נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אקספדיה (Expedia)

>>
>>
שירות לקוחות אקספדיה (Expedia) טלפון

אקספדיה.com הוא חלק מקבוצת אקספדיה, מטריה הכוללת סוכני נסיעות מקוונים אחרים (OTA) כמו Orbitz , Travelocity, trivago, וקומץ פלטפורמות להזמנת נסיעות

צור קשר שירות לקוחות אקספדיה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אקספדיה (Expedia)

צור קשר שירות לקוחות אקספדיה

טלפון של שירות הלקוחות של אקספדיה (Expedia)

מספר הטלפון הינו: 

1-800-397-3342

צור קשר באתר של אקספדיה (Expedia)

כתובת האתר הינה

https://www.expedia.com/

אקספדיה טלפון 1-800-397-3342

אקספדיה היא סוכנות נסיעות המציעה טיסות ושירותי נסיעות אחרים. אקספדיה נוסדה ב-1996 על ידי ריץ' ברטון, שהוא גם המייסד של זילו, ודארה חוסרובשאהי, שכיום היא מנכ"לית אובר. החברה הייתה רווחית מאז 2002 והונפקה בשנת 1999. בשנת 2018, אקספדיה הגיעה לשווי שוק של 14 מיליארד דולר. נכון ליום 31 בדצמבר 2017, מעסיקה החברה סך של 1,859 עובדים. Expedia מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. החברה נוסדה על ידי מייסד שותף של מיקרוסופט, פול אלן, והמנהלת לשעבר של מיקרוסופט, דארה כוסרובשהי, בשנת 1996 כשירות לסוכני נסיעות. היא החלה כחברה בת של מיקרוסופט ופוצלה ב-2005. היא ממוקמת כעת בבלוויו, וושינגטון.

מדוע אקספדיה טלפון כל כך מומלצת?

סביר להניח שמטיילים תכופים יודעים שיש משהו טוב יותר מטיול חלומי – טיול חלומי שהזמנתם במחיר מציאה. ישנן דרכים לחסוך כסף בנסיעות. אתם יכולים לממש נקודות של מלונות וחברות תעופה, או לנצל עסקאות נסיעות של הרגע האחרון, כדי להזכיר כמה. והזמנה דרך סוכנויות נסיעות מקוונות של צד שלישי כמו למשל – אקספדיה טלפון יכולה לפעמים להניב חיסכון גדול במיוחד. מעבר למבצעים בלבד, ל-אקספדיה יש מסנני חיפוש חזקים המקלים על מציאת החופשה המושלמת שלכם. זה מייעל את רכישת ביטוח הנסיעות, שיכול להיות חשוב במיוחד לנסיעות בימים אלה. בנוסף, תכנית Expedia Rewards מזכה אתכם בנקודות לתשלום עבור הזמנות עתידיות. וכעת נבין מדוע אקספדיה טלפון כל כך מומלצת:

  1. Expedia יש מבצעים תכופים, מבצעי נסיעות ברגע האחרון והנחות חבילות – יש מבצעים ב-Expedia בשפע, בין אם מדובר בהנחות צרור ובין אם מדובר במבצע. חבילה – מרכיב עיקרי בהזמנת נסיעות ב-Expedia הוא הנוהג של צרור, שבו אתם יכולים לצפות לחסכון נוסף עבור הזמנת יותר ממוצר אחד (לדוגמה – טיסה ומלון, או כרטיס מלון ואטרקציה) בעסקה אחת. אקספדיה טלפון טוענת שנוסעים בממוצע חוסכים עד עשרה אחוזים על ידי שילוב טיסה ומלון. היתרון בהזמנת נסיעות דרך אקספדיה טלפון היא שתבחרו את בית המלון, את כרטיס הטיסה ואת השכרת הרכב שלכם בשלבים נפרדים בתהליך. זה מקל לסמן את הדף ולהשוות את העלות של פריטים אלה ב-Expedia לעומת העלות באתר הישיר של החברה.

