נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אקסטרה ממברס (Extra Members)

>>
>>
שירות לקוחות אקסטרה ממברס (Extra Members) טלפון

אקסטרה ממברס (Extra Members) הינו כרטיס מבית ישרכארט המציע מגוון של שוברים הטבות ומבצעים למחזיקי הכרטיס במשך כל השנה.

צור קשר שירות לקוחות אקסטרה ממברס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אקסטרה ממברס (Extra Members)

צור קשר שירות לקוחות אקסטרה ממברס

טלפון של שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members)

מספר הטלפון הינו:

03-6946840

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 08:30-17:00

מייל של שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members)

כתובת המייל הינה:

Extramembers@tabar.org.il

צור קשר באתר של אקסטרה ממברס (Extra Members)

כתובת האתר הינה:

https://www.extramembers.co.il/login/

שירות הלקוחות בכתובת של אקסטרה ממברס (Extra Members)

כתובת החברה הינה:

דניאל פריש 10 תל אביב

שירות לקוחות אקסטרה ממברס

האם יש לכם כרטיס אשראי מישראכראט? תדעו לכם שאתם יכולים לקבל הרבה יותר כעת. אם תפעלו בצורה הנכונה הרי שניתן לממש את כלל האפשרויות. הכירו את כרטיס ההטבות וההנחות הנקרא אקסטר ממברס. כרטיס פשוט וחדש המאפשר לכם לגשת לבתי עסק שונים ולקבל מהם מחירים משתלמים. על מנת שתדעו את כלל הפרטים למען הבנה אם אתם צריכים את כרטיס זה, תצטרכו ליצור קשר בצורה רציפה עם שירות הלקוחות של החברה. המאמר הבא מבקש לפרט לכם על אפשרויות התקשורות המגוונות הקיימות כעת של אקסטרה ממברס.

דרכים שונות לאותו הכרטיס

נשאלת השאלה, במה עוזר לנו שירות הלקוחות, התשובה לכך היא פשוטה וקצרה. הוא יכול להפוך אתכם ללקוחות חכמים יותר. אין צורך לחשוב לעומק על האפשרות של פחד מקדמה טכנולוגית או ריבוי כרטיסי אשראי. תנו לאנשי המקצוע להסביר לכם צעד אחד צעד כיצד לנהוג על מנת לקבל את מיטב העזרה הנמצאת סביבנו כעת. שירות הלקוחות הוא נגיש לכם בעזרת שימוש בשיחות טלפון, באתר אינטרנט, במייל אלקטרוני, בדואר פיזי ועל ידי שימו ברשתות החברתיות. כך שלא קיים מצב בו תישארו לבד כאשר תצטרכו תשובות על מקרה כזה או אחר.
בסעיפים הבאים נבקש להסביר לכם בנפרד על השימושים השונים בדרכי התקשורת אל מול שירות הלקוחות. כך תשמחו לגלות עד כמה הדבר נגיש ונוח לשימוש בהמשך הדרך. 

הקשת מספר הטלפון לעזרה רחבה יותר

מספר הטלפון של שירות ה:לקוחות של אקסטרה ממברס הוא 03-6946840. ניתן להשתמש בסמפר בימי א'-ה' בשעות 08:30-17:00. ביום ו' המוקד פתוח עד השעה 13:00. זהו מספר אשר ניתן להשתמש בו מכל רחבי הארץ כאשר אין צורך להקשי מספר שונה לכל מחלקה ומחלקה.
לאחר הקשת המספרים, תצטרכו להמתין כהמ רגעים וכך אנשי המקצוע יענו לכם ויבקשו לעזור עד כמה שאפשר במידת הצורך. יש להבין כי תהליכים מסוימים ידרשו ממך להשתמש בדרכי תקשורת נוספים הקיימים עליהם נסביר בהמשך המאמר.

