נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ביימי (BUYME)

>>
>>
שירות לקוחות ביימי (Buyme) טלפון
ביימי שירות לקוחות לוגו

BUYME הינה פלטפורמת המתנות והחוויות המובילה בישראל. BUYME מאפשרת דרך ייחודית וחדשנית לשליחת מתנות וחוויות בצורה דיגיטלית, אישית ומרגשת ישירות לנייד או למייל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ביימי (BUYME)

ביימי שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של ביימי (BUYME)

מספר הטלפון הינו:  

03-3737117

זמינים בשעות ובימים:
ימים א'-ה' 9:00-21:00 | ו' 9:00-15:00

מייל של שירות הלקוחות של ביימי (BUYME)

כתובת המייל הינה:

info@buyme.co.il

מייל נוסף – support@buyme.co.il

צור קשר באתר של ביימי (BUYME)

כתובת האתר הינה:

https://buyme.co.il/supplier#/login

רשימת טלפונים נוספים של ביימי (Buy me) שירות לקוחות

  1. ביימי טלפון 03-3737117
  2. ביימי שירות לקוחות טלפון 03-3737117
  3. ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון 03-3737117
  4. buy me טלפון 03-3737117
  5. buy me שירות לקוחות טלפון 03-3737117

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ביימי (BUYME)

שם דף הפייסבוק הינו:

BUYME ביימי

עמוד האינסטגרם – buyme.co.il

ביימי שירות לקוחות טלפון

אפליקציית ביימי כוללת מגוון ענק של יותר מאלף ומאתיים מתנות שבאמת כיף לתת ולקבל. בוחרים את המתנה שהכי תשמח, מוסיפים ברכה וגם תמונה או סרטון, ושולחים ישירות לנייד בעזרת SMS, לווטסאפ או לדואר אלקטרוני. ביימי שירות לקוחות טלפון מציעה מנעד נרחב של מתנות עד הבית, ארוחות במסעדות שף ובתי קפה, בילוי בבתי ספא, מלונות יוקרה, מלונות וצימרים, יופי וטיפוח, מותגי אופנה ושופינג במגוון רשתות וחנויות, סדנאות, חוויות אקסטרים וכיוצא בזאת.

מה הן הסיבות המובילות לרכישת מתנות דרך אתר ביימי טלפון?

האם אתם מתכננים לקנות מתנות ליום הולדת או לטקס חתונה של מישהו? במקום להסתובב פה ושם, אפשר לרכוש מתנות מאתר ביימי טלפון. במציאות העכשווית, רוב בני האדם במדינת ישראל עושים קניות ברשת האינטרנט, וכשאתם מחפשים מתנות, זה נוח ומציע גם כמה יתרונות לקנות אותן באינטרנט. ממגוון רחב של אפשרויות ועד להשוואת מחירים ולהנחות, קניית מתנות מהאתר ביימי שירות לקוחות טלפון מציעה לכם מספר יתרונות. לא משנה היכן אתם נמצאים ומתי אתם רוצים לקנות, קניות מקוונות נותנות לכם את החופש לבחור מתנות ללא קשר לזמן ולמיקום. כמו כן, תוכלו ללמוד על רעיונות למתנות מעניינים תוך כדי בחירת מתנות מאתר ביימי טלפון לאירועים שונים. ואלו הן הסיבות המובילות לרכישת מתנות דרך אתר ביימי טלפון:

  • קניית מתנות דרך אתר ביימי טלפון מאפשרת לכם לסנן מתנות במסגרת התקציב שלכם ולבחור מתוך מגוון הקולקציות הטובות ביותר. יתר על כן, אין מגבלת זמן ודאגה לגבי נסיעה לקניית מתנה.

  • הצעות והנחות – דבר נהדר נוסף בקניית מתנות דרך אתר ביימי טלפון הוא שתקבלו הצעות והנחות מרגשות. במהלך עונות פסטיבלים או אירועים דומים, היא נותנת הנחות על מוצרים שונים. מלבד זאת, ניתן גם לקבל הנחות נוספות באמצעות טריקים שונים. יחד עם הצעות והנחות, אחד הדברים הטובים ביותר הוא שאתם יכולים גם להחזיר את המתנה שבחרתם אם אתם לא אוהבים אותה ולקבל בחזרה את כספכן ללא כל תוספת תשלום. למרות שזה לא ישים עבור כל פריט מתנה, אתם יכולים לקבל היקף זה עבור רוב המוצרים עם תקציב גבוה.

