נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בוקינג (Booking)

>>
>>
שירות לקוחות בוקינג (Booking) טלפון
בוקינג שירות לקוחות לוגו

בוקינג (Booking) הוא אתר להזמנת מקומות לינה לרבות מלונות, דירות ואתרי נופש.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בוקינג (Booking)

בוקינג שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של בוקינג (Booking)

מספר הטלפון הינו:  

 1-809-213036

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של בוקינג (Booking)

כתובת המייל הינה:

 customer.service@booking.com

צור קשר באתר של בוקינג (Booking)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3zMJEQq

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בוקינג (Booking)

שם דף הפייסבוק הינו:

Booking.com

רשימת טלפונים נוספים של בוקינג שירות לקוחות

  1. אתר בוקינג טלפון 1-809-213-036
  2. בוקינג טלפון 1-809-213-036
  3. בוקינג אילת טלפון 1-809-213-036
  4. בוקינג בארץ טלפון 1-809-213-036
  5. בוקינג ביטול הזמנה טלפון 1-809-213-036
  6. בוקינג ביטולים טלפון 1-809-213-036
  7. בוקינג ישראל טלפון 1-809-213-036
  8. בוקינג ישראל שירות לקוחות טלפון 1-809-213-036
  9. בוקינג ישראלי טלפון 1-809-213-036
  10. בוקינג להזמנות טלפון 1-809-213-036
  11. בוקינג ליצירת קשר טלפון 1-809-213-036
  12. בוקינג מלונות טלפון 1-809-213-036
  13. בוקינג מס טלפון 1-809-213-036
  14. בוקינג עברית טלפון 1-809-213-036
  15. בוקינג קום טלפון 1-809-213-036
  16. בוקינג שירות לקוחות טלפון 1-809-213-036
  17. בוקינג שירות לקוחות ישראל טלפון 1-809-213-036
  18. משרדי בוקינג תל אביב טלפון 1-809-213-036
  19. שירות לקוחות בוקינג טלפון 1-809-213-036
  20. שירות לקוחות בוקינג בישראל טלפון 1-809-213-036

אודות אתר בוקינג

מה הדרך הראשון שיהיה עליכם לעשות לפני שתזמינו חופשה בחו"ל? אחרי שתסגרו את הטיסה יהיה עליכם לבחור את המלון בו תשהו. בחירת מלון בארץ או בחו"ל היא משימה לא קלה, כזאת שמחייבת אתכם לעשות בדיקה מקיפה. מהסיבה הזאת אתר בוקינג הוא אחד מהאתרים הפופולאריים ביותר בעולם. האתר מרכז הצעות מכל המלונות ומקומות האירוח הקיימים בעיר בה בחרתם לשהות. תוכלו לסנן את מקומות האירוח על פי פרמטרים שונים כדי לדייק את הבחירה עד המקסימום האפשרי.

מה קורה במידה ומתעוררת בעיה עם אחת ההזמנות? בוקינג היא החברה שאחראית לבצע את ההתקשרות מול המלון עצמו. כדי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה יהיה עליכם למצוא אתר בוקינג טלפון לשיחה ישירה. באתר שירות בקליק תמצאו את כל המידע הרלוונטי לכם כדי ליצור קשר עם בוקינג ישירות.

אתר בוקינג – הזמנת בתי מלון

בוקינג הוא אתר של סוכנות נסיעות מקוונת שצברה תאוצה בשנים האחרונות. החברה הוקמה בשנת 1999, נכון להיום באתר החברה ניתן למצוא מעל ל-3 מיליון מלונות במאגרים השונים. המטרה היא שכל אחד יוכל למצוא את המלון הנכון עבורו בהתאם לדרישות שאיתן הוא מגיע. באתר החברה תוכלו לסנן את האפשרויות בהתאם לפרמטרים השונים שחשובים לכם. החופשה המושלמת תהיה חופשה בה אתם מגיעים לבית מלון מושלם. כזה שאולי אפילו יפתיע אתכם ויגרום לכם להתחיל את החופשה ברגל ימים ובאנרגיות יוצאות מן הכלל. בא לכם לשאול את נציגי השירות של בוקינג שאלות? תוכלו לעשות זאת דרך בוקינג ליצירת קשר טלפון 1-809-213-036.

בוקינג שירות לקוחות בטלפון

ישנה בעיה עם אחד המלונות שאותם סגרתם דרך אתר בוקינג? בחלק מהמקרים הבעיה היא לא בבית המלון עצמו. אם ההזמנה מאושרת על ידי בוקינג היא צריכה להיות מועברת לבית המלון. בוקינג היא זאת שאחראית על ביצוע ההזמנה במקום האירוח בו בחרתם לשהות. איך תוכלו לברר מה בדיוק קרה בהתקשרות עם מקום האירוח?