  2. תכניות תשלום של אקספדיה טלפון – אם אינכם רוצים לשלם עבור כל הטיול שלכם בזמן ההזמנה, אקספדיה טלפון מאפשרת לכם לבצע תשלומים קטנים יותר באמצעות Affirm, שהוא שירות המציע הלוואות לטווח קצר לרכישות מקוונות. אם תאושר על ידי Affirm, תוכלו לשלם עבור הטיול שלכם בתשלומים חודשיים.

  3. מבצעים (ומבצעים של הרגע האחרון) – שניים מהדפים שכיף לסמן ולבדוק מעת לעת הם דף המבצעים של אקספדיה טלפון ודף המבצעים של הרגע האחרון של אקספדיה טלפון. שניהם נוטים להציע שילוב אקלקטי של עסקאות נסיעות, החל ממוטלים זולים בעיירות זעירות ועד לאתרי נופש מפוארים ביעדי תיירות מרכזיים. ראינו מבצעים של עד שבעים אחוזי הנחה. ימי הנחה אחרים – ביוני, בשנת 2021, אקספדיה טלפון אירחה את שבוע הנסיעות הראשון אי פעם ב-Expedia, שהציע חיסכון של עד שישים אחוזים. ואם עשיתם קניות במהלך שבוע ההודיה 2021, הייתם מוצאים מבצעים של שלושים אחוזים הנחה לאורך כל הבלאק פריידי ועד לסייבר מאנדיי.

מה הן הסיבות לצרוך את השירותים של אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון?

תכנון נסיעות יכול להיות מהנה מאוד, אך זה לא אומר שזה תמיד קל. ללא הכלים הנכונים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם כמה עשרות כרטיסיות דפדפן עמוקות ומוצפות לחלוטין מהאופן שבו לעטוף את המוח שלכם סביב תפירת הטיול הגדול הבא שלכם. החדשות הטובות הן שהכלים הנכונים נמצאים במרחק קליק אחד בלבד. אנחנו נמצאים כעת בתהליך של מיפוי של מסע מורכב עם כמה חברים – ארבעה אנשים, ערים מרובות ומספר דרכי תחבורה. הורדנו את התחבורה ומוכנים להתמודד עם החלק של המלון בחוויה. אפילו כמומחי תכנון נסיעות בתום לב, התהליך הזה – במיוחד כשהוא כולל הזמנת חדרים עבור אחרים – עדיין יכול להיות קצת קוצני. לכן אנו ממשיכים להיות אסירי תודה על כך שהזמנה דרך אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון מפשטת את התהליך בכך שהיא מאפשרת למצוא ולהזמין את המלון שלנו בקלות, כל זאת תוך הבטחה שאנו מקבלים את המבצעים הטובים ביותר הזמינים. אם אתם לא מכירים את היתרונות של הזמנה דרך אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון, הנה שלוש סיבות מדוע כדאי לכם לצרוך את השירותים של אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון:

  1. קַלוּת – אם עברתם תהליך של הזמנת מלונות מרובים דרך אתר האינטרנט של כל נכס, אתם יודעים כמה זמן זה יכול לקחת כדי להזין את כל המידע שלכם במספר אתרים. מדאיג יותר הוא שפרטי כרטיס האשראי והמידע האישי שלכם מאוחסנים בכמה אתרים. עם אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון, אתם יכולים לשמור בצורה מאובטחת את פרטי התשלום שלכם פעם אחת בלבד ולהשתמש במידע זה כדי להזמין את כל הנסיעות שלכם בתחנה אחת בלבד. מעבר לפשטות והאבטחה של קיום פרטי התשלום שלכם במקום אחד בלבד, יש לכם גישה לביקורות המלונות המאומתות של אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון על מנת שתדעו שהאנשים שחולקים את החוויות שלהם באמת שהו בנכסים שהם בדקו.

