נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארונות ריביירה (Riviera)

>>
>>
שירות לקוחות ארונות ריביירה (Riviera) טלפון

ריביירה היא חברה ישראלית וותיקה ויציבה, החברה הוקמה בשנות ה-70. צוות החברה מונה בעלי מקצוע מיומנים בתחומם המלווים את הלקוח לאורך כל הדרך. החברה מעמידה צוות מקצועי המעניק שירות מוקפד לאדריכלים ולמעצבי פנים המעוניינים לשלב ארונות יוקרה בחללים השונים ומספקת מפרט טכני ואישור תכניות לביצוע.

צור קשר שירות לקוחות ריביירה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ארונות ריביירה (Riviera)

צור קשר שירות לקוחות ריביירה

טלפון של שירות הלקוחות של ארונות ריביירה (Riviera)

מספר הטלפון הינו:  

09-8301200

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

סניף בני ברק- 077-2305173

סניף ראשון לציון- 077-2305174

סניף ירושלים-077-2305175

סניף רעננה- 077-2305176

סניף פתח תקווה- 077-2305177

סניף נתניה- 077-2305178

צור קשר באתר של ארונות ריביירה (Riviera)

כתובת האתר הינה:

https://www.riviera.co.il/

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של ריביירה: 

בקצרה על ארונות ריביירה

ארונות ריביירה היא חברה מובילה לייצור ארונות ללקוחות פרטיים ועסקיים. החברה מספקת ארונות בעיצוב אישי ובהתאמה לצרכי הלקוח והיא ידועה באיכות הגבוהה של מוצריה ובעמידותם לאורך השנים. אדריכלים ומעצבי פנים רבים בוחרים בה לספק ארונות ללקוחותיהם והיא גם ספקית של ארונות למגוון תוכניות טלוויזיה, ביניהן האח הגדול. לחברה שבעה סניפים בפריסה ארצית והיא מציעה ללקוחותיה הובלה והרכבה בכל חלקי הארץ.

מוצרי החברה של ריביירה ארונות

הארונות של ריביירה מתהדרים בעיצוב נקי וחדשני ועם זאת מספקים פתרונות אחסון יצירתיים ברחבי הבית. בקטלוג המוצרים של החברה ניתן למצוא ארונות הזזה ופתיחה המתאימים לחדרי שינה וחדרי ילדים, מערכות קיר ומזנונים המתאימים לחדרי משרד ולסלונים, ארונות מרחפים המעניקים מראה נקי ועתידני, ואף ארונות משרבייה המוסיפים נופח ייחודי ואותנטי לחדרים בהם הם מוצבים. בנוסף, החברה מעצבת גם חדרי ארונות בעיצוב אישי ולאחרונה השיקה קולקציית היי אנד עם המעצב דניאל חסון שפונה לקהל מבוסס המעוניין להוסיף לעיצוב הבית ארונות בגימור איכותי ובעיצוב בלתי מתפשר. הארונות של ריביירה הם תוצרת הארץ, ומשלבים עיצוב מדויק עם חומרי גלם איכותיים. מלבד פתרון אחסון, הם מסייעים ללקוחות לנצל את המרחב ולדייק בהתאמה לצרכי האחסון שלהם, וכך תורמים לבית מסודר. ארונות ריביירה מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות השומרות על תנועת דלתות חלקה בארונות הזזה עם מסילה, בולמי זעזועים לארונות פתיחה, ואיטום איכותי נגד אבק במגוון הארונות, הנחוץ במיוחד במדינה כמו ישראל.

שירות לקוחות ארונות ריביירה

מלבד איכות המוצרים, ארונות ריביירה שמה לה למטרה לספק ללקוחותיה שירות לקוחות איכותי לאחר רכישת ארונות, מתוך ידיעה והבנה שהמוצרים של החברה מלווים את הלקוחות שנים רבות. ניתן ליצור קשר עם החברה במספר ערוצים. בחיוג למספר שירות לקוחות ארונות ריביירה טלפון 09-8301200, פעיל מוקד נציגי השירות של החברה בימים ראשון עד חמישי מהשעה שמונה בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. בימי שישי וערבי חג המוקד אינו פעיל. בנוסף, ניתן לפנות לשירות באמצעות הודעות ביישומון (אפליקציה) ווטסאפ, בטלפון 054-9333350. שירות לקוחות ארונות ריביירה בווטסאפ פועל באותן שעות כמו המוקד הטלפוני. ניתן לפנות לחברה גם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת www.riviera.co.il , שם ניתן למלא טופס מקוון עם פרטי התקשרות ונציגי החברה יחזרו אליכם בכל שאלה או פניה. גם לקוחות חדשים יכולים לפנות באמצעות הערוצים האלה ולקבוע פגישת ייעוץ או עיצוב כדי להתחיל תהליך קניית ארונות עם החברה.

סניפי החברה של ארונות ריביירה

לארונות ריביירה סניפים בשבע ערים ברחבי הארץ. בבני ברק, הסניף נמצא במתחם דן דיזיין סנטר המתמחה בחנויות עיצוב. בראשון לציון סניף ארונות ריביירה ממוקם במרכז הישראלי לריהוט כדי לתת ללקוח חווית קניה מא' עד ת'. בירושלים סניף ריביירה נמצא במתחם DCITY, וברעננה באזור התעשייה. בפתח תקווה סניף ארונות ריביירה ממוקם באזור התעשייה סגולה, ובנתניה באזור התעשייה פולג. כתובות מדויקות של סניפי ריביירה אפשר למצוא באתר החברה בכתובת www.riviera.co.il וכך גם את שעות הפעילות. סניפי החברה פתוחים כל יום מלבד שבת, וסגורים גם במוצש.  

שירות וליווי ללקוחות ריביירה

ארונות ריביירה מייצרים ומספקים ארונות מאז שנות השבעים של המאה העשרים. בחברה עובדים מעצבים, אדריכלים ונגרים, והיא משתייכת לאיגוד תעשיות הריהוט הישראלי ולהתאחדות התעשיינים בישראל. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי ייעוץ ועיצוב, ליווי בתכונון ארונות, מערכות קיר, חדרי ארונות וויטרינות. החברה מספקת גם את ההתקנה בבית הלקוח כך שהיא יכולה לשמור על הסטדרנט הגבוה החל משלב התכנון ועד שלב ההתקנה הסופי. מלבד זאת, אנשי המקצוע המובילים בריביירה מציעים שירותים מקצועיים של יעוץ גם לאדריכלים ומעצבי פנים שמשלבים בעיצוב שלהם את הארונות האיכותיים של ריביירה. צוות ארונות ריביירה לא רק מלווה את שלב העצוב, אלא גם מספק מפרט טכני ומסייע באישורים לתוכניות ביצוע.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ארונות ריביירה (Riviera)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ארונות ריביירה (Riviera) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ארונות ריביירה (Riviera). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ארונות ריביירה (Riviera), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ארונות ריביירה (Riviera), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ארונות ריביירה (Riviera), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.