נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמנון לוי

>>
>>
שירות לקוחות אמנון לוי טלפון
צור קשר שירות לקוחות אמנון לוי

אמנון לוי הוא עיתונאי, מחזאי ומגיש טלוויזיה ישראלי בערוץ 13.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אמנון לוי

צור קשר שירות לקוחות אמנון לוי

צור קשר באתר של אמנון לוי

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3HkMj7P

מספר טלפון ליצירת קשר- 03-7690000 

כתובות מייל ליצירת קשר- operator@reshet.tv | rikuz@13news.co.il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אמנון לוי

שם דף הפייסבוק הינו:

אמנון לוי

הטוויטר של שירות הלקוחות של אמנון לוי

חשבון הטוויטר הינו: 

אמנון לוי

שירות לקוחות אמנון לוי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבקשים לקבל גישה אל כלי תקשורת שונים על מנת שיוכלו לדבר על הדברים שמפריעים להם. בנוסף זוהי פלטפורמה הנותנת את הבמה לפרסם את עצמכם בתור בעלי עסקים. אחת מתוכניות התחקירים אשר נמצאת זה שנים רבות בתקשורת הישראלית היא התוכנית של העיתונאי , אמנון לוי. מדי ערב ובערוצים שונים נפגש העיתונאי עם אנשים שונים הן מהציבור, הן מהפוליטיקה והן מהבידור על מנת לשוחח איתם נושאים שונים. אם אתם מבקשים לפנות אל התוכנית ולקבל מהאנשים העובדים במקום, עזרה מסוימת הרי שניתן לדבר עם שירות לקוחות. ישנן כמה דרכים בהן ניתן  להגיע אל אמנון לוי. 

הבמה שלכם למען קבלת עזרה

העזרה שאתם יכולים לקבל מתוכנית אמנון לוי יכולה להיות גדולה למדי, כעת אתם יכולים לפנות אליה בעזרת שימוש באחת מדרכי התקשורת הבאות. פנייה בעזרת מספר טלפון, שליחת מייל אלקטרוני, יצירת טופס פנייה באתר, שליחת מסמכים עם פקס ועוד.
בנוסף התוכנית החלה לפעול ברשתות החברתיות ולאחרונה וככול שעובר הזמן כך היא מוצאת דרכים להשאיר למקום למען קשר עם קהל הצופים שלה. זוהי במה אשר בנויה בעצם עליכם, כך שאם תרצו להגיע אל התוכנית הרי שתוכלו למצוא את הדרך שנוחה לכם.
בהמשך תוכלו לזכור את דרך זאת ולהמשיך להשתמש בה על מנת לקבל עוד עזרה. 

מספר טלפון של תוכנית אמנון לוי לרגעים החשובים

האפשרות לפנות אל התוכנית של אמנון לוי בעזרת שיחה היא אמנון לוי טלפון 057-9999444.
זהו מספר אישי אשר בעצם מפנה אתכם לשירות הרושם פניות של הציבור אל התוכנית.
השירות בעצם נגיש ונוח לשימוש במגוון רחב של שעות וימים והרצון הוא לתת לצופים הרגשה כי הם יוכלו לפנות גם ברגעים שהם חשובים למדי ולאורך זמן. מספר זה ניתן לשימוש מכול טלפון שיש,
תוכלו גם להעביר אותו לאנשים הנמצאים סביבכם על מנת שהם יקבלו עזרה גם כן.
אין זה משנה היכן אתם גרים, מספר הטלפון איננו משתנה והוא מרכז אליו פניות מכול רחבי הארץ.
התוכנית רואה באפשרות לעזור לכם כדבר חשוב מאוד ולכן ישנה הקפדה להיות זמינים לכם. 

