נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אפליקציית מי (ME)

>>
>>
שירות לקוחות אפליקציית מי (Me) טלפון

Me™ היא אפליקציית זיהוי השיחות והגנה מפני ספאם.

צור קשר שירות לקוחות מי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אפליקציית מי (ME)

צור קשר שירות לקוחות מי

מייל של שירות הלקוחות של אפליקציית מי (ME)

כתובת המייל הינה:

Help@me.app

צור קשר באתר של אפליקציית מי (ME)

כתובת האתר הינה:

https://www.meapp.co.il/

צור קשר באפליקציית Google play של אפליקציית מי (ME)

שם האפליקציה:

הינה Me – מי זיהוי שיחות

צור קשר באפליקציית Appstore של אפליקציית מי (ME)

שם האפליקציה:

הינה Me – Caller ID

מי – אפליקציה לזיהוי שיחות | Me

אפליקציית מי היא אפליקציה לזיהוי שיחות ממספרים שאינם שמורים באנשי הקשר שלכם בזמן אמת, תוך כדי שהם מחייגים. כשמתקשרים אליכם ממספר לא מזוהה, אפליקציית Me יודעת לזהות מתוך מאגר הנתונים שאספה משאר המשתמשים מי הוא בעל המספר שמחייג אליכם ולהציג את שמו על המסך עוד לפני שתענו. שימוש בתכונה זו באפליקציה הוא כלי שימושי שיעזור לנו להמנע משיחות שאנחנו לא רוצים לקיים במצבים מסויימים עם אנשים שלא שמורים באנשי הקשר שלנו.

מי חופר לי? זיהוי וחסימת ספאם אוטומטית

כולנו מכירים את הרגעים בהם אנחנו מחכים לשיחת טלפון חשובה והנה- צלצול טלפון. אנו עונים במהרה לשיחה בהתרגשות ומהצד השני זוהי לא השיחה שציפינו לה אלא שיחת ספאם של התרמה או מכירה מחברה כזו או אחרת או חבר כנסת לפני הבחירות. אחד היתרונות הבולטים באפליקציית מי הוא היכולת שלה לזהות שיחות ספאם כאלו ולחסום אותן לפני שהן מגיעות אליכם ומשגעות אתכם ברגעים חשובים. המערכת יודעת לזהות באמצעות אלגוריתם ובאמצעות דיווחי המשתמשים שיחות והודעות ספאם ולמנוע מהן להגיע אליכם. בנוסף, ניתן לחסום במערכת באופן עצמאי מספרים שמטרידים אותנו באופן קבוע או מילים מסוימות שאיננו רוצים לקבל בהודעות ספאם. אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה תוכלו להיכנס לאתר של החברה ולמצוא בבלוג הסבר מפורט על כך.

אמור לי מי הם חבריך – Me כרשת חברתית.

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות שמור בטלפון של אנשים כ"XXXX לא לענות". באפליקציית מי תוכלו לראות איך שמרו אותכם החברים בטלפון שלהם וניתן גם לבקש מהם לשנות את השם אם הוא לא מוצא חן בעיניכם. רק אתם תוכלו לראות איך שמרו אותכם ככה שאין מה לחשוש מחשיפה של שמות מביכים. מעבר לאפשרות הנחמדה הזאת, האפליקציה נותנת אפשרות להשאיר בה פתקים ותגובות לחברים, לראות מי החברים המשותפים שלכם לפי אנשי הקשר שלכם, לקבל הצצה לרשתות החברתיות ואפילו לקבל תזכורת על ימי ההולדת.

אודות היישומון מי | Me

היישומון הוא יישומון ישראלי שהוקם בשנת 2014 על ידי איתי וגיל נפתלי ואב הטיפוס שלו פותח בתוך שבוע בלבד! ברבות השנים הפכה האפליקציה לפופלרית ברחבי העולם ובמיוחד בישראל והגיעה ללמעלה מ5,000,000 הורדות רק במכשירים מבוססים אנדרואיד (לא כולל אייפון). ניתן להשתמש באפליקציה כיום ב7 שפות שונות והן: עברית, ערבית, אנגלית, ספרדית, סינית, שוודית וגרמנית.

אפליקציית Me לאייפוניסטים.

עד לא מזמן, החיסרון הבולט של יישומון מי הוא שבאיפון לא ניתן היה לזהות את השיחה בזמן אמת אלא רק לבדוק לאחר השיחה. הסיבה לכך היא שמערכת ההפעלה של איפון- מערכת ה ios הינה מערכת סגורה בשונה ממערכת ההפעלה אנדרואיד ולכן קשה לאפליקציות לגשת לפרטים מסוימים במערכת ולפעול במכשיר. מפתחי האפליקציה לא זנחו את קהל האיפוניסטים ועמלו קשה כדי להגיע למצב שבוא חלק מהשיחות מזוהות בזמן אמת. כיום, האפליקציה יודעת לזהות בזמן אמת גם באיפון מספרי טלפון של אנשים בעלי אנדרואיד עליו מותקנת האפליקציה מי או שיחות שדווחו על ידי קהילת המשתמשים באפליקציה כספאם. שינוי חדש נוסף הוא היכולת לקבל נתונים על מספרים ללא צורך להיכנס לאפליקציה אלא רק באמצעות לחיצה על הסמליל של היישומון לאחר הקשת המספר בלוח המקשים. במידה ואינכם רואים את השינויים, נסו לעדכן גרסא לאפליקצייה ואם גם זה לא עובד תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של החברה דרך AppStore או כל ערוץ שירות אחר.

אז איך משיגים את שירות הלקוחות של אפליקציית מי?

מכיוון שלחברה אין מוקד טלפוני פעיל היא דאגה לכך שיהיו באתר שלה מדריכים מפורטים על כל הפיצ'רים שיש לאפליקציה להציע. לכן,לפני שבכלל תפנו לשירות הלקוחות של החברה, ייתכן ותוכלו לחסוך זמן יקר על ידי שימוש בכל המידע המפורט באתר (בעיקר בבלוג) על איך לנצל את המירב מהאפליקציה ואולי אפילו תגלו פיצ'רים שאתם לא מכירים: https://www.meapp.co.il/

אם לא מצאתם מה שחיפשתם באתר או לא הצלחתם לפתור בעזרת המדריכים בו או שיש תקלה כזו או אחרת תוכלו לשלוח מייל לכתובת ונציגי החברה יעזרו לכם בהקדם: me@Meapp.Info או בכתובת Help@me.app

משתמשי אנדרואיד יכולים לקבל שירות גם בחנות האפליקציות Google Play בקישור: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nfo.me.android&gl=IL

גם ב AppStore, חנות האפליקציות למשתמשי אייפון ישנה אופציה ליצור קשר עם השירות של מי:  https://apps.apple.com/il/app/me-caller-id/id936601391

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אפליקציית מי (Me)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אפליקציית מי (Me) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אפליקציית מי (Me). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אפליקציית מי (Me), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אפליקציית מי (Me), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אפליקציית מי (Me), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.