נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בילבונג (Billabong)

>>
>>
שירות לקוחות בילבונג (Billabong) טלפון

בילבונג (Billabong) הינה חברה אוסטרלית אשר מייצרת מוצרי ביגוד מתאימים עבור גלישת גלים.

צור קשר שירות לקוחות בילבונג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בילבונג (Billabong)

צור קשר שירות לקוחות בילבונג

צור קשר באתר של בילבונג (Billabong)

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/7tjt3

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בילבונג (Billabong)

שם דף הפייסבוק הינו:

Billabong

לעמוד היוטיוב – https://rb.gy/nvjbu

לעמוד הטוויטר – https://rb.gy/k6flx

האינסטגרם של שירות הלקוחות של בילבונג (Billabong)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

billabong_israel

בקצרה על רשת בילבונג

בילבונג מוכרת בעיקר לחובבי פעילויות ספורט האקסטרים שבינינו, ומתמחה ביצור בגדים המותאמים במיוחד עבור פעילויות ספורט ופנאי שונות, ובעיקר מתמחה בילבונג ביצור פרטי לבוש אופנתיים עבור ענפי ספורט הגלישה וטיפוס הרים. בילבונג החלה את דרכה בשנת 1973, במדינת אוסטרליה, כאשר היא מתמקדת בעיקר ביצור בגדים עבור גולשי גלים, ומאז ועד היום התרחבה בילבונג, וכיום הינה ענק עולמית אשר מוכרת את פרטי האופנה במעל ל65 מדינות ברחבי העולם.

חשוב לדעת שמעבר לקו האופנה שהיא מובילה, בילבונג אף הקימה עמותת צדקה ללא מטרות רווח, ופועלת על ידיה לקידום חינוך, בריאות וחיזוק קהילות ונוער סביב העולם. בנוסף בילבונג, עובדת בשיתוף פעולה עם עמותות שונות הדואגות לשיפור ושימור, כדור הארץ והחיים בו, כמו למשל עם עמותת צלול הישראלית, הפועלת לשמירה ותחזוקת החופים בישראל.

בילבונג, מעניקה חסויות עבור תחרויות ספורט בענפי הגלישה והסקטבורד, ברחבי העולם, ומעודדת ספורטאים צעירים ומצטיינים.

פרטי הלבוש של בילבונג, אינם עוד פרטי לבוש, אלא הם פרטי אופנה מובילים, אשר מעצבים את קוד הלבוש וההתנהגות בענפי ספורט הגלישה, טיפוס ההרים, והסקטבורד.

צעירים רבים ברחבי העולם אמצו את קוד הלבוש אשר מנחה בילבונג, מתוך הבנה שמדובר בלבוש תואם לערכי ענפי הספורט, ולקו האופנה העכשווי והאנרגטי.

חלק מהצלחת המותג, נזקפת לזכות העיצובים המדהימים והספורטיביים, הכוללים הדפסים שונים, במגוון צורות וצבעים המבטאים את אופי פעילות הלובש.

בילבונג נעזרת בזכיינים מקומיים כדי להפיץ את פרטי הלבוש שלה, במדינות השונות. כאשר בישראל בורדשופ היא זו שקבלה את זיכיון החברה, והינה האחראית על הפצת מותג בילבונג בישראל.

ניתן למצוא את מוצרי בילבונג בחנויות שונות ברחבי הארץ או באתר טרמינל איקס, ובנוסף ניתן ליצור קשר עם זכיינית בילבונג בישראל, בורדשופ.

יצירת קשר עם רשת בילבונג ישראל

בורדשופ הינה מייבאת ואחראית על שיווק מוצרי בילבונג בישראל, ניתן ליצור קשר ישירות עם בורדשופ רק דרך שליחת מייל או דואר אל משרדי החברה.

  1. המעוניינים ביצירת קשר דרך המייל, יש לשלוח לכתובת המייל הבאה – info@bhaus.co.il .
  2. כתובת משרדי בורדשופ, עבור משלח דואר, הינה- ת.ד. 575, כפר ויתקין 40200.

אם ברצונכם ליצור קשר בנושאי רכישה דרך האתר, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של אתר טרמינל איקס, המשווק את מוצרי בילבונג באונליין, על ידי יצירת קשר בדרכים הבאות:

  1. יצירת קשר טלפוני דרך מספר הטלפון – 03-7130000.
  2. יצירת קשר דרך שליחת מייל אל מוקד שירות הלקוחות בכתובת – support@terminalx.com .
  3. זמני פעילות מוקד שירות לקוחות בילבונג ישראל ליצירת קשר הינם: ימים א-ה, בין השעות 09:00-17:00, יום ו', בין השעות 09:00-12:00.
  4. ניתן אף ליצור קשר אונליין, על ידי השארת הודעה באתר טרמינל איקס, על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://www.terminalx.com/help-contactus .

