נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמריקן קומפורט (American Comfort)

>>
>>
שירות לקוחות אמריקן קומפורט (American Comfort) טלפון

אמריקן קומפורט (American Comfort) הינה חברה המייצרת כורסאות טלוויזיה, מערכות ישיבה חכמות לקולנוע ביתי, כורסאות מסאז’, מזרנים ומערכות שינה מתכווננות.

צור קשר שירות לקוחות אמריקן קומפורט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אמריקן קומפורט (American Comfort)

צור קשר שירות לקוחות אמריקן קומפורט

טלפון של שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

מספר הטלפון הינו:

077-9969172

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 08:30-16:30

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

מוקד מכירות- 077-9966630

ייעוץ לפני רכישה-077-9974001

ליצירת קשר דרך הווצאפ- 052-6104868

מייל של שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

כתובת המייל הינה:

crm@aminach.co.il

כתובת מייל נוספת ליצירת קשר- aminach-online@aminach.co.il

צור קשר באתר של אמריקן קומפורט (American Comfort)

כתובת האתר הינה:

https://www.american-comfort.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

שם דף הפייסבוק הינו:

American Comfort – אמריקן קומפורט

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

american.comfort

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

American Comfort

 שירות לקוחות אמריקן קומפורט

הגוף שלכם צריך לקבל את היחס הטוב ביותר. לכן ההמלצה היא לרכוש את מוצרי הריהוט האיכותיים שקיימים כעת. חברה אחת אשר מצליחה לפעול בצורה איכותית זה כמה שנים בישראל ובעולם כולו היא אמריקן קומפורט. החברה נגישה בשבילכם הן בעזרת אתר אינטרנט, הן בעזרת סניפים אשר מוכרים את מוצריה והן בעזרת חנויות המפעל השונות. המאמר הבא נוצר על מנת שתקבלו מידע על מנת ליצור קשר עם החברה בצורות שונות. טוב לדעת כי החברה ממשיכה להנגיש את עצמה ככול שהזמן עובר. על מנת שהעסק ימשיך להיות כה מצליח בצורה ארצית הרי שישנו צורך באנשי מקצוע איכותיים בעלי ידע שיוכלו להיות שם בשבילכם במידת הצורך. 

קשר עם כול מקום ומקום

החברה מוכרת את מוצריה בעזרת שימוש בכמה אפשרויות. ראשית כול ישנן חנויות מפעל אשר מוכרות את המוצרים . שניתן ישנם משווקים אשר רוכשים את הריהוט ומוכרים אותו בעצמם בדיוק בשבילכם. לבסוף ניתן גם להשתמש באתר האינטרנט לרכישת המוצרים וצבירת מידע. כעת כאשר האפשרויות הן נגישות בשבילכם. ההמלצה היא ליצור קשר מיד כאשר אתם מבקשים.
תוכלו לעשות זאת בעזרת שיחת טלפון, שימוש באתר האינטרנט, פנייה עם מייל אלקטרוני או הגעה פיזית אל הסניפים עצמם. 

יצירת קשר בעזרת מספרי טלפון

שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט נמצא במספר 077-9966630. תוכלו לשוחח עם אנשי השירות ברוב שעות היממה וימי השבוע. כאשר אתם עושים זאת יש לזכור כי מספר זה בהחלט מתאים לטיפול ברכישות קיימות. לא ניתן לבצע רכישות חדשות בעזרת שימוש במספר זה.
בנוסף טוב לדעת כי קיימות להן דרכי תקשורת נוספות בהן תוכלו להשתמש במידת הצורך. למעשה, פעמים רבות ההמלצה היא לעצור לרגע ולהבין מהי הדרך המתאימה לכם. אם אתם חיים בתוך שגרת עבודה מסודרת, תוכלו לבטח למצוא זמן להרים טלפון ולפנות אל משרדי החברה. תוכלו גם בשעות הערב לפעול בצורה עצמאית אל מול דרכי התקשורת הלא אנושיים. מוקד המכירות הטלפוני נמצא לו במספר 077-9974001. שם תוכלו לרכוש מוצרים על ידי שיחה טלפונית.

שימוש במייל אלקטרוני של אמריקן קומפורט

כתובת המייל האלקטרוני של אמריקן קומפורט היא crm@aminach.co.il. יש לדעת כי המייל הוא בהחלט לא דרך לרכישת המוצרים השונים של החברה. בנוסף תוכלו לרכוש פניות על קניות קיימות או בירור מידע כזה או אחר. בעת שאתם שולחים מייל יש להבין כי אנחנו מדברים על דרך תקשורת בטוחה ואמינה למדי. כך תוכלו לשלוח פניות בצורה ישירה ולקבל תשובה כעת.
יש להבין כי בהמשך הדרך במקרה שיש לכם פנייה חוזרת, ניתן לשלוח מייל אישי אל עובד כזה או אחר. בררו את פרטי האדם שיכול לעזור לכם ושלחו לו את הרצון שלכם. טוב לדעת כי אתר האינטרנט יתן לכם מידע על פרטי הקשר של סניפים ומחלקות שונות אשר קשורים לחברה. 