אתר האינטרנט אמנון לוי לשימושים שונים

אתר האינטרנט של תוכנית אמנון לוי מכיל בתוכו כמה אפשרויות לצופים השונים.
ראשית כול תוכלו להשתמש באתר על מנת לצפות בפרקים הקודמים אשר נוצרו לאורך העונה הזאת וגם בעונות הקודמות. בנוסף, ניתן גם לבצע פנייה בעזרת האתר עם יצירת טופס פנייה אינטרנטי.
בטופס זה תוכלו לרשום את הפרטים המלאים של המקרה שלכם. זוהי אפשרות בטוחה לתקשורת כך שניתן בהחלט לרשום בדבר זה פרטים שנחשבים חסויים או אישיים. אם תצטרכו לקבל עזרה נוספת, תוכלו לפנות גם באמצעי תקשורת נוספים. כעת ניתן להשתמש באתר גם כדי ליצור פנייה בכול שעה ביום. 

רשתות חברתיות כפלטפורמה נוחה ליצירת קשר עם אמנון לוי

הפייסבוק, האינסטגרם, היוטיוב ואפילו גם הטיקטוק, הרשתות החברתיות הפכו לכלי שתוכנית אמנון לוי מקפידה להשתמש בהן שוב ושוב. הדבר נעשה מתוך הבנה כי קהל גדול מהלקוחות מבקשים להשתמש בפלטפורמה זאת על מנת לצרוך מידע ולתקשר בינם. תוכניות אחרות דואגות גם כן לפעול בעזרת ערוצי תקשורת אלו וכעת גם תוכניתו של אמנו לוי נגישה לכם ברשתות החברתיות השונות.
תוכלו לרשום את שם התוכנית ברשת החברתית בה אתם משתמשים ובמהירות תמצאו את הדף בו ניתן לצפות בתכנים. כתובת דף הפייסבוק של התוכנית היא https://bit.ly/3JNlivN.
הדפים השונים מתעדכנים ככול שעובר הזמן. ניתן למצוא שם את האפשרות ליצור קשר עם אנשי התוכנית, לצפות בתוכניות מהעבר ואף לקבל תכנים בצורה בלעדית מהרשת. נסו להתרגל לשימוש באחת מרשתות אלו. 

מייל התוכנית אמנון לוי לפניות נוספות

מייל התוכנית של אמנון לוי נמצא בכתובת הבאה mail@amnonlevy.co.il כאשר יותר ויותר צופים התרגלו לאפשרות של שימוש בדרך תקשורת זאת על מנת לקבל עזרה מהתוכנית כעת. המייל פתוח לכמה שיותר פניות, ניתן להשתמש בכול שעות היממה והשבוע. תוכלו לקבל תשובה מהמקורות השונים לאחר כמה רגעים ולעיתים הדבר לוקח כמות זמן נוספת. יש להבין כי מדובר בשירות שעובד על פי פרטים אישיים ופרטי המקרה. כך שעליכם להיות כמה שיותר מדויקים כאשר אתם כותבים את הפנייה. נסו לראות אם דרך פנייה זאת היא אכן נוחה לכם.

תקשורת למען משוב על התוכנית

שירות הלקוחות של תוכנית אמנון לוי היא הדרך שלכם לקבל עזרה במידת הצורך. השירות גם פנוי לכם על מנת שתתנו משוב חיובי או שלילי במידת הצורך. בהמשך תוכלו להשתמש גם בשירות על מנת להסביר על עניינים היכולים להתעורר בגלל הפנייה שלכם לתוכנית. הן אם אתם רוצים פנייה נוספת, הן אם אתם מבקשים עזרה מסוימת ועוד. התוכנית מבקשת להיות שם בשבילכם לאורך זמן,
כך שבהחלט ניתן להשתמש בשירות מתי שתצטרכו. בכול יום התוכנית משודרת בשעות הערב, כך שניתן להשתמש בדבר על מנת להיות אלו הנמצאים בשליטה על החיים שלכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

אייס לוגו
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות אייס (Ace) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אייס (Ace) דף הבית אייס (Ace) היא רשת מובילה בישראל למכירת מוצרי בית. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. אולי תשאל את הגברת סטרוק האם בת שעושה שרות לאומי בבית חולים לא משרתת עם גברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אמנון לוי

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אמנון לוי רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אמנון לוי. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמנון לוי, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אמנון לוי, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אמנון לוי, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.