נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ביג דיל (Big Deal)

>>
>>
שירות לקוחות ביג דיל (Big Deal) טלפון

ביג דיל הוא אתר של מבצעים למוצרים לבית

צור קשר שירות לקוחות ביג דיל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ביג דיל (Big Deal)

צור קשר שירות לקוחות ביג דיל

טלפון של שירות הלקוחות של ביג דיל (Big Deal)

מספר הטלפון הינו:  

2289*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 

מייל של שירות הלקוחות של ביג דיל (Big Deal)

כתובת המייל הינה:

info@bigdeal.co.il

צור קשר באתר של ביג דיל (Big Deal)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3svUBDB

מידע נוסף על שירות לקוחות ביג דיל טלפון

אם חיפשתם את הטלפון של ביג דיל, אז אנחנו שמחים לבשר לכם שבמיוחד עבורכם דאגנו לרשום את המספר העדכני של החברה. לשירות לקוחות של ביג דיל, ניתן לפנות בטלפון – *2289 או לחילופין במספר, 1900-72-05-68.

מה מחכה לכם באתר הגדול – ביג דיל?

ביג דיל נחשב לאחד האתרים הגדולים והמוכרים אשר מיועד לביצוע קניות אונליין, ומגיע מטעם קבוצת ח.י. באתר, אתם תוכלו למצוא מוצרי אלקטרוניקה וחשמל מתקדמים, תאורות לד, מוצרי תקשורת שונים וכן גם כל מה שקשור לאנרגיה סולארית. הייחודיות של ביג דיל הינה, שהיא מעניקה שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד ותשמח להעניק לכם שירות ומענה בכל רגע באמצעות ביג דיל טלפון החברה שזמין עבור כל הלקוחות החדשים במספר – 1900 – 72 – 0568 או, *2289.

ביג דיל – רשת המבצעים הגדולה של המדינה

אתר "ביג דיל" בנוי בדומה לחנות אינטרנטית רחבה אשר מגיעה עם קטגוריות שונות לבחירתכם ועשויה לשרת קהל רחב של כל האנשים שמתעסקים באלקטרוניקה. החל ממוצרים לבית ולגן, ועד מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, צעצועים ומשחקים, קמפינג ועוד – את כל המוצרים הללו אתם תוכלו למצוא באתר של "ביג דיל" ונראה, שהאתר כבר מזמן הפך לקניון אלקטרוני ענק שניתן בקלות רבה להזמין דרכו מוצרים לבית שלכם או אפילו לבית העסק.

חווית השירות הטובה ביותר בישראל!

ביג דיל נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום השירות והעזרה ללקוחותיה והסיבה לכך, היא כי הם מאמינים שלכל לקוח צריך להתנהג כאילו שמדובר בבן משפחה קרוב ולפיכך, אכפת להם וחשוב מאוד שכל לקוח יצא מרוצה ויקבל את המענה הדרוש. ביג דיל טלפון שירות לקוחות, נמצא באתר ומוכן ליצירת קשר בכל רגע נתון.

האם שירות לקוחות ביג דיל, יכול לסייע לי בבחירת המוצר?

חד משמעית שמי שיהיה אחראי על בחירת המוצר, אלו יהיו אתם בלבד ולא שירות לקוחות שימליץ לכם מה כדאי לקחת. המטרה העיקרית של שירות לקוחות ביג דיל היא, לעזור ללקוחות החברה וכן גם ללקוחות החדשים לקבל את כל הפרטים הדרושים עבור המוצרים שקיימים באתר החברה ולדאוג כי התשלום התבצע והאדם קיבל את הזמנתו.

זאת בדיוק הסיבה שניתן להשיג אותם בשני מספרי טלפון שונים, כדי שתוכלו להגיע אליהם באופן וודאי והמהיר ביותר. ביג דיל טלפון של החברה הינו, *2289 או, 1900-72-05-68.

שירות הלקוחות ערוכים לעזור לכם ולספק עבורכם את כל המידע הדרוש והמקצועי אודות מגוון המוצרים שיש ברשותם. שעות הפעילות שלנו הם: ימים א' – ה' בשעות: 9:00 עד 16:00.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

20 תגובות

  1. שילמתי עבור הזמנה של 2 חולצות ביום 10/02/22 וטרם קיבלתי אותה או הודעה על סטטוס ההזמנה. אני שולח מיילים לביג דיל ולא חוזרים אליי ומתקשר ולא עונים לי במשך עשרות דקות ! פעם אחת ענו לי ותיכף ניתקו את השיחה. שירות גרוע מאוד וזו תהיה הפעם האחרונה שאני רוכש דרך ביג דיל

  2. רכשתי בדצמבר מוצר טלפונים מיילים ומה לא כלום לא עזר אנחנו במרץ 2022 סוף סוף חזרו אלי שהמוצר אזל ויזכו אותי. בדקתי והתברר ששוב חייבו אותי גם על המוצר וגם על המשלוח.זהו גמרתי לרכוש דרכם שירות ואמינות גרועים

  3. שירות זבל. כשמתקשרים השיחה מתנתקת אחרי 20 ד' של המתנה!!!
    לא עונים למייל בכלל וגם לא לפניות באתר.
    אין דרך ליצור קשר!!!!

