נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמסלם טורס

>>
>>
שירות לקוחות אמסלם טורס טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות אמסלם

אמסלם טורס הינה נסיעות אינטרנטית המאפשרת ללקוח למצוא חבילות נופש וטיסות במחירים זולים ונוחים ביותר.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אמסלם טורס

white-צור קשר שירות לקוחות אמסלם

טלפון של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

מספר הטלפון הינו:  

 1-800-777-999

מייל של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

כתובת המייל הינה:

office@amsalem.com

צור קשר באתר של אמסלם טורס

כתובת האתר הינה

https://www.amsalem.co.il/

שירות הלקוחות בכתובת של אמסלם טורס

כתובת החברה הינה

רחוב הפרחים 3, טבריה

הוואצפ של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

050-404-0983

מסנג'ר של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

שם דף הפייסבוק הינו:

אמסלם תיירות ונופש

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

amsalem_tours

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אמסלם טורס

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Amsalem Tours | אמסלם טורס

שירות לקוחות אמסלם טורס

אמסלם טורס היא חברה להזמנת טיסות וחופשות בעזרת האינטרנט ושירותי האונליין.
כעת גם אתם יכולים ליהנות מרכישת חוויה מחוץ לארץ או בישראל, על פי מחירים נוחים המתאימים לכול כיס. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו מדברים על קטגוריה זאת הוא היכולת לדבר עם אנשים שונים הנמצאים סביבנו על מנת לקבל עזרה במידת הצורך. על מנת שהלקוחות ימשיכו להיות מרוצים לאורך השנים, יצרה לה החברה תשתית מתקדמת ונוחה של שירות לקוחות יעיל.
כעת אתם יכולים לפנות אליו במגוון דרכים וברוב שעות היממה. יש להבין כי לעיתים תצטרכו להשתמש בכמה דרכי תקשורת במקביל על מנת לקבל מענה מהיר יותר. המאמר הבא מתמקד באפשרויות לשימוש בדרכי שירות הלקוחות השונים. 

טיסות מכול מקום בעולם

העיקרון של אמסלם טורס הוא להנגיש את עולם הטיסות לכמה שיותר אנשים.
פעמים רבות ישנם כאלו המוצאים את עצמם מוצפים על ידי פחדים וחששות, כך הם חסומים בפני רכישת הטיסות על פי תנאים כאלו ואחרים. לא מן הנמנע כי אדם יכול למצוא את עצמו מגיע למצב בו הוא רוצה לטוס למקום מסוים אך הדבר לא מתאפשר. בחירה באמסלם היא בחירה בקנייה בטוחה ואמינה, בשירות לקוחות היכול לעזור לכם במגוון דרכים. כיוון שאנחנו מדברים על מוצרים מהם תוכלו ליהנות בכול העולם ומגוון שעות הרי שמוקד השירות צריך להיות גם כן זמין עד כמה שאפשר.
כך ניתן להשתמש בחלק מדרכי התקשורת ממקומות שונים.

טלפון חינמי לשימוש בישראל

ראשית כול בחירה באמסלם היא בחירה בדרך שירות המתקיימת מישראל עצמה. תוכלו להתקשר למספר הפלאפון  1-800-777-999 הנגיש לכם מכול עיר בה אתם נמצאים. המספר מחולק על פי קטגוריות שונות כאשר כול אחת מהן קשורה לשלב הרכישה בו אתם נמצאים. רכישת כרטיסי הטיסה, שימוש בהם, תיקון פרטים, תלונה אם הטיסה לא יצאה בזמן ועוד. כול אחת ממחלקות אלו עובדת לה מהבוקר ועד הערב והן זמינות לכם מראשון עד שישי. בנוסף, אנשי השירות הם כאלו המתמחים בתחום החופשות והטיסות כך שהעצות שלהם יכולות להתברר כיעילות למדי בהמשך הדרך. עוד לפני שאתם קופצים לרכוש טיסה שנראית לכם טוב, עצרו לרגע ותרימו את הטלפון.
יכול להיות שהם בעצמכם באותו הרגע יוכלו להזמין לכם כרטיס בצורה מתאימה יותר.
יש להבין כי אנחנו מדברים על עובדים המבקשים לתת ללקוחות שירות איכותי. כך שאכן תוכלו לקבל מבצע מצוין על ידי פנייה אליהם. כאן ישנה הבנה עד כמה השימוש בטלפון יכול להיות מועיל על פני שימוש בדרכי תקשורת אחרים. 

