נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארמקס (Aramex)

>>
>>
שירות לקוחות ארמקס (Aramex) טלפון

ארמקס, ענקית הלוגיסטיקה השילוח והבלדרות הבינ"ל אשר בסיסה באיחוד האמירויות ערב והנסחרת בבורסה של דובאי, בחרה באוריין כשותפתה וכנציגתה בישראל ובכך מביאה הלכה לידי מעשה את הסכמי השלום

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ארמקס (Aramex)

צור קשר שירות לקוחות ארמקס
צור קשר שירות לקוחות ארמקס

צור קשר באתר של ארמקס (Aramex)

כתובת האתר הינה:

https://www.aramex.com/il/en

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex)

שם דף הפייסבוק הינו:

Aramex

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

aramex

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Aramex

הטוויטר של שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex)

חשבון הטוויטר הינו:

Aramex

Aramex היא לוגיסטיקה המספקת שירותי שליחויות והובלה. יש לה מגוון רחב של פתרונות שילוח ומשלוחים, הכוללים משלוחים מהירים, קבועים בזמן ובאותו יום. החברה מציעה גם מספר שירותי ערך מוסף כגון אחסנה, עמילות מכס ומטען אווירי. Aramex נוסדה בשנת 1978 על ידי פאדי גנדור בעמאן, ירדן. כיום מטה החברה נמצא בדובאי. המייסד של Aramex הוא פאדי גנדור שהקים את החברה ב-1978 עם רכב אחד בלבד בבירת ירדן עמאן.

החברה סיפקה בתחילה שירותי שילוח ואספקה לפני שהתרחבה להציע שירותים לוגיסטיים אחרים כולל אחסנה ועמילות מכס. בשנת 1983 קיבלה Aramex את הרישיון העולמי הראשון שלה על ידי מינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב לספק הובלת מטען אווירי ליעדים בינלאומיים מחוץ לאזור המזרח התיכון. ב-2004 היא הפכה לאחריות ציבורית בבעלות משקיעים בבורסת עמאן Aramex  היא לוגיסטיקה ותחבורה עולמית המספקת שירותים ליותר מ-220 מדינות.Aramex  הוקמה בשנת 1977 על ידי פאיד חסן בעמאן, ירדן. בתחילה נקראה החברה Arab Express Carriers ולאחר מכן שונה שמה ל-Aramex.  החברה הפכה לחברה בת של האחזקות דובאי, Emirates Post Group, ב-2003.

מה הסיבות להשתמש בשירותים של ארמקס טלפון?

בעולם המהיר של היום שבו המהירות היא מעל הכול, שירות משלוחים סטנדרטי לא תמיד יעשה את העבודה. שירות שליחויות של ארמקס טלפון יכול להתערב ולספק פתרון הרבה יותר מהיר ואמין מאשר "דואר חלזונות" מיושן או אפשרויות משלוח איטיות אחרות שנמשכות שלושה עד חמישה ימים. שירות שליחויות הוא בדרך כלל חברה בבעלות פרטית המתמחה באיסוף מדלת לדלת ומשלוח חבילות בהתראה קצרה. דוגמאות לעסקים וארגונים המסתמכים על שליחים כוללים מרפאות ובתי חולים להובלת דגימות רפואיות, משרדי עורכי דין בעת משלוח מסמכים משפטיים חיוניים וחברות אספקת רכב שחייבות לשלוח חלקים באופן מידי כדי לענות על דרישות הלקוחות. קיימות סיבות רבות להשתמש בשירותים של ארמקס טלפון בפעילות העסקית שלכם, כדלקמן:

  • שימור לקוחות מוגבר – הלקוחות שלכם ייהנו מהשילוב של משלוחים בזמן, טיפול מקצועי, עלויות משלוח נמוכות יותר ושירות אמין יותר שתוכל לספק תוך כדי שימוש בשירות שליחים. שביעות רצון מוגברת זו יכולה להגביר את הנאמנות ולאפשר לכם לשמור על עסקים נוספים. כמו כן, אתם יכולים להשיג יתרון תחרותי המאפשר לכם למשוך יותר לקוחות ולהצמיח את העסק שלכם.

