נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמקור (Amcor)

>>
>>
שירות לקוחות אמקור (Amcor) טלפון

אַמקוֹר היא חברה ישראלית העוסקת בייבוא, ייצור ושיווק מקררים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אמקור (Amcor)​

צור קשר שירות לקוחות אמקור
צור קשר שירות לקוחות אמקור

טלפון של שירות הלקוחות של אמקור (Amcor)​

זמינים בשעות ובימים:

א' – ה'- 9:00-18:00  |  ו' – 9:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של אמקור (Amcor)

כתובת המייל הינה:

  services@p1000.co.il

צור קשר באתר של אמקור (Amcor)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3EgOqIi

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של אמקור: 

צור קשר בפקס של אמקור (Amcor)

03-9502008

שירות לקוחות אמקור

החורף הישראלי יכול להיות לעיתים קשה, אנו מוצאים את עצמנו מתכנסים בבית ומבקשים לברוח ככול האפשר מהקור. אחת מהדרכים היותר נוחות לעשות את הדבר היא מקלחת נעימה במים רותחים. חברות ועסקים רבים מבקשים ליצור בשבילנו את האפשרות להשתמש במים שכאלו.
אחת מהן היא אמקור, חברה ותיקה ליצירת דודי שמש לבתים פרטיים ולעסקים ציבוריים.
אם אתם נתקלים בקושי מסוים בעת תפעול מוצרים או שמא אתם מבקשים לרכוש דוד חדש,
תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות. החברה מייצרת דרכי תקשורת נוחים לכול מי שצריך.
המאמר הבא יסביר בקצרה על האפשרויות הקיימות כעת סביבכם. האפשרויות הן רבות, כעת אתם יכולים לבחור ולהשתמש בדבר.

תקשורת נוחה במגוון דרכים

אמקור נותנת שירות ומוצרים איכותיים למגוון גדול של לקוחות מכלל שכבות האוכלוסייה ובגילאים שונים. כעת אתם יכולים להגיע אל אנשי שירות הלקוחות לעמן קבלת דודי שמש בצורה טובה ואיכותית. שיחת טלפון, כתובת מייל אלקטרוני, אתר האינטרנט, הודעות וואטסאפ, רשתות חברתיות ועוד. אינכם צריכים עוד להישאר בבית ולחכות למים חמים מבלי שהדבר יגיע.
תוכלו להשתמש בשירות ובעזרתה להזמין טכנאי במידת הצורך, לקבל דוד שמש חדש ואיכותי ועוד.
החברה מפתחת את המוצרים שלה לאורך זמן ואתם הלקוחות שלה תוכלו לקבל עדכונים בצורה מיידית ממגוון דרכי התקשורת הקיימים סביב. נסו ליהנות מממבחר האפשרויות הקיימות סביבכם.

שיחת טלפון קצרה ופשוטה

שיחת טלפון קצרה היא האפשרות שלכם לקבל שירות מהחברה. כאשר תקישו את המספר הבא – 03-9545370 ותוכלו ליהנות משירות המתקיים לאורך רוב שעות היממה והשבוע.
השיחה תביא אתכם להיתקל באנשי מקצוע שונים אשר עובדים זה זמן רב ומנסים לעזור לכל מי שצריך. אם אתם מבקשים ליצור רכישה , תוכלו לעשות גם את דבר זה בעזרת מכשיר הטלפון שלכם. שירות הלקוחות מנסה להיות כמה שיותר יעיל כך שאם תתקשרו אל המספר לא תצטרכו לחכות יותר מדי זמן. השירות מחולק לקטגוריות כאשר אנשים באזורים שונים עם צרכים שונים יקבלו שירות ממחלקות שונות. העזרה נמצאת שם בשבילכם, אין סיבה שתישארו בבית שלכם ללא מים רותחים.

