נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אקס בוקס (Xbox)

>>
>>
שירות לקוחות אקס בוקס (Xbox) טלפון

Xbox היא קונסולת המשחקים הראשונה של מיקרוסופט אשר יצאה לשוק ב-15 בנובמבר 2001 בארצות הברית.

צור קשר שירות לקוחות אקס בוקס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אקס בוקס (Xbox)

צור קשר שירות לקוחות אקס בוקס

טלפון של שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox)

מספר הטלפון הינו:

1-809-213326

זמינים בשעות ובימים:
 א'-ה' בין השעות 9:00-17:30.

צור קשר באתר של אקס בוקס (Xbox)

כתובת האתר הינה:

https://www.xbox.com/he-IL

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox)

שם דף הפייסבוק הינו:

Xbox Israel – אקסבוקס ישראל

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

xbox

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

אקס בוקס-Xbox Israel

בקצרה על אקס-בוקס

מי לא שמע על אקס-בוקס, פלטפורמת הגיימינג של ענקית התוכנה והמחשבים מייקרוסופט, העולם מחולק לשניים, מעריצי אקס-בוקס, והחצי השני לא נחשב. מייקרוסופט היא החברה המתאימה והמושלמת ביותר ביצירת גיימינג, מתוקף היותה התוכנה והמחשבים הגדולה בעולם, יש בבעלותה את כל הידע והיכולות הגבוהות ביותר ליצירת עולם וירטואלי, עולם מושלם של גיימינג. היכולת של מייקרוסופט ליצור עולם כל כך אמיתי, עשיר, צבעוני, וחי של מציאות מדומה, הוא פנומנלי. אקס-בוקס הוא השם שענקית התוכנה נתנה לעולם שירותי הגיימינג שבבעלותה.

קונסולות המשחק של אקס בוקס עברו מהפכות ושדרוגים רבים המהלך השנים, החל מהאקס בוקס הראשון שהושק בשנת 2001, דרך האקס בוקס 360 שהחליף אותו בשנת 2005, ועוד רבים עד אשר כיום יש את האקס בוקס סדרת S, שעומד בראש צמרת קונסולות המשחק הטובות בעולם.

מיקרוסופט אקס-בוקס מעבר לכך שהיא מאפשרת שימוש בקונסולות משחק הטובות בעולם, היא גם מאפשרת חיבור לעולם של ספריית משחקים עצומה בגודלה, ובתוכה מאות משחקים אשר פותחו על ידי המוחות המבריקים ביותר בתעשייה, אשר מטרתם היחידה היא ליצור עבור לקוחות החברה, את המשחקים הטובים ביותר הקיימים בשוק.

דרך פלטפורמת אקס-בוקס ניתן לשחק עם חברים משחקי אונליין רבי משתתפים, לזכות בתחרויות, לנצח אתגרים, לחוות חוויות מסעירות חושים, ולשים את עצמכם במקום הראשון בעולם הגיימינג המטורף.

בנוסף ניתן לרכוש מנוי שנתי המאפשר כניסה לספריית המשחקים העצומה ולהנות מכל המשחקים החינמיים שיש לאקס בוקס להציע לחבריה.

יצירת קשר אקס-בוקס שירות לקוחות

אם ברצונכם להצטרף לחברי אקס-בוקס, ולהתחדש בקונסולה חדשה, ניתן לעשות זאת דרך רכישה בכל אחד מהסניפים העובדים בשיתוף פעולה עם מייקרוסופט ישראל, אם ברצונכם ליצור קשר עבור תמיכה ושירות לקוחות של אקס-בוקס ישראל, ניתן לעשות זאת דרך כניסה לאתר לדף יצירת קשר, עם פרטי המשתמש שלכם וליצור קשר טלפוני או בהודעה עבור הפנייה הרלוונטית עבורכם.

ניתן להיכנס אל דף יצירת הקשר שבאתר על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://support.xbox.com/he-IL/contact-us .

זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני הינו בימים א-ה בין השעות 09:00-17:30 .

ימי שישי וערבי חג מוקד שירות הלקוחות סגור.

מוקד שירות הצ'אט של אקס בוקס ישראל פתוח 24 שעות בימים שני עד ראשון.

אתר אינטרנט – אקס-בוקס

כל חברי אקס בוקס חייבים להירשם באתר אקס בוקס כדי להפעיל את קונסולת המשחקים, וכדי לקבל עזרה בעת שיוצרים קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

ניתן לבקר באתר האינטרנט דרך לחיצה על הלינק הבא https://www.xbox.com/he-IL/ .

באתר אקס-בוקס תוכלו לגשת לכל התכנים, ולקבל את כל המידע הנחוץ, בין אם מדובר בקבלת עזרה טכנית בהתקנה, או ביצירת קשר עם שירות הלקוחות.

באתר תמצאו את כל מוצרי אקס-בוקס, את קונסולות המשחק החדשות, את רשימת המשחקים הכוללת בתוכה את כל המשחקים החדשים שיצאו לאחרונה, מידע ואפשרות להצטרף למנויי ספריית המשחקים העצומה, רשימת החנויות דרכם ניתן לרכוש אונליין את מוצרי אקס-בוקס, ועוד מידע רב ושימושי.

בנוסף קיימת באתר גם האופציה לקבל מידע עבור שירותים אחרים של מייקרוסופט כגון מידע עבור סקייפ, אאוטלוק, אפליקציות ועוד.

שאלות ותשובות על אקס בוקס שירות לקוחות

שאלה: איך אני יוצר קשר כדי לקבל תמיכה טכנית עבור התקנת מוצר?

תשובה: נכנסים לאתר עם הפרופיל שלכם ויוצרים קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אקס-בוקס, שימו לב שקיים הרבה מידע באתר על התקנות, פתרון תקלות ועוד, אז ודאו לפני שאתם יוצרים קשר, שעברתם על כל המידע הרלוונטי ורק לאחר מכן אם לא הסתדרתם, צרו קשר עם שירות הלקוחות.

שאלה: איך אני נרשם לספריית המשחקים של אקס-בוקס?

תשובה: צרו קשר דרך דף מנויי ספריית המשחקים שבכתובת https://www.xbox.com/he-IL/xbox-game-pass . ניתן ליצור מנוי אונליין דרך האתר.

שאלה: איך אני יוצר קשר עם שכחתי את הסיסמה שלי?

תשובה: במידה ואבדתם את הסיסמה, יש לשחזר אותה. ניתן לעשות זאת דרך דף שחזור הסיסמה בקישור הבא – https://support.xbox.com/he-IL/help/account-profile/manage-account/lost-password-solution .

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אקס בוקס (Xbox)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אקס בוקס (Xbox), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אקס בוקס (Xbox), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אקס בוקס (Xbox), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.