    היזהרו

  4. שילמתי עבור הזמנה של קפסולות קפה של נספרסו ביום 24.5.2022 טרם קיבלתי אותה או הודעה על סטטוס ההזמנה. אני שולח עשרות מיילים לביג דיל ולא חוזרים אליי.מתקשר וממתין 20 דקות כל פעם ולא עונים לי. גועל נפש של שרות ולכן זו תהיה הפעם האחרונה שאני רוכש דרך ביג דיל

  5. עשיתי הזמנה ב1.07.22 כבר עברו 17 יומים . ההזמנה עדיין לא עוברה לחנות שבקשתי. לטלפונים לא עונים
    השירות זבל

  6. .
    שירות ביזיון.אחרי שתשלמו אף אחד כבר לא יידבר איתכם.לא עונים לא בטלפון ולא במייל.יש שירות השארת הודעה שאף פעם לא חוזרים אליכם ,פשוט גועל נפש

  7. הייתה בעיה עם ההזמנה שלי וניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביג דיל
    ואז גיליתי שאין להם שירות לקוחות!
    רק מוקדם הודעות ומייל. איך שום דרך ליצור איתם קשר ישירות!
    לא חוזרים להודעות הטלפוניות ולא למיילים (לפחות לא תוך 24 שעות כמו שמבטיחים)
    אחרי עשרות הודעות ומיילים אני מחכה ומחכה ואף אחד לא יצר איתי קשר
    זה השירות הכי גרוע שנתקלתי בו אי פעם !!!!
    לא להתקרב ולא להסתכן
    זה לא שווה את זה

  8. הזמנתי 2 כונניות גובה 170. אחרי יום ביקשתי לצרף להזמנה עוד כוננית ונעניתי בשלילה כי כבר הועבר להובלה, אם כי לקח עוד 3 ימים עד שהגיע. ומה הגיע? לא התריעו שההזמנה בדרך אז לא הייתי בבית לקבלה. בנוסף, הגיעו רק המדפים אך חלקי השלד לא הגיעו.
    שירות הלקוחות כמובן לא זמין. חפשו לכם מקור יותר אמין בהזמנות הבאות שלכם!

  9. שירות הלקוחות הגרוע ביותר בישראל. מחזיקים אותך חצי שעה בטלפון בהמתנה לנציג , בסוף מנתקים את השיחה. זה קרא פעמיים. גם לא מגיבים במייל

  10. אתר נוכלות לכל דבר, הלקוחות המתוסכלים כותבים תגובות נזעמות אבל החבר׳ה למעלה יושבים וצוחקים ועושים ערימות כסף בשיטת מצליח מכל אלו שאין להם זמן להתקשר להאשראי ולדווח ביטול עסקה. לא ברור איך הם עדיין באויר. במקרה והגעת לדף זה איכשהו לפני הרכידה באתר – לא משנה מה פשוט לא לשלם שקל. שקל!
    (הזמנתי אופני ילדים והובטח שיגיע בתוך שבוע, כמובן לא הגיע כלום. לא עונים למיילים ושיחות הטלפון פשוט מתנתקות אוטומטי אחרי 20 דקות של המתנה, אל תתעסקו איתם)

  11. שירות גרוע שלא פגשתי מעולם, רכשתי באתר מחשב נייד ולא הגיע ולא יצרו שום קשר, וכמה שפניתי דרך המייל והאתר אין שום תגובה, לא מומלץ כלל לרכוש דרכם, שלחתי ביטול עיסקה ולא התייחסו כלל.

  12. שירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי אי פעם אין מענה לא במייל לא דרך האתר ולא בטלפון ביטלתי את העסקה ואין שום תגובה, לא מומלץ כלל אפילו בחינם.

  13. לא סיפקו את המוצר, מתקשר לבטל הזמנה ושיחזירו את הכסף – אין קול ואין עונה, המספר שלהם מנותק!
    המון תגובות דומות באינטרנט. לברוח כמו מאש!

  14. שירות מאוד מאוד גרוע מכל הבחינות.
    אין לי מילים לתאר כמה גרוע. לפי התגובות הקיימות אני גם לא מצפה שתעשו משהו כדי לשנות, כך שאין טעם לפרט. חבל. ממש חבל.

  15. הזמנה בוצעה ב 16.09 וטרם סופקה!!! העיקר נשלח לנייד סקר שביעות רצון אבל ההזמנה לא סופקה.
    הטלפון מנותק ולא מחזירים תשובה במייל או בכלל….
    אם לא יחזרו אליי אני אפנה לרשת להגנת הצרכן ואבטל את העסקה

  16. נכון ל9/10/23 הקו של שירות הלקוחות מנותק…
    ביצעתי עסקה של יותר מאלף שקל לפני יותר מחודש והמוצר לא סופק והכסף נלקח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ביג דיל (Big Deal)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ביג דיל (Big Deal) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ביג דיל (Big Deal). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביג דיל (Big Deal), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ביג דיל (Big Deal), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ביג דיל (Big Deal), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.