נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באוקנכט (Bauknecht)

>>
>>
שירות לקוחות באוקנכט (Bauknecht) טלפון

באוקנכט (Bauknecht) היא חברה המייצרת מוצרי חשמל לבית ולמטבח.

צור קשר שירות לקוחות בוקנכט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

צור קשר שירות לקוחות בוקנכט

טלפון של שירות הלקוחות של באוקנכט (Bauknecht)

מספר הטלפון הינו:

1700723333

זמינים בשעות וימים

א'-ה': 9:00-17:00 | ו': 9:30-13:00

מייל של שירות הלקוחות של באוקנכט (Bauknecht)

כתובת המייל הינה:

cell-tec@cell-tec.co.il

צור קשר באתר של באוקנכט (Bauknecht)

כתובת האתר הינה:

https://www.bauknecht.eu/

באוקנכט (Bauknecht) היא אחת מיצרניות מוצרי החשמל הגדולה והמובילה בעולם. באוקנכט היא חברה גרמנית, שקיימת מאז תחילת המאה ה-20 בגרמניה, והיא מייצרת מוצרי חשמל ביתיים כמו מקררים, מכונות כביסה, מייבשים, כיריים גז וחשמליים, מדיחי כלים ומוצרים רבים נוספים. מוצרי חברה באוקנכט זוכים לביקורות מעולות בקרב לקוחות החברה וטכנאים גם יחד, והיא ידועה באיכות ובאמינות של מוצרי החשמל שלה. בישראל, מוצרי באוקנכט מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי ניופאן, שגם מספקת אחריות רשמית למוצרי באוקנכט. ניתן לרכוש את מוצרי באוקנכט ברשתות מוצרי חשמל רבות בישראל, וביניהם א.ל.מ, סבוי ועוד. באתרי האינטרנט של רשתות מוצרי החשמל הללו ניתן ללמוד על מוצרי באוקנכט, לקבל את מפרט המוצר, וללמוד על היעילות האנרגטית של המוצר.

שירות לקוחות באוקנכט – דרכי יצירת קשר

באוקנכט מספקת ללקוחותיה שירות לקוחות בישראל באמצעות "שירות מרום", שהיא שירות הטכנאים הרשמי של באוקנכט. באוקנכט לא מספקת שירות לקוחות באופן ישיר בישראל, אלא רק דרך רשתות מוצרי החשמל או דרך שירות הטכנאים הרשמי "שירות מרום". לקוחות שרכשו מוצרים של באוקנכט ונתקלו בתקלה באחד מהמוצרים, יכולים להזמין טכנאי מוסמך מטעם באוקנכט (של "שירות מרום") כדי לטפל במוצר ולפתור את התקלה. שירות הטכנאים מגיע לבית הלקוח, משתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד, ומספק אחריות רשמית לתיקון מוצרי החברה לתקופה של שלושה חודשים. "שירות מרום" עושה שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד כדי לוודא שהמוצר החשמלי ממשיך לתפקד כראוי, ונשמר לאורך זמן רב, הרבה אחרי תום תקופת האחריות.

  1. עם "שירות מרום" ניתן ליצר קשר כדי לקבל שירות לקוחות למוצרי באוקנכט במספר הטלפון 072-3969531. באמצעות שירות הלקוחות של באוקנכט ניתן ללמוד על ההסכמה הייחודית והמקצועית שניתנה לטכנאים של "שירות מרום", המספקים את השירות בפועל ללקוחות באוקנכט. כל אחד מטכנאי "שירות מרום" הוא בעל ותק רב בטיפול בתקלות של מוצרי החשמל של באוקנכט.

  2. שירות הלקוחות של באוקנכט דרך "שירות מרום" עושה שימוש רק בחלקי חילוף מקוריים, ולא בחלקי חילוף גנריים אשר עשויים לפגוע באופן פעולת המוצר. כדי ליצור קשר עם שירות לקוחות באוקנכט (דרך "שירות מרום") ניתן גם להשאיר פרטים בטופס פנייה מקוונת באתר האינטרנט של "שירות מרום" בכתובת www.marom-serv.co.il. לאחר השארת הפרטים נציג של "שירות מרום" יחזור אליכם באמצעות שיחת טלפון כדי לתאם מתן שירות למוצרי באוקנכט.

  3. המוקד הטלפוני של שירות לקוחות באוקנכט (דרך "שירות מרום") פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות באוקנכט גם באמצעות דואר אלקטרוני של "שירות מרום" בכתובת cr@c-serv.co.il או בפקס מספר 074-7222743. ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות באוקנכט (באמצעות "שירות מרום") במגוון נושאים, ביניהם, תאום שירות למוצר שיש בו תקלה, תיאום התקנה של מוצר חשמלי חדש, הדרכה בנוגע למוצרי החשמל של באוקנכט, בירור תוקף האחריות והיקף האחריות, רכישת חלקי חילוף מקוריים למוצרי באוקנכט, בירור מידע על שעות ואופן אספקת מוצרי החשמל של באוקנכט ועוד.

קטלוג מקוון ופרטים על המוצרים של באוקנכט

באתר האינטרנט של ניופאן, המשווקת הרשמית של מוצרי באוקנכט, בכתובת www.newpanoutlet.co.il, קיים קטלוג מקוון ובו פרטים רבים על כל אחד ממוצרי החברה הנמכרים בישראל. לקוחות הגולשים באתר האינטרנט יכולים להיכנס למגוון הקטגוריות השונות ולקרוא פרטים טכניים על כל מוצר כמו נפח, גודל, מידע על צריכת האנרגיה, דירוג הרעש, והפונקציות השונות של כל מכשיר. בקטלוג גם ניתן להיכנס ולראות באיזו חנות ברחבי הארץ ניתן לרכוש את המוצר החשמלי.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של באוקנכט (Bauknecht)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של באוקנכט (Bauknecht) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של באוקנכט (Bauknecht). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של באוקנכט (Bauknecht), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של באוקנכט (Bauknecht), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של באוקנכט (Bauknecht), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.