נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ביחד בשבילך

>>
>>
שירות לקוחות ביחד בשבילך טלפון
ביחד בשבילך שירות לקוחות לוגו

ביחד בשבילך הוא מועדון צרכנים בבעלות "ביחד בשבילך" בע"מ, שהוקם על ידי ההסתדרות הכללית החדשה בינואר 2016 עבור חברי ההסתדרות. מונה כיום כ- 300,000 חברים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ביחד בשבילך

ביחד בשבילך שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של ביחד בשבילך

מספר הטלפון הינו:  

 03-372-5100

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של ביחד בשבילך

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/hwGV8

עמוד הפייסבוק : ביחד בשבילך- ההסתדרות החדשה

 

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ביחד בשבילך

ביחד בשבילך שירות לקוחות

מועדון "ביחד בשבילך" הפך להיות לאחד ממועדוני ההטבות הפופולאריים בישראל. המועדון הוא מועדון הטבות מבית ההסתדרות החדשה המציע הטבות וקופונים שווים. ההיצע הקיים באתר "ביחד בשבילך" הינו היצע נרחב שמטרתו לשפר את איכות החיים. בא לכם לפנק את עצמכם? לא מן הנמנע כי בזכות החברות במועדון הלקוחות "ביחד בשבילך" תחסכו עשרות או מאות שקלים כל פעם מחדש. 

עם זאת במקרים מסוימים תמצאו את עצמכם במצב בו תרצו לקבל תשובות לשאלות. זה יכול להיות תשובות בנוגע לחברות במועדון או לגבי הטבה שאותה רכשתם זה עתה. כדי לקבל מענה מקיף יהיה עליכם לחפש ביחד בשבילך שירות לקוחות טלפון. אתר שירות בקליק ריכז עבורכם את כל הדרכים הכי עדכניות ליצירת קשר עם המוקדים של אתר "ביחד בשבילך".

תחסכו כסף עם מועדון "ביחד בשבילך"

יוקר המחייה גרם לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם קונים דברים? בדיוק בשביל זה הוקם המועדון החברתי הראשון בישראל "ביחד בשבילך". המועדון שהוקם על ידי ההסתדרות מספק הטבות בלעדיות רק לחבריו. ההצטרפות למועדון פתוחה באופן אוטומטי עבור חברי ההסתדרות שמשלמים דמי חבר קבועים. אחרי ההצטרפות להסתדרות יהיה ניתן לקבל את פרטי ההזדהות לאתר "ביחד בשבילך". כיום עשרות אלפי חברי הסתדרות כבר חוסכים מאות שקלים כל חודש. רוצים לקבל עוד מידע על המועדון הזה? תוכלו ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של "ביחד בשבילך". אנו נספק לכם את כל הפרטים ליצירת קשר החל מאופציית ביחד בשבילך טלפון ועוד אופציות נוספות.

ביחד בשבילך טלפון שירות לקוחות 

אם אתם חברי הסתדרות ובא לכם להצטרף אל מועדון הלקוחות תוכלו לעשות זאת דרך שירות הלקוחות. ישנה אפשרות גם להצטרף באופן מקוון, אך לא כולם מסתדרים עם האופציה הזאת. ביחד בשבילך לבירורים טלפון 04-8610140 בוא תוכלו לקבל מענה מקצועי. כל הנציגים שיענו לשיחה יהיו נציגים מטעם ההסתדרות ומועדון "ביחד בשבילך". מה שאומר שהתשובות שתקבלו יהיו התשובות הכי מדויקות שיש.

גם אם אתם כבר חברים במועדון תוכלו לקבל מענה דרך שירות הלקוחות של ביחד בשבילך טלפון 04-8610140. השיחה יכולה להיות קשורה להטבות או לכל מיני רכישות שאותן עשיתם. הרי לא תמיד מה שאתם חושבים ורוצים זה מה שקורה הלכה למעשה. מועדון שירות הלקוחות של "ביחד בשבילך" זמין כדי לא להשאיר אתכם חסרי אונים. כל תשובה לכל שאלה שנוגעת לחברות במועדון תתקבל על ידי הנציגים. 

ביחד בשבילך שירות לקוחות אונליין

לא בא לכם לחכות זמן רב עד שתקבלו מענה טלפוני מנציגי "ביחד בשבילך"? זמני ההמתנה בשירות הלקוחות לא ארוכים במיוחד. עם זאת דרך אתר "ביחד בשבילך" תוכלו להשאיר פנייה מקוונת ולקבל מענה מהיר באופן יחסי. איך ניתן להשאיר פנייה דרך האתר? ישנה אופציה לפנות למוקד השירות של "ביחד בשבילך" על ידי לחיצה על כפתור "צור קשר" באתר האינטרנט.

שאלות ותשובות שעלולות להתעורר אצל לקוחות ביחד בשבילך

שאלה: האם ניתן לפנות לשירות הלקוחות בנוגע לחברות בהסתדרות?

תשובה: התשובה היא לא, אין קשר בין החברות בהסתדרות לבין החברות במועדון "ביחד בשבילך". אומנם ביחד בשבילך שירות לקוחות פעיל מטעם ההסתדרות, אך לא תקבלו שם מענה בעניינים אחרים. מוקד שירות הלקוחות זמין רק כדי לענות על שאלות הנוגעות למועדון עצמו.

שאלה: מי יכול להצטרף למועדון ההטבות "ביחד בשבילך"?

תשובה: כל מי שחבר בהסתדרות מטעם מקום עבודתו יהיה זכאי לקבל הטבות מטעם המועדון. עדיין לא מימשתם את זכותכם להטבות? ביחד בשבילך שירות טלפון 04-8610140 יהיה הכתובת שלכם. שם תוכלו לקבל תשובה לכל שאלה הנוגעות לחברות ולזכאות שנמצאת בידכם. אין סיבה שתשלמו ביוקר כאשר יש לכם אפשרות לחסוך בענק.