אינכם צריכים לעבוד קשה, סך הכל תצטרכו לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה. תוכלו לעשות זאת דרך האתר או דרך האפליקציה למי מכם שמתמצא בדיגיטל. אך אם אינכם מבינים איך יוצרים קשר עם נציגי החברה באתר או באפליקציה תוכלו לעשות זאת דרך הטלפון. בוקינג טלפון 1-809-213-036 יקשר אתכם באופן ישיר לשירות הלקוחות של החברה.

הזמנה מקוונת באתר בוקינג

בא לכם להזמין חופשה דרך אתר בוקינג? תוכלו לעשות זאת בקלות גם מבלי שיהיה לכם ידע מקיף בתחום. ההזמנה דרך אתר בוקינג לא מסובכת, בו בזמן היא נותנת הטבות והנחות ייחודיות. מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק היטב איזה מלון הכי יתאים לצרכים שלכם. איך תוכלו לראות אילו מלונות נמצאים על הפרק באתר בוקינג? סך הכל מה שנדרש מכם לעשות זה להיכנס לאתר ולהתחיל להזמין.

שאלות ותשובות שלקוחות בוקינג שואלים בדרך כלל את שירות הלקוחות

שאלה: מדוע כדאי להזמין מלונות באתר בוקינג?

תשובה: הסיבה המרכזית שבגללה אנשים מעדיפים להזמין מלונות דרך בוקינג היא הנוחות הרבה. בוקינג שירות לקוחות ישראל טלפון 1-809-213-036 נותן שירות לכל לקוח בכל עניין. אתם מבחינתכם יודעים כי לחיצה אחת בלבד תוכלו למצוא מאות מלונות בכל עיר. מה שאומר שמבחר האפשרויות שניצב לפניכם יהיה עשיר ומגוון.

שאלה: תוך כמה זמן ההזמנה צריכה להיות מאושרת?

תשובה: הזמנה דרך אתר בוקינג צריכה להיות מאושרת על המקום ללא עיכובים. אם ההזמנה לא מאושרת בזמן ככל הנראה שיש סיבה. תוכלו לפנות אל מוקד שירות הלקוחות בטלפון: 1-809-213-036 על מנת לבדוק מה קרה. מרבית ההזמנות מתבצעות באופן מידיי כדי למנוע עיכובים או בעיות שעשויות לסבך אתכם בהמשך.

שאלה: איך תדעו איזה מלון הכי כדאי לבחור?

תשובה: הבחירה בין המלונות השונים היא בידיים שלכם בהתאם לפרמטרים שחשובים לכם. באתר בוקינג תוכלו למצוא תמונות ותיאורים שאמורים לסייע לכם בעת הבחירה. הלכתם לאיבוד? יש לכם שאלות שנוגעות להזמנה מסוימת? בדיוק בשביל זה הקימו את מוקד שירות הלקוחות. שירות לקוחות בוקינג טלפון 1-809-213-036 ישמח לספק לכם תשובה בכל עניין שהוא.

שאלה: מה קורה אם המלון לא מכיר את ההזמנה?

תשובה: יכול להיות מקרה בו תזמינו מלון דרך אתר בוקינג, אך המלון לא יכיר את ההזמנה. במקרה כזה יהיה עליכם לבדוק מה בדיוק קרה באתר בוקינג בכל הנוגע להרשמה לאתר. שיחה עם נציגי השירות של החברה אמורה לעשות את העבודה כמו שצריך. איך תקבלו מענה מהיר? הטלפון של בוקינג ישראל טלפון 1-809-213-036.

מספר טיפים לדעת לפני פניה לשירות הלקוחות של בוקינג לסיום:

  • בעת הזמנת מלון דרך אתר בוקינג כדאי לבחור באופציה של ביטול ההזמנה. אל תשכחו כי תמיד יכולות להיות בעיות שיאלצו אתכם לשנות או לוותר על החופשה. ללא אפשרות ביטול יהיה עליכם לשלם סכומים לא קטנים בגין ביטול ההזמנה אותה רציתם לעשות. בוקינג ביטול הזמנה טלפון 1-809-213-036 שבו תוכלו לעשות את הפעולה.

  • תבחנו היטב את המלונות טרם ההזמנה, כך לא תמצאו את עצמכם עושים בחירה שגויה. לכל מלון באתר בוקינג יש תמונות וגם תיאור שאמורים לתת לכם תמונת מצב מדויקת. כמובן שתוכלו לקרוא גם המלצות או ביקורות של מטיילים שביקרו באותו מלון ויכולים לספר לכם על החוויה שלהם. מי שלא יבחן את המלון לעומק עלול למצוא את עצמו מתחרט בראייה לאחור.