  2. בחירה – כל היתרונות של הזמנה דרך אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון יהיו חסרות משמעות אם לא הייתה לכם גישה לנכסים הטובים ביותר. החדשות הטובות הן שעם יותר ממאתיים ושמונים אלף נכסי מלונות ייחודיים באתר com, אתם גם יכולים להיות בטוחים שהנכסים שאתם הכי מתעניינים בהם (ואפילו כמה שלא הייתם מגלים אחרת) נמצאים כולם במקום אחד. הקלות של הזמנה דרך אתר אינטרנט בודד, הבטחה שאתה מקבלים את המחיר הטוב ביותר, והבטחה שיש לכם גישה למלונות שברצונכם להזמין הופכים את השימוש ב- Expedia.com לפריצה לנסיעות בתום לב. בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול גדול, אנו מציעים לכם לייעל את התהליך על ידי שימוש ב-Expedia באופן הזה שתוכלו לדלג על כאבי הראש ופשוט להתמקד בחלק המהנה.

  3. מחיר – אף אחד לא רוצה לשלם יותר ממה שהוא צריך עבור מלון, אבל השגת המחיר הטוב ביותר פירושה היסטורית בדיקה של עשרות אתרים כדי להשוות מחירים, וגם אז לא יכולתם להיות בטוחים שלא פספסתם עסקה טובה יותר. זה המקום שבו הכוח של אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון יכול לחסוך לך כסף. חברי אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון מקבלים גישה לחבילה של הטבות עוצמתיות, כולל Unreal Deals – עסקאות החבילות הטובות ביותר ביום היוצאות משדה התעופה הביתי שלכם – עם חיסכון גדול כמו מאה אחוזי הנחה על טיסות או מלונות.
    אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון מנהלת משא ומתן על עסקאות יוצאות דופן עם שותפי מלונות ברחבי העולם כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחירים הטובים ביותר האפשריים. ואם אתה חברים ב-Expedia+, אתם למעשה מקבלים התחייבות למחיר הטוב ביותר של אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון שמעניקה לכם חמישים דולר אם תמצאו תעריף זול יותר באינטרנט תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. למרות שאנחנו יודעים שאנו יכולים לצפות לקבל את תעריפי המלונות הטובים ביותר בעת ביצוע הזמנה דרך אקספדיה ישראל שירות לקוחות טלפון, עדיין אנו עדיין מעבירים את אתר הנסיעות בקצב שלו. לדוגמה, באבטחת מלונות לטיול הקרוב שלנו, אימתנו שכל הנכסים המשויכים למותג מלונות מרכזי היו זולים משמעותית ב-Expedia מאשר היו דרך האתרים הפרטיים של הנכסים.

מדוע כל כך הרבה אנשים ממליצים על אקספדיה טלפון?

אקספדיה טלפון מספקת למטיילים דרך נוחה למצוא תעריפים זולים לטיסות. משתמשים יכולים לחפש ולהזמין טיסות במהירות דרך אקספדיה טלפון, לעתים קרובות במחירים נמוכים יותר מחברות התעופה. והנה מדוע כל כך הרבה אנשים ממליצים על אקספדיה טלפון:

  • אתם יכולים למצוא מבצעים של הרגע האחרון – אם אתם מטיילים באופן ספונטני, ללא ספק היה לכם חלק ניכר מהבעיות בהזמנת טיסות וטיולים זולים ברגע האחרון. לפעמים, התוכניות של הרגע האחרון אומרות להקריב כמה היבטים של החופשה שלכם בשם הספונטניות וההרפתקאות. אך, כפי שהזמן והניסיון ללא ספק לימדו, אתם עדיין יכולים לתכנן טיולים מדהימים כאשר אתם מזמינים ברגע האחרון. אקספדיה טלפון מנסה לעשות את זה אפילו יותר קל עם מבצעי הרגע האחרון שלהם. Expedia מציעה מבצעים וחיסכון מיוחדים עבור טיסות, מלונות וחבילות שהוזמנו בשבועיים הקרובים. חיסכון של הרגע האחרון חל אפילו על השכרות נופש ואתרי נופש הכול כלול. חפשו את סימן ההנחה הירוק מעל המחיר ללילה כדי לראות אילו מבצעים זמינים ברגע האחרון.