  • מגוון רחב של מתנות לבחירה – בין אם אתם מחפשים עוגות יום הולדת, ספרים, שעונים, מתנות לראווה, תקבלו אלפי סוגים של מתנות באתר ביימי טלפון. כמו כן, אין קדחתנות בבחירת מתנה מהאתר משום שאין איש מכירות שיראה לכם את פריטי המתנה. אז, אתם יכולים לבדוק כמה מתנות שאתם רוצים באתר של ביימי טלפון. גם אם לא קונים כלום, אין תחושת אי נוחות כמו במקרה של חנות פיסית.

  • השוואת מחירים – אתם יכולים להשוות מחירים מחנויות מתנות שונות באינטרנט. כאשר אתם משווים מחירים של מוצרים מחנויות שונות, אתם לומדים לדעת אילו חנויות מציעות את המתנות האהובות עליכם במחיר הטוב ביותר. בשל הפופולריות של האתר, הוא מספק את אותם פריטי מתנה במחירים שונים. אז, אתם יכולים להשוות בין המוצרים בלי כל בעיה מהטלפון הנייד, או לחלופין מהמחשב האישי שלכם ולבחור מוצר במסגרת התקציב שלכם.

  • חוסך בזמן – אחד הדברים החשובים ביותר הוא; האתר חוסך הרבה זמן. כאשר אתם רוצים לרכוש מתנה דרך האתר, אתם לא צריכים לנסוע לחנות מתנות. מכיוון שכך, אין בעיות עם נסיעה ומציאת חנות בקרבת מקום. חשוב מכך, אתם יכולים לקנות מתנות דרך האתר ללא כל מגבלות זמן. זה אומר שאתם לא צריכים לדאוג לגבי התזמון, כמו במקרה של חנות פיזית. אתם יכולים לקנות מאתר ביימי טלפון מתי שנוח לכם.

  • ביקורות מקוונות ממשתמשים – אם אתם חוששים שהמתנות שאתם קונים הן באיכות טובה או לאו, אתם יכולים לבדוק ביקורות ברשת האינטרנט. זה לא משנה מה אתם קונים; תגלו שמשתמשים חולקים את דעתם על המוצרים. אז, אתם יכולים לבחור מתנות עם הדירוג הגבוה ביותר ועם ביקורות טובות. בנוסף לכך, אתם יכולים לבקש את השאילתות בסעיף הסקירה וליצור אינטראקציה עם משתמשים. לפעמים אתם מתלבטים לגבי קניית מוצר, אבל אתם מחליטים לקנות אותו כשאתם רואים שיש אנשים שהשתמשו בו ונתנו משוב חיובי.

מה הם היתרונות של ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון?

האם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לקנות מתנות? אם כן, כדאי לשקול לעשות קניות דרך ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון. ישנם מספר יתרונות לקניית מתנות דרכה, ואנו נדון בכמה מהם כעת:

  • קל להשוות מחירים בעת קניות באינטרנט – קניות מקוונות של מתנות הן גם אפשרות מצוינת אם יש לכם תקציב. אתם יכולים בקלות להשוות מחירים על מנת למצוא את המבצעים הטובים ביותר כשאתם קונים מתנות באינטרנט. זאת ועוד, אתם יכולים למצוא קופונים והנחות אחרות כדי לחסוך לכם כסף על הרכישה שלכם. זוהי אפשרות פנטסטית עבור בני אדם המעוניינים לחסוך כסף בקניית המתנות שלהם.

  • קניות דרך ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון זה נוח – אחד הדברים הטובים ביותר בקניית מתנות מקוונת הוא שזה נוח. אתם יכולים לעשות את הקניות שלכם מהנוחות של הבית שלכם, ואתם לא צריכים להתמודד עם ההמונים בקניון. יתרה מזאת, אתם יכולים לקחת את הזמן שלכם בקניות מהאתר, ואתם לא צריכים לדאוג שמישהו ימהר אתכם. זה הופך את קניית המתנות באתר לאופציה נהדרת עבור אנשים עסוקים שאין להם הרבה זמן. אתם גם יכולים לקנות מתנות דרך האתר בכל שעה ביום או בלילה. אם יש לכם לוח זמנים עמוס, זה יכול להיות קשה למצוא זמן ללכת לקניון. ברם, כאשר אתם קונים דרך ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון, אתם יכולים לעשות את הקניות שלכם בכל זמן שנוח לכם. זוהי אפשרות מצוינת עבור אנשים שעובדים בשעות מוזרות או מתקשים להגיע לקניון בשעות העבודה הרגילות.

  • האתר מציע לכם מגוון מתנות רב יותר – כאשר אתם קונים מתנות בקניון, אתם תהיו מוגבלים לפריטים הזמינים בחנויות. לפיכך, כאשר אתם רוכשים מתנות דרך האתר, אתם יכולים למצוא מתנות שאינן זמינות בחנויות המקומיות. זוהי אפשרות מצוינת אם אתם מחפשים מתנה ייחודית שאתם יודעים שהמקבל יאהב.

