נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אפסון (Epson)

>>
>>
שירות לקוחות אפסון (Epson) טלפון

כאשר יש לבחור טכנולוגיה, Epson מבינה שעסקים מעמידים אמינות והשפעה על הסביבה בראש סולם העדיפויות שלהם. זו הסיבה שמניעה אותנו ליצור מוצרים חדשניים שהם גם אמינים, גם ניתנים למיחזור וגם חסכוניים בצריכת אנרגיה. המחויבות לצמצום ההשפעה של המוצרים שלנו על הסביבה משתרעת על פני כל שלבי מחזור החיים שלהם.

צור קשר שירות לקוחות אפסון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אפסון (Epson)

צור קשר שירות לקוחות אפסון

טלפון של שירות הלקוחות של אפסון (Epson)

מספר הטלפון הינו:  

03-3761335

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-18:00 | ו': 8:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של אפסון (Epson)

כתובת המייל הינה:

leveloneil@epson.eu

מייל נוסף – info@epson.co.il

צור קשר באתר של אפסון (Epson)

כתובת האתר הינה:

https://www.epson.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אפסון (Epson)

שם דף הפייסבוק הינו:

Epson Israel – אפסון ישראל

על אפסון (Epson)

אפסון (Epson) היא אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בעולם והיא נחשבת לאחת מיצרניות ומשווקות המדפסות המובילות בעולם. אפסון נוסדה בשנת 1942 ביפן והיא מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מדפסות, סורקים, מדפסות תעשייתיות, מחסניות דיו, טיונרים, משקפיים חכמות, ומוצרי רובוטיקה שמשמשים את התעשייה. את מוצרי אפסון ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.epson.co.il או באמצעות החנויות או אתרי האינטרנט של כל אחת מהמשווקים של מוצרי אפסון בישראל – קיי אס פי, אייבורי, באג וחנויות אלקטרוניקה רבות נוספות.

יצירת קשר עם אפסון – אחריות

נושא מרכזי שבו זקוקים לקוחות אפסון לסיוע ותמיכה ממוקד שירות לקוחות אפסון הוא שאלת האחריות על המוצרים שהחברה מייצרת. כל אחד ממוצרי אפסון, כאשר הוא נמכר דרך החברה או באמצעות אחד המשווקים המורשים של אפסון בישראל, מקבל כיסוי תעודת אחריות לתקופת זמן כלשהי, תלוי בסוג המוצר ובתנאי המכירה שלו. למוצרי אפסון מספר רב של משווקי מורשים בישראל כמו למשל BIS, גרין דאטה, טלקוד, מדיה קומפני ומשווקים רבים נוספים. את הפרטים ליצירת קשר עם כל אחד ואחד מהמשווקים המורשים בישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט של אפסון בכתובת www.epson.co.il.

במקרים שבהם מעוניינים הלקוחות שרכשו מוצר דרך אחד המשווקים המורשים להפעיל את תעודת האחריות שקיבלו עם המוצר, יש צורך לפנות לאתר האינטרנט של אפסון בכתובת www.epson.co.il, ולמלא טופס מקוון באתר האינטרנט. בטופס יידרשו הלקוחות למלא פרטים אישיים כמו שם ודואר אלקטרוני, המספר הסידורי של המוצר תאריך הרכישה ופרטים נוספים.

יצירת קשר עם אפסון – תמיכה טכנית

אחד מהערכים המרכזיים ביותר של אפסון הוא שירות לקוחות מהיר, יעיל, מקצועי ומהימן לכלל לקוחותיה בכל רחבי העולם. אפסון מדגישה את איכות השירות שלה הן בכל הנוגע לרכישה של מוצרים חדשים, והן בכל הנוגע לתיקון תקלות במוצרים שנרכשו זה מכבר. למרות זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אפסון, למשל כדי לתאם מועד לתיקון תקלה במכשיר, או כדי לברר על מועדי והיקף תעודת האחריות של המוצר. במקרים כאלה, יכולים לקוחות אפסון ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים.

באתר האינטרנט של אפסון בכתובת האינטרנט www.epson.co.il יכולים לקוחות החברה לברר פרטים טכניים על המוצר שרכשו, באמצעות הזנת המספר הסידורי של המוצר שנרכש. כמו כן, באתר האינטרנט של אפסון ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע למוצרים, המלצות על מוצרים, או פתרון תקלות נפוצות.

כמו כן, אפסון מציעה ללקוחותיה בישראל שירות לקוחות בשפה העברית, בניגוד לחברות בין לאומיות רבות אחרות. כדי ליצור קשר עם שירות לקוחות אפסון יש להתקשר למספר הטלפון 03-5751833. כתובת המשרדים של אפסון בישראל היא רחוב יעקב רוזן 2, רמת גן, מיקוד 5246206.

שירות לקוחות אפסון מיבואנים מורשים

בנוסף לשירות הרשמי של אפסון, ניתן ליצור קשר עם המשווקים המורשים של מוצרי אפסון בישראל על מנת לרכוש את מוצרי אפסון או על מנת לקבל שירות לתיקון תקלות שונות במוצרי אפסון.

  1. אחד מהמשווקים המורשים של מוצרי אפסון בישראל הוא היבואן גרין דאטה, איתו ניתן ליצור קשר לגבי מוצרי אפסון בטלפון מספר 03-6420640 או בדואר אלקטרוני info@greendata.co.il.
  2. כמו כן, היבואן CMS מייבא גם הוא את מוצרי אפסון לישראל וניתן ליצור קשר עם משרדי יבואן זה בטלפון מספר 03-6362421, בטלפון 03-6362420 או בדואר אלקטרוני info@cms1.co.il.
  3. בנוסף, היבוא מדיה קומפני מייבאת לישראל את מוצרי אפסון ומעניקה תמיכה טכנית ללקוחות שרכשו מוצרי אפסון, וניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון מספר 03-6164490, בטלפון מספר 03-6164420 או בדואר אלקטרוני info@mc2.co.il.
  4. יבואן נוסף שמייבא את מוצרי אפסון לישראל הוא טלקוד, עימה ניתן ליצור קשר בטלפון מספר 03-7675000 או בטלפון מספר 03-6496399.
  5. גם היבואן ט.ר אלקטרו מייבא את מוצרי אפסון לישראל ומעניק שירות לקוחות למוצרי אפסון. ניתן ליצור קשר עם ט.ר אלקטרו בטלפון מספר 03-6091100 או בפקס מספר 03-6092200.
  6. היבואן גליקום מייבא גם הוא את מוצרי אפסון לישראל ושירות הלקוחות ללקוחות אפסון ניתן בטלפון מספר 03-6342727, בטלפון מספר 03-6343000 או בדואר אלקטרוני sales@galicom.co.il.
  7. יבואן אפסון נוסף הוא דאטה פול, המעניק שירות לקוחות ללקוחות אפסון בטלפון מספר 03-5310000 או בדואר אלקטרוני sales@datapool.co.il.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שירות לקוחות שלהם נורא ואיום.
    מחכה שעה על הקו ואין מענה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אפסון (Epson)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אפסון (Epson) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אפסון (Epson). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אפסון (Epson), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אפסון (Epson), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אפסון (Epson), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.