לקוחות עצמאיים בעזרת אתר האינטרנט

אתר האינטרנט של אקסטרה ממברס נמצא לו בכתובת https://www.extramembers.co.il/login/. הוא כולל בתוכו כמה אפשרויות אשר יעזרו לכם לפעול בצורה עצמאית יותר בהמשך הדרך. ראשית כול תוכלו להתחבר אל החשבון האישי ולקבל נתונים על הפעילויות השונות שלכם לאורך זמן. שנית, תוכלו לבצע רכישות של הנחות והטבות בעזרת שימוש פשוט באתר האינטרנט. אם יש לכם שאלות על שימוש באפשרויות הכרטיס, הרי שהאתר מכיל בתוכו תשובות אשר הן כתובות מראש במיוחד בשבילכם. לבסוך, נבקש להסב את תשומת לבכם אל האפשרות ליצור קשר עם המייל של החברה בעזרת יצירת פנייה אינטרנטית.

התקשרות במייל להמשך תקשורת נוחה

כתובת המייל של אקסטרה ממברס היא ExtraMembers@tabar.org.il באשר טוב לדעת כי המייל פנו לחלוטין למספר פניות גדול ולשימוש בכול ימות השבוע ושעות היממה. אתם יכולים לשלוח פנייה מהירה מהמייל האישי שלכם ואנשי החברה יחזרו אליכם עם תשובה תוך מספר ימים.
יש להבין מהו המקרה בו אתם נמצאים, אם אתם צריכים והכחה מסוימת הרי שתצטרכו להוסיף מסמכים ותמונות הקשורים למקרה שלכם. בכול מקרה, ההמלצה שלנו היא להשתמש במייל ככלי תקשורת בסיסי מתוך הבנה שהוא זמין ומהיר. אם אכן אתם לא מקבלים מענה תוכלו להשתמש בכיל תקשורת אחרים. בכול מקרה, המייל הוא בטוח ואמין כך שאין צורך מלפחד מהלכניס בו פרטים אישיים.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות אקסטרה ממברס

האם אקסטרה ממברס זמין לפניות בעזרת רשתות חברתיות?

טוב לדעת כי החברה מחזיקה דף פייסבור בכתובת https://www.facebook.com/exstramembers/. תוכלו להיכנס אל האתר בכול עת ולקבל עדכונים על החברה. בנוסף ניתן לפנות אליהם בעזרת שימוש בשירות ההודעות של רשת חברתית זאת.

אילו מסמכים אצטרך למען קבלת החזר

הכול תלוי במקרה שלכם. לרוב תצטרכו פשוט קבלה על רכישה ותעודת זהות. אלו הם מסמכים לזיהוי ובעזרתם תוכלו להגיע לאפשרות טובה יותר לאורך זמן. נסו את הדבר כעת.

כדאי לדעת לפני פנייה לשירות לקוחות אקסטרה ממברס

אקסטרה ממברס תמשיך לפעול במיוחד בשבילכם על מנת שתקבלו כמה ששיותר הטבות והנחות על רכישות במקומות כאלו ואחרים. תוכלו לשפר את השירות שאתם מקבלים מהחברה בעזרת פעילות בצורה הבאה. 

  1. שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס קיים כאן בשבילכם במספר דרכים. אך יש להבין כי לא תמיד הוא יהיה פנוי לאורך זמן. כך עליכם להחליט כיצד לפעול ולהיות מודעים לכך שלעיתים תחכו כמות זמן מסוימת עד לקבלת התשובה. היערכות מראש, הצטדייות במסמכים ונתונים והבנה על מנ תרצו לדבר יוכלו לחסוך לכם זמן יקר משיחות הטלפון הבאות.
  2. אקסטרה ממברס היא חברה הפועלת אל מול כמות גדולה של לקוחות. שימוש חוזר באחת מדרכי התקשורת יכול להיראות לכם נוח. השתמשו בכהמ דברים עד שתמצאו את המתאים לכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אקסטרה ממברס (Extra Members), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אקסטרה ממברס (Extra Members), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אקסטרה ממברס (Extra Members), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.