  • זה חוסך זמן – יתרון גדול נוסף של קניות מתנות דרך ביימי שירות לקוחות 24 שעות טלפון הוא חיסכון לכם בזמן רב. אם אתם יודעים מה אתם מחפשים, אתם יכולים בקלות למצוא אותו באתר ולבצע את הרכישה מבלי לעבור מחנות לחנות. זה נוח להפליא אם אתם קונים עבור מישהו שגר בעיר אחרת. עם קניות מקוונות של מתנות, אתם יכולים לשלוח את המתנה ישירות לנמען, ואתם לא צריכים לדאוג שהיא תלך לאיבוד בדואר.

למה כדאי לרכוש מתנות דרך אתר BUY ME טלפון?

האם אתם מחפשים את המתנה המצוינת ביותר שאי פעם נתתם לאדם אהוב או לחבר? אז זה יעזור אם תקנו דרך אתר BUY ME טלפון. כפי שאתם אולי מודעים, יותר אנשים מאי פעם מעדיפים לקנות מתנות מחנויות מתנות מקוונות המאפשרות להם לרכוש מתנות באיכות גבוהה, מה שמבטיח את השמחה והסיפוק של מקבל המתנה. חוץ מזה, אם אתם מאמינים בכישורים שלכם באינטרנט, יהיה לכם יותר זמן להתמקד בדברים אחרים. פריטים מצוינים רבים מוצעים באתר BUY ME טלפון שאינם מוצגים ברוב חנויות המתנות הרגילות. והנה למה כדאי לרכוש מתנות דרך אתר BUY ME טלפון:

  • הנחות והצעות מיוחדות – BUY ME טלפון מספק מציאות והנחות שונות, ומאפשרים ללקוחות לרכוש מוצרים בעלות נמוכה יותר או לרכוש פריטים נוספים במחיר קבוע. מצד שני, חנויות פיזיות ממעטות לתת הנחות או מבצעים מיוחדים מלהיבים על מנת לפתות לקוחות נוספים, אלא אם כן מדובר באירוע יוצא דופן. אתרי המסחר האלקטרוני של היום מספקים הנחות בכל ימות השנה, כמו גם מבצעים מיוחדים במהלך החגים.

  • אתם יכולים לרכוש מתנות מבלי להיות נוכחים פיזית – כאשר אתם קונים מתנות דרך אתר BUY ME טלפון, אתם יכולים לעשות זאת מהנוחות של הבית שלכם, כמו גם אפילו המשרד שלכם. אין צורך ללכת לחנות באופן אישי. זה מפחית מתח וחוסך זמן בזמן חיפוש מתנות באינטרנט. כמו כן, אתם יכולים לרכוש מתנות מכל רחבי הארץ ואפילו ממדינות אחרות אם אתם מוכנים לשלם פרמיה עבור משלוח.

  • מחירים מצוינים – מפעלים מסורתיים אינם מספקים ללקוחות את היכולת להשוות עלויות בין חנויות אחרות. תצטרכו לבקר פיזית במספר חנויות, מה שעלול להימשך זמן רב. מצד שני, עסקים מקוונים כמו למשל – BUY ME טלפון, מקלים על השוואת עלויות ממספר חנויות, באופן הזה שתוכלו לקבל את המוצר הספציפי שאתם צריכים במחיר נמוך יותר.

  • כשזה מגיע להשגת המתנות של הבחירה שלכם, אתם לא עושים שום פשרות – מכיוון שלחנויות מתנות מסורתיות יש מבחר מצומצם של פריטים, לא תמיד תוכלו למצוא את המוצרים שאתם רוצים. לקוחות נאלצים לעתים קרובות לוותר על מה שהם רוצים בגלל אילוצים כספיים או בעיות אחרות.

  • משלוח – אם אתם רוכשים מתנות דרך אתר BUY ME טלפון ולא יכולים לבקר את מקבל המתנה, אתם יכולים לבקש שהמתנה תישלח ישירות לכתובת של הנמען. זה מועיל במיוחד אם אתם לא גרים באותה עיר כמו האדם שאתם שולחים לו מתנה, אך עדיין אתם רוצים להביע את אהבתכם אליו על ידי שליחת מתנה.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מוניות גילה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוניות גילה דף הבית מוניות גילה ירושלים בעמ מוניות מונית נסיעות נסיעה הזמנת מונית מונית לנתבג מוניות לשדה תעופה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ביימי (Buyme)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ביימי (Buyme) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ביימי (Buyme). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביימי (Buyme), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ביימי (Buyme), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ביימי (Buyme), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.