  • מהירות – שכירת שירותי ארמקס טלפון היא בדרך כלל הדרך המהירה ביותר להשיג חבילה מנקודה א' לנקודה ב'. חברות רבות מציעות שירותי משלוח באותו יום – השליח יגיע למשרד, למפעל, למרפאה, לחנות או לכל מקום אחר כדי לאסוף את הפריט שלכם ומיד להעביר אותו ליעדו. תהליך זה חוסך זמן יקר ומעניק לעסק שלכם יתרון תחרותי. במצבים הכוללים משלוח רפואי דחוף, שירות שליחים יכול אפילו להציל חיים.

  • אחריות מופחתת – שירות שליחויות מכובד כמו של ארמקס טלפון נושא ביטוח המגן עליכם אם הסחורה שלכם ניזוקה בזמן ההעברה. אי שימוש בנהגים פנימיים או אחזקת צי רכב גם מקטין את חשיפת האחריות שלכם. לא תצטרכו לדאוג על עובדי החברה שגורמים לתאונות תוך כדי משלוחים שיכולים להעלות את עלויות הביטוח שלכם ואולי לגרום לתביעה יקרה.

  • משלוחים מתוזמנים – האם אי פעם חוויתם חוויה מטרידה שלא ידעתם מתי הנהג יגיע לקחת חבילה חשובה? שירות שליחויות מקומי כשל ארמקס טלפון מציע את הגמישות לתזמן זמני איסוף ואספקה ספציפיים באמצעות הקמת מסלולים קבועים. זה מושלם לארגונים שמבצעים משלוחים חוזרים לאותם מיקומים באותו זמן. לא עוד להסתובב ברצפה או להסתכל מבעד לחלון ולחפש סימנים של משאית, או לדאוג אם חבילה הגיעה ללקוח שלכם בזמן. שליחים רבים יכולים אפילו להגדיר לוחות זמנים הכוללים שירות לאחר שעות העבודה, סוף שבוע וחגים.

  • גישה לשירותי תמיכה – חברות רבות המציעות משלוח שליחים הן גופי הובלה בשירות מלא שיכולים לתמוך בעסק שלכם בדרכים אחרות. חלקן, כמו לדוגמה – ארמקס טלפון מספקות פתרונות לוגיסטיים שמוסיפים ערך לרשת ההפצה שלכם. הן עשויות גם להציע מתקני אחסנה כדי לסייע בטיפול ובאחסון הסחורה שלכם. איחוד שירותים אלה עם ישות אחת מספק נוחות וחיסכון בעלויות ויכול להגביר את היעילות התפעולית של העסק שלכם.

  • שירות אמין – מכיוון שרוב שירותי השליחויות הם מקומיים או אזוריים, כדוגמת – ארמקס טלפון אתם יכולים להיות עם שקט נפשי להתמודד עם חברה שאתם סומכים עליה. שליחים על פי רוב מכירים היטב את האזור ומבינים את צרכי המשלוח הייחודיים של העסק או הארגון שלכם. אם אי פעם יש בעיה עם משלוח, אתם יכולים לפנות למישהו בקרבת מקום שיכול לטפל בבעיה באופן מידי. אתם לא תמיד יכולים לומר את אותו הדבר על פעולות משלוח חבילות גדולות יותר לאומיות ובין לאומיות.

  • מפנה משאבים – יתרון נוסף של שירותי ארמקס טלפון הוא שהם מאפשרים לחברות להתמקד במה שהן עושות הכי טוב – לנהל את העסק שלהן. בהיותו שלוחה של העסק שלכם, שליח צד שלישי מסיר את הנטל מכתפיכם ומאפשר לכם להקדיש יותר מכוח העבודה שלכם למשימות אחרות. העברת תהליך האספקה למומחה יכולה גם להגביר את היעילות ולתרום להורדת עלויות התפעול. הלקוחות שלך יעריכו את המקצועיות ששירות שליחים מסור מספק.