בילבונג ישראל – אתר אינטרנט

המעוניינים ברכישת מוצרי בילבונג דרך אתר האינטרנט, יוכלו לעשות זאת באתר טרמינל איקס, הנמצא בכתובת הבאה – https://www.terminalx.com/brands/billabong .

באתר תמצאו את כל פרטי הלבוש האופנתיים והעכשוויים של בילבונג ישראל, ותמצאו מבצעים שווים, פרטים נוספים אודות בילבונג ישראל, ואת כל דרכי יצירת הקשר הרלוונטיים.

בנוסף אם הנכם זקוקים למידע עבור מציאת הסניף הקרוב לאזור מגוריכם, או את פרטי יצירת הקשר הטלפוני עם אותו הסניף של בילבונג, תוכלו למצוא את המידע בדף הסניפים שבאתר בילבונג ישראל, בכתובת הבאה – https://www.boardshop.co.il/snifim/ .

מה שואלים על בילבונג ישראל?

ברצוני ליצור קשר עם בילבונג ישראל, האם אני צריך ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אתר טרמינל איקס או ישירות עם מוקד שירות הלקוחות של בורדשופ?

אם ברצונכם ליצור קשר עבור רכישה וקבלת מידע על הזמנה קיימת של מוצרי בילבונג, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אתר טרמינל איקס. אם ברצונכם ליצור קשר בנושאים כלליים עם בילבונג ישראל, יש ליצור קשר רק דרך כתובת המייל הבאה –  info@bhaus.co.il .

היכן ניתן ליצור קשר עבור קבלת מידע בנושא מדיניות המשלוחים של מוצרי בילבונג?

ניתן לקבל את כל המידע עבור מדיניות המשלוחים באתר טרמינל איקס. כמו כן ניתן לפנות דרך אמצעי יצירת הקשר השונים עם מוקדי שירות הלקוחות, ולקבל עזרה ומידע בכל הנדרש עבור הזמנות מוצרי בילבונג באונליין.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום רב,
    היום הייתי עם בני בחנות העודפים בזכרון יעקוב.
    שירות העובדות שם הוא מתחת לכל ביקורת!!!
    משנכנסנו לחנות מלאה באנשים העובדות חוץ מהקופאית יושבות על המדף מאחורי הקופה, החנות מלאה באנשים וכולם אומרים בשקט למה אין עזרה.כשפניתי לשאול לגבי המבצע קיבלתי יחס מזלזל שנאמר לי זה המבצע פה 40% את רוצה תקני את לא רוצה אל תקני!
    נשמתי כי הבן שלי ממש רצה לרכוש כמה חולצות חיפשנו מידה ומכיוון שהייתי עם 2 בנות קטנות לא יכולתי לסייע לו בחיפוש מידות.ביקשתי עזרה והמוכרת שפניתי אליה בהתחלה אמרה בערבית למוכרת השנייה לגשת אליי. מפה המצב היחס והזלזול רק הידרדר.היא הגיעה וישר אמרה אין לי xl, אמרתי לה אנחנו לא צריכים את המידה xl אודה לך אם תמצאי לנו מידה l . היא עשתה כאילו היא מחפשתבשתי חולצות ואמרה אין קח s זה יהיה לך טוב. הבן שלי אמר לה שזה יהיה לו קטן והיא פשוט הסתובבה והלכה. פ יתי לקופה ושאלתי מי המנהל/ת אחראי בחנות.
    המוכרת הראשונה הגיעה אליי ואמרה לי מה הבעיה? אמרתי לה שאני חושבת שהיחס פה ממש לא נעים ולא לעניין וזה לא הגיו י שכך מתנהלת עזרה ללקוחות.בזמן הזה המוכרת שעזרה לה אמרה לה משפטים בערבית אז פניתי אליה ואמרתי לה סליחה אם יש לך משהו לומר תדברי בעברית. היא אמרה לי ליד כל הלקוחות אני אדבר איך שאני רוצה ותעופי מהחנות.
    אמרתי לה שתתבייש לה ויצאתי מהחנות.
    אני כותבת לכם כחברה שאני כל חודש נכנסת ונהנית מיחס ומעזרה וכמובן מאיכות של בגדים.
    חנות זו מביישת אתכם כרשת ואני רוצה לשמוע מה דעתכם בעניין. אני לא מתכוונת לשתוק על היחס המזלזל והסילוק מהחנות.
    אבקש את התייחסותכם לתקרית!
    אשמח שתחזרו אליי לפני שאכתוב את כל הסיפור הנ"ל ברשתותהחברתיות.
    רויטל