מייל אלקטרוני איכותי ונגיש

כתובת המייל שלכם היא כלי נוסף בעזרתו תוכלו ליצור קשר עם אמקור. שליחת דואר אלקטרוני היא דבר שנהוג לעשות לאורך זמן על פני מגוון אפשרוית. ברגע שתכתבו הודה לכתובת  הבאה ,services@p1000.co.il תקבלו תשובה למען אנשי שירות מקצועיים לאורך זמן.
המייל אינו מוגבל למספר פניות ולשעות פעולה. זוהי גם אפשרות נוחה לקבל תשובה ממגוון רב של אנשי מקצוע, כי המייל אינו מיועד לאיש אחד. אתם שולחים את פירוט המקרה שלכם, הם מקבלים את הפנייה ומוכנים לעזור באותו רגע. את התשובה תקבלו ואף אם ישנו צורך יפנו אתכם אל האנשים הנמצאים סביב. 

אתר אינטרנט אמקור לרכישה ולעזרה

כתובת אתר האינטרנט של אמקור היא  https://bit.ly/3EgOqIi. האתר הוא נגיש ואיכותי לכול מי שצריך. החברה מעלה אל פלטפורמה זאת את המוצרים והשירותים הקיימים סביבה.
בנוסף קיימת אפשרות לרכוש מוצרים, לקבל עזרה מכניסה אל האינטרנט ועוד.
למעשה תוכלו להפוך ללקוחות עצמאים וחכמים לאורך זמן על ידי כניסה חוזרת ונשנית לאתר.
האתר ממשיך להיות מתוחזק ומעודכן עד כמה שאפשר. מאחוריו נמצאים אנשים טכניים המצליחים לשמור על פלטפורמה זאת בצורה איכותית למדי. נסו לדלות כמה שיותר אפשרויות,
ולהסתדר עם המידע שניתן לחלץ מכתובת האינטרנט של אמקור.
כך לא תצטרכו גם לחכות כמות זמן רב מסוימת, עד שתקבלו תשובה ועזרה במידת הצורך.
ההבנה היא שמדובר בכלי לגיטמי ונוח לכל דבר לקבלת עזרה.

שליחת מסמכים בצורה הבטוחה

אם אתם מבקשים ליצור פנייה אל אמקור ולשלוח לה מסמכים כאלו ואחרים, תוכלו לשלוח דפים בעזרת מכשיר הפקס. אפשרות זאת עדיין קיימת והרצון הוא שתתרגלו לשלוח כמה שיותר מסמכים לאורך זמן. כאשר אתם מבקשים לשלוח מסמך זה, יש לוודא כי ישנם אנשים הנמצאים בצד השני של הקו על מנת לקבל את הדפים. פעמים רבות תגיעו למצב שיכול להיות מדאיג בו אתם שולחים פרטים אישיים ואף פרטי תשלום במידת הצורך. יש לפעול לפי ההוראות של אנשי השירות ולקבל מהם עזרה בצורה מירבית.

האם זאת הדרך הנכונה?

דרך התקשורת היא דבר שתמשיכו להשתמש בו בכמה פעמים ותמצאו את עצמכם מבקשים לפנות אליו. שירות לקוחות זמין בשבילכם במגוון דרכים לאורך רוב שעות היממה והשבוע ואם אתם נכנסים למצוקה הרי שאתם לא צריכים להרגיש לבד. כעת אתם יכולים לשלוח את המסמכים שלכם, את ההוכחות לרכישת מוצר בכסף, את התמונות שמראות על שבר מסוים בכלי שקניתם.
דרך זאת היא דבר שמשתמשים בו אנשים רבים לאורך זמן, תוכלו להיות אלו המקבלים את מיטב העזרה בצירוף דרכי תקשורת יעילות. אינטרנט, שיחות טלפון, מייל אלקטרוני. לאחר שקראתם את מאמר זה תוכלו להחליט מהי הדרך הנוחה לכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות מזון

שירות לקוחות קפה רות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה רות דף הבית קפה רות הינה בית קלייה ויבואנים של קפה ירוק ומכשור לעולם הקפה. מתמקדים בציוד היי-אנד

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אמקור (Amcor)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אמקור (Amcor) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אמקור (Amcor). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמקור (Amcor), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אמקור (Amcor), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אמקור (Amcor), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.