  • אבטחה – שליחים מציעים שירות משלוחים ישיר, מה שמפחית את הסיכוי שהפריט היקר שלכם ילך לאיבוד במעבר. פחות שלבים בתהליך המשלוח גם מפחיתים את הסיכון לנזק לסחורה שבירה עקב טיפול יתר. מכיוון שרוב השליחים משרתים קהל לקוחות קטן ומוכר, המוניטין שלהם בקהילה העסקית המקומית חשוב. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהשליח שלכם יישם את אמצעי הבטיחות והאבטחה המחמירים ביותר כדי להגן על החבילות היקרות שלכם.

  • פחות הגבלות גודל וסוג חבילה – האם עליכם לשלוח חפצים גדולים במיוחד או בעלי צורה יוצאת דופן? בעוד שמובילים סטנדרטיים רבים וגדולים יותר עשויים לסרב לבצע משלוחים אלה, הם בדרך כלל לא מהווים בעיה עבור ארמקס טלפון. רבים מתמחים בטיפול בחבילות לא סטנדרטיות שהן מעבר לתחום של חברות אחרות. הם יודעים לטפל בסחורות הללו בבטחה ולהבטיח שהם מגיעים ליעדם בזמן ובמקשה אחת.

  • חיסכון בעלויות – נמאס לכם מהמחירים המופקעים שגובות חברות משלוחים? הדבר שונה עם ארמקס טלפון. שליחים יכולים לספק חלופה חסכונית יותר. מכיוון שלעסקים קטנים יותר יש הוצאות תפעול נמוכות יותר, הם יכולים לרוב לספק את הסחורה שלך בפחות כסף. תוכל גם להפיק תועלת מעבודה עם חברה מקומית שיכולה להציע אפשרויות תמחור גמישות יותר בהתבסס על הצרכים הייחודיים שלכם. האמינות של של ארמקס טלפון יכולה לעזור לכם למנוע אובדן עסק עקב שירות משלוחים לקוי.

מה טיב השירותים שמספקת ארמקס טלפון?

משרדי רפואה עשויים להזדקק למשלוח תרופות. המדבירים עשויים להזדקק למסירת כימיקלים לצורך הדברת מזיקים. יש אינספור מטרות לשירות ארמקס טלפון. שירותי שליחים הפכו פופולריים יותר ויותר בעידן זה של קניות מקוונות ותקשורת גלובלית. במילים פשוטות, שליחים מאפשרים לכם לשלוח או לקבל חבילה ממקום אחד לאחר. בדיוק כמו הדואר, רק מהר יותר ומדי פעם עם תקני אבטחה גבוהים יותר. ארמקס טלפון מקבלת תשלומים מאובטחים. לעתים קרובות היא יוצרת שותפות עם מותגים וחברות. זה מאפשר למותג להבטיח משלוח מהיר ומאובטח של כל חבילה, ממכתב בודד ועד לחבילה מסורבלת. שימושי במיוחד להשתמש בשירות שליחים כאשר אתה צריך משלוח מהיר. הם גם בחירה מצוינת עבור שירותי שילוח בינלאומיים. לא משנה מה הצרכים שלך, שירות שליחים יכול לבוא עם כמה יתרונות רציניים.

במה מצטיינת ארמקס טלפון?

להלן הנתונים שבהם מצטיינת ארמקס טלפון:

  • שירות מותאם אישית – ככל שהצוות קטן יותר, השירות שתקבל יהיה מותאם יותר. זה חל היטב על שירותי שליחים. לעתים קרובות הם מסוגלים לספק שירות טוב יותר ולהקדיש את הזמן לבדיקת הצעות מותאמות עבורך.
  • שירותי שליחים באמת מצטיינים בתחום המהירות; בין אם מדובר במשלוח לאותו יום או בחבילה שחייבת להגיע בשעה הקרובה, שירותי שליחים יכולים לגרום לזה לקרות. הם יכולים להיות הרבה יותר זריזים מחברות גדולות יותר, מה שיכול להיות ברכה עצומה כאשר הזמן הוא המהות. הם גם זמינים לעתים קרובות 24/7, ביום או בלילה, כלומר אין עיכובים בהמתנה לפתיחת עסקים בבוקר.