חברה אינטרנטית לרכישות מהירות

אמסלם טורס בעיקר נשענת על תשתית פעולה אינטרנטית. הדבר אומר כי ישנו ניסיון לתת ללקוחות אפשרות לרכוש לבד את הכרטיסים ולצבור כמה שיותר מידע בצורה עצמאית.
למעשה לקוח טוב הוא כזה שיודע גם להתמודד בעצמו עם המקרים המתקיימים בדרך. כך הוא יוכל להיכנס לאתר הנמצא בכתובת, https://www.amsalem.co.il/ ולבצע פנייה למען בירור עוד פרטים.
בנוסף הוא יוכל להיכנס לחשבון האישי שלו ולראות עדכונים על הטיסה שהזומנה. האם היא בוטלה או הוקדמה? ישנה אפשרות שישלחו לכם עדכון בצורה אישית כדי שלא תפספסו את הדברים הקורים סביב. האתר מכיל לעיתים מחירים בלעדיים וזולים. טוב לדעת כי בימים ומועדים מיוחדים האתר מכיל מבצעים טובים עוד יותר. לכן גם אם אתם לא מתכננים לנסוע בעתיד הקרוב, כדאי להזמין טיסה כבר מעכשיו להמשך. נסו לחשוב האם אתם רוצים לקבל חופשה ספונטנית במחיר משתלם למדי. כעת יש להשתמש באתר וליהנות מהשפע. 

שאלה: מהו ההבדל בין אמסלם טורס לחברות נוספות לרכישת כרטיסי טיסה?

תשובה: מדובר בחברה ישראלית המבקשת להתמקד בקהל זה עד כמה שאפשר. כך אתם מרוויחים מפגש ישיר עם אנשי המקצוע השונים היודעים הכי טוב על הרגלי החופשה שלכם. 

שאלה: כיצד ניתן לבטל או להוסיף על הזמנה קיימת?

תשובה: כאשר אתם פונים אל שירות הלקוחות, הכינו את פרטי ההזמנה שלכם ותוכלו לקבל שירות מהיר ויעיל. לרוב גם ניתן לעשות את הדבר בעזרת אתר האינטרנט. 

שאלה :האם ניתן לפנות אל החברה 24 שעות ביממה?

תשובה: טוב לדעת כי התשובה לכך היא כן, תוכלו לפנות בעזרת רשתות חברתיות, מייל אלקטרוני ועוד. התשובה תינתן לאורך שעות העובדה של אנשי השירות.

טיפים לסיום

אמסלם טורס ממשיכה להיות שם בשביל הלקוחות שלה ככול שהשנים עוברות. כעת ניתן ליהנות משירות טוב יותר בהמשך הדרך.

טיפ 1 – גם כאשר אתם רואים מחירים זולים על טיסות כאלו ואחרות מאתרים שונים, פנו קודם כול אל אמסלם. יכול להיות כי יש להם גישה אישית למחירים טובים עוד יותר. 

טיפ 2 – בקשו לרכוש כרטיסים עם אפשרות לקבלת החזר הקנייה במקרה של ביטול. אנחנו חיים במציאות דינאמית למדי ואתם אלו שצריכים לדאוג לעצמם עד כמה שאפשר כעת. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אמסלם טורס

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אמסלם טורס רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אמסלם טורס. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמסלם טורס, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אמסלם טורס, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אמסלם טורס, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.