אתר האינטרנט למען צבירת מידע

אתר האינטרנט של אמריקן קומפורט נמצא בכתובת https://www.american-comfort.co.il/. יש להבין כי הוא מכיל בתוכו מידע גם על המוצרים השונים שהחברה מוכרת. שימוש נפוץ בו יתן לכם את האפשרות להישאר עם אצבע על הדופק. כך תוכלו לקבל בצורה תמידית את מוצר השינה אשר מתאים לדרישות שלכם. טוב לדעת כי אנחנו מדברים על תחום המשתנה לו מדי יום. כך שישנה אפשרות לצבור כמה שיותר מידע ולהיות חכמים יותר בהמשך הדרך. 

שאלות שמופנות אל שירות לקוחות אמריקן קומפורט

שאלה: האם מומלץ לרכוש מרחוק מוצרים שונים?

תשובה: האמת הפשוטה היא שהדבר הוא סובייקיטיבי לחלוטין. ישנם כאלו שחייבים להרגיש את המוצר בעצמם על מנת להסכים שמדובר באפשרות שירצו לממש. ישנם כאלו שיחליטו כי הם בוטחים בחברה ויסכימו לרכוש את המוצר מרחוק. הבחירה בסופו של יום היא שלכם ושתי האפשרויות זמינות להן בצורה רחבה למדי. 

שאלה: כיצד ניתן לממש אחריות במידת הצורך?

תשובה: תוכלו לממש את האחריות שלכם על מוצר כזה או אחר בעזרת יצירת קשר עם המייל האלקטרוני או עם מספר הטלפון. סביר להניח כי לא תביאו את הרהיט שרכשתם אל משרדי החברה, כך שטכנאים מטעם אמריקן קומפורט יגיעו אליכם ויעזרו במידת הצורך.

שאלה: האם ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע?

תשובה: תוכלו להפוך ללקוחות חכמים ועצמאיים יותר על ידי יצירת קשר עם אנשי המקצוע השונים. הפרטים שלהם נמצאים באתר, בנוסף ישנו מגזין המתוחזק על ידם המכיל בתוכו עצות שונות.

טיפים לסיום

אמריקן קומפורט תמשיך להיות שם בשבילכם על מנת לשפר את המנוחה שלכם בצורה כזאת או אחרת. תוכלו לפעול בצורה הבאה.

טיפ 1 – קראו בעיון רב את הכתוב באתר האינטרנט לפני שאתם מבצעים קנייה מסוימת. כך תקבלו כמות מידע גדולה יותר כעת ובהמשך.

טיפ 2 – שאלו כמה שיותר שאלות את אנשי השירות. כך תדעו כמה שיותר פרטים על המוצרים השונים אשר אתם מבקשים לרכוש. 

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. חברה שאחרי שעשת עיסקת מכירה הבלגן חוגג ולאף אחד זה לא איכפת .גם אין מקום שבו אפשר להתלוננן על מחדל שנגרם. בושה לחברה. מעבר לכך לא יודעים בחברה להתנצל – פשוט זה לא מעניין אותם.

  2. לכבוד החברה
    ברשותי כורסה מתכווננת חשמלית של אמריקן קומפוט. השנאי של הכורסה שלי התקלקל [מתחמם ומוציא ריח שרוף] אחרי שנים רבות של עבודה. מקובל עלי שזה קורה וצריך לרכוש שנאי חדש.
    שרות הלקוחות שלכם מאפשר רק 1. רכישה בתשלום מראש באיסוף עצמי במושב ניר צבי. 2. הזמנת טכנאי בתוספת עלות של 250 ש"ח. כיון שמדובר רק בהחלפת שנאי אין צורך בטכנאי.
    מדוע לא מתאפשר רכישה בתשלום טלפוני או אלקטרוני, ומשלוח של החברה. משלוח של דברים מסוג זה הוא זמין ביותר ומקובל בהרבה חברות, עולה עד 50 ש"ח וניתן להשית עלות זו על הלקוח. אבל למה לחייב אותו לנסוע כמה שעות הלוך חזור או לשלם על טכנאי שאינו נזקק לו.
    בנוסף, מדוע לא מתאפשר להגיע למושב ניר צבי ולקנות את החלק הנדרש ולשלם במקום – מדוע תשלום מראש?
    שרות לקוחות כזה אינו מתאים גם לעולם שלישי, ובוודאי לא כאן בישראל במוצר יוקרתי שעלותו אלפי שקלים. בנוסף, חלק גדול מהנזקקים לכורסה כזו הם אנשים מבוגרים שלא יכולים לאסוף אישית ונאלצים לשלם על ביקור טכנאי מיותר, מחיר פי שניים כמעט מעלות המוצר עצמו.
    יש לציין כי השנאי בנוי "משום מה" בצורה מיוחדת, עם חיבור חשמלי מאוד לא שגרתי כך ששנאי מסוג זה לא ניתן לרכישה בחנויות האלקטרוניקה הרגילות – עכשיו אנו יודעים מדוע.
    שרות הלקוחות לא מאפשר גם לדבר עם מנהל כל שהוא כדי לשנות את הנהלים של החברה.

  3. שירות מתחת לכל ביקורת עובדים על האנשים בפרט מבוגרים לא חוזרים ולא עונים לטלפונים ציון 0

  4. לא להתקרב ולא לעשות עיסקות איתם פשוט שקרנים גם גזלו מאישה מבוגרת כסף בושה בושה ועלימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמריקן קומפורט (American Comfort), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אמריקן קומפורט (American Comfort), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אמריקן קומפורט (American Comfort), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.