  2. ערב טוב
    כרגע נכנסתי הבייתה עדיין מזועזעת ממה שקרה לי היום 15/8/23 בסניף בילבונג אשדוד קניון סי מול
    בערך בשעה 19:15 נכנסתי לחנות בילבונג אשדוד יחד עם 3 ילדיי ועם אחיינית שלי
    הקופאית הייתה עסוקה בלשבת ולדבר ובזמן הזה תוך כדי שאני נורא ממהרת לקחתי שורט ולייקרה לבן שלי ללא מדידה תוך כדי אחיינית שלי רצתה בגד ים ניסיתי לעזור לה במידות וכשלא הצלחתי ביקשתי עזרה מהקופאית 
    היה נורא קל להבחין שזה לא בא לה טוב בלשון המעטה ושהפרעתי למנוחתה 
    אך עד שלב זה לא התייחסתי 
    כשהגעתי לשלם תוך כדי התשלום הורדתי את טיקט המידה מהשורט ושלחתי את הבן שלי להחליף בגדים כי נורא מיהר לגלוש בים 
    בדיוק סיימתי לשלם הילד יצא מהתא מדידה וטען שהשורט גדול עליו והכן הוא היה עליו ענק
    באופן טבעי נגשתי לבד ולקחתי מידה פחות ונתתי לו הלחליף אחרי שהחליף אמרתי לו להוריד כדי שהמוכרת תחליף מידה.
    מפה והלאה המוכרת נכנסה להתקף פסיכוטי שהיא ממש לא יכולה להחליף לי כי הורדתי את טיקט המידה הסברתי לה שאני עדיין בחנות שדברים קורים והיא צריכה להבין שיש כלל ויש יוצא מן הכלל ושבגדול הכל נעשה מולה והמוצר חדש ולא נלבש הרי לא הספקנו לצאת אפילו 
    היא תוך כדי התכתבה עם מנהלת החנות שלטענתה אמרה שאין סיכוי להחליף וזה המצב ואני מצטטת תתמודדי בעיה שלך 
    ושאם אני עדיין מלינה להזמין לי את שומרי הקניון שיוציאו אותי
    אני כמובן עמדתי בהלם ולא הבנתי מה קורה פה בכלל אני לקוחה בסניף הספציפי הזה למעלה מעשור ועל זה יעיד גיא אני קונה באלפים ועל זה יעיד האשראי שלכם והחבר מועדון שלי מעולם לא ניתקלתי באטימות כזאת ובמוכרת כל כך לא שירותיתי עם התקפים פסיכוטים הנראים לעין 
    מפה לשם ביקשתי לבטל את העסקה ענתה שהיא לא יכולה אבל בשביל שאני יעוף לה מהעיניים תבטל לי מוצר אחד
    בזמן הזה הגיעה הילה מאבטחת הקניון תוך רגע המוכרת נכנסה שוב להתקף לא נורמלי הילה ניסתה לדבר איתה להבין מה קרה אך המוכרת צרחה בשיגעון שאני מאיימת עליה מה שלא היה מעולם כן אמרתי לה שהיא ילדה קטנה שצריכה ללמוד המון מפה ללאיים יש גבול ענקי 
    הילה השומרת הבינה מהר מאוד שמדובר בילדה שלוקה מאוד בנפשה וביקשה ממני לצאת כי מה שיש מולנו לא הגיוני ועדיף ככה 
    כמובן שיצאתי עם הילה ויחד דיברנו עם קבט הקניון שטען שהוא מכיר אותה ויודע שישנה בעייתיות הוא התנצל נורא והבטיח לי לדבר איתי מחר 
    מעבר לעובדה שבחיים לא פגעו בי ככה מעבר לעובדה שהייתה פה סצנה מול ילדיי שמבוהלים ממנה עד עכשיו נותרתי עם מוצרים שלא רלוונטים לי שאתרום באהבה אבל חבל לי שהפסדתם לקוחה כמוני כזאת שמלווה את כל גולשי אשדוד את כל מועדוני הגלישה בדרום וכזאת שפעילה למען החופים 
    והכי הכי כואב לי שנותרתי מצולקת לכל חיי מחוויה שלעולם לא אשכח
    בברכה נועה רחל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בילבונג (Billabong)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בילבונג (Billabong) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בילבונג (Billabong). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בילבונג (Billabong), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בילבונג (Billabong), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בילבונג (Billabong), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.