נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארקיע (Arkia)

>>
>>
שירות לקוחות ארקיע (Arkia) טלפון
צור קשר שירות לקוחות ארקיע

קווי תעופה ישראליים בע"מ היא התעופה הפנים-ארצית הקטנה ביותר בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ארקיע (Arkia)

צור קשר שירות לקוחות ארקיע

טלפון של שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia)

מספר הטלפון הינו:  

5758*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 

ליצירת קשר בווצאפ- 036903712

מייל של שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia)

כתובת המייל הינה:

click_chief@arkia.co.il

צור קשר באתר של ארקיע (Arkia)

כתובת האתר הינה:

https://www.arkia.co.il/

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia)

שם דף הפייסבוק הינו:

ארקיע

ארקיע היא התעופה השניה בגודלה בישראל.היא מפעילה טיסות פנים הפועלות בין נמל התעופה בן גוריון לבין נמל התעופה רמון באילת, וכן טיסות בינלאומיות לעשרות יעדים מסביב לעולם. ארקיע מציעה ללקוחותיה גם טיולים מאורגנים, חבילות נופש שכוללות טיסה ומלון בארץ ובחו"ל, חבילות טוס וסע הכוללות השכרת רכב בחו"ל, טיסות שכר ליעדים בחו"ל וגם מבצעי דקה 90. בין יעדי ארקיע ניתן למצוא את רומא, ברצלונה, דובאי, איי סיישל, טיביליסי, בודפשט, פראג, איי יוון ועוד. ניתן לפנות לארקיע טיסות בטלפון *5758.

הזמנת טיסות ארקיע

ישנן מגוון דרכים להזמין טיסה בהתעופה ארקיע. ניתן לפנות לארקיע הזמנות טלפון *5758 ולדבר עם נציג אנושי אשר יסייע להזמין את הטיסה הרצויה. במקרה זה התשלום מתבצע בטלפון, והנציג יבקש את פרטי האשראי והדרכון במידה והטיסה היא לחו"ל. מוקד ההזמנות בטלפון זמין בימים ראשון עד חמישי, משעה תשע בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. בנוסף, ניתן לבצע הזמנת טיסה או חבילת נופש באתר ארקיע בכתובת www.arkia.co.il. מלבד בטלפון ארקיע זמינה גם בווטסאפ, שם ניתן לדבר עם נציג בשעות פעילות המוקד ולקבל מידע ושירות. על מנת לקבל שירות בווטסאפ יש לכתוב לארקיע במספר 03-6903712.

בעיות בהזמנה באתר של ארקיע

לקוחות שנתקלו בבעיות במהלך ההזמנה באתר יכולים לפנות יכולים לפנות למוקד ארקיע להזמנות בטלפון *5758 ולקבל שירות מנציג. על מנת לקבל תמיכה בתהליך הרכישה באתר ניתן לפנות לארקיע מס' טלפון 03-6903712 בווטסאפ, ונציג יוכל לסייע ולהבין היכן נתקלתם בבעיה בתהליך הרכישה באתר.

יצירת קשר במקרי קיצון

לקוחות שצריכים ליצור קשר עם ארקיע במקרים בהם אבדה להם הכבודה, התבטלה טיסה, ומקרי חירום אחרים, יכולים לפנות לארקיע חירום טלפון 03-6903712 בווטסאפ, ונציגי החברה יענו בשעות הפעילות. גם במקרה שבו מודיעה ארקיע על ביטול טיסה, יש אפשרות לדבר עם הנציגים במספר זה.

ארקיע לאילת

ארקיע הוקמה כהתעופה לטיסות פנימיות בישראל, ושמה הראשון היה אילתה, עד ששונה בשנת 1950. אם כך, העיר אילת טבועה בהיסטוריה הפרטית, העסקית והמסחרית של ארקיע. טיסות לאילת בארקיע יוצאות באופן סדיר מספר פעמים בשבוע ואפשר לרכוש כרטיסי ארקיע לאילת במגוון דרכים. טיסות ארקיע לאילת ניתן לרכוש בהזמנה בטלפון *5758. בנוסף, ניתן לקנות כרטיסים באתר ארקיע בכתובת www.arkia.co.il. ניתן להתקשר לארקיע אילת טלפון 08-6384802.

ארקיע שירות לקוחות

שירות הלקוחות של ארקיע פעיל גם בפניה דרך אתר ארקיע, וגם בווטסאפ במספר 03-6903712. ארקיע שירות לקוחות טלפון *5758 מספק שירות ללקוחות החברה גם בשלב ההזמנה וגם בשלב הטיסה. נציגי ארקיע ישמחו לענות על שאלות, לסייע בהושבה והוספת כבודה במידת הצורך או בשינוי או ביטול הזמנה. לארקיע שירות לקוחות הפעיל 24 שעות אליו ניתן לפנות בווטסאפ במספר 03-6903712.