  • בעת רכישה באתר בוקינג תוכלו לצבור הנחות והטבות שיהיו שמורות רק לכם. גם אם בהזמנה הראשונה המחירים נראים מעט גבוהים, בהמשך המחירים אמורים לרדת. רוצים לבדוק כמה עניינים טרם הזמנת החופשה הבאה? מספר בוקינג ליצירת קשר טלפון 1-809-213-036 יסייע לכם להעלים את כל הספקות.

  • באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי מעודכנות לשוחח עם שירות לקוחות בוקינג. בוקינג טלפון הוא אופציה אחת לצד עוד המון אופציות אחרות שאמורות לעזור לכם. כל אחד יבחר את הדרך הנוחה עבורו, זאת שתאפשר לו לשוחח עם הנציגים במהרה. החופשה הקרובה מתקרבת, אל תשכחו לעשות את כל הבדיקה טרם הנסיעה עצמה.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות שמרת הזורע
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות שמרת הזורע טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שמרת הזורע דף הבית שמרת הזרע-מערכות ישיבה, ספות נפתחות, ארונות הזזה, כורסאות, חדרי שינה, חדרי ילדים, ארונות בגדים,

קרא עוד »

ביקורות על החברה

26 תגובות

  1. שירות לקוחות גרוע. חוסר אמינות וחוסר אחריות. חברה לקבלת כספים ללא מתן שירות על תשלום שבוצע. לנסות ליצור קשר לקבלת סיוע משירות הלקוחות זה מבצע בלתי אפשרי. בוקינג ביזיון.

  2. לא עונים להודעה ולא עונים לשיחה . לחזור להוטלס קום !

  3. לצערי הרב, חברה שמכבדת את עצמה מזלזלת בלקוחות שלה.
    אין אפשרות ליצור אתכם קשר.
    מה קורה???
    מאכזב ביותר!!!!!

  4. שירות לוקה בחסר אין עם מי לדבר הטלפון מתנתק ואין אף אחד שיענה

  5. חוסר אמינות והטעיית לקוחות
    לקחו ממני כסף על שירות שלא ניתן לי, בזמן שהייתי בנאפולי באיטליה וחפשתי מלון הקפיצו לי מלונות במבצע בנאפולי ארה"ב, הזמנתי ותוך כמה דקות גיליתי את הטעות ובקשתי לבטל את ההזמנה והם סרבו. שירות מזעזע
    התרחקו מהם!

  6. חרא, זבל, גנבים!!!! חצי חודש לא מחזירים כסף!!!! לא עונים ואין עם מי לדבר!!! מסוכן להזמין מהם!!!

  7. שירות הכי גרוע בעולם .
    לא ניתן להשיג אותם ולא טורחים לענות למיילים
    אין אפשרות להשיג אותם במספרי הטלפון שהם מפרסמים
    חבל

  8. ממתין למעלה משבוע לתגובה מעבר לאוטומט שמודיע שאקבל תגובה תוך 24 שעות.
    לא מגבים אותי כלקוח 15 שנה מול מלון שגבה דמי ביטול שלא כדין.
    תלונה שהגשתי אבדה וכמובן לא קיבלתי תגובה

  9. הזמנתי רכב דרך בוקינג מסיקסט בש"ת גרמניה. לסיקסט לא היה או לא רצו שיהיה הרכב המבוקש ונאלצתי לשלם להם הרבה יותר. כתבתי לבוקינג – אין תשובה אין יכולת התקשרות טלפונית. נורא.

  10. אין מענה במספר הטלפון של שירות לקוחות בוקינג.
    שילמנו כסף על אירוח כשבעצם לא היו חדרים פנויים.ועדיין לא מצליחה לתקשר איתם כדי לקבל את כספי בחזרה
    מאוכזבת ומרגישה חסרת אונים שאין עם מי לדבר

  11. לא מצליחה לתפוס אתכם ולכן ביטלתי הזמנה. יש לכם באג באתר. צרו עימי קשר

  12. חמור בעניי שאני מבקשת לדבר אם מנהל בבוקינג
    ומסרבים להעביר אותי

  13. שרות גרוע ביותר .אי אפשר להשיג אותם .מטורף. לקחו לי כסף לחינם ולא מחזירים

  14. הזמנה למלון GRAND HOTEL בפולידיב בולגריה !!!!!
    מופיע במחיר לחדר450 $ אחרי מילוי פרטי כרטיס האשראי מופיע 489$
    בכניסה ל"הזמנות שלי" מופיע 469$מה קורה כאן!!!!!!!!
    מחכה לתשובה
    תודה

  15. פשוט מתוסכל , מגיע לי החזר על הזמנת רכב, למשך תקופה ובההשכרה לא ראו את ההזמנה ,הובטח לי טלפונית שמבטלים את העסקה ,ואקבל את כספי חזרה ,ואין עם מי לדבר ,פשוט אי אפשר ליצור קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בוקינג (Booking)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בוקינג (Booking) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בוקינג (Booking). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בוקינג (Booking), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בוקינג (Booking), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בוקינג (Booking), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.