  • זה נוח – אקספדיה טלפון היא סוכנות נסיעות מקוונת, מהראשונות מסוגה. עם כל כך הרבה שנים בעסק, וכל כך הרבה סוכנויות נסיעות מקוונות אחרות להתחרות בהן, כמו פרייסליין, אין זה מפתיע שהם למדו דבר או שניים על מה שעובד. אקספדיה טלפון שואבת נתונים ממקורות רבים ומציגה למשתמשים תצוגה ברורה של טיסות הזמינות מכמה חברות תעופה בו זמנית, משמע – תוכלו להשוות במהירות תעריפים בין טיסה בכיוון אחד לניו יורק עם יונייטד ואמריקן איירליינס. כמו כן, היא מציעה שלל מסננים, מה שמקל על צמצום האפשרויות שלכם בהתבסס על התעופה, מספר העצירות, זמני הטיסה ואפילו אם ניתן להחזיר טיסה. בנוסף לכך, אקספדיה טלפון מציעה תאריכים גמישים, תפריט נפתח שימושי המאפשר לכם לבדוק מחירים לתאריכים שלושה ימים לפני ושלושה ימים לאחר תאריכי הנסיעה שבחרתם. עבור אלה עם לוח זמנים גמיש יותר, זו דרך נחמדה לבדוק חיסכון אפשרי שעשוי להיות זמין אם הם יתאימו את הטיול בכמה ימים. תכונת התאריכים הגמישים של Expedia עוזרת לנוסעים למצוא את היום הזול ביותר לנסיעה.

  • אקספדיה טלפון מציעה ביטוח נסיעות – אקספדיה טלפון מאפשרת למטיילים לרכוש ביטוח נסיעות לכל ההיבטים של הטיול שלהם. ביטוח הטיול מכסה הכול, החל מטיסות אקספדיה ועד הפלגות אקספדיה ועד, ובכן, הבנתם את הרעיון. טיסות אקספדיה טלפון מגיעות עם שתי אפשרויות ביטוח שונות – תכנית ביטול הטיסות כוללת כיסוי לטיסות פנים, למעט אלסקה והוואי. תכנית הגנת הטיסה מספקת כיסוי לטיסות בינלאומיות וטיסות להוואי ולאלסקה. לפעמים, שקט נפשי בכל הנוגע למה-אם של העתיד מועיל. ובמיוחד אם אתם מזמינים חבילת נופש, נוח שכל פרטי הטיול והכיסוי הביטוחי שלכם יהיו נגישים בקלות במקום אחד.

  • אקספדיה טלפון מציעה יותר מסתם טיסות – הנוחות של Expedia אינה מוגבלת לכלי חיפוש הטיסות החלקים שלה. האתר הוא חנות אחת לכל חלק בחוויית הטיול. חיפושי Expedia מכסים הכול, כמו למשל – לינה, השכרת רכב, חבילות נופש והפלגות. אתם יכולים אפילו להשתמש ב-Expedia כדי לחפש סיורים ופעילויות ביעד שלכם. נוסעים יכולים להשתמש בתוצאות החיפוש של Expedia כדי למצוא דילים על טיסות, הזמנות מלונות, השכרת רכב ועוד. בדומה למנוע החיפוש של אקספדיה לטיסות, כלי החיפוש פשוטים וקלים לשימוש, עם מסננים כדי לנשל פריטים שאינם מתאימים לצרכים שלך. ונניח שהטיול הבא שלכם דורש יותר מסתם טיסה. במקרה כזה, חבילות Expedia יכולות לעזור לצבור חיסכון על ידי הנחה של כל ההוצאות שלך יחד. לכן, אם אתם רוצים להשיג טיסה, להזמין חדר במלון זול ולמלא את מסלול הטיול שלכם בפעילויות מהנות, אתם יכולים לעשות הכול – ולעקוב אחר הכול – תחת קורת גג אחת.

