נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אנלימיטד UNLIMITED

>>
>>
שירות לקוחות אנלימיטד (Unlimited) טלפון
שירות לקוחות אנלימיטד

תקשורת ישראלית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אנלימיטד UNLIMITED

שירות לקוחות אנלימיטד

טלפון של שירות הלקוחות של אנלימיטד UNLIMITED

מספר הטלפון הינו:  

5805*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של אנלימיטד UNLIMITED

כתובת המייל הינה:

Support@unlimited.net.il

מייל נוסף – info@unlimited.net.il

צור קשר באתר של אנלימיטד UNLIMITED

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ijttEu

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אנלימיטד UNLIMITED

שם דף הפייסבוק הינו:

אנלימיטד UNLIMITED

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אנלימיטד UNLIMITED

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

unlimited_il

צור קשר בפקס של אנלימיטד UNLIMITED

מספר הפקס הינו:

03-6060184

מי הם אנלימיטד?

עד לא מזמן ואפילו עדין כיום, אנשים הגולשים באינטרנט, יודעים שקיימות אפשרויות גלישה איטית, רגילה, ומהירה. חברות התקשורת השונות מציעות לנו חבילות גלישה מהירות במחירים ומבצעים שונים. ועדין אנו נתקלים במהלך היום יום, בבעיות גלישה, ומרגישים שהגלישה באינטרנט, לא מהירה כמו שהיינו רוצים שהיא תהיה. בעיקר אנו נתקלים בחוסר שביעות רצון, בשעה שאנו מורידים קבצים ותוכנות, ולמרות הכסף שאנו משלמים לחברות התקשורת עבור גלישה מהירה, אנו עדין מוצאים את עצמנו ממתינים זמן רב ובלתי נסבל עד אשר הקובץ יורד.

אנלימיטד מאפשרת למדינת ישראל להצטרף אל מדינות מתקדמות נוספות בעולם, וליהנות מהחדשנות שבגלישה על רשת סיבים אופטיים, והצטרפות אל חווית גלישה מהירה באמת, גלישה איכותית בצורה שלא הכרנו עד היום.

אנלימיטד הינה תקשורת ישראלית שמספקת שירותי תשתיות תקשורת החל משנת 2013, התקשורת אנלימיטד זכתה להיות החברה הבלעדית כיום בישראל, אשר אחראית על פריסת סיבים אופטיים ברחבי הארץ המשמשים ליצירת תשתית חדשה ומהירה עבור גלישת אינטרנט של לקוחות פרטיים ומוסדיים.

מתוקף היותה החברה היחידה שקבלה בלעדיות עבור פריסת רשת הסיבים האופטיים, יכולה אנלימיטד ועושה זאת על ידי פריסת הרשת וחיבור שלה ישירות על גבי רשת החשמל ובכך מגבירה את האפקטיביות ואת מהירות הגלישה.

כיום אנלימיטד נמצאת בשיא הפעילות, ועובדת סביב השעון כדי להצליח להתקדם ולפרוס את התשתיות בכל רחבי הארץ. לקוחות המעוניינים לבדוק האם ניתן להתחבר בביתם אל תשתית הסיבים האופטית, יכולים לבדוק זאת על ידי כניסה אל אתר אנלימיטד ולבדוק במפה המעודכנת באתר, או על ידי יצירת קשר טלפוני עם נציגי הרשת.

אנלימיטד עובדת בשיתוף פעולה עם כל ספקיות התקשורת בישראל, ומאפשרת לכולם חיבור אל רשת הסיבים האופטית. כיום מציעה אנלימיטד חבילות גלישה במבצע דרך שיתוף פעולה עם סלקום.

אנלימיטד – יצירת קשר

אם הנכם מעוניינים ביצירת קשר עם אנלימיטד, בין אם לצורך בירור האם ישנה רשת סיבים אופטית הזמינה לחיבור כתובת המגורים שלכם לתשתית, או בין עבור רכישת מסלול גלישה דרך אנלימיטד, או לכל צורך אחר ביצירת קשר. תוכלו לעשות זאת על ידי פניה ויצירת קשר דרך האפשרויות הבאות:

אנלימיטד – אתר אינטרנט

לקוחות המעוניינים לקרוא בהרחבה על טכנולוגית הסיבים האופטית של אנלימיטד, או לקבל מידע נוסף עבור דרכי יצירת הקשר, עבור בדיקת התכנות לחיבור כתובת המגורים אל רשת הסיבים האופטית, או עבור כל צורך אחר. יוכלו לעשות זאת על ידי ביקור באתר הבית של אנלימיטד, המופיע בקישור הבא – https://www.unlimited.net.il/ .

מה שואלים הלקוחות את שירות אנלימיטד?

עם מי אפשר ליצור קשר כדי לחבר את גלישת האינטרנט הביתית אל תשתית הסיבים?

דבר ראשון יש לבדוק באתר אנלימיטד או ביצירת קשר טלפוני עם החברה, האם ישנה תשתית זמינה לחיבור בכתובת מגוריכם. במידה וקיימת תשתית, יש ליצור קשר עם ספק האינטרנט שלכם ולבקש מהם חיבור וחבילת גלישה דרך רשת הסיבים האופטית.

האם ניתן להתנתק מרשת הסיבים האופטית לאחר שמתחברים אליה?

חיבור אל רשת הסיבים האופטית לא מחייב אתכם להישאר מחוברים, תמיד תוכלו ליצור קשר עם ספק האינטרנט שלכם ולהשתמש במסלולים ואפשרויות שונות הזמינות עבורכם.

איך ניתן לבדוק האם ניתן להתחבר מכתובת מגוריי אל תשתית הסיבים האופטית?

ניתן לבדוק האם רשת הסיבים האופטית פרוסה וזמינה לשימוש בכתובת מגוריכם, על ידי יצירת קשר עם אנלימיטד דרך אתר החברה, או דרך יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות.

אז לפני שתפנו לאנלימיטד חשוב לזכור

שווה ליצור קשר עם אנלימיטד ולשמוע על יתרונות הגלישה דרך רשת הסיבים האופטית, מדובר בחוויה שלא הכרתם המעניקה גלישה מהירה, איכותית, ורציפה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אנלימיטד (Unlimited)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אנלימיטד (Unlimited) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אנלימיטד (Unlimited). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אנלימיטד (Unlimited), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אנלימיטד (Unlimited), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אנלימיטד (Unlimited), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.