שאלה: באילו זמנים זמין שירות הלקוחות של המועדון?

תשובה: שירות הלקוחות של מועדון "ביחד בשבילך" זמין במסגרת שעות פעילות קבועות. אם אינכם הצלחתם לפנות למוקד שירות הלקוחות בזמן, תוכלו לנסות ביום שלמחרת. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8 בבוקר עד 5 בצהריים. בימי שישי המוקד פועל משעה 8 בבוקר עד 12 בצהריים.

שאלה: יש עוד דרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות ביחד בשבילך?

תשובה: ביחד בשבילך טלפון זוהי רק דרך אחת ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות. אף אחד לא מחייב אתכם לבחור באפשרות הזאת, באתר שירות בקליק תמצאו דרכים נוספות. אתם אלה שקובעים איזה דרך בין המבחר הקיים תהיה המתאימה והנוחה ביותר בשבילכם.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות לקוחות ביחד בשבילך לסיום:

  • המון תשובות לשאלות נפוצות נמצאות באתר של "ביחד בשבילך". לפני שאתם פונים למוקד שירות הלקוחות של המועדון מוטב כי תבחנו שם את התשובות. הביאו את עצמכם למצב בו תפנו למוקדי שירות הלקוחות רק כאשר לא תהיה ברירה אחרת. בסופו של יום ההמתנה לקבלת מענה יכול להיות ארוך, בטח אם מדובר על שאלה שהתשובה שלה נמצאת מתחת לאף.
     
  • למעט ביחד בשבילך לבירורים טלפון 04-8610140 תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר. אם לא קיבלתם מענה מספק בטלפון, תמיד תוכלו לבחון עוד אופציה נוספת. לעיתים מענה במייל או בהודעה כתובה יהיה נוח ופשוט בהרבה בהשוואה לשיחה טלפונית. היכולת לבחור איזה דרך היא הנכונה והמתאימה תהיה אצלכם בידיים.
     
  • למה לפנות למוקד שירות הלקוחות "ביחד בשבילך"? יכולות להיות סיבות רבות שיביאו אתכם למסקנה לפנות לשירות הלקוחות של המועדון. הסיבה השכיחה תהיה כל מיני בעיות הנוגעות לחברות במועדון. הרי לא פעם אנשים מעידים כי הפסיקה להם החברות במועדון. בו בזמן תוכלו לקבל תשובות בנוגע להטבות או כל מיני רכישות אותן ביצעתם דרך אתר "ביחד בשבילך".

  • מדוע להשתמש בשירות של אתר שירות בקליק? עם אתר שירות בקליק תוכלו לקבל את כל הפרטים ליצירת קשר עם אתר ביחד בשבילך שירות לקוחות. החל ממספר הטלפון, ודרך עוד דרכים נוספות ליצירת קשר מיידית. השימוש באתר הוא בחינם, אינכם צריכים לשלם על המידע שנמצא בו. אך יש להדגיש כי לאתר אין קשר למועדון ההטבות "ביחד בשבילך" או למוקד שירות הלקוחות.   

רשימת טלפונים שירות לקוחות ביחד בשבילך

  1. ביחד בשבילך טלפון 04-8610140
  2. ביחד בשבילך לבירורים טלפון 04-8610140
  3. ביחד בשבילך שירות טלפון 04-8610140
  4. ביחד בשבילך שירות לקוחות טלפון 04-8610140
  5. מועדון ביחד בשבילך טלפון 04-8610140

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. מתן שרות בשרות לקוחות בטלפון תחת כל ביקורת…אני ניסיתי לקבל שרות מינימלי והזדעזעתי..פשות עמומה ..
    איך אדם שלא נולד לתת שירות עובש במקום שאמור להיות הכי שרותי.

  2. שרות לקוחות מזעזע מתחת לכל ביקורת הצטרפתי היום בבוקר רציתי לאול מס שאלות את נציג השרות צלצלתי נאמר לי שאצטרך להמתין שתיים וחצי דקות המתנתי ואז נאמר עוד חצי דקה ממתי חמש דקות עונה גברת מאיזו חברה שנותנת שירות לנציגי השרות…
    מבקשת שאתן לה מס טלפון ונציג יתקשר אליי תוך מספר דקות מסרתי המספר וודאתי איתה שרשמה נכון את מס הטלפון שלי….
    עכשיו השעה 18:00ולא מתקשרים …פשוט עליבות של שרות- חבל
    דרוג 0

  3. שלום, לאחרונה קיבלתי הודעה על אי מתן שירות להטבות של ביחד בשבילך למי שאינו מחזיק כרטיס אשראי של ביחד. לי אין כרטיסי אשראי בכלל כי מצבי הכלכלי לא טוב בכלל. עם דגש על בכלל. ההטבות שלכם עזרו לי מאוד לרכוש בגדים, סרטים וכל דבר אחר שיש לכם להציע במחירים סבירים מאוד. יש לי כרטיס אשראי דיירקט בלבד.וכעת אתם אומרים בעצם שאני לא יכולה לנצל את ההטבות שלכם כי אין לי כרטיס אשראי.אני לתומי חשבתי שאתם ארגון שעוזר לכל האזרחים בארץ במיוחד לאלו שנמצאים במצוקה כלכלית. כל עוד זו עמדתכם אני מבקשת לבטל את החברות במועדון זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ביחד בשבילך

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ביחד בשבילך רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ביחד בשבילך. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביחד בשבילך, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ביחד בשבילך, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ביחד בשבילך, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.