות שונה.

  • בדקו עם חברות התעופה שאתם אוהבים לטוס עמן, כמו בוודאי אל על, וראו מה הנקודות שלכם יכולות לקנות לכם. אולי אין לכם מספיק כדי לכסות טיסה לרומא, אבל אתם יכולים לקחת מזוודה גדולה מספיק כדי להחזיק את תלבושות המוזיאון שלכם בתוספת בגדי המועדונים שלכם ללא תשלום נוסף.

  • סחר נקודות עבור חוויות – חברות תעופה מסוימות מאפשרות לכם להחליף מיילים שנצברו עבור חופשות, פסטיבלים, אירועי ספורט וכיוצא בכך.

דברי סיכום על הנוסע המתמיד אל על טלפון

מועדון הנוסע המתמיד אל על טלפון הוא מועדון הלקוחות של אל על. חברים במועדון זכאים לצבור נקודות מטיסות באל על או שותפיה. את הנקודות יכול חבר המועדון לממש לטובת כרטיסי טיסה מוזלים (כרטיס בונוס) או לחלופין כל מיני שדרוגים בטיסה. חברי המועדון משתייכים למעמד בהתאם לכמות הצבירה השנתית שלהם, ובאופן הזה הם זכאים להטבות ומגוון שירותים ייחודיים בטיסה. המעמדות באל על הם כגון – מתמיד, כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה וכל אחד מהם מייצג צבירה גבוהה יותר והטבות מגוונות יותר בהתאם.

בנוסף לצבירת נקודות מטיסות, מאפשר המועדון להצטרף לאחד מכרטיסי האשראי FLY CARD  שאיתם צוברים נקודות גם מקניות חודשיות ונהנים מיותר אפשרויות למימוש הנקודות ושיתופי פעולה עם מלונות ובתי עסק. מחזיקי FLY CARD יכולים לרכוש מוצרים בנקודות גם בחנות ה-FLY STORE וליהנות משוברים למסעדות והופעות. חברי המועדון של הנוסע המתמיד אל על טלפון ומחזיקי כרטיס FLY CARD נהנים ממנעד נרחב של מבצעים לאורך השנה, כרטיסי בונוס, תשלומים על טיסה באמצעות CASH&POINTS  ואפשרות להוזיל את כרטיס הטיסה עם נקודות באופן שוטף.

כיצד תצרו קשר עם אל על הנוסע המתמיד טלפון?

ככה בדיוק תצרו קשר עם אל על הנוסע המתמיד טלפון:

  • אל על הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111
  • הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111
  • הנוסע המתמיד אל על טלפון 03-9771111
  • מועדון הנוסע המתמיד טלפון 03-9771111

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. שלום רב. שמי אהרון עמוס רואי- ת.ז.009924390. מבקש לקבל במייל חוזר את מספר חבר של הנוסע
    המתמיד שלי אצלכם. מה שיש לי כעת לא נקלט אצלכם. כנ"ל לגבי אשתי ת.ז.009457557 בשם מיכל עמית רואי.
    אודה לכם על תשובה מהירה כדי שאוכל להזמין טיסה.

  2. אל על שלום
    בעלי יונתן רוזנברג היה חבר במועדון שלכם וצבר נקודות הוא נפטר בפתאומיות לפני כ8 חודשים ורציתי לדעת אם ישנה אפשרות להעביר אליי את הנקודות כי כרגע גם אני רכשתי כרטיס מסוג ויזה fly card

  3. השירות שלכם גרוע. אינכם מגיבים, אינכם מאפשרים להיכנס עם סיסמא קיימת – דורשים להחליף סיסמא ולא מאפשרים לעשו זאת. אומרים ששלחתם סיסמא זמנית ולא שולחים. אתם פשוט מוציאים את החשק להיות איתכם בקשר או להשתייך אליכם. בוודאי שזה ישפיע על הרצון להמשיך ולטוס איתכם כאשר לפחות 4 טיסות לא עודכנו כי אתם לא מאפשרים . כנראה שאינכם רוצים מנויים אצלכם – תגידו אנחנו נפרוש ונדאג לעדכן את כל מכרינו וחברינו. תוסיפו לכך את העושק על מקומות ישיבה בצ'ק אין בשדה התעופה, ממש מתחיל להימאס מכם.

  4. אם היה אפשר, הייתי מוחק גם את הכוכב היחיד שהענקתם לעצמכם

  5. שמי מריו כהנא ת.ז.12605846 לא עודכנו נסיעות שבצעתי לאתונה אני ואשתי לפני כ6-8 חודשים
    מס הנוסע המתמיד שאני מקיש לכרטיסים לגרמניה מחר31\8 מראה לי שגוי , להתקשר טלפונית משימה
    בלתי אפשרית
    יש לי מספיק בורוקרטיה במדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אל על מועדון הנוסע המתמיד

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אל על מועדון הנוסע המתמיד רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אל על מועדון הנוסע המתמיד. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אל על מועדון הנוסע המתמיד, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אל על מועדון הנוסע המתמיד, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אל על מועדון הנוסע המתמיד, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.