  • בטחון ובטיחות – בעידן המודרני, זה כבר לא רק מידע רגיש שצריך להגיע במהירות. כל דבר, החל מקניית מזון ועד לבדיקות סמים ותוצאות עבודת מעבדה ניתן לשלוח באותו היום, כך שלדעת שהחבילה תגיע בשלום ובבטחה יש חשיבות עליונה. זה משהו ששירותי שליחים יכולים לספק בקלות, ובשל האופי האחד על אחד של משלוחים מסוג זה, יש גם סיכוי נמוך בהרבה לשברים.

  • עלויות – העלויות הן משמעותיות, ושירותי שליחים יכולים להיות סבירים יותר משל הדואר, במיוחד עבור משלוחים בגודל קטן יותר וחד פעמי. סוגים אלו של שליחים ערוכים למשלוחים מותאמים ולכן מתומחרים בהתאם.

  • מהימנות – אחד החלקים הטובים ביותר בשימוש בשליחים של ארמקס טלפון הוא האמינות שלה. עם רוב חברות השליחויות המשתמשות בטכנולוגיית GPS כדי לעקוב אחר המשלוחים, אתם יכולים לראות את החבילה שלכם בתנועה ממקור ראשון ולציין את מועד האספקה. השירות מתבצע על ידי צוות מיומן במיוחד, הווה אומר – אמון הוא דבר מובן מאליו.

איך בעצם תצרו קשר עם ארמקס טלפון?

כך בעצם תצרו קשר עם ארמקס טלפון – כתובת האתר הינה – https://www.aramex.com/il/en.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות פלסאון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלסאון טלפון דף הבית לפלסאון מגוון רחב של פריטים במגוון תחומים, הכוללים מחברים לצנרת פוליאתילן ופי וי סי. עיקר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

9 תגובות

  1. שרות גרוע.ולא אמין.
    המוצר שוחרר מהמכס לפני שבועו
    ועדיין לא הגיע
    חוצפה

  2. פשוט לא הגיע מתל אביב כבר 10 ימים ואין תשובה במייל או עדכון של המישלוח גרוע!!!

  3. שרות גרוע
    המשלוח היגיע לתא לפני חודש
    אין עם מי לדבר!
    כתבתי לא זון לא לשלוח דרכם!
    חוצפה

  4. שרות גרוע!
    המשלוח הגיע לפני חודש לתא
    אין תגובה
    כתבתי לא זון לא לשלוח דרכם
    בושה!

  5. אין לגרוע מזכות
    יש הסכמה אין טלפון לנציג טלפוני חי אין פקס אין אין אם מי לדבר וגם אז אתה שלוח מאייל לא חוזרים
    פניתי דרך בפייסוק יש אם אמרו זה נמצה בתל אביב אבל אין פרטים
    גם במנוע החיפוש גם אם אתה רושם את מספר החבילה רשום תל אביב מוכן לאיסוף הלקוח אין יוטר פרטים

  6. מהגרועים שיש. יש מספר הזמנות מאמזון – לקח להן פחות מיומיים לצאת מחוץ לארה"ב, אבל אז נתקעו בצד שלכם בישראל במשך יותר משבוע.

  7. ביזיון של שירות, אין מענה טלפוני, לא עונים למייל; שירות זוועה !
    ,

  8. שירות גרוע ביותר. השליח הגיע לבניין וזמזם בדלת הראשית, פתחנו לו את הדלת והמתנו שיעלה לדירה רק לגלות שהוא פשוט נעלם ועדכן באתר של אמאזון שלא הייתי זמינה. שזה שקר מוחלט

  9. קטסטרופה. הזמנתי ספר לימוד איטלקית מאמזון. הגיע לארץ לפני חודש.ומאז…כלום. חברה פח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ארמקס (Aramex)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ארמקס (Aramex), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ארמקס (Aramex), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ארמקס (Aramex), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.