  • יש לה תכניות תשלום – כאשר אתם נמצאים עד הברכיים בתכנון הטיול, עלויות הנסיעה מתחילות להצטבר. אם אתם לא רוצים להפיל כמה אלפי ₪ בטיול הבא שלכם בבת אחת, אנחנו לא מאשימים אתכם. למרבה המזל, אקספדיה טלפון מציעה תכניות תשלום חודשיות על מנת לעזור לכם לפזר את עלויות הנסיעה שלכם לתשלומים קטנים יותר וניתנים לניהול.

  • זה עשוי להיות זול יותר – הנסיעות יקרות. זו הסיבה שכל דבר שיכול לעזור לאמת למטיילים לחסוך כסף הוא עצום. במקום להזמין ישירות דרך התעופה, ביצוע זה דרך אקספדיה טלפון יכול לחסוך למטיילים כסף. במקרים רבים, אקספדיה טלפון יכולה להציע כרטיסי טיסה זולים יותר מחברות התעופה. מכיוון ששירותי צד שלישי מקבלים לרוב הנחה בכמות גדולה, הם יכולים למכור את עסקאות הטיסה שלהם בפחות ממחירי הכרטיסים הממוצעים.

  • אתם יכולים להשתמש בנקודות – בתור אחד ה-OTAs הגדולים בעסק, נופתע אם אקספדיה טלפון לא תציע לחבריה תכנית נאמנות. אבל אל חשש, תכנית Expedia Rewards אכן קיימת, והיא יכולה לעזור לכם לצבור נקודות ולחסוך כסף בנסיעות. לא צריך הרבה כדי להתחיל עם תכנית Expedia Rewards. הצעד הראשון הוא יצירת חשבון בחינם להצטרפות. בנוסף לצבור נקודות Expedia עם כל טיסה שנרכשת דרך האתר, אתה מרוויח עוד יותר על ידי הזמנת בתי המלון, השכרת רכבים, הפלגות, חבילות נופש ופעילויות. לאחר מכן תוכל להסתובב ולהשתמש בנקודות אלה של Expedia Rewards בעת הזמנת נסיעות נוספות, כולל טיסות. ההנחות של Expedia Rewards כוללות מחירי חברים מיוחדים, כמו עשרה אחוזי הנחה על מבצעים וגישה VIP למלונות נבחרים.
    בנוסף, חברי כסף וזהב בתוכנית Expedia Rewards יכולים ליהנות גם מהטבות כמו ארוחת בוקר חינם, זיכויים לספא, שדרוגי חדרים ועוד. Expedia Rewards מספקת את המבצעים הטובים ביותר, החל מנקודות כפולות ועד שדרוגי חדרים בחינם ונכסי גישת Image Cre זה: Expedia אתה יכול גם לצבור נקודות ומיילים עם כל תוכנית נוסע מתמיד של תעופה או כרטיס אשראי תגמול נסיעות כדי למקסם את התגמולים שלך. זה אומר שאתם עדיין יכולים לזכות באשראי עבור טיסות שהוזמנו עם אקספדיה טלפון ולצבור נקודות נאמנות על רכישות מסוימות עם חברות תעופה בהן אתם משתמשים לעתים קרובות לנסיעות.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מדיקס
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות מדיקס טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדיקס דף הבית מדיקס הינו המרכז לרפואת ספורט, אורתופדיה ופיזיותרפיה הגדול בישראל . מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות profit בית שמש טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של profit בית שמש דף הבית פרופיט, רשת מועדוני ה-low cost הראשונה והגדולה בישראל, הביאה את מהפכת המחירים לחדרי הכושר,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אקספדיה (Expedia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אקספדיה (Expedia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אקספדיה (Expedia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אקספדיה (Expedia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אקספדיה (Expedia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אקספדיה (Expedia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.