נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אריסטון (Ariston)

>>
>>
שירות לקוחות אריסטון (Ariston) טלפון

אריסטון- אתר של מוצרי חשמל הזולים ביותר

צור קשר שירות לקוחות אריסטון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אריסטון (Ariston)

צור קשר שירות לקוחות אריסטון

צור קשר באתר של אריסטון (Ariston)

כתובת האתר הינה

https://www.ariston.com/

בקצרה על אריסטון מוצרי חשמל

אריסטון הוא מותג על בענף מוצרי החשמל לבית, אריסטון הינה חברה בינלאומית אשר הוקמה על ידי מר אריסטייד מרלוני בשנת 1930, באיטליה. החברה החלה את דרכה ביצור כיריים, מערכות מים וגז, ובשנת 1960 זכתה בפרס מצפן הזהב הנחשב ביותר בענף, עבור מכונת הכביסה ותנור מהפכני שיוצרו על ידי אריסטון.

 עם הזמן החברה התפתחה והפכה להיות מספר אחת באיטליה, וכיום אריסטון הינה חלק מהחברות השולטות בענף, ביצור גלובלי אדיר המגלגל מחזור כספי של מעל ל20 מיליארד דולר כל שנה, ומעסיק מעל ל90 אלף עובדים ברחבי העולם.

באריסטון מייחסים את הצלחת המותג בכך שהם נצמדים לערכים המובילים באדיקות. ערכי החברה הינם שירות לקוחות המכיל בתוכו טיפול מסור, אמפתיה ונאמנות חסרת פשרות, תוך כדי יצרנות המוכיחה ביצועים ללא רבב ועיצוב אותנטי ולא מתחנף.

באריסטון דואגים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות על מנת לדעת איך לשפר ולהתייעל לפי הצרכים החשובים של לקוחות החברה.

בישראל ניתן להשיג את מוצרי החשמל וביניהם את התנורים של אריסטון בנקודות מכירה ובאתרי האינטרנט השונים.

אריסטון – יצירת קשר עם שירות לקוחות

אם אתם מאלו המעוניינים במוצרי חשמל ובתנורים איכותיים, אם חשוב לכם לדעת שמאחורי מכשיר החשמל שלכם עומד גוף אמין ומקצועי עם ניסיון עשיר של מעל ל90 שנה בתחום, אז אריסטון תנורים זה בדיוק המותג שתרצו לקבל עליו עוד פרטים ובמידה והתרשמתם לטובה, אף תרצו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ולשמוע מהם דרך מי אתם תוכלו לרכוש את מוצר החשמל לבית.

ניתן ליצור קשר עם הנהלת אריסטון העולמית דרך פרטי יצירת הקשר הבאים:

  1. דרך מספר הטלפון למוקד השירות העולמי במספר הבא tel: +18002747866 , שימו לב שזמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינם בימים ראשון – שבת, בין השעות 09:00-18:00 .
  2. ניתן גם לשלוח מייל לשירות הלקוחות של אריסטון דרך כניסה אל דף שירות הלקוחות שבאתר, הנמצא בקישור הבא https://www.ariston.com/en-me/support/ .
  3. המעוניינים ביצירת קשר עם הנהלת אריסטון השייכת למדינה ספציפית, ניתן למצוא רשימה של כל המדינות הנותנות שירות עבור מוצרי אריסטון, בקישור הבא – https://www.ariston.com/ . שימו לב שיש ללחוץ על האזור הגיאוגרפי בו הנכם מעוניינים לקבל שירות.

אריסטון – אתר אינטרנט לקבלת שירות לקוחות

אם ברצונכם לקבל מידע בהרחבה על כלל המוצרים והשירותים של אריסטון, לקרוא את המידע הקיים על הדגמים החדשים של תנורי אריסון או לקבל את כל הדרכים הקיימות ליצירת קשר עם כל אחד מסניפי אריסטון העולמית, תוכלו לבקר באתר אריסטון העולמית, שם תמצאו קישור לאתרי האינטרנט השונים של החברה בהתאם למדינת היעד המועדפת עליכם.

ניתן להיכנס לאתר דרך לחיצה על הקישור הבא https://www.ariston.com/ .

שאלות ששואלים את שירות לקוחות אריסטון

שאלה: איך אני יוצר קשר עם הנהלת אריסטון במזרח התיכון?

תשובה: למעוניינים ביצירת קשר עם סניף אריסטון במזרח התיכון, יכולים לעשות זאת דרך ביקור באתר על ידי כניסה אל הקישור הבא https://www.ariston.com/en-me/ .

שאלה: קניתי מוצר לפני הרבה שנים, נגמרה האחריות, אבל הייתי רוצה ליצור קשר כדי לקבל פרטים האם ניתן לחדש אחריות, איך ניתן ליצור קשר עמכם?

תשובה: יש ליצור קשר עם הסניף בו נרכש מוצר החשמל המדובר, במידה ופרטי יצירת הקשר אינם קיימים, יש למצוא אותם על ידי כניסה אל אתר אריסטון העולמית, לחיצה על מדינת היעד שלכם, ומעבר לאתר האינטרנט הרצוי בו תמצאו את פרטי יצירת הקשר הרלוונטיים עבורכם.

שאלה: אני לא מוצא איך ליצור קשר עם הסניף הרצוי ולא מסתדר עם האתר, איך תוכלו לעזור לי?

תשובה: במידה ואינכם מסתדרים, רצוי לשלוח מייל אל אריסטון ובו הפרטים שלכם, ופרטי הבקשה לעזרה שבה אתם מעוניינים. ניתן לשלול מייל אל כתובת המייל שלנו ב info@ariston.global .

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אניפט
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות אניפט טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אניפט דף הבית אניפט -רשת חנויות לחיות מחמד הגדולה והמובילה בישראל ובמחירים שווים במיוחד. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. קניתי בעבר מדיח כלים בזמן שח.י. יבאה את אריסטון, המוצר טוב אולם היבואן לא מייצג אותם יותר ולכן לא מצליח למצוא חלק חילוף. לא ממליץ עקב כך לקנות מוצר שלא ניתן לקבל עליו שרות לאורך שנים מיבואן בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אריסטון (Ariston)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אריסטון (Ariston) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אריסטון (Ariston). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אריסטון (Ariston), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אריסטון (Ariston), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אריסטון (Ariston), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.