בנוסף, לקוחות המעוניינים להתלונן על איש צוות או חוויה לא נעימה בעת טיסת ארקיע או קבלת שירות מהחברה, יכולים לפנות לשירות הלקוחות גם באמצעות טופס פניה באתר או באמצעות דואר לכתובת של ארקיע: ארקיע – מחלקת שירות לקוחות, ת.ד 39301, תל אביב 6139201.

לארקיע משרדים הממוקמים ברחוב לח"י בבני ברק. על מנת ליצור קשר עם סניף זה יש להתקשר לארקיע משרדים טלפון 03-6909673.

ארקיע לדובאי

עם חתימת הסכמי אברהם, ארקיע היתה מהראשונות להפעיל טיסות ישירות בין ישראל לאיחוד האמירויות. דובאי הפכה במהרה ליעד מועדף על ישראלים רבים, וטיסות החברה ליעד מלאות באופן תדיר. הטיסה לדובאי נמשכת 3 שעות בלבד והעיר מסבירת פנים לתיירים המחפשים חוויות מסוגים שונים. כדי לנסוע לדובאי עם ארקיע, נוסעים ישראלים לא צריכים להוציא ויזה או אשרת כניסה כדי להיכנס לדובאי, וארקיע לא מבקשת מנוסעיה להציג ויזה לדובאי. ניתן לברר את נושא הויזה לדובאי בארקיע בטלפון *5758.

ארקיע שדה דב

במשך שנים רבות פעילותה המרכזית של ארקיע היתה מנמל התעופה שדה דב לנמל אילת ולנמל עובדה. ארקיע הפעילה גם טיסות מנמל התעופה בן גוריון, אך בסיס האם שלה היה שדה דב. ארקיע שדה דב היתה שם דבר והיה ניתן להזמין טיסות ישירות מתל אביב לאילת דרך ארקיע שדה דב. עם סגירת שדה דב במרץ 2019, ארקיע העבירה את כל הפעילות שלה לנמל התעופה בן גוריון, והיום לא ניתן להשיג את ארקיע שדה דב בטלפון.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אתוסיה לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות אתוסיה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אתוסיה דף הבית אתוסיה מציעה מגוון רחב של אפשרויות. קיימים לה כמה סניפים באזור המרכז. מבט מהיר על

קרא עוד »

ביקורות על החברה

10 תגובות

  1. שירות ויחס מתחת לכל ביקורת אני לא מוכן לטוס עם החברה הזו יותר
    פקיד ארקיע בבן גריון חוצפן אין לו תשובות
    לא נמצא בעמדה שלו יותר מ 20 דקות הייתי חייב להמתין לו
    אני בן אדם נכה מסתובב עם קביים וחגורת גב
    לא היה מוכן לעזור לי בשום דרך
    מבקש מישהו מהאחראים שיתקשר אליי

  2. התאכזבתי קשות מחב' ארקיע. מנהלים את העיצומים שלהם על גב הלקוחות שלהם. עצוב שכך נראיפ פניה של טיסה ישראלית. לא אטס אתם יותר

  3. תודעת שירות לקחות על הפנים , לא ניתן להשיג אין מענה ואין עם מי לדבר .

  4. אישתי נפגעה ברגל במטוס ארקיע בטיסה חזרה לבלגרד לישראל ובארקיע מתעלמים ביקשנו את הדו״ח של הדיילת והם סרבו הדו״ח דרוש לנו להגשת תביעה על הרשלנות של ארקיע

  5. ציון 0
    חברה פח, לא ניתן להגיע לשירות לקוחות.
    אין תקציב למענה אנושי, מסכנים.
    לא לטוס אתם

  6. ארקיע בושה וחרפה איך חברה שמתעללת בלקוחותיה קיימת -לא פלא כך ניראת מדינת ישראל 2023 בושה וחרפה אחרי שעשקו אות גנבו אותי רימו אותי לא נותרה לי ברירה ולעבור לתביעה משפטית ולפנות לתקשורת

    1. ביטלתי טיול לארמניה עקב המלחמה. הביטול קיבל את אישור ארקיע בשיחה עם נציג החברה ועם חיוב של 100 שקל לכל נוסע. הנציג התחייב להחזר כספי תוך 21 ימי עבודה. מאז אני שולח מיילים ופקסים ומנסה בטלפון אין מענה בשום דרך כמובן שחשבוני לא זוכה עד היום.

  7. אין כלל שרות, אי אפשר לדבר איתם בטלפון.
    חברה עם השרות הגרוע ביותר.
    ביטלו לי את הטיסה ולא מחזירים את הכסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ארקיע (Arkia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ארקיע (Arkia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ארקיע (Arkia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ארקיע (Arkia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.